Kassat:
Kilpailija Kassa
16. jorkayeff82 34750
42. raulix 2288
1. M.a..n.c.h.e.s.t.e.r 1650
47. Bethoven 1050
10. Veto-Expertti 1001,4
40. Advisor 907
29. puolijuoksu 834,2
3. taavetti2 644,95
18. Pelitietäjä 500
46. piparisirpa 433,5
49. pelihemmo84 300
12. tommy05 150
43. pitkämiinus 120
KILPAILU 28.2.2008
9
1351
Vastaukset
- ole enää kassaa
kaikki män
- jorkayeff82
Eilen päästiin plussalle vaikka vain 1/3 vedosta oikein..
kohta kisa alkaakin olla lopussa..
Vaihdetaan tänään lajia..ei tennis nyt kiinnosta..yksi haku siellä olisi (Rochus), mutta sille ei löydy hyvää paria kerrointa nostamaan..
joten kokeillaan jos lätkässä osuisi..
Unibetille:
Lukko-Pelicans 2 (2.20)
panos 4750
Pelicansin peli alkaa loksahtamaan kohdalleen pudotuspelien alla..viimeiseen vieras peliin satsataan kovasti..Nurminen "lupasi" voiton :)..
No joo siinä "hyvät" vihjeet..
Huomenna sitten isketään koko loppu kassa johonkin single kohteeseen :)- reimaH
miksi iskeä koko loppukassa?
- jorkayeff82
reimaH kirjoitti:
miksi iskeä koko loppukassa?
Tuskin nyt koko kassaa peliin laitan..kuhan vitsailin..
P
E
L
I
C
A
N
S
! - se aika
jorkayeff82 kirjoitti:
Tuskin nyt koko kassaa peliin laitan..kuhan vitsailin..
P
E
L
I
C
A
N
S
!tyylikästä jäädä roikkumaan maalinauhan varaan...
- M.a.n.c.h.e.s.t.e.r
Päivälle SM-liiga veto.
Tappara vs Saipa
Under 5.5 1.76
Feyenoord v FC Zwolle
Over 2.5 1.4
IFK Mariehamn v FC Lahti (2) 2.87
Kerroin 7.07 panos 150 (BET365)
Saipa pelannut paljon under 5,5 pelejä ja varsinkin vieraissa lähtee pelaamaan melko ilkeää rikkomiskiekkoa. Muutenkin joukkue pelaa paljon puolustuksen kautta ja maaleja syntyy nihkeästi kumpaankin päähän.
Hollanin peli kertoimen nostajaksi tasoero kotijoukkueen hyväksi ja molemmat pystyvät tekemään maaleja joten over 2,5
MIFK:n luota pisteitä ei ole helppo hakea mutta lahti oli hyvä cupissa viimekaudella ja jatkaa samaa linjaa tällä kaudella. Niukka vierasvoitto, MIFK:n poissaolojen seurauksena. Lukko-Pelicans 2 (2,10) Betsson 200,-
TPS-Ilves 1 (2,25) Nordicbet 200,-
Philadelphia-Ottawa 2 (2,20) Betsson 200,-
Tupla ,veikkaukselle:
Ässät-Jokerit 2 (1,45)
Jukurit-Salamat 2 (9,20)
kerroin 13,34
100,-- Bethoven
Kohta on loppu merkit ja päivät, mutta pelit jatkuu siitä huolimatta.
Feyenoord - Zwolle peli on luultavasti aivan saletti kotijoukkueelle, mutta Zwollen kerroin maalista on huikea joten on pakko kokeilla. Teen kaksi kvartettia bookkerina betsafe!
Eka.
Södertälje - Luleå 1X (1.44)
Linköping - Frölunda
Yli 4,5 maalia kyllä (1.43)
Feyenoord - Zwolle
Zwolle tekee maalin kyllä (2.06)
Dallas - Chicago X (4.25)
Yhteiskerroin 18.02
Panos 250 merkkiä
Toka.
Södertälje - Luleå X (4.35)
Linköping - Frölunda
Yli 4,5 maalia kyllä (1.43)
Feyenoord - Zwolle
Zwolle tekee maalin kyllä (2.06)
Dallas - Chicago X (4.25)
Yhteiskerroin 54.46
Panos 100 merkkiä
Pelionnea yhä harvemmalle joukolle!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673