Nostratamus ennusti

maailmanlopun

Nostratamus ennusti maailmanlopun tulevan heinäkuussa 1999. Mutta huom. nostratamus laski väärin ajanlaskun. Jeesus syntyi 30 vuotta ajanlaskumme jälkeen oikesti. Maailmanloppu tulee siis 2029. Silloin saapuu tuhoava asteroidi. Tuhoava voima ja kuten raamattu kerto 144 000 HYVÄÄ pelastuu.

22

4141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asteroidi Apophis iskeytyy ...

      Apophis iskeytyy maahan 2029. 144000 valittua HYVÄÄ jää henkiin. Nällä valituilla ilmeisesti on juutalaista verta suonissaan. Tästä kertoo raamatun lopputekstit.

    • dsfsdf
      • 2029

        Kuten raamattukiin kertoo hyvä voittaa pahan. On valittu 144000 hyvää joilla ehken juutalaista verta.


    • Jeesuksen syntymän väärin

      Oikeesti Jeesus syntyi vasta vuonna 30 jkr. Nostradamuksen mukaan maailmanloppu olisi heinäkuussa 1999. Vuonna 2029 saapuu Apophis joka on megaluokan asteroidi. Olisiko sattumaa? Raamattukin kertoo asteroidin tuhoavan maan. On valittu 144 000 Hyvää jotka selviää. Arkkienkeli Mikael on korkein enkeli. Juutalaiset ovat valittu kansa.

      • laskettu

        Jouluevankeliumissa mainittu kuningas Herodeskin kuoli jo 4 vuotta ennen nykyisen ajanlaskun alkua. Ajanlasku aloitettiin oletetusta Jeesuksen syntymästä. Jeesus syntyikin Raamatun mukaan 4 vuotta ennen syntymäänsä? Lääkäri Nostradamus ei vain ymmärtänyt tätä.


      • muttei muttei ymmärtäny jot...
        laskettu kirjoitti:

        Jouluevankeliumissa mainittu kuningas Herodeskin kuoli jo 4 vuotta ennen nykyisen ajanlaskun alkua. Ajanlasku aloitettiin oletetusta Jeesuksen syntymästä. Jeesus syntyikin Raamatun mukaan 4 vuotta ennen syntymäänsä? Lääkäri Nostradamus ei vain ymmärtänyt tätä.

        Muistaisin jostain kuulleeni jotta ajanlasku olisi 30 vuotta laskettu pieleen.


      • haja75
        muttei muttei ymmärtäny jot... kirjoitti:

        Muistaisin jostain kuulleeni jotta ajanlasku olisi 30 vuotta laskettu pieleen.

        Minun isäni kodissa on monta asuin sijaa.jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille,että minä menen valmistamaan teille sijaa.

        ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa. tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte sielä, missä minä olen.

        Sillä niin on jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään , joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen elämä.

        ei teidän ole määrä tietää aikoja tai hetkiä.
        vaan niin kuin tiedätte kesän tulevan,niin on ihmisenpoika tuleva.


      • Parus marjor7

        Niitä lopunalan päivämääriä on ollut niin paljon että eikö tule mieleen että ei mene hyvin, (1975) piti olla maailmanloppu viimeksi... ja 1915 m 1945 ja nyt sitten lisää, ajatelkaa aivoillanne jos teillä sellaiset on.... tai katsokaa vaikka oheinen raina...
        http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750


    • ilmastossa

      Nostradamus oivalsi olevaisuuden luonnetta ja sen synkkiä salaisuuksia paremmin kuin monikaan.

      Vuosisatoja sitten tehdyt laskelmat eivät niin pilkun tarkkaan vuositasolla taida meille kuolevaisille merkitä näinä ilmaston saastuneina
      vuosina. Tärkeintähän on ajatella jatkuvaa kehitystä parempaan suuntaan eikä jämähtää halvan öljynkulutuksen orjuuttamiksi.

      Maailmassa olevan hapen loppu alkaa näyttää sitten merkkejä omalla tavallaan. On olemassa teoria jonka mukaan Maa-planeetta on itsenäinen ajatteleva olento joka kurittaa meitä pieniä kulkijoita siinä kulkiessamme. Ei pidä alkaa itkemään jos miljoona volttia ilmastosta salaman muodossa osuu kenen hyvänsä kohdalle kilometrien korkeuksista. Siinähän tapahtui vain tarkkaan harkittu vuosikymmeniä tai satoja vuosia sitten oikein kohdistettu korkeampi tarkoitus eläväisien keskuudessa, eliminoimatta ketään henkilökohtaisesti, maa-planeetan toimesta suuressa viisaudessaan. Samaten lumisateet ja niiden satamattomuus, äkkisulamisesta puhumattakaan - on osa korkeampaa suunnitelmaa. Uskokoon ken haluaa ilman itkuja tai hammasten kiristelyä, jookos ?

    • minäpä vainen

      Onko kukaan miettiny mihin tää ajanlasku oikeesti perustuu? Ei ainakaan ojalan oppiin...

      Ei oo jumalaa eikä siten sen poikaa joten olkaa huoletta, onkimatojen ruuaks pääsette kuoleman jälkeen. Ei tarvi pelätä kiirastulta (jos nyt et halua polttohautausta). Olkaa huoletta, mailmanloppukin tulee sitten aikanaan. Muodossa tai toisessa, viimestään sillon kun aurinko vetää viimeset henkäyksensä. Mulle se on sama koska tulee, lähdetään ainakin komeesti.

      Ja sitä paitti, ne satatuhatta ja risat ei voi olla juutalaisia, ainaka kaikki. Koska ne masentuis ku ei oo ketään ketä riistää tai tai aidata leireille...

      Mutta olkaa huoletta veljet ja siskot, huomaatte kyllä koska asteroidi tulee, siitä kuuluu vieno ropina, niinku satais herneitä katolle... Viimenen sammuttaa sit valot :D

      • juuu..

        Miksi juutalaiset masentuis, kun ei ole ketään ketä riistää tai aidata leirille? Luulis, että ne on tyytyväisiä, kun sellaiset kauhun ajat on ohitse.


    • nostdaramuksen .

      ennustukset mitä näki,tai luuli näkevänsä,päättyy vuoteen!!3000.lueppa tarkemmin,hänen textit!!

      • tuhoudu

        2029 alkaa ilmeisesti tuhatvuotinen valtakunta jonka perustaa ne 144000 valittua. Oliskohan muuten sukellusvene kaikkein turvallisin kun Apophis iskee. Tulisi kai myös varata mukaan ruokaa aikas paljon.


    • nettari

      Kannattaa lukea Ilmestyskirjaa tarkemmin!

    • nettari

      Kannattaa lukea Ilmestyskirjaa tarkemmin!
      Eli oli siellä pelastettuja 144000 lisäksi lukematon joukko!

    • Tulkitsija

      Vuosiluku 1999 on täysin oikein. Nostradamus ennusti maailmanlopun tulevan vasta myöhemmin.

      • eiiiiiiiiiiiiiiiiii

        usko pois !! www.raamattu/jeesuksen tapahtuma/maailman loppu

        kuolen


      • Anonyymi

        Maailma loppuu tuhat rauhan vuotta tuli keihäiden jälkeen jolloin tuhoutuu suuria kaupunkeja. Nostradamus joka laati ennustuksia sukulaispoikaa viihdyttääkseen, ennusti virheen Htilerin nimeen että miksi ei vuosilukuun.

        Missä tulikeihäkset viivyttelee, ajankohdat ovat 00-50 vuoden tarkkudella menossa mutta ennustiko koronasta mitään. Miten covid-19 voisi jäädä pois jos onnistunut ennustus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      > Tuhoava voima ja kuten raamattu kerto 144 000 HYVÄÄ pelastuu.

      Missä kohtaa? Tuo on tietty joukko ihmisiä, jonka lisäksi:

      "...Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin..."
      Ilm. 7:9

    • Anonyymi

      Jeesus kuoli noin vuonna 30 ja syntyi noin 6 vuotta enne ajanlaskun alkua.
      Koulukuntia on useita ja tämän koulun olen minä käynyt.

    • Anonyymi

      Apophis ohittaa maan n. 30000 km etäisyydellä vuonna 2029. 2036 se ohittaa maan jo yli 8 miljoonan km:n etäisyydellä. Apophiksen Torino-luokitus on 0. Taikauskoisiin ennusteluihin Apophis ei ole järkevä kohde.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe