kuka tietäisi missä täällä lohjalla voisi käydä kokeilemassa kuntonyrkkeilyä? Sain kipinän ja haluaisin muutenkin löytää itselleni jonkin lajin. millaisia harj.aikoja ko.paikoilla on? voiko vain mennä vai pitääkö etukäteen ilm?
kuntonyrkkeily
15
4501
Vastaukset
- Kuntonyrkkeiljän kipinän ss...
Ei kun meet vain Lohjan keskustaan ja auvot siellä hetken turpaasi, niin saat todella tietää mistä ko. lajiharrastuksen löydät.
Eikä sinne ole tarves kutsua itseään etukäteen.
Joten tervetuloa!- hyvää vinkkihuumoria
Kylläpä tuli naurettua, voi jee, toi oli aika paha vastaus toisen vakavasti tehtyyn kysymykseen. Täytyy sanoa mieletöntä verbaalista lahjakkuutta. Tästä tulee kyllä legendavinkki, kun joku seuraavaks tulee kyselemään Lohjan(kunto)nyrkkeily- tai painitreenipaikkoja.
- bouyjk
Joo,ei tarvinnu lukee ku otsikko ni tiesi satavarmaan mikä vastaus tulee !
- auttaa
Pistä googleen hakusanaksi(lohja kuntonyrkkeily)niin saat apua.
- 111111
Kuntonyrkkeilyä voi harrastaa Tennarissa olevalla nyrkkeilysalilla jossa on harjoituksia joka päivä. Ota yhteyttä joko nyrkkeilykerhoon tai Lohjan boxingiin
- LoKo
Tammikuussa 2015 alkaa Tennarissa (Lohjalla) kuntonyrkkeilyä tiistaisin ja torstaisin klo. 20:00!
- nyrkki
kukas tuota järjestää ja ohjaa. mistä lisää tietoa ja hintaa yms?
- OHuolestunutO
Hyviä paikkoja varmasti löytyy mutta Lohja Thai-Kickboxing ei ainakaan ole sellainen päävalmentajansa Master Danielin kohdalla. Valmentaja vie nuorempien tyttöjen kuntonyrkkeilytreenauksen uudelle tasolle aina hengitysharjoituksista intiimihierontaan. Älkää siis ainakaan laittako lapsianne ks. valmentajan treenattavaksi!!!! Tiedossa on useita tapauksia, joissa Master on hyväksikäyttänyt nuoria treenattaviaan nyrkkeilyharjoitusten varjolla. Master Daniel ryhtyy heikoimpien yksilöiden elämäntapavalmentajaksi ja tapaa heitä myös nyrkkeilyharjoitusten ulkopuolella. Siitä se sitten liukuukin salakavalasti asiattoman treenauksen puolelle. Uhrien on aina vaikea avata suustaan tällasista asioista. Jos joku tunnistaa itsensä uhrien joukosta, ota ihmeessä yhteys poliisiin. Tällaisen laittoman toiminnan on loputtava, jotta uhreja ei tulisi yhtäkään lisää!!!
- Anonyymi
Onko asiasta tehty ilmoitusta? Jos tiedossa on muita uhreja, niin pitäisi ehdottomasti tehdä rikosilmoitus joukolla että saataisiin tuo lapsiin sekaantuja pois lohjan katukuvasta.
- maunokovana
Juu ja siihen martan grillin nurkalle kun menee huutelemaan ravintoloiden sulkemisajan jälkeen. Kyllä alkaa treenit.
Olen kokeillut pari kertaa, eihän niistä paviaaneista mihinkään ole. Hien sain nyrkkeilyn jälkeen pintaan. - Anonyymi
Löysin tämän keskustelun kun mieleeni palasi tapahtuma vuodelta 2012/2013. Olin 17 vuotias. Lohjan thai ja kickboxing kerhon valmentaja Maaret Daniel ehdotti minulle henkilökohtaista lisävalmennusta vedoten hyviin valmiuksiin kilpailla lajin parissa.
Menin ok-taloon keskustassa hänen ja toisen nuoren tytön kanssa, joka rohkaisi minua osallistumaan. Minut laitettiin tuoliin ja käskettiin pitää silmät kiinni-puhuivat henkisestä valmistautumisesta. Tämä tuntui oudolta ja ahdistavalta itsessään. Daniel alkoi hieroa minua ensin hartioista, sitten reisistä, sitten yksityisalueilga hieroen samalla elintään minua vasten. Hän kyseli tuntuuko hyvältä ja kun en pelota jähmettyneenä vastannut hän käski minua sanomaan yes master daniel... Tässä vaiheessa olin niin hämmentynyt- enkö vaan tajunnut treeniä... ylireagoinko... käsiinkö väärin.. Tunne oli kuitenkin niin paha, että nousin tuolista "vessaan ja juoksin ulos kadulle ja poistuin paikalta.
Häpesin enkö ollut varma mitä oli tapahtunut joten vaikenin. Nyt ymmärrän. Daniel hyväksikäyttää lapsia, ilmeisesti muitakin on joutunut uhriksi. Ilmeisesti nyrkkeilytoiminta jatkunut ainakin koronaan asti.
Älkää päästäkö lapsiamme lähelle. Jos teille tai läheiselle on käynyt kuten minulle, niin ilmoittakaa viranomaisille heti. Tuon toiminnan on palattava kokonaan ja uhreille pitää saada oikeutta.- Anonyymi
*Master daniel
- Anonyymi
Itse kävin nyrkkeilemässä 15-17-vuotiaana Master Danielin tunneilla, ja hän aika pian huomasi myös minussa ”potentiaalia” lajia kohtaan. Ehdotti myös minulle, että tulisin käymään hänen luonaan ja voitaisi keskustella siitä että aloittaisin apuvalmentajana. Olin tässä vaiheessa käynyt tunneilla ehkä muutaman kuukauden ajan. Itse en innostunut asiasta ja se jäi siihen.
Treeneissä Daniel kuitenkin usein vei minut syrjään ja antoi ”palauttavia hierontoja ja hengitysharjoituksia”. Hieroi hartioista ja kosketti usein myös lantiolta ja rinnoilta. Koin tämän ahdistavana, mutta en siinä tilanteessa tajunnut sen olevan epäasiallista. Vasta muutaman vuoden nyrkkeilyn lopettamisen jälkeen tajusin tämän olevan todella väärin.
Toivottavasti ei enää pääsisi jatkamaan toimintaansa ja että asiaan puututtaisiin kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kävin nyrkkeilemässä 15-17-vuotiaana Master Danielin tunneilla, ja hän aika pian huomasi myös minussa ”potentiaalia” lajia kohtaan. Ehdotti myös minulle, että tulisin käymään hänen luonaan ja voitaisi keskustella siitä että aloittaisin apuvalmentajana. Olin tässä vaiheessa käynyt tunneilla ehkä muutaman kuukauden ajan. Itse en innostunut asiasta ja se jäi siihen.
Treeneissä Daniel kuitenkin usein vei minut syrjään ja antoi ”palauttavia hierontoja ja hengitysharjoituksia”. Hieroi hartioista ja kosketti usein myös lantiolta ja rinnoilta. Koin tämän ahdistavana, mutta en siinä tilanteessa tajunnut sen olevan epäasiallista. Vasta muutaman vuoden nyrkkeilyn lopettamisen jälkeen tajusin tämän olevan todella väärin.
Toivottavasti ei enää pääsisi jatkamaan toimintaansa ja että asiaan puututtaisiin kunnolla.Ihan tajutonta. Tässäkin ketjussa jo kolme saman kaltaista tarinaa. Onkohan toimintaa yhä, monikohan on joutunut uhriksi? Onko asiaa käsitelty oikeudessa?
- Anonyymi
Lohjan kadut on paras paikka tuolle harrastukselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426