Onko kenelläkään ideoita miten pääsisi ylivelkaisesta autosta eroon ?
Eli mulla ongelmana on kun auton tämän päivän arvo on noin 17000e ja velkaa on noin 19000e. Kuukausierät on minulle nyt ruokaiset 380e kuussa plus vakuutukset ja bensat.Tarvitsisi päästä autosta eroon ja yrittää saada elämä raiteilleen ennenkuin kiskot loppuu..Tuo noin 450 e kuussa auttaisi kummasti.
Onko mitään yritystä ym, joka auton lunastaisi ja antaisi vaikka mahdolliselle lopulle (esim 2000e) pienellä kuukausierällä velkaa??
Miten ylivelkaisesta autosta eroon ?
11
9226
Vastaukset
- entinen pyöräilijä
Minulla on ollut noin kymmenen erilaista "kumijalkaa", eivät ne ole koskaan velkaantuneet itsenäisesti.
Koeta hankkia itsellesi jostain uudet aivot, en suosittele velkapääomaa tähänkään.- Apua??
Toivottavasti jonkun sinun kymmenestä kumijalasta arvo tippuu verouudistuksen takia samanlailla kuin minulla. Mutta Kiitos vastauksestasi.
- itse ???
Kyllä oli taas todella "fiksun" ihmisen vastaus.
Suomi24 on valitettavasti täynnä juuri kaltaisia typeryksiä !
- Kantapään kautta.
Juu mulla oli sama ongelma tossa joitain aikoja sitten. Mulle jäi erossa auto (minun nimiin otettu) josta oli velkaa 15 000 vielä jäljellä ja arvo oli kerennyt jo tippua sen alle. Auton hankinnasta oli vain n. vuosi..
Sain sen onneksi nettiautossa myytyä mutta mulle jäi velkaa pari tonnia. Eikait siinä muu auttanut kuin ottaa sitten loppuvelkaan rahaa pankista.
Mulla oli itellä hätävarana tiedossa autoliike joka olisi lunastanut autoni jos en olisi sitä saanut yksityiselle myytyä mutta he olisivat maksaneet pari tonnia huonommin kuin minkä hinnan yksityiseltä sain.
Kannattaa kysellä autoliikkeistä minkalaista hintaa he autostasi tarjoaisivat ja jos sinulla ei ole muuta velkaa niin suosittelen kysymään loppulainaan rahaa pankista. Yleensä pienemmät korot kuin kulutusluotoissa varsinkin jos saat takaajan.
Nyt olen päättänyt että ei enää IKINÄ autoa osamaksulla eikä paljon mitään muutakaan. Onneksi näistä virheistä oppii. - äöläö
Kyllä nuissa auton hinnoissa on menty ihan hulluutuksiin jos ihminen on valmis maksamaan peltikasasta 40000€. Mitä sillä saisikaan jos tyytyisi siihen corollaan ja sijoittaisi loput. Onko se naapurin kateus sen arvoista?
- xxxxxxxxxxxx
Mikä auto, ja miltä vuodelta? Ehkä voin auttaa.
- ihan tosi
Mitäs ostit, velaksi.
- -Teukka-
Mitä jos yrität ottaa tuon erotuksen lainaa muualta, lyhennät autolainan alle myyntiarvon ja sitten myyt auton "velattomaksi"?
- myyntiin..
Haltija joka kai olet auton suhteen voit tehdä kauppaa autostasi mutta myyntitapahtuma tapahtuu sitten siellä rahoitusyhtiössä josta sen auton rahoitus on. Koska kun et kai ole auton omistaja niin(rahoituksella hankittu) et voi myydä autoa jota et omista.
Hinta vaan kohdalleen myynti-ilmoitukseen, onko myynnillä kiire, auton kunto, oletko huollattanut edes perushuoltoja, tuollaisten mukaan tiputat vähän hintaan verrattuna muihin vastaaviin tai nostat jos onkin oikein yksilö. Laita kuva myynti-ilmoitukseen autostasi ja mieluummin useampia, kuva myy aina enemmän kuin mitkään myyntipuheet, keltainenpörssi, nettiauto, huutonet jne.
Voi kai sen vaihtaa paljon halvempaankin autoon! Sitten ei tarvii olla ilman autoo ja kuukausierä voi olla esimerkiksi 60e,-/kk.- tjtjtjtjtujuj
ei ees tarvi olla rahoitusyhtiössä... soitto riittää, rahat tilille ja luovarit postissa
- Auto Pena
Onko autosta räjäytyskuvaa ja millaiset nakit alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779