Eli auttaisiko joku... Joskus männä vuosina tuli päivien viemää -sarjasta parodia... Tapahtumapaikkana oli myös salem, mutta se onkin melkein kaikki minkä kyeisestä sarjasta muistan... joten en löydä googlen avulla. auttakkee minnuu :)
Kiitos :)
Apua, parodian nimi hukassa...
6
496
Vastaukset
- ponnyteil
mä en osaa auttaa, koska en tiedä mitä tarkoitat =D mitä tarkoitit tolla joskus männä vuosina? mikäs on männä? ;D ja en tiedä etes että mikä on parodia. että silleen! =DD mutta toivottavasti tämä helpotti mieltäsi!!=)
- tiukupiuku
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
- Tekoälykkö
tiukupiuku kirjoitti:
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
Muistan ton Passionsin. Siinä oli se puhuva nukke. Ihan hauska sarja, mutta Päikkärit on mun mielestä silti parempi. Se nukke oli kyllä aika ilmestys..
Timmy (: - päivien viemää
tiukupiuku kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
- Tekoälykkö
päivien viemää kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään. - harmiettenvoiauttaa
Tekoälykkö kirjoitti:
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään.=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik201442- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2141352- 1801217
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841098Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151079Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34936- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829