Intti - absurdia!

pojuska90

Ihan uskomattoman takapajuista ja törkeetä ett Suomessa on joku yleinen asevelvollisuus! Et pitäs lusia jossai skutsessa yli puol vuotta?! Jossain kasarmilla, jeij.

En halua leikata tukkaani miksikään pellesängeksi. Viihdyn just tämmösenä ku oon. Intissä ei kuulemma oo aamuisin edes aikaa mihinkää aamutoimiin! Siis tosi magee juttu onkin tyyliin esim mulle, joka oon tottunu tyyliin käymään suihkus aamuisin, peseen kasvot, laittaan päiväkosteusvoiteet, meikkaan ns. virheet huomaamattomiin ja laittaan hiukset haluamalleni kampaukselle ja hitto käyttään tuoksuja!

Ihan varmana siis suostunki pistään jotain intin kuteita päälleni, nukkuun kymmenen hikisen äijän kaa samas kämpässä jossai hiton kerrossängyissä, heräämään kuudelta ja syömään jotai moskaa puhumattakaa ett suostuisin pelleileen jossai rivi- tai jonomuodostelmissa. Joilleki metsäleirisekoilutempauksiin mua ei sais edes kilon palasina mukaan. Perusteellisen varma!

Joku raja sentään.

Ja on ihan pikkasen vittumaista olettaa ett kaikki pojat ois vahvempia ku kaikki tytöt. Muutamalta frendiltä oon kuullu, miten intissä pitää heti ekan päivänä raahata jotain varustesäkkiä pisin käytäviä... Ihan varmaan juu alkaisinkin sormet verillä raahaan jotai paskaa perässäni.

50

3225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ihan uskomattoman takapajuista ja törkeetä ett Suomessa on joku yleinen asevelvollisuus! "

Verrattuna mihin?

"Et pitäs lusia jossai skutsessa yli puol vuotta?! Jossain kasarmilla, jeij. "

Ei lusita. Vankilassa lusitaan.

"En halua leikata tukkaani miksikään pellesängeksi. "

Viimeistään kaljuuntuessasi sen menetät. Se myös kasvaa takaisin ja jos siihen olet niin rakastunut niin tee siitä peruukki.

"Intissä ei kuulemma oo aamuisin edes aikaa mihinkää aamutoimiin! "

On aikaa koska siihen on varattu aikaa.

"Siis tosi magee juttu onkin tyyliin esim mulle, joka oon tottunu tyyliin käymään suihkus aamuisin, peseen kasvot, laittaan päiväkosteusvoiteet, meikkaan ns. virheet huomaamattomiin ja laittaan hiukset haluamalleni kampaukselle ja hitto käyttään tuoksuja! "

Tiedätkö että kaiken maailman meikit ovat likaisissa oloissa hyödyttömiä?

"Ihan varmana siis suostunki pistään jotain intin kuteita päälleni, nukkuun kymmenen hikisen äijän kaa samas kämpässä jossai hiton kerrossängyissä, heräämään kuudelta ja syömään jotai moskaa puhumattakaa ett suostuisin pelleileen jossai rivi- tai jonomuodostelmissa. "

Kyllä suostut tai itket ja suostut. Asennevammasi paranee kumman tehokkaasti arestilla.

"Joilleki metsäleirisekoilutempauksiin mua ei sais edes kilon palasina mukaan. Perusteellisen varma! "

Saa tai sinä itket ja saa mukaan. Tietysti on olemassa vanha kunnon aresti.

"Joku raja sentään. "

Joku raja kiukutteluusi ja tyhmyyteesi.

"Ja on ihan pikkasen vittumaista olettaa ett kaikki pojat ois vahvempia ku kaikki tytöt. "

Ihan vain anatomiaa katsoen huomaa että niin on tarkoitettu olemaan.

"Muutamalta frendiltä oon kuullu, miten intissä pitää heti ekan päivänä raahata jotain varustesäkkiä pisin käytäviä... Ihan varmaan juu alkaisinkin sormet verillä raahaan jotai paskaa perässäni. "

Raahaat koska sitä ei kukaan toinen raahaa sinun puolestasi.

Mene kotiin kasvamaan ja sen jälkeen ala-asteelle kertaamaan kirjoittaminen.

• pojuska90

Mitä säki mulle vittuilet..?! Mitä se sua liikuttaa, käynkö mä inttii vai en? En tajuu miksi vaahtoat jostain joka ei kosketa sua.

Ja se ett pidät mua kakarana ja käsket mennä kotiin kasvamaan ja ala-asteel, on loukkaavaa keskustelua!

Intissä lusitaan. Sehän on ihan vankileirimäinen koko paska.

Mun mielestä suurimmassa osassa maailmaa ei oo yleistä asevelvollisuutta.

Mä en oo kaljuuntumassa. Eikä sukulais miehilläkää ole semmosta trendiä.

On aikaa joo mut pikkusen vähän...! Ihan uskomatonta skeidaa edes heittää läpällä ett aamutoimet vois hoitaa siin ajassa.

Sanoit itekin ett intti on likanen paikka. Niin se on. En tajuu miks niin monet pojat suostuu meneen paskastaan ittensä. Mä en haluu olla likanen. Siihen mulla kait on ihan oikeus?

Mulla ei oo mitään asenne vammaa vaan vammat on sun päässäs. Voisit itekin opetella hiukan suvaitsevaisuutta!

Ole hiljaa anatomia lässytyksesi kanssa. Muijat jotka käy intin, on yleensä ihan törkeen ällöjä jokinorsuja. Okei, yleisesti ottaen pojat on tietty tyttöjä vahvempia, mut EI KAIKKI. MIkä täs on niin vakieeta saada kalloon?!

Luojan kiits sivari on keksitty..!

• pojuska90 kirjoitti:

Mitä säki mulle vittuilet..?! Mitä se sua liikuttaa, käynkö mä inttii vai en? En tajuu miksi vaahtoat jostain joka ei kosketa sua.

Ja se ett pidät mua kakarana ja käsket mennä kotiin kasvamaan ja ala-asteel, on loukkaavaa keskustelua!

Intissä lusitaan. Sehän on ihan vankileirimäinen koko paska.

Mun mielestä suurimmassa osassa maailmaa ei oo yleistä asevelvollisuutta.

Mä en oo kaljuuntumassa. Eikä sukulais miehilläkää ole semmosta trendiä.

On aikaa joo mut pikkusen vähän...! Ihan uskomatonta skeidaa edes heittää läpällä ett aamutoimet vois hoitaa siin ajassa.

Sanoit itekin ett intti on likanen paikka. Niin se on. En tajuu miks niin monet pojat suostuu meneen paskastaan ittensä. Mä en haluu olla likanen. Siihen mulla kait on ihan oikeus?

Mulla ei oo mitään asenne vammaa vaan vammat on sun päässäs. Voisit itekin opetella hiukan suvaitsevaisuutta!

Ole hiljaa anatomia lässytyksesi kanssa. Muijat jotka käy intin, on yleensä ihan törkeen ällöjä jokinorsuja. Okei, yleisesti ottaen pojat on tietty tyttöjä vahvempia, mut EI KAIKKI. MIkä täs on niin vakieeta saada kalloon?!

Luojan kiits sivari on keksitty..!

Miksi sinä vaahtoat jostain mistä et tiedä ja ilmiselvästi kieltäydyt ottamasta selvää? Minä en vittuile. Minä kerron tosiasioita.

Sinun pitää mennä ala-asteelle kertaamaan kielioppi ja oikeinkirjoitus.

Ei ole vankileiri. Jos et ole kaljuuntumassa niin mikä estää leikkaamasta letin? Se kasvaa takaisin ja väliajalle voi hankkia peruukin.

Olet ilmeisesti kateellinen sinua henkisesti ja fyysisesti vahvemmille ihmisille ja surkea asennevammasi estää sinua hankkimasta itse henkistä ja fyysistä kestokykyä.

Onko 130:n ylittävä älykkyys muka vamma? Sinulla on ulosannista päätellen vaikeuksia jo tavaamisen kanssa, joten tuki finniturpasi nyt kun tilaisuus tehdä niin.

• pojuska90
        Lukkijurpo kirjoitti:

Miksi sinä vaahtoat jostain mistä et tiedä ja ilmiselvästi kieltäydyt ottamasta selvää? Minä en vittuile. Minä kerron tosiasioita.

Sinun pitää mennä ala-asteelle kertaamaan kielioppi ja oikeinkirjoitus.

Ei ole vankileiri. Jos et ole kaljuuntumassa niin mikä estää leikkaamasta letin? Se kasvaa takaisin ja väliajalle voi hankkia peruukin.

Olet ilmeisesti kateellinen sinua henkisesti ja fyysisesti vahvemmille ihmisille ja surkea asennevammasi estää sinua hankkimasta itse henkistä ja fyysistä kestokykyä.

Onko 130:n ylittävä älykkyys muka vamma? Sinulla on ulosannista päätellen vaikeuksia jo tavaamisen kanssa, joten tuki finniturpasi nyt kun tilaisuus tehdä niin.

Tiedän intistä aivan tarpeeksi. Niin poaljon ettei oo tarvetta mennä sinne itse "kokeileen". Jos siel ois jokaiselle omat huoneet, kunnon sängyt, ja kylpyhuoneet hiusten kuivaajineen ja peileineen, ja ihmismäinen safka eikä mikään naurettavia metsä- tai hiitoleirejä, eikä tarvitsisi koskea aseeseen, voisin ehkä mennä katsomaan.

En halua leikata lettiäni ihan vaan siksi koska haluan elää hetkessä. Olen oma itseni hiuksineni ja viihdyn itsenäni niin loistavasti ja tykkään elämästäni ettei ole aikomustakaa sotkea sitä hetkeksikään millään intillä. Peruukki... voi vittu oikeesti sun juttujas.

En ole kateellinen itteäni vahvemmille pojille. Ne saa olla semmosia kuin ne on, mut mä haluisin myös olla semmoinen kuin olen ilman kenenkään taholta tulevaa vittuilua. Ei kaikkien tarvitse hankkia lisää fyysistä kesktokykyä! Mä kestän elämääni ihan tämmösenäkin. Kävelen tyyliin joka päivä kouluunkin kolme kilsaa yhteen suuntaan ja skeittaan & tanssin balettii. Et siin sulle fyysist kuntoo!

PS. En omista finnejä. Kiitos Cliniquen & Chanelin & kasvisruokavalion! ;p

• pojuska90 kirjoitti:

Tiedän intistä aivan tarpeeksi. Niin poaljon ettei oo tarvetta mennä sinne itse "kokeileen". Jos siel ois jokaiselle omat huoneet, kunnon sängyt, ja kylpyhuoneet hiusten kuivaajineen ja peileineen, ja ihmismäinen safka eikä mikään naurettavia metsä- tai hiitoleirejä, eikä tarvitsisi koskea aseeseen, voisin ehkä mennä katsomaan.

