siis onko tämä nimimerkki daniel nyt ihan täydessä järjessä? hän nimittäin kirjoittaa näin:
" JUMALA voi sinut ottaa kiinni kuitenkin kovastikin, jos menet liian pitkälle. Kouluaikoina aikanaan eräs luokkatoverini sanoi, että olisi ollut minulle oikein, jos olisin lyönyt pääni terävään pöydänkulmaan. No, samana päivänä tätä tyttöä potkaisi hevonen ratsastustalleilla mahaan sillä seurauksella, että hän kuoli. Eli olisi ehkä ihan viisasta sinullekin, jos et liikaa kaivaisi verta nenästäsi. Yläkerran Isäntä Poikineen ei välttämättä pidä siitä."
kuinka kukaan voi mennä "uskossaan" näin pitkälle? siis leveilee täällä sillä että jumala on hänen kaverinsa ja tämä jumala tappaa sinut jos et ole kunnolla? ja että sama pösilö eli daniel vielä leveilee sillä että näin on tapahtunut aikaisemminkin. siis riemuitsee täällä sillä että häntä "kiusannut" tyttö kuoli?
kommentteja. kiitos.
jumala tappoi danielia kiusanneen?
67
1826
Vastaukset
- vasta todellisen
Jumalan työntekijän, joka kiertää pitkin maailmaan Jeesuksen työtoverina, kertovan saman suuntaista. Eli häntä pilkanneita oli kuollut ja muistaaksen eräs mies kuoli jopa kokouksessa, jossa hän oli puhumassa ja jossa tämä mies oli ääneen pilkannut hänen puheitaan.
Jos joku tietää tästä asiasta enemmän, niin olisi hyvä jos kertoisi täällä. Tämä saarnaaja on monille varmaankin tuttu, mutta en muista nyt hänen nimeään. - varovasti
tähän asiaan. En uskalla pilkata uskovaisia, sillä heissä on jotakin, joka ainakin minut saa pysymään aisoissa. Jos oikeaa sanottavaa on, niin se on eri asia, mutta pilkaamaan en aiokaan ryhtyä, sillä jokin voima heistä huokuu.
- PakanainHuuto
uskovien kanssa tekemisissä, he ovat ihan tavallisia ihmisiä eikä heistä hönkäile mitään voimaa.
Kun puhun uskovien kanssa säästä ja muista maallisista asioista, niin ovat ihan tavallisia ihmisiä, mutta kun puhe kääntyy uskoon he saavat toisen vaihteen päälle ja äänen sävy, silmien loiste, koko olemus muuttuu, mutta se on vain sellainen muutos kun ihminen puhuu asiaa,josta on iloissaan ja onnellinen ja haluaa siihen onnellisuuteen mukaan muutkin.
Fanaatikot ovat erikseen, heillä vippaa uskon asiat ja vissiin vähän muutkin asiat. He erottuvat joukosta. - sinusta,
PakanainHuuto kirjoitti:
uskovien kanssa tekemisissä, he ovat ihan tavallisia ihmisiä eikä heistä hönkäile mitään voimaa.
Kun puhun uskovien kanssa säästä ja muista maallisista asioista, niin ovat ihan tavallisia ihmisiä, mutta kun puhe kääntyy uskoon he saavat toisen vaihteen päälle ja äänen sävy, silmien loiste, koko olemus muuttuu, mutta se on vain sellainen muutos kun ihminen puhuu asiaa,josta on iloissaan ja onnellinen ja haluaa siihen onnellisuuteen mukaan muutkin.
Fanaatikot ovat erikseen, heillä vippaa uskon asiat ja vissiin vähän muutkin asiat. He erottuvat joukosta.enkä tiedä minkälaisten uskovaisten kanssa olet koko ikäsi ollut tekemisissä, mutta tunnen uskovaisia, jotka ovat USKOVAISIA ja puhuin heistä.
- PakanainHuuto
sinusta, kirjoitti:
enkä tiedä minkälaisten uskovaisten kanssa olet koko ikäsi ollut tekemisissä, mutta tunnen uskovaisia, jotka ovat USKOVAISIA ja puhuin heistä.
olen ja sieltähän niitä uskovia piisaa, minulla on siis aika hyvä ja kattava näkemys helluntailaisista uskovista eikä ainoastaan siinä seurakunnasta mistä vanhempani ovat vaan muualtakin:)
- sinun olisi
aika tutustua Raamattuun. Sen jälkeen jättäisit Jumalan kansan rauhaan, sillä liikut tosi vaarallisilla vesillä kiusatessasi heitä.
Koska sinulla ei ole osaa eikä arpaa Jumalan asioihin, niin miksi ihmeessä sinun täytyy ängetä heidän ketjuihinsa piikittelyn ja ilkeilyn tahto mielessäsi?- PakanainHuuto
"aika tutustua Raamattuun. Sen jälkeen jättäisit Jumalan kansan rauhaan, sillä liikut tosi vaarallisilla vesillä kiusatessasi heitä. "
Aika moista tekstiä! Kiusatessa uskovia? Eikö uskovat kiusaa ollenkaan epäuskovia? Tehän pelottelette meitä kuolemalla ja vielä hyväksytte sen ,että joku kuolee jos uskovaista on kiusattu. Niinkö heikko usko teillä on, että kuolemaa meille toivotte.
Jumalan kansan rauhaan? Miten te nyt itsenne noin ylen korkealle nostatte. Mistä te tiedätte onko Jumala hyväkysynyt teidät mielisuosioonsa? Jospa se toive onkin teidän itse keksimää unelmaa?
Ihan niinkuin tavallinen epäuskova olisi teille jotain likaa ja saastaa... - sinä
PakanainHuuto kirjoitti:
"aika tutustua Raamattuun. Sen jälkeen jättäisit Jumalan kansan rauhaan, sillä liikut tosi vaarallisilla vesillä kiusatessasi heitä. "
Aika moista tekstiä! Kiusatessa uskovia? Eikö uskovat kiusaa ollenkaan epäuskovia? Tehän pelottelette meitä kuolemalla ja vielä hyväksytte sen ,että joku kuolee jos uskovaista on kiusattu. Niinkö heikko usko teillä on, että kuolemaa meille toivotte.
Jumalan kansan rauhaan? Miten te nyt itsenne noin ylen korkealle nostatte. Mistä te tiedätte onko Jumala hyväkysynyt teidät mielisuosioonsa? Jospa se toive onkin teidän itse keksimää unelmaa?
Ihan niinkuin tavallinen epäuskova olisi teille jotain likaa ja saastaa...joka et tahdo totuuteen tulla. Sano minulle missä on uskovainen, joka on pilkannut ja kiusannut teitä. En ole sellaista tavannut, mutta olen tavannut lukemattomia teitä, jotka tulette uskovaisten kirjoituksiin nauraaksenne niille. Se on sitä, mitä teidän ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
- PakanainHuuto
sinä kirjoitti:
joka et tahdo totuuteen tulla. Sano minulle missä on uskovainen, joka on pilkannut ja kiusannut teitä. En ole sellaista tavannut, mutta olen tavannut lukemattomia teitä, jotka tulette uskovaisten kirjoituksiin nauraaksenne niille. Se on sitä, mitä teidän ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
että jos emme ota Jeesusta Pelastajana vastaan joudumme ikuiseen kadotukseen, jossa meitä piinataan
iankaikkisesti. Tuo on jo aikamoista uhittelua ja herkempi ihminen voi säikähtää, jos ei tunne uskovia että he ovat ihmisiä muiden ihmisten joukossa. - tuo ei taida
PakanainHuuto kirjoitti:
että jos emme ota Jeesusta Pelastajana vastaan joudumme ikuiseen kadotukseen, jossa meitä piinataan
iankaikkisesti. Tuo on jo aikamoista uhittelua ja herkempi ihminen voi säikähtää, jos ei tunne uskovia että he ovat ihmisiä muiden ihmisten joukossa.olla uskovaisten keksintöä. Eikö raamattu sano tuosta piinasta jotakin?
- umpihetero.
en ja en ja en. siksi että natsitkin nousivat valtaan saksassa juuri sen vuoksi että niin harva avasi suunsa siinö vaiheessa kun se olisi vielä vaikuttanut. siksi teidän sairaita käsityksiänne tulee ja PITÄÄ koko ajan pilkata. ne ovat täysin demokratian vastaisia ja henkivät syvää tietämättömyyttä niin tieteenstä, historiasta kuin filosofiastakin. siksi teitä täytyy pilkata.
- PakanainHuuto
vai Amos apuun? ette te apua tarvitse eikös tämä ole sopuisaa mielipiteiden vaihtoa?
- sivusta kysyvälle?
umpihetero. kirjoitti:
en ja en ja en. siksi että natsitkin nousivat valtaan saksassa juuri sen vuoksi että niin harva avasi suunsa siinö vaiheessa kun se olisi vielä vaikuttanut. siksi teidän sairaita käsityksiänne tulee ja PITÄÄ koko ajan pilkata. ne ovat täysin demokratian vastaisia ja henkivät syvää tietämättömyyttä niin tieteenstä, historiasta kuin filosofiastakin. siksi teitä täytyy pilkata.
Olen huolissani vain siitä, että mistä sitä tietää milloin on hörhö kyseessä ja milloin sellainen ihminen, joka puhuu aivan oikeasti uskosta? Kyllä minä pysyn kaukana pilkasta, sen oon päättäny.
- umpihetero.
sinä kirjoitti:
joka et tahdo totuuteen tulla. Sano minulle missä on uskovainen, joka on pilkannut ja kiusannut teitä. En ole sellaista tavannut, mutta olen tavannut lukemattomia teitä, jotka tulette uskovaisten kirjoituksiin nauraaksenne niille. Se on sitä, mitä teidän ei olisi koskaan pitänyt tehdä.
tai sitten sinulta puuttuu kokonaan ymmärtämisen tajua. mitä muuta tämä palsta on täynnä kuin uhkausia siitä että jos et usko niin sinut käy niin tai niin. tai että jumala kostaa ja panee vaikka hevosen potkaisemaan sinut kuoliaaksi...
- umpihetero.
sivusta kysyvälle? kirjoitti:
Olen huolissani vain siitä, että mistä sitä tietää milloin on hörhö kyseessä ja milloin sellainen ihminen, joka puhuu aivan oikeasti uskosta? Kyllä minä pysyn kaukana pilkasta, sen oon päättäny.
pidä vastustaa? he saavat hörhöillä ihan vapaasti?
- sivusta kysyvälle?
umpihetero. kirjoitti:
- PakanainHuuto
tuo ei taida kirjoitti:
olla uskovaisten keksintöä. Eikö raamattu sano tuosta piinasta jotakin?
mutta uskovat välittävät meille sen sanomaa. Ja jos se on pelkouskoa, niin ei löydy vastaanottajaa.
Epäuskoisetkin ovat raamatun asioista tietoisia, pitäisi enemmän korostaa armoa ja rakkautta, kun välitätte raamatun sanaa. Jeesushan on rakkaus? ja te hänen seuraajiaan, missä on rakkauden henki, te olette meille esimerkkinä siitä kuinka tulla olla ja elää, ainakin noin monet uskovat sanovat. - PakanainHuuto
mutta epäilen, että hänen hermonsa pettäisivät sillä
sopuisaa keskustelua häneltä saisi odottaa, jos joku on erimieltä hänen kanssaan. Hei, ei tämä niin vakavaa ole, joskus rapa lentää ja kyllä minä tiedän
että osa uskovista ei kestä mitään poikkipuolista sanaa eikä kaikki ole pilkkaamista, sanoisin paremmin lapsellista suunpieksämistä:)
Joskus ihminen on väsynyt eikä kaikkea aina jaksa ymmärtää silloin tule 'aatu' esille ja pyyhkii käytöksen kultaisesta sanakirjasta käytöstavat pois. - PakanainHuuto
niin mistä mahtaa johtua se varmuus, että kyllä Jumala minusta huolen pitää vaikka en sen eteen mitään työtä tee.
Ehkä lapsuudenkodista ja monista esirukoilijoista, en tiedä. - Yrmy.
umpihetero. kirjoitti:
"en ja en ja en. siksi että natsitkin nousivat valtaan saksassa juuri sen vuoksi että niin harva avasi suunsa siinö vaiheessa kun se olisi vielä vaikuttanut."
Siksi muslimitkin tulevat nousemaan valtaan euroopassa, koska kukaan ei halua eikä uskalla vastustaa maahanmuuttoa. Vastustajat vaiennetaan.
Natsismista oli paluu demokratiaan, islamista ei ole paluuta. - to...
sivusta kysyvälle? kirjoitti:
että jumala tappoi tytön joka oli toivonut toisen lyövän päänsä, on hörhö. Jos tyttö olisi toivonut jumalan lellikin lyövän silmänsä, jumala olisi kai kaivauttanut vain tytön silmät päästä.Ikävä kyllä tyttö erehtyi puhumaan koko päästä.
PakanainHuuto kirjoitti:
mutta epäilen, että hänen hermonsa pettäisivät sillä
sopuisaa keskustelua häneltä saisi odottaa, jos joku on erimieltä hänen kanssaan. Hei, ei tämä niin vakavaa ole, joskus rapa lentää ja kyllä minä tiedän
että osa uskovista ei kestä mitään poikkipuolista sanaa eikä kaikki ole pilkkaamista, sanoisin paremmin lapsellista suunpieksämistä:)
Joskus ihminen on väsynyt eikä kaikkea aina jaksa ymmärtää silloin tule 'aatu' esille ja pyyhkii käytöksen kultaisesta sanakirjasta käytöstavat pois.ollut matkoilla, aika pitkilläkin reissuilla, ei kaiketi ehtisikkään tähän hätään.
* Kyllä Amos7 on tänne aina tervetullut siinä kuin kukatahnsa meistä, ei hän sen pahempi ole olenkaan, hyviä kirjoituksia on ollut , ja suoraa puhetta, ja siksi häneen on loukkaannuttukin, kun sanoo asiat niiden oikeilla nimillä, ja kokemusta elämästä riittää!
'Mutta missä Frihet mahtaa mennä, on hänelläkin tuo reissaaminen elämän tapa, ja hyvillä retkillä vaeltaa, auttaen osattomia parhaansa mukaan. Opittavaa siinäkin olisi monille!umpihetero. kirjoitti:
pidä vastustaa? he saavat hörhöillä ihan vapaasti?
hörhöistä suurin hörhö olet itse, kun hörhöksi nimittelet toisin ajattelevia, sinkö se nyt sitten tiedät paraan elämän filosofian, josta Jumala on pois suljettu kokonaaan.
* Jos tuollainen elämänkatsomus ole mieletöntä hörhöilyä, niin kikä sitten.
* Jumalakin sanoo, että joka ei Häneen usko sydämessään, (ei ne pelkät sanat vielä tee Jumalan kieltäjää, vaan sydämen tila) on hullu, jos noin aattelet povessasikin, niin pahasti on höröily mennyt sisuksiin!- umpihetero.
Mohikaani_27 kirjoitti:
hörhöistä suurin hörhö olet itse, kun hörhöksi nimittelet toisin ajattelevia, sinkö se nyt sitten tiedät paraan elämän filosofian, josta Jumala on pois suljettu kokonaaan.
* Jos tuollainen elämänkatsomus ole mieletöntä hörhöilyä, niin kikä sitten.
* Jumalakin sanoo, että joka ei Häneen usko sydämessään, (ei ne pelkät sanat vielä tee Jumalan kieltäjää, vaan sydämen tila) on hullu, jos noin aattelet povessasikin, niin pahasti on höröily mennyt sisuksiin!pitäisi kieltää suomessa? ja jos sellaista ei saa nimittää hörhöksi joka täällä palstalla julkisesti leveilee sillä että jumala on hänen kaverinsa ja tappanut erään tätä hörhö pilkanneen tytön, niin mikäs sellainen kaveri sitten on jos ei hörhö? siis täysi kaistapää suoraan sanoen. toivottovasti hänellä ei ole omia lapsia eikä häntä missään nimessä koskaan päästetä lasten lähelle.
- umpihetero.
Yrmy. kirjoitti:
"en ja en ja en. siksi että natsitkin nousivat valtaan saksassa juuri sen vuoksi että niin harva avasi suunsa siinö vaiheessa kun se olisi vielä vaikuttanut."
Siksi muslimitkin tulevat nousemaan valtaan euroopassa, koska kukaan ei halua eikä uskalla vastustaa maahanmuuttoa. Vastustajat vaiennetaan.
Natsismista oli paluu demokratiaan, islamista ei ole paluuta.nuija rasisti täällä kirjoittelee. koska luulet että minä käännyn muslimiksi? entä koska itse ajattelin kääntyä? kaikenlaisia pönttöjä sitä täällä taas onkin...
- palstalla
PakanainHuuto kirjoitti:
niin mistä mahtaa johtua se varmuus, että kyllä Jumala minusta huolen pitää vaikka en sen eteen mitään työtä tee.
Ehkä lapsuudenkodista ja monista esirukoilijoista, en tiedä.Sulla on luottava usko, joka kestää.
Onnittelen.
Room.4:
4. Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta,
5. mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskauttaa
jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vanhurskaudeksi.
- Ihmisen viisaus
Nää on oikeasti tosi kipeää sakkia!
En olisi uskonut vastauksien olevan aivan tuota tasoa.
Kaikille uskoville tiedoksi, toivottavasti lyötte
päänne terävään pöydän kulmaan!
PS:Tällaisesta keskustelusta täytyis laittaa vinkki
jo muillekin sivustoille. Siinä vanhoillislestadiolaisetkin on kevyttä kauraa, kun
nää kirouksiaan sinkauttelee.- on kiroukseksi muuttuneet.
Teitä varoitetaan ja kannattaa ottaa varoituksesta vaarin. Yksikään uskovainen ei halua teille pahaa, vaan toivoo teidän tulevan parannukseen, mutta muista tämä, me emme määrää Jumalaa. Jumala tekee aivan itsenäisesti päätöksensä, kuten teki Ananiaksen ja hänen vaimonsa kohdallakin, kun he kieroilivat, luullen kieroilevansa vain ihmisille, mutta sen kieroilun Jumala otti henkilökohtaisesti ja silloin elettiin jo tässä uudessa liitossa. Eli on syytä varoittaa pilkkaajia.
- PakanainHuuto
on kiroukseksi muuttuneet. kirjoitti:
Teitä varoitetaan ja kannattaa ottaa varoituksesta vaarin. Yksikään uskovainen ei halua teille pahaa, vaan toivoo teidän tulevan parannukseen, mutta muista tämä, me emme määrää Jumalaa. Jumala tekee aivan itsenäisesti päätöksensä, kuten teki Ananiaksen ja hänen vaimonsa kohdallakin, kun he kieroilivat, luullen kieroilevansa vain ihmisille, mutta sen kieroilun Jumala otti henkilökohtaisesti ja silloin elettiin jo tässä uudessa liitossa. Eli on syytä varoittaa pilkkaajia.
ei tässä ketään pilkata. Kyllä Jumala näkee "pilkkaajan sydämeen".
- NÄHDÄ,
että uskovaiset ovat nousseet yhteen rintamaan antamaan varoitusta. Tuo varoituksen antaminen on usein käynyt mielessäni ja siksi iloitsen, kun näen täällä useamman rohkea ja uskollisen soturin varoittavan näitä osattomia. Toivottavasti näistä osattomista tulee osallisia totuuteen, mutta ennen sitä he joutuvat parannuksen tekoon, mutta se on parempi, kuin jäädä osattomaksi elämän suurimmasta asiasta.
Teettepä mitä tahansa, niin älkää käykö Jumalaa vastaan ja muistakaa, että Jumala on omiensa kanssa.- umpihetero.
menemmäs sanomaan tuo mitä äsken tuossa kirjoitit tuon kuolleen tytön vanhemmille...
- to...
poikineen" uskotaan näköjään olevan järjettömiä raakalaisia. Minkä sille voi,uskova uskoo sillä tavalla ja sellaiseen jumalaan millainen ihminen itse on.
- ainakin
uskon rakkauden ja oikeudenmukaisuuden Jumalaan, sillä sellaisen Jumalan kanssa minä elän. En kuitenkaan koskaan mene tekemään Jumalan puolesta päätöksiä ja Jumala sanoo, että meidän ei tule koskaan kostaa kenellekään mitään, sillä kosto on Hänen. Eli taitaa totuus olla se, että Jumala pitää kaikessa omiensa puolta, jopa heidänkin, jotka Hän edeltä tuntee omikseen, esim. sinun:), vai mitä luulet.
- to...
ainakin kirjoitti:
uskon rakkauden ja oikeudenmukaisuuden Jumalaan, sillä sellaisen Jumalan kanssa minä elän. En kuitenkaan koskaan mene tekemään Jumalan puolesta päätöksiä ja Jumala sanoo, että meidän ei tule koskaan kostaa kenellekään mitään, sillä kosto on Hänen. Eli taitaa totuus olla se, että Jumala pitää kaikessa omiensa puolta, jopa heidänkin, jotka Hän edeltä tuntee omikseen, esim. sinun:), vai mitä luulet.
ihan tarpeeksi, kuka kaipaa kostavia jumalia?
- ennen ei
Suomessa ole ollut tälläistä aikaa, jossa Jumalan pelko ja kunnioitus on kadonnut osalta kansaa niin tyystin, että he todella uskaltavat päästä suustaan mitä sattuu ja pilkata kaiken luojaa, eli Jumalaa.
Raamattu kertoo tälläisen ajan tulevan, mutta vieläkin hämmästelen ihmisten pimeyttä ja uhkarohkeutta näiden suurten ja pyhien asioiden edessä, eli he ovat todella menettäneet täydellisesti pelon ja kunnioituksen Jumalaa kohtaan.
Suomen kansa on säilyttänyt viime vuosikymmeniin asti oikean asenteen Jumalaa kohtaan ja hekin, jotka eivät ole uskoneet, ovat kuitenkin pidättäytyneet lausumasta pilkkaa Jumalan puoleen. Eli, kyllä nyt on vakavan varoituksen aika ja he, jotka sen uskovat tekevät totisesti oikein, mutta kaikki eivät tule uskomaan ja pilkka pahenee vielä.- umpihetero.
sun hanuriisi. jaksa lukee tuollaista roskaa.
umpihetero. kirjoitti:
sun hanuriisi. jaksa lukee tuollaista roskaa.
ettei esim naapurin susikoira käy sun kurkkuun kiinni,
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
ettei esim naapurin susikoira käy sun kurkkuun kiinni,
että sinulle ei viitsi edes vastata...
umpihetero. kirjoitti:
kuin siunlainen haukuja,no ehkä siekin nöyryt joskus?
- umpihetero.
aksu521 kirjoitti:
kuin siunlainen haukuja,no ehkä siekin nöyryt joskus?
jos ajatteleminen on kielletty niin se kertoo hyvin pitkälle siitä millainen maailma olisi jos teillä nuijilla olisi täällä valta. siksi teidän sairaita käsityksiä pitää pilkata. vain täydellinen sokea voi ajatella tuolla tavalla kuin te ajattelette.
jos teillä olisi valta siirtyisimme takaisin keksiajalle, tiede-elämä näivettyisi, ihmisoikeudet ja demokratia siirtyisivät diktatuuriin yms. ja jos et tiedä mitä tarkoittaa keskiaika, tiede tai ihmisoikeudet niin oleppa hyvä ja mene kirjastoon. sieltä löytyy tietoa. - olet täysin
umpihetero. kirjoitti:
sokaistunut, sillä reppana olet sinä ja vaikka kuinka koittaisit tuota reppanuuttasi Aksun ja meidän muiden päälle panna, niin ei se siitä muuksi muutu. Ei muut kuin reppanat syyttele Jumalaa ja Jumalan omia, mutta kaikki syytökset kaatuvatkin omaan niskaasi.
- joku olla noin
umpihetero. kirjoitti:
jos ajatteleminen on kielletty niin se kertoo hyvin pitkälle siitä millainen maailma olisi jos teillä nuijilla olisi täällä valta. siksi teidän sairaita käsityksiä pitää pilkata. vain täydellinen sokea voi ajatella tuolla tavalla kuin te ajattelette.
jos teillä olisi valta siirtyisimme takaisin keksiajalle, tiede-elämä näivettyisi, ihmisoikeudet ja demokratia siirtyisivät diktatuuriin yms. ja jos et tiedä mitä tarkoittaa keskiaika, tiede tai ihmisoikeudet niin oleppa hyvä ja mene kirjastoon. sieltä löytyy tietoa.sokea. Meillähän tulee olemaan täällä valta ja meillehän on jo annettu valtaa. Sitten, kun Jeesus joukkoineen on ajanut täältä epäuskoisen lauman huis hiiteen, niin täällä on kaikki samassa arvossa ja rakkaus näkyy kaikkialla, sillä aseet on auroiksi taottu.
Sinä kyllä saisit lietsottua sotia ja toisten nostamisia ja toisten alentamisia, jos sinulla olisi valtaa, mutta ikinä et tule sitä samaan, jos et käy parannukseen ja usko, mitä Jeesus meille opettaa. Luuletko sen olevan vielä mahdollista kohdallasi? - umpihetero.
joku olla noin kirjoitti:
sokea. Meillähän tulee olemaan täällä valta ja meillehän on jo annettu valtaa. Sitten, kun Jeesus joukkoineen on ajanut täältä epäuskoisen lauman huis hiiteen, niin täällä on kaikki samassa arvossa ja rakkaus näkyy kaikkialla, sillä aseet on auroiksi taottu.
Sinä kyllä saisit lietsottua sotia ja toisten nostamisia ja toisten alentamisia, jos sinulla olisi valtaa, mutta ikinä et tule sitä samaan, jos et käy parannukseen ja usko, mitä Jeesus meille opettaa. Luuletko sen olevan vielä mahdollista kohdallasi?niin että epäuskoiset on ajettu huis hiteen? siis oletko nyt sitä mieltä että suomi niminen valtio ei esim. saisi ottaa tänne muslimipakolaisia? ja että nekin jotka täällä ovat (n. 40.000) pitäisi ajaa täältä kiireen vilkkaa pois?
entäs sitten meikäläinen ja meikäläisen tapaiset ihmiset joita suomessa on luojan kiitos satoja tuhansia? siis kirkosta eronneita pakanoita. mitäs meille pitäisi tehdä? pitäisikö meidätkin ajaa täällä pois, jotta teidän sadistijumalanne saisi toimia rauhassa omassa porukassa?
edelleen kysyn, että joko on tullut tämän päivän lääkkeet otettua? ja lisäksi toivon että sinulla ei ole eikä koskaan tule olemaakaan omia lapsia. ynnä että sinua ei koskaan edes päästetä lasten lähelle.
niin ja kai muuten tiedät mikä on meikäläisen ammatti? se on opettaja ja minun tehtäväni on panna nuoret ihmiset ajattelemaan omilla aivoillaan. eikä uskoa mihinkän tahansa höpö höpö juttuihin joita te viljelette täällä.
- christian_29
ajatellaanpa, että uskovainen olisi edes äärimmäisen ärsyyntyneenä, miettimättä kommentoinut ateistitytölle jotain vastaavaa "tekisi hyvää kolauttaa sinunkin päätäsi" - ei mitään sen enempää.
Mikä huuto ja meuhka?
Te ateistit ottaisitte tämän äijän kiinni, muiluttaisitte ja vaatisitte lähes kuoleman tuomiota. Teissä ei olisi alkeellisinta, pienintäkään sivistyksen kehitystä, kuinka voisikaan olla?
TÄMÄ ON NÄHTY MONET, MONET, MONET KERRAT!!!!!!
TÄMÄ ON TOSIELÄMÄÄ. Minä en näe mitään iloa tuossa enkä ajattele, että tytön kuolema olisi mitenkään oikein. Oikeammin, ei taida asioilla olla mitään tekemistä keskenään, mutta saahan sitä niinkin luulla. Ei ole MITENKÄÄN kristillistä, että iloitsee pahantekijänkään onnettomuudesta.
Sen sijaan olen kymmenet kerrat kokenut, miten ateistien loputon ahdasmielisyys ja tyngät aivot saavat yli-inhimillisen otteen ihmisestä, vihalle ei juuri rajoja löydy, vaikka kenestäkään ateistista ei taida olla myöntämään EDES tätä asiaa!
Anteeksi vain tekopyhimykset!- Ihmisen viisaus
On se kauheaa kun noin vainotaan! Jos sanot ärsyyntyneenä
jollekin "tekisi hyvää kolauttaa sinunkin päätäsi"
Ateistit tulee heti hakkaamaan, ja keskustelevat
mahdollisesta kuolemantuomiosta!
Ja vielä monet kerrat olet sellaista kokenut?
Ei sitä tällainen tavan tallaaja heti älyäkään, että
tuollaista joutuu kokemaan.
Missäs muuten asut, pohjoiskoreassa, vai mielikuvitus-
maassa? - christian_29
Ihmisen viisaus kirjoitti:
On se kauheaa kun noin vainotaan! Jos sanot ärsyyntyneenä
jollekin "tekisi hyvää kolauttaa sinunkin päätäsi"
Ateistit tulee heti hakkaamaan, ja keskustelevat
mahdollisesta kuolemantuomiosta!
Ja vielä monet kerrat olet sellaista kokenut?
Ei sitä tällainen tavan tallaaja heti älyäkään, että
tuollaista joutuu kokemaan.
Missäs muuten asut, pohjoiskoreassa, vai mielikuvitus-
maassa?Suomessa tosiaan asun, koulukiusauksen luvatussa maassa. Mutta onko tosiaan pakko vähätellä ihmisten aitoja kokemuksia ja elämän todellisuutta?
- Daniel 1
En tietenkään iloinnut tuon tytön kuolemasta. En myöskään ollut tuolloin edes uskossa, joten en osannut sitä minään Jumalan rangaistuksena edes pitää.
- Daniel 1
christian_29 kirjoitti:
Suomessa tosiaan asun, koulukiusauksen luvatussa maassa. Mutta onko tosiaan pakko vähätellä ihmisten aitoja kokemuksia ja elämän todellisuutta?
En suinkaan ollut koulukiusattu, vaan minut päinvastoin äänestettiin tuolloin luokan ykköseksi kilpailussa "keneen haluaisit tutustua luokallasi paremmin".
- christian_29
Daniel 1 kirjoitti:
En tietenkään iloinnut tuon tytön kuolemasta. En myöskään ollut tuolloin edes uskossa, joten en osannut sitä minään Jumalan rangaistuksena edes pitää.
Eipä kait sillä YHDELLÄ SANOMISELLA ja hevosen potkulla varsinaista syytä&seurausta ole.
Jokaisen pitää ajallaan lähteä, jota ei voi ihminen ennaltatietää. Siksi olisi hyvä, että ihminen saisi Uskon Lahjan ja lopettaisi jatkuvan viisastelun ja "oikeassa olemisen".
Uskoontulemisella voi oikeasti vain ja ainoastaan voittaa. Todellakaan siinä ei häviä yhtään mitään. Jokin asia voi olla, mikä jää taakse vähitellen, tai kerralla mutta sitä enemmän voittaa Jeesuksen kanssa.
Mutta tämä ei tietenkään ihmisen itsensä sisältä avaudu. Ihanaa se vain on, kun huomaa, ettei tarvitsekaan olla koston hengessä, vaan saa jopa siunata heitä. Rukoilla pahantekijälle Armoa.
Eikä tämä ole mitään tunteita vähättelevää jeesustelua. Eikä itsensäkorottamista senkään vertaa. Pitkäaikainen kiusaaminen jättää jälkensä ja kyllä siinä antaa aikansa samalla mitalla takaisin, jos rehellisesti itseään tutkii.
Mutta mikään ei ole ihanampaa kuin anteeksiantaminen ja vapautuminen. Näkee vihamiehen ja suhtautuu kuin muihinkin kanssaeläjiin, kenties varmemminkin.
HÄNKIN ON JUMALALLE POHJATTOMAN RAKAS! Hyvä se on ilolla myöntää, kun itse on IHMEen kautta selvinnyt keskipitkän kiusaushelvetin yli. - christian_29
Daniel 1 kirjoitti:
En suinkaan ollut koulukiusattu, vaan minut päinvastoin äänestettiin tuolloin luokan ykköseksi kilpailussa "keneen haluaisit tutustua luokallasi paremmin".
minäkin olen kaikenlaista kateutta osakseni saanut.
Se vain on se pieni ongelma, ettei ole mitään hajua mistä ihmeestä joku yleensä viitsii minulle kateellinen olla.
Mutta kaipa se fiksuinta olisi, ettet puhuisi Jumalan antamasta rangaistuksesta sille tytölle vaan toteaisit ohimenevänä kateellisten panetteluna. Sitähän ateistinen maailma on täpösen täynnä. - christian_29
christian_29 kirjoitti:
Se vain on se pieni ongelma, ettei ole mitään hajua mistä ihmeestä joku yleensä viitsii minulle kateellinen olla.
Mutta kaipa se fiksuinta olisi, ettet puhuisi Jumalan antamasta rangaistuksesta sille tytölle vaan toteaisit ohimenevänä kateellisten panetteluna. Sitähän ateistinen maailma on täpösen täynnä.mitä sinulle on sanottu. Vielä kerran meinaan, että varmasti kuolemaan vaikutti paljon paljon isompi asia, tai sitten oli vain poislähtemisen oikea aika.
Onhan tässä paljon pilkkaa itsekin anteeksi saatu elämän varrella, vai kuinka? - Daniel 1
christian_29 kirjoitti:
Mutta kaipa se fiksuinta olisi, ettet puhuisi Jumalan antamasta rangaistuksesta sille tytölle vaan toteaisit ohimenevänä kateellisten panetteluna. Sitähän ateistinen maailma on täpösen täynnä.Kyse ei ollut mistään kateudesta tällä kertaa. Tämä tilanne tuli ikäänkuin salama kirkkaalta taivaalta. Olimme noin 11-12 vuotiaita ja meitä oli 3-4 lasta, jotka ennen tunninalkua luokkahuoneessa tavoittelimme jotain esinettä, kun tämä tyttö täysin yllättäen tönäisi minua noin metrin korkeudesta kohti terävää pöydänkulmaa. Tilanne oli niin vaarallinen, että siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.
Olin hämmästynyt ja sanoinkin: "Katso vähän, minähän olisin voinut lyödä pääni tuohon (terävään) pöydänkulmaan". Tähän tuo yleensä ihan hyväkäytöksinen tyttö vastasi yllättäen painokkaasti: "Se olisi ollut ihan oikein!"
Hämmästyin yhä enemmän enkä sanonut enää mitään, ihmettelin vain mielessäni. Ja sitten kun seuraavana päivänä tulimme kouluun, niin liput oli puolitangossa ja sain kuulla, mitä oli tapahtunut. Tästä en tietenkään iloinnut, ei minulla edes ollut mitään kaunaa tuota tyttöä kohtaan, vaan välimme olivat olleet täysin normaalit, jopa ihan hyvätkin mielestäni.
En olisi tästä tietenkään mielelläni mitään puhunut, mutta kun tuo umpi-ääliö ei ole minua jättänyt rauhaan, vaan on ollut kimpussani kuin takiainen jo pitkään, niin ajattelin vain varoittaa häntä, mitä seurauksia voi ajattelemattomasta käytöksestä olla kukaties. - christian_29
Daniel 1 kirjoitti:
Kyse ei ollut mistään kateudesta tällä kertaa. Tämä tilanne tuli ikäänkuin salama kirkkaalta taivaalta. Olimme noin 11-12 vuotiaita ja meitä oli 3-4 lasta, jotka ennen tunninalkua luokkahuoneessa tavoittelimme jotain esinettä, kun tämä tyttö täysin yllättäen tönäisi minua noin metrin korkeudesta kohti terävää pöydänkulmaa. Tilanne oli niin vaarallinen, että siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.
Olin hämmästynyt ja sanoinkin: "Katso vähän, minähän olisin voinut lyödä pääni tuohon (terävään) pöydänkulmaan". Tähän tuo yleensä ihan hyväkäytöksinen tyttö vastasi yllättäen painokkaasti: "Se olisi ollut ihan oikein!"
Hämmästyin yhä enemmän enkä sanonut enää mitään, ihmettelin vain mielessäni. Ja sitten kun seuraavana päivänä tulimme kouluun, niin liput oli puolitangossa ja sain kuulla, mitä oli tapahtunut. Tästä en tietenkään iloinnut, ei minulla edes ollut mitään kaunaa tuota tyttöä kohtaan, vaan välimme olivat olleet täysin normaalit, jopa ihan hyvätkin mielestäni.
En olisi tästä tietenkään mielelläni mitään puhunut, mutta kun tuo umpi-ääliö ei ole minua jättänyt rauhaan, vaan on ollut kimpussani kuin takiainen jo pitkään, niin ajattelin vain varoittaa häntä, mitä seurauksia voi ajattelemattomasta käytöksestä olla kukaties.Johan oli ikävä tapaus!
Kuitenkin täällä netissä tämä tosin on enemmän provohenkistä tahallista kiusottelemista, eikä varmaan mitään päitä poikki -meininkiä kenenkään osalta.
SE on kuitenkin selvää, että oikeasti, pitkään harkitusta kaunan kannosta, katkeruudesta ja kateudesta ei tosiaankaan mitään hyvää seuraa. Oli se julkista tai salaista, se on oikeasti juuri tekijälle itselleen pahinta mahdollista, jopa hengellään leikkimistä, pahansisuisuus. Tunteet ja järki siinä menee! Sekin on nähty.
Silti, usein vielä asiat kääntyvät toisin ja päättyvät onnellisesti. NIIN HYVÄ on Jumala. - to...
Daniel 1 kirjoitti:
Kyse ei ollut mistään kateudesta tällä kertaa. Tämä tilanne tuli ikäänkuin salama kirkkaalta taivaalta. Olimme noin 11-12 vuotiaita ja meitä oli 3-4 lasta, jotka ennen tunninalkua luokkahuoneessa tavoittelimme jotain esinettä, kun tämä tyttö täysin yllättäen tönäisi minua noin metrin korkeudesta kohti terävää pöydänkulmaa. Tilanne oli niin vaarallinen, että siinä olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti.
En olisi tästä tietenkään mielelläni mitään puhunut, mutta kun tuo umpi-ääliö ei ole minua jättänyt rauhaan, vaan on ollut kimpussani kuin takiainen jo pitkään, niin ajattelin vain varoittaa häntä, mitä seurauksia voi ajattelemattomasta käytöksestä olla kukaties.tosiaan että Jumala johon uskot, tappoi pikkulapsen tämän lapsellisen toteamuksen takia? Pää päästä, silmä silmästä?
- Daniel 1
christian_29 kirjoitti:
Johan oli ikävä tapaus!
Kuitenkin täällä netissä tämä tosin on enemmän provohenkistä tahallista kiusottelemista, eikä varmaan mitään päitä poikki -meininkiä kenenkään osalta.
SE on kuitenkin selvää, että oikeasti, pitkään harkitusta kaunan kannosta, katkeruudesta ja kateudesta ei tosiaankaan mitään hyvää seuraa. Oli se julkista tai salaista, se on oikeasti juuri tekijälle itselleen pahinta mahdollista, jopa hengellään leikkimistä, pahansisuisuus. Tunteet ja järki siinä menee! Sekin on nähty.
Silti, usein vielä asiat kääntyvät toisin ja päättyvät onnellisesti. NIIN HYVÄ on Jumala.Jumala on todella hyvä. Paljon parempi kuin osaamme kuvitellakaan. Varmasti tuo tyttö on nyt taivaassa, helvetissähän ei lapsia ole nähty.
- christian_29
KERROPPA NYT IHAN _OMIN_ SANOIN MEILLE, PITÄÄKÖ TÄMÄ UMPIHETERON KIRJOITUS PAIKKANSA?
VOISITKO KERTOA?
Mitään kristillistä siinä ei ainakaan ole, jos kehuskelee sillä, että pahantekijä kuolee tai kärsii itseä enemmän.
KIITOS!- Ihmisen viisaus
Lue tuosta pari riviä alempaa juttu nimeltä
"danielin johdonmukaisuus" ja sieltä vastaus
"moro umppis"
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.654849Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2733726Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2833410Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143290Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332716Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271718- 1051610
- 1721251
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA851141Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341041