kuntonyrkkeily

etsivä

kuka tietäisi missä täällä lohjalla voisi käydä kokeilemassa kuntonyrkkeilyä? Sain kipinän ja haluaisin muutenkin löytää itselleni jonkin lajin. millaisia harj.aikoja ko.paikoilla on? voiko vain mennä vai pitääkö etukäteen ilm?

15

4344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntonyrkkeiljän kipinän ss...

      Ei kun meet vain Lohjan keskustaan ja auvot siellä hetken turpaasi, niin saat todella tietää mistä ko. lajiharrastuksen löydät.
      Eikä sinne ole tarves kutsua itseään etukäteen.
      Joten tervetuloa!

      • hyvää vinkkihuumoria

        Kylläpä tuli naurettua, voi jee, toi oli aika paha vastaus toisen vakavasti tehtyyn kysymykseen. Täytyy sanoa mieletöntä verbaalista lahjakkuutta. Tästä tulee kyllä legendavinkki, kun joku seuraavaks tulee kyselemään Lohjan(kunto)nyrkkeily- tai painitreenipaikkoja.


      • bouyjk

        Joo,ei tarvinnu lukee ku otsikko ni tiesi satavarmaan mikä vastaus tulee !


    • auttaa

      Pistä googleen hakusanaksi(lohja kuntonyrkkeily)niin saat apua.

    • 111111

      Kuntonyrkkeilyä voi harrastaa Tennarissa olevalla nyrkkeilysalilla jossa on harjoituksia joka päivä. Ota yhteyttä joko nyrkkeilykerhoon tai Lohjan boxingiin

      • LoKo

        Tammikuussa 2015 alkaa Tennarissa (Lohjalla) kuntonyrkkeilyä tiistaisin ja torstaisin klo. 20:00!


    • nyrkki

      kukas tuota järjestää ja ohjaa. mistä lisää tietoa ja hintaa yms?

    • OHuolestunutO

      Hyviä paikkoja varmasti löytyy mutta Lohja Thai-Kickboxing ei ainakaan ole sellainen päävalmentajansa Master Danielin kohdalla. Valmentaja vie nuorempien tyttöjen kuntonyrkkeilytreenauksen uudelle tasolle aina hengitysharjoituksista intiimihierontaan. Älkää siis ainakaan laittako lapsianne ks. valmentajan treenattavaksi!!!! Tiedossa on useita tapauksia, joissa Master on hyväksikäyttänyt nuoria treenattaviaan nyrkkeilyharjoitusten varjolla. Master Daniel ryhtyy heikoimpien yksilöiden elämäntapavalmentajaksi ja tapaa heitä myös nyrkkeilyharjoitusten ulkopuolella. Siitä se sitten liukuukin salakavalasti asiattoman treenauksen puolelle. Uhrien on aina vaikea avata suustaan tällasista asioista. Jos joku tunnistaa itsensä uhrien joukosta, ota ihmeessä yhteys poliisiin. Tällaisen laittoman toiminnan on loputtava, jotta uhreja ei tulisi yhtäkään lisää!!!

      • Anonyymi

        Onko asiasta tehty ilmoitusta? Jos tiedossa on muita uhreja, niin pitäisi ehdottomasti tehdä rikosilmoitus joukolla että saataisiin tuo lapsiin sekaantuja pois lohjan katukuvasta.


    • maunokovana

      Juu ja siihen martan grillin nurkalle kun menee huutelemaan ravintoloiden sulkemisajan jälkeen. Kyllä alkaa treenit.
      Olen kokeillut pari kertaa, eihän niistä paviaaneista mihinkään ole. Hien sain nyrkkeilyn jälkeen pintaan.

    • Anonyymi

      Löysin tämän keskustelun kun mieleeni palasi tapahtuma vuodelta 2012/2013. Olin 17 vuotias. Lohjan thai ja kickboxing kerhon valmentaja Maaret Daniel ehdotti minulle henkilökohtaista lisävalmennusta vedoten hyviin valmiuksiin kilpailla lajin parissa.

