Katsastus myöhässä

Myöhäinen

No niin,kävipä niin että olen nyt viikon myöhässä katsastuksesta...mitenkäs nyt sitten jos tulee hylsy? Onko auto heti käyttökiellossa? Vai miten menee? Ei pitäisi mitään isompaa vikaa olla..toinen etuvilkku ei toimi ja edessä on eripari renkaat...tuleeko näistä hylsy? Kiitos tiedoista...

5

3811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on käyttökiellossa

Autosi on jo valmiiksi käyttökiellossa. Se on niin kauan käyttökiellossa, kunnes se katsastuksessa hyväksytään. Toimimattomasta vilkusta ei hylätä, eikä renkaista, jos eivät ole aivan eri rakenteiset, vrt kesärengas/talvirengas.

• hylätään

Nykyisin hylätään kuluneesta renkaasta. Opin asian omalla kokemuksella viime syksynä. Aiemmin oli pelkkä korjauskehotus.

• alkup.

Jep,jep,kyllähän mä sen tiedän,sikshän täytyy varata aika myös katsastukseen et saa luvan kans ajella:) Mutta kiitos tiedosta.

• asiantuntija_kuru

Tiedäthän että kolmesta viasta tulee hylsy. Samalla akselilla pitää olla samanlaiset renkaat.

Eli sinuna korjaisin ne helpot viat. Kaksi käytettyä kiekkoa saat sen uusinnan hinnalla. Lisäksi jos vikoja tuntuu löytyvän helposti niin inssi voi etsiä ne vähän hankalammatkin. Nythän sulla käy niin että katsastuksessa tulee uusi ote, jossa sitten lukee katsastuspäivä tai ajokielto :) - Paska muutos...

• niin mene

ensinnäkin samalla alkselilla pitää olla saman tyyppiset renkaat ei samanlaiset ja hylätystä katsastuksesta ei tulostu uutta otetta eli otteella ei lue ajokieltoa, tietojärjestelmässä se kyllä on.

muutos on tavallaan hyvä muttaei kaikilta osiltaa... esim seur katsastusajankohta on hyvä tieto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe