No niin,kävipä niin että olen nyt viikon myöhässä katsastuksesta...mitenkäs nyt sitten jos tulee hylsy? Onko auto heti käyttökiellossa? Vai miten menee? Ei pitäisi mitään isompaa vikaa olla..toinen etuvilkku ei toimi ja edessä on eripari renkaat...tuleeko näistä hylsy? Kiitos tiedoista...
Katsastus myöhässä
5
3811
Vastaukset
- on käyttökiellossa
Autosi on jo valmiiksi käyttökiellossa. Se on niin kauan käyttökiellossa, kunnes se katsastuksessa hyväksytään. Toimimattomasta vilkusta ei hylätä, eikä renkaista, jos eivät ole aivan eri rakenteiset, vrt kesärengas/talvirengas.
- hylätään
Nykyisin hylätään kuluneesta renkaasta. Opin asian omalla kokemuksella viime syksynä. Aiemmin oli pelkkä korjauskehotus.
- alkup.
Jep,jep,kyllähän mä sen tiedän,sikshän täytyy varata aika myös katsastukseen et saa luvan kans ajella:) Mutta kiitos tiedosta.
- asiantuntija_kuru
Tiedäthän että kolmesta viasta tulee hylsy. Samalla akselilla pitää olla samanlaiset renkaat.
Eli sinuna korjaisin ne helpot viat. Kaksi käytettyä kiekkoa saat sen uusinnan hinnalla. Lisäksi jos vikoja tuntuu löytyvän helposti niin inssi voi etsiä ne vähän hankalammatkin. Nythän sulla käy niin että katsastuksessa tulee uusi ote, jossa sitten lukee katsastuspäivä tai ajokielto :) - Paska muutos...- niin mene
ensinnäkin samalla alkselilla pitää olla saman tyyppiset renkaat ei samanlaiset ja hylätystä katsastuksesta ei tulostu uutta otetta eli otteella ei lue ajokieltoa, tietojärjestelmässä se kyllä on.
muutos on tavallaan hyvä muttaei kaikilta osiltaa... esim seur katsastusajankohta on hyvä tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628