En halua leikata lettiäni ihan vaan siksi koska haluan elää hetkessä. Olen oma itseni hiuksineni ja viihdyn itsenäni niin loistavasti ja tykkään elämästäni ettei ole aikomustakaa sotkea sitä hetkeksikään millään intillä. Peruukki... voi vittu oikeesti sun juttujas.

En ole kateellinen itteäni vahvemmille pojille. Ne saa olla semmosia kuin ne on, mut mä haluisin myös olla semmoinen kuin olen ilman kenenkään taholta tulevaa vittuilua. Ei kaikkien tarvitse hankkia lisää fyysistä kesktokykyä! Mä kestän elämääni ihan tämmösenäkin. Kävelen tyyliin joka päivä kouluunkin kolme kilsaa yhteen suuntaan ja skeittaan & tanssin balettii. Et siin sulle fyysist kuntoo!

PS. En omista finnejä. Kiitos Cliniquen & Chanelin & kasvisruokavalion! ;p

"Tiedän intistä aivan tarpeeksi. Niin poaljon ettei oo tarvetta mennä sinne itse "kokeileen". "

Eli et tiedä mitään. Viisas tietää olevansa tietämätön ja siten ei kavahda mitään.

"Jos siel ois jokaiselle omat huoneet, kunnon sängyt, ja kylpyhuoneet hiusten kuivaajineen ja peileineen, ja ihmismäinen safka eikä mikään naurettavia metsä- tai hiitoleirejä, eikä tarvitsisi koskea aseeseen, voisin ehkä mennä katsomaan. "

On oma huone - se vain jaetaan muiden kanssa. Kylpyhuoneessa on peilit ja ruoka on ihmisten ruokaa. Ja miten muuten opit käsittelemään aseita kuin käsittelemällä niitä?

"En halua leikata lettiäni ihan vaan siksi koska haluan elää hetkessä. "

Eli kyvyttömyytesi ruveta pitkäjänteisyyttä vaativiin asioihin tarkoittaa sitä että et koskaan saavuta mitään.

"Olen oma itseni hiuksineni ja viihdyn itsenäni niin loistavasti ja tykkään elämästäni ettei ole aikomustakaa sotkea sitä hetkeksikään millään intillä. "

Valitettavasti tuo sinun elämäsi on poikkeuksellisen haurasta ja heikkoa. Itsetuntosi ja minäkuvasi on huomattavan heikko.

"En ole kateellinen itteäni vahvemmille pojille. "

Kiistäminen on merkki siitä että osuin oikeaan kohtaan.

"Ne saa olla semmosia kuin ne on, mut mä haluisin myös olla semmoinen kuin olen ilman kenenkään taholta tulevaa vittuilua. "

Sinä itse vedät tuolla kiukutteluasenteella vittuliut päällesi.

"Ei kaikkien tarvitse hankkia lisää fyysistä kesktokykyä! "

Se on asia mistä ei ole haittaa.

"Kävelen tyyliin joka päivä kouluunkin kolme kilsaa yhteen suuntaan ja skeittaan & tanssin balettii. Et siin sulle fyysist kuntoo! "

Valehtelet.

Opettele nöyryyttä ja kunnioita toisia ihmisiä jolloin sinua myös kunnioitetaan. Nyt sinua vain halveksitaan koska olet tyhmä ja sivistymätön 'kaikkitietävä'.

• pojuska90
        Lukkijurpo kirjoitti:

"Tiedän intistä aivan tarpeeksi. Niin poaljon ettei oo tarvetta mennä sinne itse "kokeileen". "

Eli et tiedä mitään. Viisas tietää olevansa tietämätön ja siten ei kavahda mitään.

"Jos siel ois jokaiselle omat huoneet, kunnon sängyt, ja kylpyhuoneet hiusten kuivaajineen ja peileineen, ja ihmismäinen safka eikä mikään naurettavia metsä- tai hiitoleirejä, eikä tarvitsisi koskea aseeseen, voisin ehkä mennä katsomaan. "

On oma huone - se vain jaetaan muiden kanssa. Kylpyhuoneessa on peilit ja ruoka on ihmisten ruokaa. Ja miten muuten opit käsittelemään aseita kuin käsittelemällä niitä?

"En halua leikata lettiäni ihan vaan siksi koska haluan elää hetkessä. "

Eli kyvyttömyytesi ruveta pitkäjänteisyyttä vaativiin asioihin tarkoittaa sitä että et koskaan saavuta mitään.

"Olen oma itseni hiuksineni ja viihdyn itsenäni niin loistavasti ja tykkään elämästäni ettei ole aikomustakaa sotkea sitä hetkeksikään millään intillä. "

Valitettavasti tuo sinun elämäsi on poikkeuksellisen haurasta ja heikkoa. Itsetuntosi ja minäkuvasi on huomattavan heikko.

"En ole kateellinen itteäni vahvemmille pojille. "

Kiistäminen on merkki siitä että osuin oikeaan kohtaan.

"Ne saa olla semmosia kuin ne on, mut mä haluisin myös olla semmoinen kuin olen ilman kenenkään taholta tulevaa vittuilua. "

Sinä itse vedät tuolla kiukutteluasenteella vittuliut päällesi.

"Ei kaikkien tarvitse hankkia lisää fyysistä kesktokykyä! "

Se on asia mistä ei ole haittaa.

"Kävelen tyyliin joka päivä kouluunkin kolme kilsaa yhteen suuntaan ja skeittaan & tanssin balettii. Et siin sulle fyysist kuntoo! "

Valehtelet.

Opettele nöyryyttä ja kunnioita toisia ihmisiä jolloin sinua myös kunnioitetaan. Nyt sinua vain halveksitaan koska olet tyhmä ja sivistymätön 'kaikkitietävä'.

Olet saivartelija pahimmasta päästä.

Et tunne mua, ja silti viesteistäsi irvistää jok ikisestä sanastakin kauhea iva mua ja mun persoonaa kohtaan. Ja vain siksi etten mä halua hyväksyä inttiä.

Millähän säkin sivistystä mittaat...? Ois kiva tietää.

Musta mulla on oikeus kiukutella rajustikin jostain paskavelvollisuudesta, joka mulle on syötetty ihan ilman kysymättä ensin minulta itseltäni. (Suomessa on kait sentään vielä sanan vapaus..?!)

• hankkia vapautus
        pojuska90 kirjoitti:

Et tunne mua, ja silti viesteistäsi irvistää jok ikisestä sanastakin kauhea iva mua ja mun persoonaa kohtaan. Ja vain siksi etten mä halua hyväksyä inttiä.

Musta mulla on oikeus kiukutella rajustikin jostain paskavelvollisuudesta, joka mulle on syötetty ihan ilman kysymättä ensin minulta itseltäni. (Suomessa on kait sentään vielä sanan vapaus..?!)

Olet näköjään uusi tällä palstalla. Lukkijurpo on pelkkä häirikkö, joten helpommalla pääset kun et edes lue kyseisen tyypin viestejä.

Olen samaa mieltä asevelvollisuudesta. Täyttä paskaahan se on, eikä se kuuluisi enää nykyaikaan, mutta minkäs sille voi kun idiootit päättäjät eivät älyä muuttaa armeijaa vapaaehtoiseksi.

Jos haluat vapautuksen, niin se onnistuu helposti. Käyt vain satuilemassa psykiatrille, niin se kirjoittaa sinulle vapautusta puoltavan lausunnon jonka lähetät esikuntaan ja homma on sillä selvä.

• pojuska90 kirjoitti:

Turvaudut solvaamiseen argumenttiesi osoittautuessa tehottomiksi.

Et halua hyväksyä tosiasioita, joten sinut saa ja pitää diagnosoida aivokääpiöksi.

Suomessa on sananvapaus ja minä käytän sitä puolustautuessani kaltaisiesi keskenkasvuisten idioottien valheita vastaan.

• sivariin.

on olemassa ihmisiä joille armeija ei tosiaankaan sovi ja sinä näytät olevan yksi niistä.

• .....

Annas, kun arvaan..

Olet helsinkiläinen yläluokkaisen perheen iltatähti, joka ei ole koskaan joutunut laittamaan tikkua ristiin saadakseen haluamansa, ja joka rasittuu jo pelkästä fyysisen työn katselustakin, ja joka on epävarma seksuaalisesta suuntautumisestaan (tai sitten hiljattain astunut kaapista ulos), ja joka käy koulunsa ja menee sitten isin firmaan varatj:ksi pelaamaan pasianssia huippuliksalla vaikka ei ymmärrä ko. työn päälle yhtään mitään (ja isi ei välitä, koska tottahan isin status määräytyy omien lisäksi myös pikku palleron tulojen mukaan, joista voi sitten Lions Clubilla mainita kollegoille samalla sauhutellaan sikareita pelataan korttia paikalla olevista huorista), ja jonka oma erinomaisuuden tunne ravisuttaa maata Japanissa asti, ja joka ottaa kadelta systeriltä, jonka elämässä puhaltavat hiukan eri tuulet, turpaansa tuon tuosta.

Ja vaikka olisitkin tuollainen, niin ei siinä mitään, ei ole keneltäkään pois. Menet sivariin, kiukuttelet siellä vuoden ja lakkailet kynsiäsi ja laitat kajaalit turpaan (muista käyttää alkoholittomia kosteusvoiteita, koska alkoholi kuivattaa, siitähän se krapulakin tulee) ja sitten se on ohi, ja voit jatkaa sitä, mitä teit ennen sivariasi, ergo palkallinen pasianssi. Fyysinen työ, ja varsinkin sellainen jossa saattaa tulla tahroja näyttää pelottavan sinua, joten koita hankkiutua sivarissa sellaiseen duuniin, jossa pääset näpyttelemään tietsiggaa päivästä toiseen ilman sitä vaaraa, että likaat itsesi, muuten kuin vanhan näppäimistön johdosta (ota toki omasi mukaan varmuuden vuoksi) tai käytä ohkaisia hansikkaita.

Vuoden kuluttua elämä hymyilee taas. :)

• pojuska90

Mä en todellakaan tajua miksi sunKIN pitää lähteä tolle linjalle. Mut jos kerta haluut, lähdetään sitte.

- joo, asun Helsingissä

- ei, en todellakaa oo saanu kaikkea haluamaani (eikä mulla ole rinnakkais Visaa mutsin luottokorttiin)

- ei, en ole tehnyt "fyysistä työtä" jos sä tarkotat tyyliin raksa- ym hommia

- ei, A) en ole epävarma seksuaalisesta suuntautumisestani, vaan olen ollu sen kanssa sinut jo kauan, ja B) se ei kait kuulu tähän keskusteluun C), joo voin kertoa olevani homo, mitä sitten?

- joo, käyn kouluni ihan varmasti, älä huoli

- ei, en mene isin firmaan töihin, koska mua ei kiinnosta sen ala

- ei, faijani ei kuulu lionseihin eikä polta eikä käy huorissa eikä pelaa korttia

- ei, en ravisuta maata Japanissa asti vaikka siellä on käynytkin

- ei, mulla ei ole kadea systeriä, vaan kaksi (2) ihanaa, rakasta iso systeriä, joilta en ota turpaan ja joilla ei mee huonosti, vaan ne tykkää musta & mä niistä eikä ne koskaan oo ollu mua vastaan

Sivariin oonkin menossa. Mut sekin on musta väärin, koska en oo tehnyt mitään niin pahaa ett ansaitsisin jonkun vuoden orjatyöpestin. Mun ulkomaiset frendit nauraa mulle ku sanon ett pitää mennä vuodeks sivariin palkattomana. Muualla niin kohdellaan vaan rikollisia! Mut kai se on pakko... Ehkä sen kestää jotenkin, jos tosiaan bongais jonku tyyliin toimisto työn, siin voi kuitenkin samalla ELÄÄ ku työaika on 8-16... Paikkoja on tyyliin järjestöissä ja ministeriöissä. En tod aio homehtuu missään laitoksessa. Vaikka sun mielestä ainoa oikea työ lienee just jotain raksa-putki-metalli-tehdasduunia? Diibadaaba, huoh...

Ja joo, ohkaset kankaiset suojahanskat on käsille tosi hyväksi, jos joutuu esim käsitteleen paljon papereita. Et saatanpa hommatakin semmoset, kiits vain.

Ja joo, vuoden päästä se todellakin on ohi kaikki, voin elää taas elämääni VAPAANA kaiken maailman paskasta, jota tää sossuyhteiskunta kaataa viattomien yksilöiden niskaan.

• pojuska90 kirjoitti:

Mä en todellakaan tajua miksi sunKIN pitää lähteä tolle linjalle. Mut jos kerta haluut, lähdetään sitte.

- joo, asun Helsingissä

- ei, en todellakaa oo saanu kaikkea haluamaani (eikä mulla ole rinnakkais Visaa mutsin luottokorttiin)

- ei, en ole tehnyt "fyysistä työtä" jos sä tarkotat tyyliin raksa- ym hommia

- ei, A) en ole epävarma seksuaalisesta suuntautumisestani, vaan olen ollu sen kanssa sinut jo kauan, ja B) se ei kait kuulu tähän keskusteluun C), joo voin kertoa olevani homo, mitä sitten?

- joo, käyn kouluni ihan varmasti, älä huoli

- ei, en mene isin firmaan töihin, koska mua ei kiinnosta sen ala

- ei, faijani ei kuulu lionseihin eikä polta eikä käy huorissa eikä pelaa korttia

- ei, en ravisuta maata Japanissa asti vaikka siellä on käynytkin

- ei, mulla ei ole kadea systeriä, vaan kaksi (2) ihanaa, rakasta iso systeriä, joilta en ota turpaan ja joilla ei mee huonosti, vaan ne tykkää musta & mä niistä eikä ne koskaan oo ollu mua vastaan

Sivariin oonkin menossa. Mut sekin on musta väärin, koska en oo tehnyt mitään niin pahaa ett ansaitsisin jonkun vuoden orjatyöpestin. Mun ulkomaiset frendit nauraa mulle ku sanon ett pitää mennä vuodeks sivariin palkattomana. Muualla niin kohdellaan vaan rikollisia! Mut kai se on pakko... Ehkä sen kestää jotenkin, jos tosiaan bongais jonku tyyliin toimisto työn, siin voi kuitenkin samalla ELÄÄ ku työaika on 8-16... Paikkoja on tyyliin järjestöissä ja ministeriöissä. En tod aio homehtuu missään laitoksessa. Vaikka sun mielestä ainoa oikea työ lienee just jotain raksa-putki-metalli-tehdasduunia? Diibadaaba, huoh...

Ja joo, ohkaset kankaiset suojahanskat on käsille tosi hyväksi, jos joutuu esim käsitteleen paljon papereita. Et saatanpa hommatakin semmoset, kiits vain.

Ja joo, vuoden päästä se todellakin on ohi kaikki, voin elää taas elämääni VAPAANA kaiken maailman paskasta, jota tää sossuyhteiskunta kaataa viattomien yksilöiden niskaan.

"- joo, asun Helsingissä "

Eli sinulla ei ole edes teoreettista kokonaiskuvaa tästä maasta.

"ei, en todellakaa oo saanu kaikkea haluamaani (eikä mulla ole rinnakkais Visaa mutsin luottokorttiin) "

Taidat siis valehdella kun tuollaisen osasit ottaa esille kiistettäväksi.

"- ei, en ole tehnyt "fyysistä työtä" jos sä tarkotat tyyliin raksa- ym hommia "

Sellaiset opettavat kummallisen hyvin nöyryyttä.

"ei, A) en ole epävarma seksuaalisesta suuntautumisestani, vaan olen ollu sen kanssa sinut jo kauan, ja B) se ei kait kuulu tähän keskusteluun C), joo voin kertoa olevani homo, mitä sitten? "

Oma on asiasi ja turha yrittää hankkia tuolla sympatiaa.

"Sivariin oonkin menossa. Mut sekin on musta väärin, koska en oo tehnyt mitään niin pahaa ett ansaitsisin jonkun vuoden orjatyöpestin. "

Velvollisuudet on hoidettava - tavalla tai toisella.

"Mun ulkomaiset frendit nauraa mulle ku sanon ett pitää mennä vuodeks sivariin palkattomana. "

He nauravat sinulle koska tietävät sinut tyhmäksi, hyväuskoiseksi ääliöksi jota on hyvä huijata ja on liian tyhmä edes huomatakseen että häntä kusetetaan 'ystävien' toimesta.

"Ja joo, vuoden päästä se todellakin on ohi kaikki, voin elää taas elämääni VAPAANA kaiken maailman paskasta, jota tää sossuyhteiskunta kaataa viattomien yksilöiden niskaan. "

Enemmän se lapioi sitä paskaa pois ihmisten niskasta. Tiedän kokemuksesta.

• Hana
        Lukkijurpo kirjoitti:

"- joo, asun Helsingissä "

Eli sinulla ei ole edes teoreettista kokonaiskuvaa tästä maasta.

"ei, en todellakaa oo saanu kaikkea haluamaani (eikä mulla ole rinnakkais Visaa mutsin luottokorttiin) "

Taidat siis valehdella kun tuollaisen osasit ottaa esille kiistettäväksi.

"- ei, en ole tehnyt "fyysistä työtä" jos sä tarkotat tyyliin raksa- ym hommia "

Sellaiset opettavat kummallisen hyvin nöyryyttä.

"ei, A) en ole epävarma seksuaalisesta suuntautumisestani, vaan olen ollu sen kanssa sinut jo kauan, ja B) se ei kait kuulu tähän keskusteluun C), joo voin kertoa olevani homo, mitä sitten? "

Oma on asiasi ja turha yrittää hankkia tuolla sympatiaa.

"Sivariin oonkin menossa. Mut sekin on musta väärin, koska en oo tehnyt mitään niin pahaa ett ansaitsisin jonkun vuoden orjatyöpestin. "

Velvollisuudet on hoidettava - tavalla tai toisella.

"Mun ulkomaiset frendit nauraa mulle ku sanon ett pitää mennä vuodeks sivariin palkattomana. "

He nauravat sinulle koska tietävät sinut tyhmäksi, hyväuskoiseksi ääliöksi jota on hyvä huijata ja on liian tyhmä edes huomatakseen että häntä kusetetaan 'ystävien' toimesta.

"Ja joo, vuoden päästä se todellakin on ohi kaikki, voin elää taas elämääni VAPAANA kaiken maailman paskasta, jota tää sossuyhteiskunta kaataa viattomien yksilöiden niskaan. "

Enemmän se lapioi sitä paskaa pois ihmisten niskasta. Tiedän kokemuksesta.

"Eli sinulla ei ole edes teoreettista kokonaiskuvaa tästä maasta. "

Tarviiko olla!? Sinusta tulisi varmaankin asua kaikissa suomen paska kolkissa samaan aikaan (HUOM! myös stadissa, jossa en halua asua?) ennen kuin tietää suomesta jotakin.

Eikö historia kykene sulle kertomaan, että asevelvollisuus ei toimi enää sodan aikana. suomi tarvitsee edelleenkin liittoutumaa, koska se ei kykene olemaan myöskään ilman auttajan kättä. muilla mailla on velvollisuus auttaa suomea, mutta meillä ei ole velvollisuuksia auttaa ketään...näin täällä yritetään luulla paljon muustakin asiasta kuin puolustuspolitiikassa.

Suomi natoon, jotta te paskiaisetkin alkaisitte tietämään velvollisuuksianne hieman laajemmin!

• Hana kirjoitti:

"Eli sinulla ei ole edes teoreettista kokonaiskuvaa tästä maasta. "

Tarviiko olla!? Sinusta tulisi varmaankin asua kaikissa suomen paska kolkissa samaan aikaan (HUOM! myös stadissa, jossa en halua asua?) ennen kuin tietää suomesta jotakin.

Eikö historia kykene sulle kertomaan, että asevelvollisuus ei toimi enää sodan aikana. suomi tarvitsee edelleenkin liittoutumaa, koska se ei kykene olemaan myöskään ilman auttajan kättä. muilla mailla on velvollisuus auttaa suomea, mutta meillä ei ole velvollisuuksia auttaa ketään...näin täällä yritetään luulla paljon muustakin asiasta kuin puolustuspolitiikassa.

Suomi natoon, jotta te paskiaisetkin alkaisitte tietämään velvollisuuksianne hieman laajemmin!

Jos puhuu kokonaisuudesta pitää myös tuntea se kokonaan.

"Eikö historia kykene sulle kertomaan, että asevelvollisuus ei toimi enää sodan aikana. "

Kerro miten historia tuon muka kertoo?

• Piatro72

Kaikennäkösiä se leipä elättää!! Älä ole huolissasi sillä armeijaan ei edes oteta tuollaisia tyyppejä. Ja jos sellainen vahinko sattuisi käymään niin tupatoverit kyllä ajaa tollaiset hyypiöt sinne minne he kuuluvat. Jos minusta ois kiinni niin laittasin sut postipakettiin vai oisko kirjekuori parempi ja lähettäsin muukalaislegioonaan. Siellä ne tykkäävät tollasista reippaista ja urheista nuorukaisista jotka näyttävät hyvältä..:)

• pojuska90

Sä oot varmaan just yks sellanen tyyppi, jonka laisia on Suomi täynnä. Katot voivas pilkata mua, jos vaik satun olemaan homo. Oot kyl oikeessa siinä ett intti ei TODELLAKAAN oo mun paikka. Kiva ett ollaan samaa mieltä. Oispa lain säätäjätkin..

• "Kaikennäkösiä se leipä elättää!! Älä ole huolissasi sillä armeijaan ei edes oteta tuollaisia tyyppejä. Ja jos sellainen vahinko sattuisi käymään niin tupatoverit kyllä ajaa tollaiset hyypiöt sinne minne he kuuluvat. Jos minusta ois kiinni niin laittasin sut postipakettiin vai oisko kirjekuori parempi ja lähettäsin muukalaislegioonaan. Siellä ne tykkäävät tollasista reippaista ja urheista nuorukaisista jotka näyttävät hyvältä..:)"

Mitä se sinua oikein haittaa, jos kaikki miehet eivät halua mennä innolla sinne "miesten kouluun" eli suomen armeijaan? Vai oletko sinäkin näitä talvisodan ajoille jämähtäneitä militaristeja, joiden mielestä kaikkien suomalaismiesten pitäisi suorittaa se asepalvelus vaikka pelkästään sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi?

Sinähän et tietenkään ymmärrä sitä asiaa, että meillä 2000-luvun nykyaikaisilla, sivistyneillä, suvaitsevaisilla ja avarakatseisilla miehillä kun on aina parempaakin tekemistä, kun marssia siellä "sotaväessä" näiden iänikuisten vanhojen ja "hienojen" perinteiden kunniaksi. Armeija kun on juuri sellainen paskapaikka, ettei siellä kunnioiteta ollenkaan meidän miesten omaa imagoa, persoonallisuutta ja meidän omia elämänarvoja. Henkisestä hyvinvoinnista siellä armeijassa ei olla ikinä välitetty vittuakaan, kun siellä hyväksytään meidän nuorten viattomien miesten syrjintä ja simputus.

• pojuska90 kirjoitti:

Sä oot varmaan just yks sellanen tyyppi, jonka laisia on Suomi täynnä. Katot voivas pilkata mua, jos vaik satun olemaan homo. Oot kyl oikeessa siinä ett intti ei TODELLAKAAN oo mun paikka. Kiva ett ollaan samaa mieltä. Oispa lain säätäjätkin..

"Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau."

Junteiksi ja käppyröiksi ym.

• DarkFear kirjoitti:

"Kaikennäkösiä se leipä elättää!! Älä ole huolissasi sillä armeijaan ei edes oteta tuollaisia tyyppejä. Ja jos sellainen vahinko sattuisi käymään niin tupatoverit kyllä ajaa tollaiset hyypiöt sinne minne he kuuluvat. Jos minusta ois kiinni niin laittasin sut postipakettiin vai oisko kirjekuori parempi ja lähettäsin muukalaislegioonaan. Siellä ne tykkäävät tollasista reippaista ja urheista nuorukaisista jotka näyttävät hyvältä..:)"

Mitä se sinua oikein haittaa, jos kaikki miehet eivät halua mennä innolla sinne "miesten kouluun" eli suomen armeijaan? Vai oletko sinäkin näitä talvisodan ajoille jämähtäneitä militaristeja, joiden mielestä kaikkien suomalaismiesten pitäisi suorittaa se asepalvelus vaikka pelkästään sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi?

Sinähän et tietenkään ymmärrä sitä asiaa, että meillä 2000-luvun nykyaikaisilla, sivistyneillä, suvaitsevaisilla ja avarakatseisilla miehillä kun on aina parempaakin tekemistä, kun marssia siellä "sotaväessä" näiden iänikuisten vanhojen ja "hienojen" perinteiden kunniaksi. Armeija kun on juuri sellainen paskapaikka, ettei siellä kunnioiteta ollenkaan meidän miesten omaa imagoa, persoonallisuutta ja meidän omia elämänarvoja. Henkisestä hyvinvoinnista siellä armeijassa ei olla ikinä välitetty vittuakaan, kun siellä hyväksytään meidän nuorten viattomien miesten syrjintä ja simputus.

sä tätäkin jaksat tätä jauhaa:

"Sinähän et tietenkään ymmärrä sitä asiaa, että meillä 2000-luvun nykyaikaisilla, sivistyneillä, suvaitsevaisilla ja avarakatseisilla miehillä kun on aina parempaakin tekemistä, kun marssia siellä "sotaväessä" näiden iänikuisten vanhojen ja "hienojen" perinteiden kunniaksi. Armeija kun on juuri sellainen paskapaikka, ettei siellä kunnioiteta ollenkaan meidän miesten omaa imagoa, persoonallisuutta ja meidän omia elämänarvoja. Henkisestä hyvinvoinnista siellä armeijassa ei olla ikinä välitetty vittuakaan, kun siellä hyväksytään meidän nuorten viattomien miesten syrjintä ja simputus."

Mitähän nykyaikaista sussakin on. Asenteet suoraan 60-luvun hipeiltä. Sivistyksestä sulla ei ole mitään näyttöjä. Samaa mantraa täällä jauhat, etkä edes yritä keksiä mitään oikeaa sanottavaa. Suvaitsevaisuudesta ja avarakatseisuudesta kertoo paljon sun rasistinen asenne armeijan käyneitä kohtaan ja isänmaallisia kohtaan osoittama halveksuminen.
        Ei se mikään ihme ole, jos te velliperseet ette katso kansallisuuden olevan osa teidän identiteettiä, teidän identiteetti taitaa olla kokonaisuudessaan niin ruhjottu tämän "turhan asevelvollisuuspaskan takia", että jossain käymisvaiheessa se on. Kun inisette siitä, että ihan sama onko Suomi itsenäinen, kertoo joko suuresta kusipäisyydestä tai pelkästä vittuilun halusta juuriaan kunnoittavia kohtaan. Jos te ääliöt luulette Suomen olevan ainoa maa, jossa ollaan isänmaallisia, niin suosittelen heräämään.

Mitä itsenäisyyteen tulee, niin onko teille aivan sama, kuka teidän kotiin marssii kertomaan miten teidän tulee elää? Jos se vielä päättääkin potkia teidät pihalle ja jäädä teidän sohvalle pötköttämään, niin te vaan kumartelette ja keräätte kamanne? Jätätte vielä käyntikortin jos herra valloittaja sattuu jotain apua tarvitsemaan...

• "Ihan uskomattoman takapajuista ja törkeetä ett Suomessa on joku yleinen asevelvollisuus! Et pitäs lusia jossai skutsessa yli puol vuotta?! Jossain kasarmilla, jeij."

Tässä olen ihan samaa mieltä kanssasi, sillä suomi onkin tänä päivänä ainoa maa Euroopassa, jossa on käytössä tämä iänikuisen vanha ja sortava asevelvollisuusjärjestelmä.

"En halua leikata tukkaani miksikään pellesängeksi. Viihdyn just tämmösenä ku oon. Intissä ei kuulemma oo aamuisin edes aikaa mihinkää aamutoimiin! Siis tosi magee juttu onkin tyyliin esim mulle, joka oon tottunu tyyliin käymään suihkus aamuisin, peseen kasvot, laittaan päiväkosteusvoiteet, meikkaan ns. virheet huomaamattomiin ja laittaan hiukset haluamalleni kampaukselle ja hitto käyttään tuoksuja!"

Ei kannata mennä armeijaan, kun se on sellainen paikka ettei siellä saa olla aidosti oman itsensälainen persoona. On täysin turhaa leikata lettiään niin turhan asian kun armeijan takia. Armeija onkin ollut aina sellainen paikka, ettei siellä kunnioiteta yhtään miesten omaa imagoa, persoonallisuutta ja omia elämänarvoja, sillä kaikki vaan pakotetaan samaan muottiin kannattamaan näitä armeijan militaristisia ja isänmaallisia elämänarvoja.

"Ihan varmana siis suostunki pistään jotain intin kuteita päälleni, nukkuun kymmenen hikisen äijän kaa samas kämpässä jossai hiton kerrossängyissä, heräämään kuudelta ja syömään jotai moskaa puhumattakaa ett suostuisin pelleileen jossai rivi- tai jonomuodostelmissa. Joilleki metsäleirisekoilutempauksiin mua ei sais edes kilon palasina mukaan. Perusteellisen varma!"

Onneksi on olemassa myös siviilipalvelus, joten siellä on mahdollisuus elää normaalimpaa elämää kun mitä armeijassa. Sivarissa sinun ei tarvitse kun tehdä korkeintaan 8-tunnin työpäiviä ja viitenä päivänä viikossa, viikonloput ovat aina vapaita ja lisäksi sivarissa sinulla on myös enemmän vapaapäiviä kun armeijassa. Suosittelen sinua menemään sivariin tai alkamaan totaalikieltäytyjäksi, sillä olisi täysin turhaa ja typerää pilata omaa ainutlaatuista elämäänsä niin turhan asian kun armeijan takia.

• vankilassa

"Suosittelen sinua menemään sivariin tai alkamaan totaalikieltäytyjäksi"

Vankilassahan tykättäisiinkin erittäin paljon meikkaavista, nuorista pojista.

• "Tässä olen ihan samaa mieltä kanssasi, sillä suomi onkin tänä päivänä ainoa maa Euroopassa, jossa on käytössä tämä iänikuisen vanha ja sortava asevelvollisuusjärjestelmä."

Sveitsissä, Saksassa, Puolassa, Virossa, Liettuassa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa nyt ainakin on asevelvollisuusjärjestelmä. Eri asia sitten, kuinka montaa % äijistä se missäkin koskee.

"Ei kannata mennä armeijaan, kun se on sellainen paikka ettei siellä saa olla aidosti oman itsensälainen persoona. On täysin turhaa leikata lettiään niin turhan asian kun armeijan takia. Armeija onkin ollut aina sellainen paikka, ettei siellä kunnioiteta yhtään miesten omaa imagoa, persoonallisuutta ja omia elämänarvoja, sillä kaikki vaan pakotetaan samaan muottiin kannattamaan näitä armeijan militaristisia ja isänmaallisia elämänarvoja."

Jos ihmisen persoona lähtee hiusten mukana, niin heikoilla kantimilla se olikin. Jos imagoon ja elämänarvoihin kuuluu jatkuva kitinä siitä kuinka paska maa Suomi on ja muuta vitun ininää, niin ei sitä pidäkään kunnioittaa. Nää sun "armeija onkin just sellanen"-läpät on pelkkää paskaa ilman mitään omakohtaista kosketuspintaa.

"Onneksi on olemassa myös siviilipalvelus, joten siellä on mahdollisuus elää normaalimpaa elämää kun mitä armeijassa. Sivarissa sinun ei tarvitse kun tehdä korkeintaan 8-tunnin työpäiviä ja viitenä päivänä viikossa, viikonloput ovat aina vapaita ja lisäksi sivarissa sinulla on myös enemmän vapaapäiviä kun armeijassa. Suosittelen sinua menemään sivariin tai alkamaan totaalikieltäytyjäksi, sillä olisi täysin turhaa ja typerää pilata omaa ainutlaatuista elämäänsä niin turhan asian kun armeijan takia."

Se armeija on kuitenkin pitänyt huolta siitä, että säkin voit olla oma kusipää itsesi. Mitä vittua sekin keneltäkään pilaa, jos 6-12 kk on armeijan leivissä. Iltasin sieltä voi lähteä vaikka himaan hengamaan, jos asuu tarpeeksi lähellä, kunhan tulee yöksi takaisin. Valtaosa viikonlopuista vapaana ja aina, kun perjantaina lähtee lomille, on se kuin jouluaatto. Siviilissä siitä ei samaa iloa saa irti. Ja siviilissä, jos töissä käy, niin yhtälailla se vapaa-aikaa syö. Iltaisin voi katella telkkaria tai lukea ja hengailla kavereiden kanssa, sama käy intissä.