      Menin ok-taloon keskustassa hänen ja toisen nuoren tytön kanssa, joka rohkaisi minua osallistumaan. Minut laitettiin tuoliin ja käskettiin pitää silmät kiinni-puhuivat henkisestä valmistautumisesta. Tämä tuntui oudolta ja ahdistavalta itsessään. Daniel alkoi hieroa minua ensin hartioista, sitten reisistä, sitten yksityisalueilga hieroen samalla elintään minua vasten. Hän kyseli tuntuuko hyvältä ja kun en pelota jähmettyneenä vastannut hän käski minua sanomaan yes master daniel... Tässä vaiheessa olin niin hämmentynyt- enkö vaan tajunnut treeniä... ylireagoinko... käsiinkö väärin.. Tunne oli kuitenkin niin paha, että nousin tuolista "vessaan ja juoksin ulos kadulle ja poistuin paikalta.

      Häpesin enkö ollut varma mitä oli tapahtunut joten vaikenin. Nyt ymmärrän. Daniel hyväksikäyttää lapsia, ilmeisesti muitakin on joutunut uhriksi. Ilmeisesti nyrkkeilytoiminta jatkunut ainakin koronaan asti.

      Älkää päästäkö lapsiamme lähelle. Jos teille tai läheiselle on käynyt kuten minulle, niin ilmoittakaa viranomaisille heti. Tuon toiminnan on palattava kokonaan ja uhreille pitää saada oikeutta.

      • Anonyymi

        *Master daniel


      • Anonyymi

        Itse kävin nyrkkeilemässä 15-17-vuotiaana Master Danielin tunneilla, ja hän aika pian huomasi myös minussa ”potentiaalia” lajia kohtaan. Ehdotti myös minulle, että tulisin käymään hänen luonaan ja voitaisi keskustella siitä että aloittaisin apuvalmentajana. Olin tässä vaiheessa käynyt tunneilla ehkä muutaman kuukauden ajan. Itse en innostunut asiasta ja se jäi siihen.

        Treeneissä Daniel kuitenkin usein vei minut syrjään ja antoi ”palauttavia hierontoja ja hengitysharjoituksia”. Hieroi hartioista ja kosketti usein myös lantiolta ja rinnoilta. Koin tämän ahdistavana, mutta en siinä tilanteessa tajunnut sen olevan epäasiallista. Vasta muutaman vuoden nyrkkeilyn lopettamisen jälkeen tajusin tämän olevan todella väärin.

        Toivottavasti ei enää pääsisi jatkamaan toimintaansa ja että asiaan puututtaisiin kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin nyrkkeilemässä 15-17-vuotiaana Master Danielin tunneilla, ja hän aika pian huomasi myös minussa ”potentiaalia” lajia kohtaan. Ehdotti myös minulle, että tulisin käymään hänen luonaan ja voitaisi keskustella siitä että aloittaisin apuvalmentajana. Olin tässä vaiheessa käynyt tunneilla ehkä muutaman kuukauden ajan. Itse en innostunut asiasta ja se jäi siihen.

        Treeneissä Daniel kuitenkin usein vei minut syrjään ja antoi ”palauttavia hierontoja ja hengitysharjoituksia”. Hieroi hartioista ja kosketti usein myös lantiolta ja rinnoilta. Koin tämän ahdistavana, mutta en siinä tilanteessa tajunnut sen olevan epäasiallista. Vasta muutaman vuoden nyrkkeilyn lopettamisen jälkeen tajusin tämän olevan todella väärin.

        Toivottavasti ei enää pääsisi jatkamaan toimintaansa ja että asiaan puututtaisiin kunnolla.

        Ihan tajutonta. Tässäkin ketjussa jo kolme saman kaltaista tarinaa. Onkohan toimintaa yhä, monikohan on joutunut uhriksi? Onko asiaa käsitelty oikeudessa?


    • Anonyymi

      Lohjan kadut on paras paikka tuolle harrastukselle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe