Jeesus sanoo omilleen:
'Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.' (Joh 15:18-23).
'Jeesus on...
5
200
Vastaukset
- christian_29
Hyviä Raamatunpaikkoja.
- minun Jumalani"
huudahti Tuomaskin. Mestarimme on Jumalamme.
- muut kirjoitukset
1 Joh.4:15"Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa". Tunnustatko sinä Jeesuksen Jumalan Pojaksi, vai uskotko, että Jeesus on Jumala? Valinta on sinun...Jeesus Kristus, Jumalan ainosyntyinen Poika, jossa kaikki on luotu, luopui kirkkaudestaan ja tuli syntiseen maailmaan kantaakseen maailman synnit harteillaan Golgatan keskimmäisellä ristillä. Jumalan Poikana Hän tuli kertomaan Isästään. Hän rakasti Isäänsä ja oli valmis ristinkuolemaan, koska Hänen Isänsä niin tahtoi. Hänen ei olisi ollut mikään pakko tulla kantamaan ylipäätänsäkään kenenkään syntejä, mutta Hän kuitenkin tuli...
Hän opetti maanpäällisen elämänsä aikana ihmisiä tuntemaan Isänsä. Hän uhrasi kaiken aikansa vain kertomalla ihmisille, että Jumala on rakkaus ja että maailman Luoja lähetti Hänet, jotta maailma tulisi tietämään Jumalan suuren armon, Joh. 3:16"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä".
Jeesus ei koskaan ottanut kunniaa itselleen, vaan antoi sen Jumalalle. Kuitenkin, n.600 vuotta myöhemmin, ne, jotka julistivat olevansa Jeesuksen opetuslapsia, kehittivät kolminaisuusopin selittämään, että Jeesus olisi ollut Jumala. Epäonnistuiko Jeesus tehtävässään, jossa Hän itse piti tärkeimpänä Jumalan nimen ja tahdon esilletuomisen, vai ymmärsivätkö ihmiset väärin Hänen opetuksensa?
Katolinen kirkko, joka syntyi vähän yli 300 vuotta jälkeen Kristuksen, on laiminlyönyt lähes tulkoon kaikki Jeesuksen opetukset ja vääntänyt ne kieroon, omaksi turmiokseen. Jeesuksesta se on tehnyt Jumalan ja Mariasta, Jeesuksen äidistä, pyhimyksen, jolla on valta antaa syntejä anteeksi! Katolinen kirkko on sotkenut perusteellisesti Raamatullisen arvomaailman ja sen tilalle tarjonnut uskonnollisuuden! Paatunut ihmiskunta on ottanut kaiken kiitollisin mielin vastaan ja siksi katolilaisia on maailmassa todella paljon ja nekin, jotka eivät luokittele itseänsä katolilaisiksi, kuitenkin elävät suuressa määrin katolilaisissa opeissa. Paavin valta on siis todella suuri! Näyttämö saatanan viimeiselle suurelle eksytykselle on siis valmistettu... Jeesus on tie,totuus ja elämä,tie jota voi kulkea ja joka vie perille.Totuus joka kestää ja pysyy.Elämä joka todelista elämää ja jatkuu tuollla toisella puolella(taivaassa)
- hirvas
totean Raamatun sanoin näin:
ROOM.8:31-39
31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
33 Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, MEIDÄN HERRASSAMME.
Kuka on meidän Herramme ?
Siihen vastaa Raamattu näin.
1. KOR.8:5-6
5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja YKSI HERRA, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.724958Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2954901Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie403667Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2973531Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1233352Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02100Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271988- 1051650
- 1721331
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971195