• golfgti

Puetko aamutoimien yhteydessä myös mekon yllesi?
      Kerro suurelle yleisölle, miten sytytät nuotion räntäsateessa, kun lähimmät kuivat puut 20 km:n päässä ja miten valmistat ateriasi.
      Miten toimit, kun olet eksynyt metsään? Osaatko suunnistaa? Hallitsetko erämiestaidot?
      Rohkenen epäillä, että menehdyt kasvovoiteeseen.

• pojuska90

En pue mekkoa aamutoimieni yhteydessä, kiits kysymästä. Aika usein ihan vaan farkut, jonkun makeen ison vyön kanssa. =)

Miksi mun pitäis sytyttää nuotio räntäsateessa? Ainoa mahdollinen tilanne vois olla tyyliin jossain Lapin after skiissä, jossa porukalla jossai kodalla sytyteltäis kunha oltais eka ajettu sinne joillain motskikelkoilla, joissa on LAMPAAN TALJAT pehmustimina..! :p Ateria on syöty kaiketi hetkeä aikasemmin raflassa tai kelomökin ruokahuoneessa.

Jos jostain hiton syystä eksyisin metsään... Mulla ois kännykkä aika varmasti, ja kyl mä karttaa osaan lukee, ainaski kaupunkikarttaa.

Menehdyn kasvovoiteeseen? What on EARTH...?! :o

• pojuska90 kirjoitti:

En pue mekkoa aamutoimieni yhteydessä, kiits kysymästä. Aika usein ihan vaan farkut, jonkun makeen ison vyön kanssa. =)

Miksi mun pitäis sytyttää nuotio räntäsateessa? Ainoa mahdollinen tilanne vois olla tyyliin jossain Lapin after skiissä, jossa porukalla jossai kodalla sytyteltäis kunha oltais eka ajettu sinne joillain motskikelkoilla, joissa on LAMPAAN TALJAT pehmustimina..! :p Ateria on syöty kaiketi hetkeä aikasemmin raflassa tai kelomökin ruokahuoneessa.

Jos jostain hiton syystä eksyisin metsään... Mulla ois kännykkä aika varmasti, ja kyl mä karttaa osaan lukee, ainaski kaupunkikarttaa.

Kerroit juuri olevasi tyypillinen hesalainen uusavuton pentu joka ei osaa mitään edes alkeellisen fyysistä asiaa.

Tiedätkö että kännykän akku ei kovinkaan hyvin kestä kylmässä ja kantavuus on rajallista?

Luulin ettei kaltaisiasi ole edes olemassa, mutta valitettavasti se mitä pystyy kuvittelemaan on todellista.

• Turbokulli
        Lukkijurpo kirjoitti:

Kerroit juuri olevasi tyypillinen hesalainen uusavuton pentu joka ei osaa mitään edes alkeellisen fyysistä asiaa.

Tiedätkö että kännykän akku ei kovinkaan hyvin kestä kylmässä ja kantavuus on rajallista?

Luulin ettei kaltaisiasi ole edes olemassa, mutta valitettavasti se mitä pystyy kuvittelemaan on todellista.

"Kerroit juuri olevasi tyypillinen hesalainen uusavuton pentu joka ei osaa mitään edes alkeellisen fyysistä asiaa."

Itse olet kisvautettu rasisti.

"Tiedätkö että kännykän akku ei kovinkaan hyvin kestä kylmässä ja kantavuus on rajallista?"

Tällä väittämällä myönnät taas kerran olleesi myös rektaalitarkastuksessa.

"Luulin ettei kaltaisiasi ole edes olemassa, mutta valitettavasti se mitä pystyy kuvittelemaan on todellista."

Ja edelleenkö väität jotain naantalilaista kiljunkeittäjää Valtakunnanjohtajaksi?

• golfgti
        pojuska90 kirjoitti:

Kerro, miten lataat kännysi akun, Männyn rungoissa ei ole pistorasioita. M-kelkastasi loppuu polttoaine ennemmin tai myöhemmin. Mistä saat lisää. Bensiksiä ei ole joka kuusen juurella.
        Todistit sanoillasi, ettet omaa selviytymistaitoja pahan paikan tullen. Ei mikään ravintola tuo sinulle tiettömään korpeen aterioita. Se leninki sopii mainiosti kaltaistesi asusteeksi.

• pojuska90
        Lukkijurpo kirjoitti:

Sori vaan mut sä haiset juntilta!

Kai säkin nyt tajuut ett mitään naurettavia erämies taitoja edes tarvita enää missään muualla ku jossain korvessa/pellossa/skutsessa, jossa juntti einarit huhkii porojensa ja sikaloittensa kanssa... Mihin hittoon mä tarviin mainitsemianne idioottimaisuuksia, "miehisiä" taitoja stadin keskustassa? :p Sytyttäisin notskit kaivarissa..?! ^^

Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau.

• pojuska90 kirjoitti:

Kai säkin nyt tajuut ett mitään naurettavia erämies taitoja edes tarvita enää missään muualla ku jossain korvessa/pellossa/skutsessa, jossa juntti einarit huhkii porojensa ja sikaloittensa kanssa... Mihin hittoon mä tarviin mainitsemianne idioottimaisuuksia, "miehisiä" taitoja stadin keskustassa? :p Sytyttäisin notskit kaivarissa..?! ^^

Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau.

"Sori vaan mut sä haiset juntilta! "

Juntit ovat teidän Helsingin kakaroiden 'keksintö'. Pohjoisen barbaari.

"Kai säkin nyt tajuut ett mitään naurettavia erämies taitoja edes tarvita enää missään muualla ku jossain korvessa/pellossa/skutsessa, jossa juntti einarit huhkii porojensa ja sikaloittensa kanssa..."

Kaikki tiedot ja taidot ovat pelkästään hyödyllisiä.

"Mihin hittoon mä tarviin mainitsemianne idioottimaisuuksia, "miehisiä" taitoja stadin keskustassa? "

Siihen että sinulla on ne taidot. Jos ajatellaan että olet yksin koko maailmassa ja sähköverkko ei enää pelaa niin on perkeleen hyvä tietää miten nuotio tehdään ja kokataan hankalissa oloissa.

"Sytyttäisin notskit kaivarissa..?! "

Teepä niin.

"Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau. "

En ole satakunta vuotta, vaan paljon nuorempi ja elintapojen perusteella kaltaisesi uusavuton kuukahtaa ennen minua.

• Hana
        Lukkijurpo kirjoitti:

"Tiedätkö että kännykän akku ei kovinkaan hyvin kestä kylmässä ja kantavuus on rajallista? "

Tiedätkö ettei tässä puhuttu ehkä pelkästään talvesta!?

• Hana
        Lukkijurpo kirjoitti:

"Kai säkin nyt tajuut ett mitään naurettavia erämies taitoja edes tarvita enää missään muualla ku jossain korvessa/pellossa/skutsessa, jossa juntti einarit huhkii porojensa ja sikaloittensa kanssa..."

"Mihin hittoon mä tarviin mainitsemianne idioottimaisuuksia, "miehisiä" taitoja stadin keskustassa? "

Siihen että sinulla on ne taidot. Jos ajatellaan että olet yksin koko maailmassa ja sähköverkko ei enää pelaa niin on perkeleen hyvä tietää miten nuotio tehdään ja kokataan hankalissa oloissa.

Teepä niin.

"Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau. "

En ole satakunta vuotta, vaan paljon nuorempi ja elintapojen perusteella kaltaisesi uusavuton kuukahtaa ennen minua.

"Kaikki tiedot ja taidot ovat pelkästään hyödyllisiä. "

Kaikki tiedot ja taidot eivät ole hyödyllisiä!

• Hana kirjoitti:

"Kaikki tiedot ja taidot ovat pelkästään hyödyllisiä. "

Kaikki tiedot ja taidot eivät ole hyödyllisiä!

Kerro siis sellainen tietoa tai taito mikä ei ole hyödyllinen?

• Hana
        Lukkijurpo kirjoitti:

Kerro siis sellainen tietoa tai taito mikä ei ole hyödyllinen?

taitoa ampua elävä ei ole tiedettä ja jos se olisi edes tiedettä sen puolustusvoimat tekisivät jollakin muulla tavalla miten se tehtäisi nyt, kuten lakkauttamalla asevelvollisuus!

Laatu ei ole samaa kuin massa ja se tulisi tietää ennen kuin sota suomeen syttyy!

Suomalaiselle juuttuu tiedoksi ja taidoksi se, mikä on historiaa! Haluammeko olla juntteja vai asiantuntijoita!?

• pojuska90 kirjoitti:

Luulisi hieman homoseksuaalilta löytyvän.

"Noh, kyl te satavuotta vanhat äijän käppyrät kohta thank goooood kuolette pois häsläämästä enihau."

Malliesimerkki siitä, kuika huudetaan ensin muita olemaan vittuilematta homoudesta, mutta muita voi dissata sitten miten huvittaa. Haukkua junteiksi ja käppyröiksi, koska homoillahan pitää olla tietenkin oikeus syrjintään, koska homot on niin hienoja ihmisiä, että voi katsoa ketä vaan alaspäin.

• vasta vitsiniekka
        Lukkijurpo kirjoitti:

Teepä niin.

"Jos ajatellaan että olet yksin koko maailmassa ja sähköverkko ei enää pelaa niin on perkeleen hyvä tietää miten nuotio tehdään ja kokataan hankalissa oloissa."

Hohoooh!! Todella realistinen kuvitelma!! :D Olet kyllä hauska hemmo, ei voi muuta sanoa.

• erkkimerrkiehehee
        Hana kirjoitti:

taitoa ampua elävä ei ole tiedettä ja jos se olisi edes tiedettä sen puolustusvoimat tekisivät jollakin muulla tavalla miten se tehtäisi nyt, kuten lakkauttamalla asevelvollisuus!

Laatu ei ole samaa kuin massa ja se tulisi tietää ennen kuin sota suomeen syttyy!

Suomalaiselle juuttuu tiedoksi ja taidoksi se, mikä on historiaa! Haluammeko olla juntteja vai asiantuntijoita!?

Sulla kyllä on todella omaperäiset jutut.
        Artikulointisi muistuttaa jotenkin remutalkkia.

"Suomalaiselle juuttuu tiedoksi ja taidoksi se, mikä on historiaa! "

Kaikki tieto on jossain määrin vanhaa.
        Ihminen oppii juuri historian kautta.

Esimerkki: Hana tökkää sormensa viisivuotiaana kuumaan hellanlevyyn. Vaikka tapahtumasta on jo vuosia aikaa, eli se on kaukana historiassa, niin hana tietää kokemuksen kautta, ettei kättä pidä laittaa kuumalle hellanlevylle...

• Hana
        erkkimerrkiehehee kirjoitti:

Sulla kyllä on todella omaperäiset jutut.
        Artikulointisi muistuttaa jotenkin remutalkkia.

"Suomalaiselle juuttuu tiedoksi ja taidoksi se, mikä on historiaa! "

Kaikki tieto on jossain määrin vanhaa.
        Ihminen oppii juuri historian kautta.

Esimerkki: Hana tökkää sormensa viisivuotiaana kuumaan hellanlevyyn. Vaikka tapahtumasta on jo vuosia aikaa, eli se on kaukana historiassa, niin hana tietää kokemuksen kautta, ettei kättä pidä laittaa kuumalle hellanlevylle...

"Esimerkki: Hana tökkää sormensa viisivuotiaana kuumaan hellanlevyyn. Vaikka tapahtumasta on jo vuosia aikaa, eli se on kaukana historiassa, niin hana tietää kokemuksen kautta, ettei kättä pidä laittaa kuumalle hellanlevylle..."

En ole laittanut kättä viisivuotiaana hellanlevylle vaan tehnyt mielestäni "aikuismaisen" päätöksen mitä muut eivät ole tehneetkään: "olla menemättä isäni luokse joka juo alkoholia, eikä osaa minusta huolehtia, kuten äiti, isäpuoleni tai isovanhemmat". Noin 20 vuotta sainkin kuulla isäni kuolemasta ja syy oli alkoholi!

Joten kuvittelisin olevani oikeassa tässäkin asiassa, ettei asevelvollisuus suomessa kannata!?

Niinpä suomen valitovaltakin tulisi oppia ettei asevelvollisuudella saada kuin sotakorvauksien maksu!?

• erkkimerkkieheee
        Hana kirjoitti:

"Esimerkki: Hana tökkää sormensa viisivuotiaana kuumaan hellanlevyyn. Vaikka tapahtumasta on jo vuosia aikaa, eli se on kaukana historiassa, niin hana tietää kokemuksen kautta, ettei kättä pidä laittaa kuumalle hellanlevylle..."

En ole laittanut kättä viisivuotiaana hellanlevylle vaan tehnyt mielestäni "aikuismaisen" päätöksen mitä muut eivät ole tehneetkään: "olla menemättä isäni luokse joka juo alkoholia, eikä osaa minusta huolehtia, kuten äiti, isäpuoleni tai isovanhemmat". Noin 20 vuotta sainkin kuulla isäni kuolemasta ja syy oli alkoholi!

Joten kuvittelisin olevani oikeassa tässäkin asiassa, ettei asevelvollisuus suomessa kannata!?

Niinpä suomen valitovaltakin tulisi oppia ettei asevelvollisuudella saada kuin sotakorvauksien maksu!?

Nyt meni kyllä hiukan ohi.
        Voitko vääntää rautalangasta, kun en ihan tarkaan...tai oikeastaan juuri laisinkaan käsittänyt tuota tekstiäsi.
        Pilkut ja pisteet olivat kyllä jotensakkin kohdillaan, mutta sisältö jäi hämärän peittoon.

• Hana kirjoitti:

Ette ole oikeassa. Mitä palkka-armeija saa aikaan? Eivät osaa edes yhtä maata rauhoittaa valtavalla työllä ja tuskalla.

• Hana
        Lukkijurpo kirjoitti:

Ette ole oikeassa. Mitä palkka-armeija saa aikaan? Eivät osaa edes yhtä maata rauhoittaa valtavalla työllä ja tuskalla.

"Ette ole oikeassa. Mitä palkka-armeija saa aikaan? Eivät osaa edes yhtä maata rauhoittaa valtavalla työllä ja tuskalla."

Ette ole oikeassa. Mitä suomalainen reserviläisarmeija saa sodassa aikaan? Eivät osaa edes yhtä maata puolustaa puhumattakaan sen itsenäisyyttä ja koskemattomuutta varjella.

• oikeasti, että pysyt pois armeijasta. Kuka sitä jaksaa kattoa, jos sä tyyliin pikkurilli pystyssä ammut rynkyllä, tyyliin naama meikattuna. Kukaan ei halua maastoleirillä teltassa viereensä mitään kainaloon pyrkivää hinttiä. Meillä oli yksi hintahtava lääkintä-AU, joka sai kyllä hyvin tilaa teltassa, kukaan ei halunnut sitä lähelleen. Ei sillä, että sitä olisi mitenkään syrjitty tai kiusattu, sille vaan vähän naureskeltiin ja pidettiin kunnon hajurako, vaikka eihän se homous mihinkään tartu. Eikä sen homoudesta mitää varmuutta ole, saattohan se olla vaan neitimäinen hetero. Kuitenkin, mun mielestä on parempi, että homot pysyvät muissa hommissa, kuin intissä. Kukaan orastavassa miehuudessaan, täynnä testosteronia oleva pesunkestävä parikymppinen heteromies ei halua, että suihkussa joku hinaaja katselee ihaillen. Enhän mä kyllä tiedä, kuinka moni niistäkin samaanaikaan palvelleista tyypeistä oli homo, jokunen nyt suurella todennäköisyydellä kuitenkin. Eikä mulla mitään homoja vastaa ole sinänsä, kunhan eivät mua vonkaa.

Täällä kuitenkin on paljon harhaluuloja armeijasta ja se oloista liikkeellä. Ei tietty ihme, ettehän te voi kuvaanne muuhun perustaa, kuin kuulopuheille.

Sen verran voin kuitenkin valaista, että armeijankäynnin pahin kohta oli se, ennenkuin sinne piti lähteä ja mitä lähemmäksi se palveluksen aloittaminen tuli, sitä pahempi. Paljon läppäähän tietysti oli intistä joutunut kuulemaan ja paljon sitä myöden oli ennakkoluuloja. Jännittihän se kaikkia aluksi, mutta helpotti nopeasti. Siinä tuleekin se yksi ongelma vastaan, jos ajatellaan asevelvollisuutta vapaaehtoiseksi. Harhaluulojensa takia moni sellainenkin, joka siellä oikeasti voisi pärjätä hyvin ja jopa viihtyisi, jättäisi sen väliin, koska luulisi sen olevan niin perseestä, kuin kuulopuheissa.

Mitä esim. aamupesuihin tulee, niin ne ei ainakaan meillä olleet ohjatut, kuin pari kertaa. Silloin ei aikaa jäänyt, kuin kätensä pestä, kun piti suoli pitkällä jo juosta pistämään vaatteita päälle. Se on sitä alun vittuilua, jolla otetaan vähän luuloja pois ja kuria kuntoon. Se perseily helpottaa nopeasti ja alokaskauden jälkeen viimeistään saa siellä pesulla hengailla aika pitkälti sen, mitä huvittaa. Kyllä mä ainakin kuivan naamani rasvasin ja haisin hyvälle, kuka vittu nyt dödöä kieltäisi. Geeliä nyt ei päähänsä kannattanut työntää, kun hattua oli pidettävä aina ulkona.

"Ihan varmana siis suostunki pistään jotain intin kuteita päälleni, nukkuun kymmenen hikisen äijän kaa samas kämpässä jossai hiton kerrossängyissä, heräämään kuudelta ja syömään jotai moskaa puhumattakaa ett suostuisin pelleileen jossai rivi- tai jonomuodostelmissa. Joilleki metsäleirisekoilutempauksiin mua ei sais edes kilon palasina mukaan. Perusteellisen varma!"

Nää sun läpät kuulostaa kyl niin trollaukselta, mutta oletetaan, että olet tosissasi. Intin kuteissa on se hyvä puoli, ettei tarvi miettiä, mitä laittaisi päälle ja kukaan ei pääse vittuilemaan sun vaatetuksesta, kun omat on samat. Aamuherätykset on perseestä siviilissäkin, töihin säkin joudut todennäköisesti jossain vaiheessa. Voit joutua vaikka johonkin tehtaaseen, jossa pitää kuudelta jo olla työ vauhdissa. Äläkä vaan sano, että et joudu tehtaaseen, kun olet lukiossa ja susta tulee vaikka mitä isona. On muistettava, että useimpien tarvii tehdä duunia opiskelujen ohellakin. Sua ei homona pitäisi hikisten miesten paljon haitata. Hikisiä miehiä kyllä voisi häiritä kuolaava hintti. Useimmille niistä tupakavereista kuitenkin tulee hyviä ystäviä, jotka tekee siitä pisimmillään vuodesta armeijassa paljon kivuttomamman ja jopa kannattavan. Ruoka on pääasiassa hyvää, hyvin pitkälle vastaavaa, kuin kouluissa tarjotaan. Usein jopa parempaa, ainakin, jos vertasi meidän lukion safkoihin. Henk.koht. onnistuin lihomaan alokaskaudella reilusti. Metsäleirit on yleensä täysin perseestä, mutta kuitenkin siitä hyviä kokemuksia, että talvella lumipyryssä rypiessä ja palellessa oppii arvostamaan sitten jotain elämän pieniä iloja, kuten saunaa ja kylpyammetta, aivan uudella tavalla. Mä esim. pääsin lisäksi sitten niin rentoon hommaan, että usein leireillä mun homma oli vaan nukkua teltassa ja vetää makkista ja röökiä.

"Ja on ihan pikkasen vittumaista olettaa ett kaikki pojat ois vahvempia ku kaikki tytöt. Muutamalta frendiltä oon kuullu, miten intissä pitää heti ekan päivänä raahata jotain varustesäkkiä pisin käytäviä... Ihan varmaan juu alkaisinkin sormet verillä raahaan jotai paskaa perässäni."

Joo, ne kaikki kamat pitää änkeä kerralla sellaseen vitunmoiseen säkkiin. Siihen aikaan mä painoin varmaan vähemmän kuin se säkki, mutta hyvin se liikku. Ei sitä kukaan kantamaan lähteny, työnsi tai raahasi pitkin käytäviä. Portaan kerrallaan kun nosteli, niin riiseimmätkin jätkät siitä selvisi.

• pojuska90

Voi vittu tota sun loanheittoas... Onnistuit ainaki sillein ett monta kertaa sun viestis lukemisen aikana meinas henki salpautua suunilleen!

Ihan ny pari faktaa sulle mun maailmankatsomuksesta...

Suurin osa miehistä ja pojista on ihan täysiä ällötyksiä (mun mielestä, siis vain ja ainoastaan minun, puhun omalla suullani, en kaikkien homojen enkä stadilaisten enkä kenenkään muunkaan)... ett ei todellakaan hej pelkoa ett kattelisin äijiä intissä (, JOS sinne oisin koskaan menossa.) Siis suurin osa, enemmistö miespuolisista olennoista on kaikkea muuta ku "ihania, katselemisen arvoisia".

Ja mä pidän itseäni suht suvaitsevaisena. Noi mun käppyrä -kommentit jne oli sinänsä tietty suvaitsemattomia, joo, mut ne oli sattumalt ns puolustautumista mua vastaan heitettyyn paskaan, solvaukseen ja vittuiluun ja ivailuun. Ellet sattunu huomaamaan.

Siis... sä puolustelet suu vaahdos intin kuteita, koska ei ainakaan tarvitse miettiä mitä pukee päälleen aamulla...?! Voi jösses oikeesti. En sano tähän yhtään mtn.

Älä ihan oikeesti tule lässyttään mistään tehdastyöstä yhtään mitään ja työelämän aamuherätyksistä. Hukkaan menee se lässytys. Samoin hukkaan menee lässytys lukiosta & opiskeluista. Mä pärjään kyllä.

Miks vitussa Suomen kaikki tytöt osaa työelämässä nousta aamuisin ihan ilman ett sitä ois harjoteltu saatana puol vuotta intissä?!

Muutenkin, kaikki toi sun diibadaabas ja vakuuttelus miten intin aamutoimet, safka, nukkumiset, leirit, kuteet, KAIKKI, koko paska, on muka niiiin hyvää "kasvatusta" tulevaa elämää, mm. työ elämää varten, on oikeesti tosi raivostuttavaa luettavaa. Se ett sä oot niin tyhmä ja onneton ja elämää vailla oleva imbesilli, ett tarviit semmosta, ei tarkota ett kaikki muutkin pojat ois ja tarvis. Sulle voi jotku vitun puolen vuoden aamuherätysharjotukset olla tarpeen, sulle voi maistua intin safkat ku luutavasti kuulut niihin joiden mielestä rasvaset pihvit ja kalja on suurint herkkuu, mut et varmaan koskaan voi tajuta ett jotku elää todellaki erilaista elämää kaikin tavoin.

Kaikki noi mun kuvailemat käsitykset intistä on totta. Sen vahvistaa monet sen paskan läpi käyneet kamut. Ja mulla ei todellakaan oo halua koitella ite onko se oikeesti yhtä paskaa.

Mä osaan nauttia vaahtokylvystä & saunasta ihan ilman jotai inttiä, kiits vain.
        Ja mitä tulee meikkaamisee, ihan kerrottakoon nytte etten käytä huulipunaa tai luomiväriä. Ihan vaan peitemeikkiä, joka korjaa ihon pienen pienet virheet. Ja tyyliin ripsaria, saa simmut paremmin esiin. Sun kaltanen nuija ei edes huomais ett mul on meikkiä, vaikka poskelle pussais.
        Ja se ett jotku lihoo intissä sen safkan takia, kertoo vaan ettei kaikki oo ihan kohdallaa...

Ihan yksittäisenä poimintana toi sun oksettava kommenttis ett "sua ei homona pitäisi hikisten miesten paljon haitata" on just perus rasistinen kuva homoista. Sä ett taida tuntea ainuttakaan nuorta homoa? (Toivottavasti ett noil asenteilla tutustukaan yhteenkään ei sen puoleen!) Ja toi "kuolaava hintti" ilmaus olu kyl kans omaa luokkaansa oleva stereotypia käsitys...

Toi sun viesti on oikeesti yks pahimmista loukkauksista mitä mulle on missään (ulkomait myöten) sanottu seksuaalisuuteni takia... Sait kyl mielen oikeesti pahaks. Kiitos siitä! Sulle vois tehdä hyvää tuntea edes hetken aikaa miltä tuntuu elää kun saa oikeesti pelätä sen takii ett on sattunu syntyyn homoksi.

• pojuska90 kirjoitti:

Voi vittu tota sun loanheittoas... Onnistuit ainaki sillein ett monta kertaa sun viestis lukemisen aikana meinas henki salpautua suunilleen!

Suurin osa miehistä ja pojista on ihan täysiä ällötyksiä (mun mielestä, siis vain ja ainoastaan minun, puhun omalla suullani, en kaikkien homojen enkä stadilaisten enkä kenenkään muunkaan)... ett ei todellakaan hej pelkoa ett kattelisin äijiä intissä (, JOS sinne oisin koskaan menossa.) Siis suurin osa, enemmistö miespuolisista olennoista on kaikkea muuta ku "ihania, katselemisen arvoisia".

Ja mä pidän itseäni suht suvaitsevaisena. Noi mun käppyrä -kommentit jne oli sinänsä tietty suvaitsemattomia, joo, mut ne oli sattumalt ns puolustautumista mua vastaan heitettyyn paskaan, solvaukseen ja vittuiluun ja ivailuun. Ellet sattunu huomaamaan.

Siis... sä puolustelet suu vaahdos intin kuteita, koska ei ainakaan tarvitse miettiä mitä pukee päälleen aamulla...?! Voi jösses oikeesti. En sano tähän yhtään mtn.

Älä ihan oikeesti tule lässyttään mistään tehdastyöstä yhtään mitään ja työelämän aamuherätyksistä. Hukkaan menee se lässytys. Samoin hukkaan menee lässytys lukiosta & opiskeluista. Mä pärjään kyllä.

Miks vitussa Suomen kaikki tytöt osaa työelämässä nousta aamuisin ihan ilman ett sitä ois harjoteltu saatana puol vuotta intissä?!

Muutenkin, kaikki toi sun diibadaabas ja vakuuttelus miten intin aamutoimet, safka, nukkumiset, leirit, kuteet, KAIKKI, koko paska, on muka niiiin hyvää "kasvatusta" tulevaa elämää, mm. työ elämää varten, on oikeesti tosi raivostuttavaa luettavaa. Se ett sä oot niin tyhmä ja onneton ja elämää vailla oleva imbesilli, ett tarviit semmosta, ei tarkota ett kaikki muutkin pojat ois ja tarvis. Sulle voi jotku vitun puolen vuoden aamuherätysharjotukset olla tarpeen, sulle voi maistua intin safkat ku luutavasti kuulut niihin joiden mielestä rasvaset pihvit ja kalja on suurint herkkuu, mut et varmaan koskaan voi tajuta ett jotku elää todellaki erilaista elämää kaikin tavoin.

Kaikki noi mun kuvailemat käsitykset intistä on totta. Sen vahvistaa monet sen paskan läpi käyneet kamut. Ja mulla ei todellakaan oo halua koitella ite onko se oikeesti yhtä paskaa.

Ja mitä tulee meikkaamisee, ihan kerrottakoon nytte etten käytä huulipunaa tai luomiväriä. Ihan vaan peitemeikkiä, joka korjaa ihon pienen pienet virheet. Ja tyyliin ripsaria, saa simmut paremmin esiin. Sun kaltanen nuija ei edes huomais ett mul on meikkiä, vaikka poskelle pussais.
        Ja se ett jotku lihoo intissä sen safkan takia, kertoo vaan ettei kaikki oo ihan kohdallaa...

Ihan yksittäisenä poimintana toi sun oksettava kommenttis ett "sua ei homona pitäisi hikisten miesten paljon haitata" on just perus rasistinen kuva homoista. Sä ett taida tuntea ainuttakaan nuorta homoa? (Toivottavasti ett noil asenteilla tutustukaan yhteenkään ei sen puoleen!) Ja toi "kuolaava hintti" ilmaus olu kyl kans omaa luokkaansa oleva stereotypia käsitys...

Toi sun viesti on oikeesti yks pahimmista loukkauksista mitä mulle on missään (ulkomait myöten) sanottu seksuaalisuuteni takia... Sait kyl mielen oikeesti pahaks. Kiitos siitä! Sulle vois tehdä hyvää tuntea edes hetken aikaa miltä tuntuu elää kun saa oikeesti pelätä sen takii ett on sattunu syntyyn homoksi.

Jos vihaat ja halveksit miehiä miten voit kokea suorinta mahdollista halua heitä kohtaan?

"Ja mä pidän itseäni suht suvaitsevaisena. "

Pidä rauhassa ja valehtelet itsellesi koko ajan.

"Noi mun käppyrä -kommentit jne oli sinänsä tietty suvaitsemattomia, joo, mut ne oli sattumalt ns puolustautumista mua vastaan heitettyyn paskaan, solvaukseen ja vittuiluun ja ivailuun. "

Itse aloitit paskanviskonnan, solvaamisen ja vittuilun jo aloitusviestissäsi. Sinä kylvit vihaa ja halveksuntaa omaan peltoosi ja nyt sinun on se syötävä.

"Siis... sä puolustelet suu vaahdos intin kuteita, koska ei ainakaan tarvitse miettiä mitä pukee päälleen aamulla...?! Voi jösses oikeesti. En sano tähän yhtään mtn. "

Se helpottaa kummasti elämää kun ei tarvitse miettiä vaatetustaan. Einstein käytti sitä metodia, joskin saattaa olla että rouva Einstein keksi sen hänen puolestaan. Ukko kun ei aina osannut ajatella arkipäiväisyyksiä.

"Älä ihan oikeesti tule lässyttään mistään tehdastyöstä yhtään mitään ja työelämän aamuherätyksistä. Hukkaan menee se lässytys. Samoin hukkaan menee lässytys lukiosta & opiskeluista. Mä pärjään kyllä. "

Hyvä on asenne että pärjää, mutta sinun kohdalla se taitaa johtua siitä että olet surkeaa pappabetalar-pohjasakkaa jonka ego romahtaa pienestä kolauksesta.

"Kaikki noi mun kuvailemat käsitykset intistä on totta. "

Valheita ne ovat eikä oma myönnetty tietämättömyytesi tee niitä todeksi. Valheen toisto ei tee sinua viattomaksi.

"Sen vahvistaa monet sen paskan läpi käyneet kamut. "

Valehtelet taas.

"Ja mulla ei todellakaan oo halua koitella ite onko se oikeesti yhtä paskaa. "

Eli sinä siis haluat ja petkuttaa itseäsi koko ajan.

"Ja mitä tulee meikkaamisee, ihan kerrottakoon nytte etten käytä huulipunaa tai luomiväriä. Ihan vaan peitemeikkiä, joka korjaa ihon pienen pienet virheet. "

Miksi vaivautua kun tiedät että iholle ei tee hyvää koko ajan olla sotkettuna värein ja mössöin?

"Ihan yksittäisenä poimintana toi sun oksettava kommenttis ett "sua ei homona pitäisi hikisten miesten paljon haitata" on just perus rasistinen kuva homoista. "

Miten niin?

"Sä ett taida tuntea ainuttakaan nuorta homoa? "

Enemmän kuin sinä ja ihan tavallisia tyyppejä ovat. Sinä yrität turvottaa egoasi tuollaisella 'omalaatuisuudella'. Tuskin edes olet oikeasti homo. Sinä yrität saada hyväksyntää olemalla 'erilainen' kaikkeen mahdolliseen verrattuna.

"Sulle vois tehdä hyvää tuntea edes hetken aikaa miltä tuntuu elää kun saa oikeesti pelätä sen takii ett on sattunu syntyyn homoksi. "

Sinä pelkäät sitä että huomaat kaveriesi huomaavan että olet pelkkä vihamielinen luuseriteeskentelijä joka ei kykene mihinkään inhimilliseen toimintaan.

