Eli auttaisiko joku... Joskus männä vuosina tuli päivien viemää -sarjasta parodia... Tapahtumapaikkana oli myös salem, mutta se onkin melkein kaikki minkä kyeisestä sarjasta muistan... joten en löydä googlen avulla. auttakkee minnuu :)
Kiitos :)
Apua, parodian nimi hukassa...
6
471
Vastaukset
- ponnyteil
mä en osaa auttaa, koska en tiedä mitä tarkoitat =D mitä tarkoitit tolla joskus männä vuosina? mikäs on männä? ;D ja en tiedä etes että mikä on parodia. että silleen! =DD mutta toivottavasti tämä helpotti mieltäsi!!=)
- tiukupiuku
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
- Tekoälykkö
tiukupiuku kirjoitti:
Männä vuosina tarkoittaa takavuosina, eli menneinä vuosina :D Ja parodia on jonkun "teoksen" ivallinen tai koominen jäljitelmä :D Ja sarjankin sain tietooni eli passion :D
Muistan ton Passionsin. Siinä oli se puhuva nukke. Ihan hauska sarja, mutta Päikkärit on mun mielestä silti parempi. Se nukke oli kyllä aika ilmestys..
Timmy (: - päivien viemää
tiukupiuku kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
- Tekoälykkö
päivien viemää kirjoitti:
se kuoli leikkauksen komplikaatioihin =(
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään. - harmiettenvoiauttaa
Tekoälykkö kirjoitti:
Vain 20-vuotiaana..
Tietääkö kukaan miten Timmylle kävi sarjassa? Kuoliko se siinäkin, vai selitettiinkö lähtö jotenkin muuten?
Ja sori, tiedän ettei tämä liity Päivien viemään.=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647