Oon koko aja luullu että Estrambotica Anastasia on se venäläine telenovela mistä puhutte :O Hitsit en tienny yhtää et se on just se mis on enite tuhkistyyppejä. Olikse venäläine pelkästää Anastacia?
Nomut en oo paljoo missannu ku siin on Chigui päähenkilönä ja Orestes joku sen läheine tyyppi :( ei hyvä yhdistelmä ku orestes on vaa valentinan! :D
Ja vitsit löysin eile sellasenki telenovelan missä on päähenkilöinä Chiqui ja Roman :o kauhee hurjalt näytti ku roman ja tsiki sellane ei hyvä yhdistelmä.
oho :O
Oribel
3
390
Vastaukset
- Estrambótica
Norkys ja Juan Pablo Raba ovat ihania Estrambótica Anastasian pääosissa (Norkysilla on muuten kolmoisrooli kyseisessätelenovelassa)... Sekä Norkys ja Luciano Amor a Palosissa!
- Kysyväei exy
Mistä sä niitä kattelet? Joltain tv-kanavalta, netistä, kerro kerro!
- Estrambótica
Netistä lataan jaksot. Tosin varsinkin LEA:n jaksot on dubattu sloveniaksi. Mutta megavideossa oli kokonaisia LEA:n ja MGB:n jaksoja. www.megavideo.com, en nyt muista linkkejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275