• pojuska90
        Lukkijurpo kirjoitti:

Jos vihaat ja halveksit miehiä miten voit kokea suorinta mahdollista halua heitä kohtaan?

"Ja mä pidän itseäni suht suvaitsevaisena. "

Pidä rauhassa ja valehtelet itsellesi koko ajan.

"Noi mun käppyrä -kommentit jne oli sinänsä tietty suvaitsemattomia, joo, mut ne oli sattumalt ns puolustautumista mua vastaan heitettyyn paskaan, solvaukseen ja vittuiluun ja ivailuun. "

Itse aloitit paskanviskonnan, solvaamisen ja vittuilun jo aloitusviestissäsi. Sinä kylvit vihaa ja halveksuntaa omaan peltoosi ja nyt sinun on se syötävä.

"Siis... sä puolustelet suu vaahdos intin kuteita, koska ei ainakaan tarvitse miettiä mitä pukee päälleen aamulla...?! Voi jösses oikeesti. En sano tähän yhtään mtn. "

Se helpottaa kummasti elämää kun ei tarvitse miettiä vaatetustaan. Einstein käytti sitä metodia, joskin saattaa olla että rouva Einstein keksi sen hänen puolestaan. Ukko kun ei aina osannut ajatella arkipäiväisyyksiä.

"Älä ihan oikeesti tule lässyttään mistään tehdastyöstä yhtään mitään ja työelämän aamuherätyksistä. Hukkaan menee se lässytys. Samoin hukkaan menee lässytys lukiosta & opiskeluista. Mä pärjään kyllä. "

Hyvä on asenne että pärjää, mutta sinun kohdalla se taitaa johtua siitä että olet surkeaa pappabetalar-pohjasakkaa jonka ego romahtaa pienestä kolauksesta.

"Kaikki noi mun kuvailemat käsitykset intistä on totta. "

Valheita ne ovat eikä oma myönnetty tietämättömyytesi tee niitä todeksi. Valheen toisto ei tee sinua viattomaksi.

"Sen vahvistaa monet sen paskan läpi käyneet kamut. "

Valehtelet taas.

"Ja mulla ei todellakaan oo halua koitella ite onko se oikeesti yhtä paskaa. "

Eli sinä siis haluat ja petkuttaa itseäsi koko ajan.

"Ja mitä tulee meikkaamisee, ihan kerrottakoon nytte etten käytä huulipunaa tai luomiväriä. Ihan vaan peitemeikkiä, joka korjaa ihon pienen pienet virheet. "

Miksi vaivautua kun tiedät että iholle ei tee hyvää koko ajan olla sotkettuna värein ja mössöin?

"Ihan yksittäisenä poimintana toi sun oksettava kommenttis ett "sua ei homona pitäisi hikisten miesten paljon haitata" on just perus rasistinen kuva homoista. "

Miten niin?

"Sä ett taida tuntea ainuttakaan nuorta homoa? "

Enemmän kuin sinä ja ihan tavallisia tyyppejä ovat. Sinä yrität turvottaa egoasi tuollaisella 'omalaatuisuudella'. Tuskin edes olet oikeasti homo. Sinä yrität saada hyväksyntää olemalla 'erilainen' kaikkeen mahdolliseen verrattuna.

"Sulle vois tehdä hyvää tuntea edes hetken aikaa miltä tuntuu elää kun saa oikeesti pelätä sen takii ett on sattunu syntyyn homoksi. "

Sinä pelkäät sitä että huomaat kaveriesi huomaavan että olet pelkkä vihamielinen luuseriteeskentelijä joka ei kykene mihinkään inhimilliseen toimintaan.

...mä siis mielestäni sanoin ett "suurin osa" (most of/majority of/) miehistä ja pojista on ihan täysiä ällötyksiä...

Mä siis en, EN, _en_ sanonu ett "kaikki" miehet ois.

Opettele ny vittu jumalauta, lukkijurpo pelle, lukemaan ja ymmärtämään lukemas. Kiits.

• pojuska90 kirjoitti:

...mä siis mielestäni sanoin ett "suurin osa" (most of/majority of/) miehistä ja pojista on ihan täysiä ällötyksiä...

Mä siis en, EN, _en_ sanonu ett "kaikki" miehet ois.

Opettele ny vittu jumalauta, lukkijurpo pelle, lukemaan ja ymmärtämään lukemas. Kiits.

Osuin siis oikeaan. Ilmiselvästi vähättelit sanoessasi 'suurin osa', joten todellisuudessa vihaat kaikkia ihmisiä. Tyypillistä käytöstä.

Osaan lukea, kirjoittaa ja ymmärrän lukemani huomattavasti paremmin kuin kaltaisesi vetelän etelän luuseripelle.

• pojuska90
        Lukkijurpo kirjoitti:

Osuin siis oikeaan. Ilmiselvästi vähättelit sanoessasi 'suurin osa', joten todellisuudessa vihaat kaikkia ihmisiä. Tyypillistä käytöstä.

Osaan lukea, kirjoittaa ja ymmärrän lukemani huomattavasti paremmin kuin kaltaisesi vetelän etelän luuseripelle.

Suurin osa = enemmistö.
        50% = puolet.
        Par exemple:
        60% = suurin osa. Jäljelle jää vielä 40% (vähemmistö).

Sun ajatuksen mukaan siis esim 60% ihmisistä on yhtä ku "kaikki" ihmiset?! Jännää...! Et oo koskaan kuullu, et sanoilla ois joku tietty tarkotus kielessä..?

Suurin osa miehistä ja pojista on _MUN_ mielestä täysiä ällötyksiä SEKSUAALISESSA mielessä.

• pojuska90 kirjoitti:

Suurin osa = enemmistö.
        50% = puolet.
        Par exemple:
        60% = suurin osa. Jäljelle jää vielä 40% (vähemmistö).

Sun ajatuksen mukaan siis esim 60% ihmisistä on yhtä ku "kaikki" ihmiset?! Jännää...! Et oo koskaan kuullu, et sanoilla ois joku tietty tarkotus kielessä..?

Suurin osa miehistä ja pojista on _MUN_ mielestä täysiä ällötyksiä SEKSUAALISESSA mielessä.

Minun ajatuksen mukaan yrityksesi johdattaa keskustelu sivuraiteille kertoo MINUN olevan kiistattoman oikeassa sinusta ja todellisuudesta itsestään.

Olette pelkkä luuseri ja sellaisena pysytte ikiajat.

• pojuska90 kirjoitti:

mieltäs pahottaa halunnu. Anteeksi. Kunhan nyt kärjistin reilulla kädellä. En oikeasti usko, että joku homo on hanurissa kiinni heti, jos saippuaa joutuu lattialta nostamaan. Uskon kyllä, että saat paskaa niskaan suuntauksestasi, ihan ilman mun vittuiluakin. Ei toi sun tyhmäonnetonimbesilli-rutinas ole yhtään sen hienompaa tekstiä. Pointtina mulla oli se, että armeija sulle olisi kovinkaan sopiva paikka. Riippumatta seksuaalisuudestasikin. Et varmaan sopeutuisi siihen porukkaan muiltakaan osin, enkä nyt tarkoita sitä negatiivisena juttuna. Suvaitsuudessa voit nyt ottaa sen huomioon, että vittuilla saa toinenkin puoli. Ne kuolaava hintti- läpät oli puhdasta vittuilua, eikä siihen pidä takertua sen enempää, kuin mä noihin imbesilli heittoihin. Mistä vitusta nyt ton repäsit, että mä intin puolesta jotain vaahtoaisin. Yritinpä nyt vähän aukaista asiaa, kun sivaripalstalla on jonku hyvä olla tältäkin puolelta. Vitut mä väittäny mitään mistään kasvatuksista. Tarkoitin vaan sitä, että siviliielämässäkin voi tulla aamuherätyksiä. Mä en niihin ole tottunut ikinä. Intissä tai ilman. Mun ruokavaliosta sä et tiedä mitään, niin voit jättää arvailut pois. Intissä lihoin, koska siihen todellakin oli varaakin. Ylipainoa ei tullut. Mä en ole väittänyt mitään siitä, että armeija jotain kasvattaisi, paitsi vitutusta. Mun mielestä se nyt vaan ei ole mikään niin hirveä instituutio.

• pojuska90
        H.Callahan kirjoitti:

mieltäs pahottaa halunnu. Anteeksi. Kunhan nyt kärjistin reilulla kädellä. En oikeasti usko, että joku homo on hanurissa kiinni heti, jos saippuaa joutuu lattialta nostamaan. Uskon kyllä, että saat paskaa niskaan suuntauksestasi, ihan ilman mun vittuiluakin. Ei toi sun tyhmäonnetonimbesilli-rutinas ole yhtään sen hienompaa tekstiä. Pointtina mulla oli se, että armeija sulle olisi kovinkaan sopiva paikka. Riippumatta seksuaalisuudestasikin. Et varmaan sopeutuisi siihen porukkaan muiltakaan osin, enkä nyt tarkoita sitä negatiivisena juttuna. Suvaitsuudessa voit nyt ottaa sen huomioon, että vittuilla saa toinenkin puoli. Ne kuolaava hintti- läpät oli puhdasta vittuilua, eikä siihen pidä takertua sen enempää, kuin mä noihin imbesilli heittoihin. Mistä vitusta nyt ton repäsit, että mä intin puolesta jotain vaahtoaisin. Yritinpä nyt vähän aukaista asiaa, kun sivaripalstalla on jonku hyvä olla tältäkin puolelta. Vitut mä väittäny mitään mistään kasvatuksista. Tarkoitin vaan sitä, että siviliielämässäkin voi tulla aamuherätyksiä. Mä en niihin ole tottunut ikinä. Intissä tai ilman. Mun ruokavaliosta sä et tiedä mitään, niin voit jättää arvailut pois. Intissä lihoin, koska siihen todellakin oli varaakin. Ylipainoa ei tullut. Mä en ole väittänyt mitään siitä, että armeija jotain kasvattaisi, paitsi vitutusta. Mun mielestä se nyt vaan ei ole mikään niin hirveä instituutio.

Anteeks pyyntö hyväksytty.

Mut... Oisin mä sun pointin tajunnu vähä vähemmälläki ivaamisella ja kärjistämisellä... Mut enihau, oon otettu ett pyysit anteeks! Kiits siitä! :)

• pojuska90 kirjoitti:

Anteeks pyyntö hyväksytty.

Mut... Oisin mä sun pointin tajunnu vähä vähemmälläki ivaamisella ja kärjistämisellä... Mut enihau, oon otettu ett pyysit anteeks! Kiits siitä! :)

täällä vittuiluvaihde jää niin helposti päälle. Kun lukee noita tiettyjen toisiaan ylistävien sivareiden vittuiluja, niin sitä helposti tulee laskettua kaikki armeijan passaajat samaan lokeroon, vaikka sä kuitenkin oot loppupeleissä varmaan ihan ok tyyppi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2700
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1585
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1125
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe