Mikä pentele maksaa.Kun youtubelta yritän klippejä katselle niin pätkii ja katkoo niin perkeleesti.Mikä vialla?
vista home premium
youtube pätkii
9
1833
Vastaukset
- yhteys hidas
Youtube on usein tosi ruuhkainen ja omani 10 meganenkin välillä siellä pätkii. Tietty jos sulla hidas yhteys eli alle megan liittyy siihenkin.
- Luulisin
Yhteyteni kaapemodeemi 4/512
- yhteys hidas
Luulisin kirjoitti:
Yhteyteni kaapemodeemi 4/512
Onhan koneessasi riittävästi muistia pyörittää Vistaa? Megasen muistilla tökkii kone ja selainkin.
- tehoja
yhteys hidas kirjoitti:
Onhan koneessasi riittävästi muistia pyörittää Vistaa? Megasen muistilla tökkii kone ja selainkin.
Amd athlon 64*2 5000 .muistia 3 megaa,vai gigaako se nyt onkaan,eli ei varmaan koneen tehoista kiinni
- yhteys hidas
tehoja kirjoitti:
Amd athlon 64*2 5000 .muistia 3 megaa,vai gigaako se nyt onkaan,eli ei varmaan koneen tehoista kiinni
Vika siis Youtubessa jos kone muuten on nopea ja muut nettisivustot toimii hyvin. Kannattaa muistaa, että valtaosa Youtuben käyttäjistä on Jenkkejä ja siellä on meidän yöaikaan heidän ilta-päivä ja takuulla käyttäjiä paljon.
yhteys hidas kirjoitti:
Vika siis Youtubessa jos kone muuten on nopea ja muut nettisivustot toimii hyvin. Kannattaa muistaa, että valtaosa Youtuben käyttäjistä on Jenkkejä ja siellä on meidän yöaikaan heidän ilta-päivä ja takuulla käyttäjiä paljon.
niin mä painan PAUSEn päälle ja odotan, että file latautuu. Sitten voi katsoa pätkimättä.
- hyvä juttu
ThreeMice kirjoitti:
niin mä painan PAUSEn päälle ja odotan, että file latautuu. Sitten voi katsoa pätkimättä.
Tuo auttaa jos sivusto on ruuhkainen kuten Youtube useinkin on. Puskuroi riittävästi muistiin odottelun aikana niin voi katsoa pätkimättä.
- Kokenut
hyvä juttu kirjoitti:
Tuo auttaa jos sivusto on ruuhkainen kuten Youtube useinkin on. Puskuroi riittävästi muistiin odottelun aikana niin voi katsoa pätkimättä.
Oon lopullisen kyllästynyt tohon youtuben jatkuvaan tökkimiseen ja jumittamiseen. Videosta näkyy 4 sekuntia kerrallaan ja pätkii ihan koko ajan, hankkisivat nyt edes kunnon kaistat kun kerta maailman käytetyimpiä sivustoja on. Vittukun ihan uus kone hommattu ja nettiyhteys niin nopea kuin tänne saa ja silti vaan jumittaa. Saatana sanon minä.
- ilipo11
speedbit ohjelma auttaa you tube videoiden lataus hitauteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892568Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011632- 1161570
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641192Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻74975- 56959
- 45847
- 63839
- 61825