Raija Pelli saa viestejä

tuonpuoleista

97

20204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-B

Ai tekstiviestejä vai ihan e-mailejako sieltä tulee? Mahtaakohan viesteihin tulla ulkomaanlisää?

• niin minäkin

Minäkin puhun "kielillä" peräaukon kautta transsissa. Kamala haju koko ajan kun joku höpöttelee tuonpuoleisesta.

• pruut
        niin minäkin kirjoitti:

Minäkin puhun "kielillä" peräaukon kautta transsissa. Kamala haju koko ajan kun joku höpöttelee tuonpuoleisesta.

Vessasta tulin ja taas henget puhuivat,PÖNTÖSTÄ,älämälöä ja palaneen hajua..

• MIETTINEET

Onko mieleenne pyrkinyt ajatus ettei ihminen kykene uskomaan mitään mitä ei aistit todenna tai mihin ei itse kykene?

Ei kenenkään tarvitse uskoa niin halutessaan.

Kukaan ei silti voi todistaa toisten uskomuksia/kykyjä vääräksi?

Oppikaa hyvät ihmiset: Me emme ole samanlaisia,ajattele samoin,tunne samoin tai käyttäydy samoin.emme voi sille mitään joten mitä jos hyväksyisimme toisemme?

Osa haluaisi kehittää itseänsä vastaanottamaan tietoa/energiaa rajan takaa,osa ihmettelee miten on mahdollista ihmiskehon tuottaa metaanikaasua ja hymyilee sen voimalla läpi elämän.

Sallikaamme kaikki...kiitos

• paskaa
        MIETTINEET kirjoitti:

Onko mieleenne pyrkinyt ajatus ettei ihminen kykene uskomaan mitään mitä ei aistit todenna tai mihin ei itse kykene?

Ei kenenkään tarvitse uskoa niin halutessaan.

Kukaan ei silti voi todistaa toisten uskomuksia/kykyjä vääräksi?

Oppikaa hyvät ihmiset: Me emme ole samanlaisia,ajattele samoin,tunne samoin tai käyttäydy samoin.emme voi sille mitään joten mitä jos hyväksyisimme toisemme?

Osa haluaisi kehittää itseänsä vastaanottamaan tietoa/energiaa rajan takaa,osa ihmettelee miten on mahdollista ihmiskehon tuottaa metaanikaasua ja hymyilee sen voimalla läpi elämän.

Sallikaamme kaikki...kiitos

Sinä yrität saada ihmiset "avomielisemmäksi" koska et voi itse koskaan todistaa noita juttuja oikeaksi.

Toisinsanoen, kun et pysty itse väittämään vastaan niin sitten yrität mielistellä.

Sitäpaitsi psykologiassa on jo selitetty nuo ihmisten oudot kokemukset ja se miksi ihminen niihin helposti alkaa uskoa. Enkä puhu tässä nyt mistään "äänistä" mitä joku mielenterveyshäiriöinen kuulee.

• ja miten?
        paskaa kirjoitti:

Sinä yrität saada ihmiset "avomielisemmäksi" koska et voi itse koskaan todistaa noita juttuja oikeaksi.

Toisinsanoen, kun et pysty itse väittämään vastaan niin sitten yrität mielistellä.

Sitäpaitsi psykologiassa on jo selitetty nuo ihmisten oudot kokemukset ja se miksi ihminen niihin helposti alkaa uskoa. Enkä puhu tässä nyt mistään "äänistä" mitä joku mielenterveyshäiriöinen kuulee.

Hevonpaskaa,hienoa.

"Sinä yrität saada ihmiset "avomielisemmäksi" koska et voi itse koskaan todistaa noita juttuja oikeaksi."

Ymmärrätkö,ei kukaan ikinä tule todistamaan niitä oikeaksi eikä vääräksi.Uskoa johonkin on eri asia kuin tietää?

Ja sinä olet kyllin vahva laittaaksesi vastaan?

Ei ole olemassa asiaa tai uskomusta mistä kaikki olisivat yhtä mieltä?

Taisit kuulua niihin ulostetta ihmetteleviin ihmisiin?

Onko helppoa hyväksyä muut ihmiset?

Toivottavasti löydät kumppanin...

• Anonyymi
        pruut kirjoitti:

Vessasta tulin ja taas henget puhuivat,PÖNTÖSTÄ,älämälöä ja palaneen hajua..

Puhuiko henget

• näen...

usein psyykelääkkeiden ottamisen jälkeen näen kaikenlaisia enteitä tulevasta.
      olen ollut jopa hoidossa sen takia kun ihmiset eivät usko näkyihini.

• kaikennäkiä

sehän on aivan uskomatonta

• Mög

Mullakin on henkisiä kykyjä, viikon jos oon "transsissa" ja palautumassa paikalliselle tellukselle, näen aivan omituisia asioita ja viestejä joita minulle kertovat omituisen muitoiset oliot.

Läheiseni ovat välillä huolissaan tästä mun "kyvystä", kehottavat jopa keskustelemaan asiasta perillä olevien tahojen kanssa joille palkka siitä maksetaan.

Täytyypä tässä ruveta "pelleilemään", visioita zoomailemaan !

• sitruunapastilli

Monilla tämäntyyppisiä kykyjä eriasteisina on, mutta harva niistä puhuu julkisesti. Pelli on jäänyt pois Poliisi-tv:stä, ja ehkä hän siksi nyt uskaltaa tulla asiassa esiin.

Itse en voi töissä näistä asioista suureen ääneen puhua, koska olen vasta uraani aloittelemassa. Puhun niistä vain läheisilleni, enkä heillekään kovin usein.

Jotkut pelästyvät, toiset katsovat kieroon, jotkut eivät tiedä, mitä ajattelisivat. Joskus on onni löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa näistä asioista voi suoraan puhua.

• Nimetön

En kyllä kauhistunut kun tytär kertoi nähneeni äitini pitämässä meistä huolta k.87...ilmestyy yleensä ennen nukkumaan menoa pimeän tullen eri huoneisiin vilkuttaa ja kyselee asioita minusta ja muista,kerran ei kuulemma tykkänyt koti bileistä,tytär ei ole uskaltanut vastata hänelle mutta kertoi ettei mitään huolta ole puolin ja toisin.

• SEPI

Pellillä pellit vuotaa tosi pahasti.Jokainen nyt tajuaa tosi vahvasti,että mummulla latvasta heittää.Onneksi pistivät pois poliisi tv:stä,en olisi kestänyt katsoa kauenpaa.Kauhea trauma päällä kun ei ole enään esillä tv:ssä.Silloinkin pönkitti omaa näkymistään ja olemistaan koko ajan, olen tosi helpottunut ettei tarvi kattoa saatanan haaskaa enään.

• jusanen

Ei ole naurun asia. Olen myös saanut viestejä "tuonpuoleisesta" uskokaa tai älkää.
      Viesteissä kerrotaan tulevista tapahtumista ihmiseille, onnetomuuksisita, sodista ja myös onnistumisista..
      Joitakin henkiökohtaisia viestejä myös saan sekä sellaisia viestejä jotka kerovat jonkin tuntemattoman ihmisen kohtalosta ja tulevaisuudesta..

• oma osuutesi

Oletko jollain tapaa itse aktiivinen tässä prosessissa, vai otetaanko sinuun yhteyttä.
        Uskovaisissa piireissäkin on tälläistä, he sanovat sitä profetioiksi. Usein siihen liittyy kielillä puhumista, joka kuitenkin kuulostaa mantran hokemiselta.
        Joka tapauksessa he tietävät kertoa asioitasi selvänäkijän tapaan.
        Eräällä kurssilla opetettiin kolmannen silmän kautta henkimaailmaan menoa, mutta en ole halunnut sitä käyttää.

• Toivossa on hyvä elää...

mulle 7 oikein Lotossa!! Saanko koskaan sitä? Näin varmaan 10 vuotta sitten että voitin 5 miljoonaa Lotossa(mummonmarkka-aika) ja oli tosi karu herätä kun olikin vain unta:(

• jusanen
        oma osuutesi kirjoitti:

Oletko jollain tapaa itse aktiivinen tässä prosessissa, vai otetaanko sinuun yhteyttä.
        Uskovaisissa piireissäkin on tälläistä, he sanovat sitä profetioiksi. Usein siihen liittyy kielillä puhumista, joka kuitenkin kuulostaa mantran hokemiselta.
        Eräällä kurssilla opetettiin kolmannen silmän kautta henkimaailmaan menoa, mutta en ole halunnut sitä käyttää.

Ei en ole itse mitenkään aktiivinen asiassa. Näen ja kuulen silloin "jotain".. esim. keskellä päivää valveilla ollessa. Myös joskus aamuyön tunteina, silloinkin valveilla, ei unessa.
        Tiesin hyvin tarkkaan esim. Estonian onnettemuuden, Tsunamin.. näitäm suurempia mainitakseni.

• tiesit
        jusanen kirjoitti:

Ei en ole itse mitenkään aktiivinen asiassa. Näen ja kuulen silloin "jotain".. esim. keskellä päivää valveilla ollessa. Myös joskus aamuyön tunteina, silloinkin valveilla, ei unessa.
        Tiesin hyvin tarkkaan esim. Estonian onnettemuuden, Tsunamin.. näitäm suurempia mainitakseni.

ihan varmasti tiesit, sitä ei epäile kukaan, nyt kun näin jälkeenpäin mainitsit asiasta.

Tee nyt seuraavaksi kerraksi semmoinen että kirjoitat sen saamasi ennusteen tarkasti muistiin, sen jälkeen viet sen notaarille tai jollekulle muulle joka päivää sen ja ottaa haltuunsa. Sen jälkeen kun ennusteessa kuvattu tapahtuma on tapahtunut, käyt hakemassa sen paperisi pois ja todistat kerrankin että näin tapahtui.

Tai toisaalta, voisit vaikka kirjoittaa jollekin palstalle etukäteen että näin olet nähnyt ja näin tulee tapahtumaan. Arvioidaan sitten jälkeenpäin että osuiko ne sinun kykysi oikeaan.

• kertoisitko
        oma osuutesi kirjoitti:

Miten se tapahtuu, kun sanoit että kolmannen silmän kautta pääsee henkimaailmaan, kertoisitko miten se tapahtuu?

• asiaton
        tiesit kirjoitti:

ihan varmasti tiesit, sitä ei epäile kukaan, nyt kun näin jälkeenpäin mainitsit asiasta.

Tee nyt seuraavaksi kerraksi semmoinen että kirjoitat sen saamasi ennusteen tarkasti muistiin, sen jälkeen viet sen notaarille tai jollekulle muulle joka päivää sen ja ottaa haltuunsa. Sen jälkeen kun ennusteessa kuvattu tapahtuma on tapahtunut, käyt hakemassa sen paperisi pois ja todistat kerrankin että näin tapahtui.

Tai toisaalta, voisit vaikka kirjoittaa jollekin palstalle etukäteen että näin olet nähnyt ja näin tulee tapahtumaan. Arvioidaan sitten jälkeenpäin että osuiko ne sinun kykysi oikeaan.

Mee nurkkaan häpeämään...toisten solvaaminen on tyhmää. Jos et voi kritisoimatta lukea palstaa. Voit painua hemmetin kuuseen ja pysyä siellä ikuisesti....

• minulle--
        asiaton kirjoitti:

Mee nurkkaan häpeämään...toisten solvaaminen on tyhmää. Jos et voi kritisoimatta lukea palstaa. Voit painua hemmetin kuuseen ja pysyä siellä ikuisesti....

että missä solvasin kyseistä kirjoittajaa?

Niin, taitaa jäädä esimerkit solvauksesta saamatta.

Kritisoiminenkaan ei ole tässä maassa tai missään palstalla kiellettyä.

Onko se sinun mielestä solvaamista jos osoitan selvän epäkohdan hänen "todistuksessaan" ja tarinansa uskottavuudessa?

Ottaako niin paljon päästä olla väärässä että pitää alkaa valehtelemaan?

Itseasiassa sinä tässä olet asiaton ja toimit häiriköiden kun levität täysin perättömiä valheita että viestini olisi muka asiaton.

• toinen nimi

tällaisia outoja viestejä kutsutaan myös SKITSOFRENIAKSI.

• Älämölöä päässä
        läääkettä kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paranoidinen_skitsofrenia

tiedän ihmisiä jotka kuulevat kaikenlaisia uskonollisia juttuja, siis ääniä päänsä sisällä ja ulkopuolelta. Sitten kun ottavat lääkkeensä, lakkaavat kuulemasta. Eli selvää aivokemiaa nämä jutut ovat. Kaikki eivät vain halua myöntää sitä vaan pitävät itseään jotenkin erityisinä ja "valittuina" yksilöinä. Miksi kuuloharhat muuten loppuisivat heti kun saavat lääkettä? Selittäkääpä se te jotka niitä jutskuja koette! Ja oletteko kokeilleet lääkitystä siihen?

• maapallo on litteä

Ehkäpä sinä luokittelet kaikki "oudot" skitsoiksi. Olihan esi-isillesi varmaa, että maapallo on litteä. Pitäs vaan myöntää itellemme, että me tiedetään maailmankaikkeudesta hyvin vähän, tuskin mitään!

• vanha ja aikansa
        maapallo on litteä kirjoitti:

Ehkäpä sinä luokittelet kaikki "oudot" skitsoiksi. Olihan esi-isillesi varmaa, että maapallo on litteä. Pitäs vaan myöntää itellemme, että me tiedetään maailmankaikkeudesta hyvin vähän, tuskin mitään!

elänyt perustelu että älä edes jaksa.

Jos kerran sinä tiedät tästä maailmasta niin vähän, niin miksei sitten voisi olla mahdollista että hän kuulee häiriön vuoksi ääniä joita ei kuitenkaan oikeasti ole olemassa?

Se että me tietäisimme maailmankaikkeudesta hyvin vähän, ei ole perustelu sille että mitään "yliluonnollista" olisi olemassa.

Kaikki yliluonnolliset kyvyt ovat yhtäkkiä alkaneet näiltä ennustajaeukoilta ja muilta huuhaatyypeiltä kadota kun niitä on tutkittu laboratoriossa ja kaikki ne kyvyt ovat paljastuneet huijauksiksi.

Että siinä sinulle sitä tietoa maailmankaikkeudesta.

• se oli

töissäkin sitä mieltä että kaikki ovat sille kateellisia. Lähinnä sille naurettiin ja pidettiin pellenä. Kun se pyrki eduskuntaan kaikki halusivat äänestää vaikka eri vaalipiiristä jotta se poistuisi. Nyt se onneks joutui lähtemään.

• Pitää
        maapallo on litteä kirjoitti:

...olla skeptinen, huijareitahan maailmaan mahtuu.
        En silti menisi sanomaan skitsofreeniseksi ihmistä,joka kokee maailmaa eritavalla kuin muut.
        Skitsofrenian oikeaan diagnoosiin tarvitaan "vähän" enemmän kuin keittiöpsygologin arvioita ihmisestä, jota ei ole koskaan tavannut.

• entinen lestadiolainen

kirkko poltti näkijöitä ennen roviolla ja on helppo leimata hulluksi kun itse nukkuu

• juttu, että
        Älämölöä päässä kirjoitti:

tiedän ihmisiä jotka kuulevat kaikenlaisia uskonollisia juttuja, siis ääniä päänsä sisällä ja ulkopuolelta. Sitten kun ottavat lääkkeensä, lakkaavat kuulemasta. Eli selvää aivokemiaa nämä jutut ovat. Kaikki eivät vain halua myöntää sitä vaan pitävät itseään jotenkin erityisinä ja "valittuina" yksilöinä. Miksi kuuloharhat muuten loppuisivat heti kun saavat lääkettä? Selittäkääpä se te jotka niitä jutskuja koette! Ja oletteko kokeilleet lääkitystä siihen?

nämä pään sisäiset harhat tapahtuvat sitten joukkoharhoina...

Itse asioita kokeneena voin kysyä, miten useat ihmiset ovat saman skitsofreenisen harhan kohteena, siis ihan tavalliset selväjärkiset ihmiset???

• kuulematta
        vanha ja aikansa kirjoitti:

elänyt perustelu että älä edes jaksa.

Jos kerran sinä tiedät tästä maailmasta niin vähän, niin miksei sitten voisi olla mahdollista että hän kuulee häiriön vuoksi ääniä joita ei kuitenkaan oikeasti ole olemassa?

Se että me tietäisimme maailmankaikkeudesta hyvin vähän, ei ole perustelu sille että mitään "yliluonnollista" olisi olemassa.

Kaikki yliluonnolliset kyvyt ovat yhtäkkiä alkaneet näiltä ennustajaeukoilta ja muilta huuhaatyypeiltä kadota kun niitä on tutkittu laboratoriossa ja kaikki ne kyvyt ovat paljastuneet huijauksiksi.

Että siinä sinulle sitä tietoa maailmankaikkeudesta.

niitä ääniä, jotka kenties oikeasti olevat olemassa.. Ihmiset on rajallisia, toiset herkempiä, toiset "kovempia", kukaan tuskin tietää, mikä on todellisuutta, mikä ei.

• Keinoapu
    • Paula45

Jollain lailla Raija haluaa näkyä lööpeissä.
      Terveisiä "Sieltä jostain"

• tziisös.

Täälä on muuten mielenterveysongelmille ihan oma palsta.

• sama tauti

näyttää Pelliin iskeneen!Seuraavaksi joku laihdutus juttu."painoni tippui 100g kuukaudessa!
        Riitta väisänen,Hannele lauri,Pelli..kyllähän näitä riittää.

• itse en moista haluais

Uskon kyllä näihin juttuihin tiettyyn pisteeseen asti. Tunnen ihmisiä, jotka näkevät enneunia. Miksi ei vois olla sitten vahvempiakin näkijöitä, mutta unet kuulostaa jokseenkin turvallisilta, kun niitä voi pitää vain unina, jos ei kestä totuutta. :)

Tää on tämmönen kummitusjuttu, mutta erään perhetuttumme tytär oli ihan pienenä nähnyt vaarinsa saunassa ja mennyt sanomaan siitä äitille, että miksi vaari on saunassa? Äiskä lähti tytön kans pikkusen äkkiä pois saunasta, koska vaari oli kuollut ja tytölle ei ollu kerottu siitä.

Mutta yks mihin uskon kyllä, on etiäiset. Nehän on käsittääkseni aika monellekin tuttuja, ainakin minusta tuntuu, että monet kaverit ja sukulaiset on kokenu etiäisiä... Kai nekin on jotain SKITSOFRENIAA :)

• jotain joskus näkevä

Rasittaa ns tavallisena itseään pitävät lapsisielut jotka halveeraavat näitä juttuja. Kun eivät tiedä elämästä eivätkä asioista tarpeeksi. Olisivat vain hiljaa omista mielipiteistään, kun eivät osaa olla edes kunnioittavia. Meitä näkijöitä kokijoita on paljon emmekä tarvitse sieniä tai muita hallusinogeeniaineita tahi lääkkeitä nähdäksemme asioita silloin tällöin. Näkijöitä, herkkiä ja vastaanottavia ihmisiä on ollut aina ja tulee aina olemaan.

• kutsutaan

rajatilatapauksiksi.

• sitten se

että miksi nämä tällaiset näkijät ja kokijat menettävät yhtäkkiä ne kykynsä kun niitä aletaan vähänkin tarkemmin tutkimaan?

Kun taas ne, jotka eivät menetä kykyään, havaitaan mieleltään häiriytyneiksi.

Ja älä tule selittämään etteivätkö he tietäisi elämästä ja asioista tarpeeksi. Olen hyvin monen "tietäjän" kanssa keskustellut ja aina olen havainnut sen että he eivät tiedä tästä ympäröivästä maailmasta yhtään mitään. Eivät vaikka heillä sentään on apuhenki ollut matkassa jonka pitäisi heille kertoa vähintään vastaukset asioihin!

• kljfgu
        sitten se kirjoitti:

että miksi nämä tällaiset näkijät ja kokijat menettävät yhtäkkiä ne kykynsä kun niitä aletaan vähänkin tarkemmin tutkimaan?

Ja älä tule selittämään etteivätkö he tietäisi elämästä ja asioista tarpeeksi. Olen hyvin monen "tietäjän" kanssa keskustellut ja aina olen havainnut sen että he eivät tiedä tästä ympäröivästä maailmasta yhtään mitään. Eivät vaikka heillä sentään on apuhenki ollut matkassa jonka pitäisi heille kertoa vähintään vastaukset asioihin!

miten niin menettävät kykynsä jos aletaan enemmän kyselee? ne näkee sen minkä opas kertoo, siis opas on se välikäsi jumalan ja ennustajan välillä.jos ei se halua jotain kertoa ni siihen on syyt. esim henkilö ei henkisesti kestä vielä kuulla jotain tulevaa tapahtumaa ni sitä tietoa ei välitetä. naurattaa välillä mun miehen kommetti et miksei ne tiedä lottonumeroita? ei tietenkää tiedä koska sellast tietoo ei välitetä. ei jumala oo kusetettavissa

• RAJATILAPERSOONA
        kutsutaan kirjoitti:

rajatilatapauksiksi.

Tää neito on ihan oikeasti ihan keiju.

• Eräs herkkä
        sitten se kirjoitti:

Minäpä kerron sinulle omasta pienestä lahjastani. Se on sellainen, joka ilmaantuu vain silloin tällöin. Se on sellainen, jota ei varmasti voisi tutkia, koska se tulee silloin, kun sitä ei odota, se ei tule voimakkaana, niin kuin näytetään tv-sarjoissa, että jäisi paikoilleen silmät selällään ja olisi juuri nähnyt jonkun pätkän kuvaa. Ei, se tulee tunteina, varmuutena, sellaisena, jonka saattaa tajuta vasta kun kuulee jotain tapahtuneen. Se voi olla välillä pelottavaakin tajuta toimineensa jotenkin sen tiedon varmuudella.

Kerran ostin paidan mummoni hautajaisiin, vaikka hän oli hyvässä kunnossa. Kuitenkin äkillisesti ja kaikkien yllätykseksi kuoli sinä iltana. Ei asiaa tajunnut edes ajatelleensa, kun paidan osti, mutta kun uutisen kuuli, muisti sen paidan, joka oli vielä pussissa... Jota ostaessa tiesin asian olevan niin. Tiesin, että tarvitsin paidan mummoni hautajaisiin.

Näen myös enneunia ja joskus kuulen puhelimen soivan jo ennen kuin se soi... Tällaisia voi olla vaikea tutkia. Tähän toteaisit skeptisesti, että miksen sitten sano, että "hei, kohta puhelin soi". Ei se mene niin. Sitä puhelimen soimista voi olla vaikea todistella, koska monesti luulen sen jo soivan ja ihmettelen, vaan itsekseni, että miksi ihminen ei vastaa kännykkäänsä. Sitten se vasta alkaakin soida ja tajuan asian laidan. Kokemuksia on monenlaisia, erilaisia. En usko, että niitä voisi tutkia. Ei missään laboratorioissa tms. Ehkä siksi näkijöiden "lahjat" ovat kadonneet tutkittaessa. Eivät ne tule pakottamalla. Ne vaativat tiettyä herkkyyttä.

Tästä lahjastani huolimatta selviän normaalielämästäni ihan hienosti ilman diagnooseja ja lääkkeitä. :) Skitsofrenia on aivan jotain muuta, ihan oikea sairaus, joka ei hymyilytä. Ja siihen diagnoosiin tarvitaan ihan oikeasti jotain lisää.

• vähän epäilyttävää

Aiheeksi kelpaa mikä vain joka saa ihmiset kiinnostumaan.
      Miksei pitänyt tätä edelleen omanatietonaan, mikäs tarve NYT tuli ilmaista omat "lahjansa" ?
      Jokainen voisi sanoa että minullakin on tuollainen lahja.

• e sukunimen

perään ja Raija Pelli on täydellinen. Poliisi-tv on varmaankin typerin ohjelma mitä ikinä tv:stä on tullut. Ei ohjelmaideassa sikäli ole mitään vikaa, mutta ne "toimittajat"...

• Sory,,,,

Herkkä on ihminen,en valitettavasti usko tuonpuoleista,ei voi mitään.

• jotain joskus näkevä

Jos on eri mieltä asioista, on korrektia vastata tavallasi. Harvinaista, joten kehun mielipidettäsi joka on suora ja rehti eikä häpeilemätön tai ilkeilevä.

• joopa joo..

selvännäkijöitä ja ennustajia ym hörhöjä on ollut jo vuosituhansia.Jos joku omaa edes joitakin yliluonnollisia taitoja"lahjoja",niin miksi he eivät ole koskaan onnistuneet tieteellisesti järjestetyissä kokeissa, joissa on ollut tuhansien dollareiden palkinto,jos vaan edes jotain pystyisi näyttämään toteen.Näitä näkijöitä ym on kyllä käynnyt yrittämässä,mutta kaikki tähän asti on ollut huijareita,tai muuten lääkitys ei ole ollut kohdallaan.

• ennusti ennen kuin

kuoli, että Suomeen tulee nälänhätä. Eli niin vähän hänkin näki, vaikka oli parhaita näkijöitä Suomessa...

• koska
        ennusti ennen kuin kirjoitti:

kuoli, että Suomeen tulee nälänhätä. Eli niin vähän hänkin näki, vaikka oli parhaita näkijöitä Suomessa...

nälänhätä tulee, se voi nimittäin olla vielä tulossa

• ollut monella..
        koska kirjoitti:

nälänhätä tulee, se voi nimittäin olla vielä tulossa

jo vuosia..alkoi 90-luvulla.

• Luonnonlait

saattoi saada väärästä lähteestä tietoja, mutta nälänhätä ja muunkinlainen hätä on jo tätäpäivää nykysuomessa ja se todellinen nälänhätä on vielä edessäpäin. Meillä osalla suomalaisia on jo suuri hätä tämän maan puolesta, siksipähän pidetään rukouspäiviä ja kirkot täyttyvät Suomenkansan- ja -valtion puolesta hätää tuntevista.

• tyhjää!!
        Luonnonlait kirjoitti:

saattoi saada väärästä lähteestä tietoja, mutta nälänhätä ja muunkinlainen hätä on jo tätäpäivää nykysuomessa ja se todellinen nälänhätä on vielä edessäpäin. Meillä osalla suomalaisia on jo suuri hätä tämän maan puolesta, siksipähän pidetään rukouspäiviä ja kirkot täyttyvät Suomenkansan- ja -valtion puolesta hätää tuntevista.

Missä kirkot ovat täyttyneet! onkojossain niin pieni kirkko, että kun se yksi mummo ei mennytkään marjaan vaan kirkkoon, niin kirkko täyttyi vanhurskaista. Kjäh kjäh!
        Kirkoista voisi tehdä viljasiiloja, on ne niin tyhjiä ja korkeita. tai opiskelija-asuntoja, tai asuntoja alkoholisteille.

• yx miäs

...no olihan täällä nälänhätä,90-luvun alussa.pankit pelastettiin.pienyrittäjät ja takaajat ja asuntoloukkoiset tekivät kaulakiikkuja. mä olen tavannut AinoKassisen.käyttäytyi oudosti.ei katsonut päin ollenkaan, mutta kyllä hän NÄKI-TIESI..mut häneltä piti älytä kysyä.hänen seurassaan meni kyl hämilleen.

• se on

Nyt se on seonnut lopullisesti. Kai se on harrastanut noita juttuja pitempäänkin kunnei sitä koskaan näkynyt työpaikalla.

• ottoni...

taitaa pellin tädin päässä vähän "hihna luistaa"

• myös niin sanottuihin

lapsisieluihin, joita nämä palstat ovat pullollaan. Yhdestä sanasta toisia ihmisiä arvostelevia, mielestään kaiken tietäviä, itse asiassa mitään tietämättömiä naperoita.

Turha heidän kanssaan on ruveta väittelemään mistään. He uskovat tietävänsä totuuden kaikesta. Seuraavassa elämässä sitten kehittyvät hekin, se on elämän laki.

Kiitos tähänkin viestiin vastanneille, rajoittuneille, umpisokeille ihmisille.

• Atlantis on

Itse vaellan öisin irti ruumistani joka yö , astraalitasolla (eli henkimaailma) siellä eivät fyysiset lait päde !! :)

• se STRESSI

teettää.

• kamikaze33

Onnitteluni Raija, olet saanut lahjan joka harvoille suodaan.Kehitä ihmeessä kykyäsi, mutta muista, että
      on oltava oikealla tiellä. Kuolemaa ei todellakaan ole, on vain siirtyminen toiseen maailmaan jossa
      meidät ja tekomme punnitaan.Muistakaa tämä.
      Itselläni ns."irtautumiskokemuksia" jotka ovat varsin pelottavia aluksi, mutta on turha pelätä, varsinkin jos omatunto on puhdas.
      Rauhaa kaikille

• jotain joskus näkevä

Tähän kykenevät pyrkimään vain ihmiset jotka ovat askelen edellä henkisissä asioissa. Kaikki tulevat perässä kuitenkin ja ymmärtävät jonakin hetkenä että näin ovat asiat, on olemassa oikean ja vasemman käden henkistä näkökykyä ja valtaakin, siihen oikeaan tulee kuitenkin pyrkiä koska se lähtee totuudesta ja Jumalasta.

On tärkeätä näissä asioissa opetella olemaan itselleen rehellinen ja lempeä. Jos ei ole totuudesta varma, niin silloin seurataan auktoriteetteja kuten lapset tekevät, kuka minkäkinlaisessa omassa totuudessaan. Eli suurin osa ihmisistä on eksyksissä kuin lammaslauma silloinkin, kun joku kertoo julkisesti kokemuksistaan, joita on ollut olemassa aina ja kaikkialla.

Ja nämä epätietoiset nälvivät epätietoisina totuudesta täällä päivästä toiseen etsimässä vikoja aiheissa ja ihmisten kokemuksissa, joita he itse eivät tule tässä elämässä tuntemaan koska heidän oma ajattelutapansa estää näkemästä syvemmälle, tämän kaiken ajan ja olevaisen editse. Voisi puhua suorastaan henkisestä saasteesta joka on lähtöisin ihmishengistä, jotka eivät osaa ajatella.

• yksin...
        jotain joskus näkevä kirjoitti:

Tähän kykenevät pyrkimään vain ihmiset jotka ovat askelen edellä henkisissä asioissa. Kaikki tulevat perässä kuitenkin ja ymmärtävät jonakin hetkenä että näin ovat asiat, on olemassa oikean ja vasemman käden henkistä näkökykyä ja valtaakin, siihen oikeaan tulee kuitenkin pyrkiä koska se lähtee totuudesta ja Jumalasta.

On tärkeätä näissä asioissa opetella olemaan itselleen rehellinen ja lempeä. Jos ei ole totuudesta varma, niin silloin seurataan auktoriteetteja kuten lapset tekevät, kuka minkäkinlaisessa omassa totuudessaan. Eli suurin osa ihmisistä on eksyksissä kuin lammaslauma silloinkin, kun joku kertoo julkisesti kokemuksistaan, joita on ollut olemassa aina ja kaikkialla.

Ja nämä epätietoiset nälvivät epätietoisina totuudesta täällä päivästä toiseen etsimässä vikoja aiheissa ja ihmisten kokemuksissa, joita he itse eivät tule tässä elämässä tuntemaan koska heidän oma ajattelutapansa estää näkemästä syvemmälle, tämän kaiken ajan ja olevaisen editse. Voisi puhua suorastaan henkisestä saasteesta joka on lähtöisin ihmishengistä, jotka eivät osaa ajatella.

ottaisit ihan reilusti yhteyttä psykologiin, uskon että yhdessä pääsette hoitotasapainoon.

• kamikaze33
        jotain joskus näkevä kirjoitti:

miten ihmiset ahnehtivat ja keräävät tavaraa ympärilleen voi nähdä mitä vääräuskoisuus on.
        Paha asuu materiassa ja tarjoaa ihmisille materiaa ja yltäkylläisyyttä ja kimalletta. Ihmiset juoksevat rahan ja mammonan perässä ja kuitenkin totuus löytyisi niin helposti jos osaisi katsoa oikeasta paikasta. Voi näitä raukkoja, he eivät ymmärrä

• se on vain niin
        yksin... kirjoitti:

ottaisit ihan reilusti yhteyttä psykologiin, uskon että yhdessä pääsette hoitotasapainoon.

Nämä ihmiset ovat tasapainoisia ja siksi pystyvät vastaanottaa viestejä henkimaailmasta.Ei pitäisi tuomita ketään,sillä voi sattua että pilkkaajat joutuvat katumaan sanojaan ennenkuin huomaakaan.

• tuntuu, kun
        kamikaze33 kirjoitti:

miten ihmiset ahnehtivat ja keräävät tavaraa ympärilleen voi nähdä mitä vääräuskoisuus on.
        Paha asuu materiassa ja tarjoaa ihmisille materiaa ja yltäkylläisyyttä ja kimalletta. Ihmiset juoksevat rahan ja mammonan perässä ja kuitenkin totuus löytyisi niin helposti jos osaisi katsoa oikeasta paikasta. Voi näitä raukkoja, he eivät ymmärrä

katsoo näiden näkijöiden toimintaa, että he vasta käärivätkin itsensä rahalla ja tavaralla.

Yhtään ainoaa sellaista näkijän "toimipistettä" ei ole missä ei olisi valtavat määrät tavaraa ympärillä. On kankaita ja kaikenlaisia mystisiä kuvia. Korvissa killuu lähes kattokruunun kokoisia kimaltavia virityksiä, ja kaulakin on ympäröity kaikenlaisilla killuttimilla, puhumattakaan käsistä ja sormista.

Eikä ilmaisia näkijöitä ole olemassakaan.

• kamikaze33
        tuntuu, kun kirjoitti:

katsoo näiden näkijöiden toimintaa, että he vasta käärivätkin itsensä rahalla ja tavaralla.

Yhtään ainoaa sellaista näkijän "toimipistettä" ei ole missä ei olisi valtavat määrät tavaraa ympärillä. On kankaita ja kaikenlaisia mystisiä kuvia. Korvissa killuu lähes kattokruunun kokoisia kimaltavia virityksiä, ja kaulakin on ympäröity kaikenlaisilla killuttimilla, puhumattakaan käsistä ja sormista.

Eikä ilmaisia näkijöitä ole olemassakaan.

olet alentunut kapitalismin ilmiölle jota sanotaan myymiseksi.
        Todelliset näkijät eivät edes pyri julkisuuteen vaan tekevät havaintojaan omassa ympäristössään ja kertovat asioista niit'stä kiinnostuneille.
        Lehdet ovat pullollaan näitä sinun "näkijöitäsi"
        eli rahastavia businessmiehiä

• ei todellakaan
        kamikaze33 kirjoitti:

asu materiassa vaan ihmissydämessä eli ihan meissä jokaisessa. Näin opetti Jeesus Kristus ja tuo opetus pitää kyllä paikkansa. Riittää kun katson tuonne omaan sydämeeni. Melkoista moskaa sieltä monesti tulvahtaa sekä itseni että myös muiden harmiksi. Eikä se vain passiivisesti sieltä tulvahda vaan suurimmaksi osaksi ihan tarkoituksellisesti. Mutta onneksi sydämestä löytyy myös sitä hyvääkin. Kiitos siitä Jumalalle! Hän on kaiken hyvän antaja. Hän se minussakin hyvää kasvattaa.

Itselläni ei ole ainakaan minkäänlaisia vaikeuksia tunnustaa se tosiasia, että pahuus asuu ihmissydämessä. Tuon tosiasian tunnustaminen antaa kyllä todellisen vapauden. Olen sen itsekin kokenut. Sen pohjalta pystyy sitten tarkastelemaan asioita hieman epäitsekkäämmin vaikka ei se todellakaan mitään helppoa ole eikä tule koskaan olemaankaan.

New agelaisille: ymmärrän vilpittömän halunne löytää valo, totuus ja jumaluus elämäänne, mutta on turhaa tavoitella jumaluutta omasta sydämestä. Koko jumaluuden täyteys on kätketty Jeesukseen Kristukseen. Jeesus on ainoa Jumalasta syntynyt. "Jumala Jumalasta" kuten Raamattu opettaa. "Minä olen tie, totuus ja elämä.", sanoi Jeesus Johanneksen evankeliumin 14. luvussa.

Vain itse Jumala voi olla tie totuus ja elämä. Kannattaa lukea erityisesti koko Johanneksen evankeliumi Uudesta Testamentista, jos haluaa päästä perille jumaluudesta. Raamattu ei ole mikään kulahtanut "vanhanaikainen" tylsä kirja. Monet entiset new agewlaiset ovat löytäneet totuuden sieltä mistä he ajattelivat sen kaikkein viimeisimmäksi löytyvän: Raamatusta.

Ei materia itsessään ole mikään paha asia. Materiaa voidaan käyttää sekä hyvään että pahaan. Materia on itsessään neutraalia. Näkyvä fyysinen kehommekin on ainakin suurimmaksi osaksi materiaa, mutta kehomme ei sinänsä ole mikään paha tai halveksuttava asia. Pahuus ei ole esim. jossain tuolla kaukana mantereen toisella puolella tai jossain poliittisessa ilmiössä tai aatteessa. Jokainen kypsä ihminen on valmis tunnustamaan tämän tosiseikan.

Pahuus asuu meissä jokaisessa, jos oikein peiliin katsotaan. Jumala ei olekaan peilissä kun sinne katsoo vaan Jeesuksessa Kristuksessa.

• Mika P
        ei todellakaan kirjoitti:

asu materiassa vaan ihmissydämessä eli ihan meissä jokaisessa. Näin opetti Jeesus Kristus ja tuo opetus pitää kyllä paikkansa. Riittää kun katson tuonne omaan sydämeeni. Melkoista moskaa sieltä monesti tulvahtaa sekä itseni että myös muiden harmiksi. Eikä se vain passiivisesti sieltä tulvahda vaan suurimmaksi osaksi ihan tarkoituksellisesti. Mutta onneksi sydämestä löytyy myös sitä hyvääkin. Kiitos siitä Jumalalle! Hän on kaiken hyvän antaja. Hän se minussakin hyvää kasvattaa.

Itselläni ei ole ainakaan minkäänlaisia vaikeuksia tunnustaa se tosiasia, että pahuus asuu ihmissydämessä. Tuon tosiasian tunnustaminen antaa kyllä todellisen vapauden. Olen sen itsekin kokenut. Sen pohjalta pystyy sitten tarkastelemaan asioita hieman epäitsekkäämmin vaikka ei se todellakaan mitään helppoa ole eikä tule koskaan olemaankaan.

New agelaisille: ymmärrän vilpittömän halunne löytää valo, totuus ja jumaluus elämäänne, mutta on turhaa tavoitella jumaluutta omasta sydämestä. Koko jumaluuden täyteys on kätketty Jeesukseen Kristukseen. Jeesus on ainoa Jumalasta syntynyt. "Jumala Jumalasta" kuten Raamattu opettaa. "Minä olen tie, totuus ja elämä.", sanoi Jeesus Johanneksen evankeliumin 14. luvussa.

Vain itse Jumala voi olla tie totuus ja elämä. Kannattaa lukea erityisesti koko Johanneksen evankeliumi Uudesta Testamentista, jos haluaa päästä perille jumaluudesta. Raamattu ei ole mikään kulahtanut "vanhanaikainen" tylsä kirja. Monet entiset new agewlaiset ovat löytäneet totuuden sieltä mistä he ajattelivat sen kaikkein viimeisimmäksi löytyvän: Raamatusta.

Ei materia itsessään ole mikään paha asia. Materiaa voidaan käyttää sekä hyvään että pahaan. Materia on itsessään neutraalia. Näkyvä fyysinen kehommekin on ainakin suurimmaksi osaksi materiaa, mutta kehomme ei sinänsä ole mikään paha tai halveksuttava asia. Pahuus ei ole esim. jossain tuolla kaukana mantereen toisella puolella tai jossain poliittisessa ilmiössä tai aatteessa. Jokainen kypsä ihminen on valmis tunnustamaan tämän tosiseikan.

Pahuus asuu meissä jokaisessa, jos oikein peiliin katsotaan. Jumala ei olekaan peilissä kun sinne katsoo vaan Jeesuksessa Kristuksessa.

Jumala on se paha, joka ihmisissä toimii. Ilman Jumalaa ei voida mitään tehdä, Joh 15.

Asiaa on käsitelty keskustelussa "Pyhä henki on saatana".

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000257&posting=22000000029100011

• Ihmettelee tekstin sisältöä

• Mika P

• hallinkorpi

Tsemppiä! Oot mulle symppis. Käytiin teill Sirpan kaa kyläs silloin ko olit vielä Timon kaa ja Irina oli melko pikkunen. Ookko pitäny mitään yhteyttä poriin päin? Isoja likkoja jo. Niinko Noorakin. 16v. t: Nomben iskä Mutta lakkaa "hössöttämästä" tollasten tuonpuoleisten viesties kaa!Se on ihan "höpö höpöö"! Meinaan tiiän! Tohlopin Ransu on rautainen veteraani vai mitä!

• Säälittävää

Raija Pelliltä voi odottaa kuulevansa vaikka mitä, koska tämä entinen toimittaja tekee mitä tahansa pysyäkseen julkisuudessa. Kun hän kamppaili toisen (vai kolmannen??) eronsa kanssa, hän julisti lehtihaastattelussa, että "katselijoilla on oikeus tietää näistä asioista." Ei todellakaan ole. Meillä on oikeus olla tietämättä, mitä Raija Pellille kuuluu. Säälittävä yritys.

• make

Jos Rouvalla ei ole muitakeinoja yrittää takaisin julkisuuteen,se on goodbye....lopullisesti.

• Ja höpönpöpönpöppöö sano vanha Laitela. 8)

• (Musta)Maija + Selli

Raija on varmaan viestejä saadessaan ollut "pellit kiinni" ja silloinhan se on aika normaalia...:) No toisaalta Raija puhuu varmasti totta, onhan hän ex-Poliisi-TV:n juontaja ja kyseisellä tittelillä varustettu henkilö on vähintään yhtä luotettava kuin Arvi Lind (Huom. Tämä EI ole sarkasmia)!

• jaa

höpö höpö

• Onko Toivoa

Korkeammat Voimat - tuonpuoleiset Voimat tulevat vielä näyttämään ei uskoville että mihin on syytä uskoa jos haluaa pelastaa sielunsa ikuisesta kiirastulesta ja mistä ei ole ulospääsyä lainkaan.

• entinen lestadiolainen

ikunen kiirastuli on katollisen kirkon keksintö 400-luvulla kun raamattua muutettiin konstanttinopolin kirkolliskokouksessa ja sielunvaeluskertomukset poistettiin.
        Ikuisen helvetin pelko on koko kristikunnan pahin kirous ja harha

• kirjoitti kai joku hullu!

Uskoo kiirastuleen! Onkohan lääkkeet loppuneet? Kertokaa yksikin todiste jonkin jumalan (niitähän on tuhansia) olemassa olosta! Siis muu "todiste" kuin seonneen papin höpinä tai pimahtaneen maallikon kuola ssuta pärskyen julistama liturginen sekoilu=jumalan sana. Kjäh kjäh!

• HUH-HUH!!!!

Kyllä minäkin, jos rahaa saan,näen vaikka mitä. Kai kaikki tervejärkiset osaa ajatella,........MISTÄ ON KYSYMUS.

• Uskotteko kaiken?

Voi voi! Kun sairas mieli temppuilee ja/tai uhkaa pudota julkisuudesta niin keksitään tällaisia.
      Näkis edes jotain hyödyllistä ja auttais muita. Jälkeenpäin on muuten helppo kehua nähneensä enneunen...Mäkin näin lottonumerot unessa mutta en viitsinyt lotota kun se olis ollut epäreilua muita (=terveitä) kohtaan.

• Näkijäveli

Ja perseestäni tulee raakatimantteja.

• jjjoookkk

Pelli tainnu ottaa muutaman taikasienen liikaa

• häntä

ei sitten varoittanut raijaa loukkamasta jalkaansa? linkkas meiaan tänään vastaan kepin kanssa

• saan viestejä

tämänpuoleisesta joka päivä...

Tulee sähköpostiviestejä, tekstiviestejä, tarralappuviestejä, puhelinviestejä, kirjevistejä jne.

• yx miäs

sä vaan niissä viesteissä.todellakin.

• Suomen paratsykologinen seurue

Ehkä poliisi-tv ei uskaltanut luottaa Pellin kykyihin ja hänet siirrettiin siviilitehtäviin leipätyöstänsä?

Suomessa nämä asiat luokitellaan aina mielisairaudeksi ja pyydetään ottamaan myös ne vihreät tai punaiset pienet pillerit muiden kera aamuisin ja ennen nukkumaan menoa.

Muualla sentään heitä käytetään viranomaisten apuna (mm. FBI käyttää selvännäkijöitä). Ongelma on vain tuo lähteen uskottavuuden varmistaminen ja sanoman aitouden todistaminen.

• puhua

potaskaa.

FBI ei todellakaan käytä selvänäkijöitä työssään.

Tuo on niin urbaanilegendaa ettei tosikaan.

Yhdysvaltain armeija tutki sodan jälkeen useita vuosia ja valtavalla rahamäärällä selvänäkijöiden kykyjä, mutta ei havainnut mitään erikoista kyseisten poppamiesten tai poppanaisten kyvyissä. Ja sen tiedän että armeija ei todellakaan epäile, eli näiden näkijöiden mielestä "kielteisellä olemuksella" yritä heikentää näkijöiden kykyjä, koska armeija nimenomaan tarvitsisi näkijöiden kykyjä toimiinsa.

Samat kyvyt olisivat myös erinomaisia rikosten selvittämisessä, joten älä edes yritä satuilla siitä että se "kielteinen efekti" johtuisi siitä että armeijassa tehdään vain pahoja juttuja kuten tapetaan ihmisiä.

Poliisissa ei ole koskaan ollut sellaista rikosta joka olisi selvinnyt ainoastaan selvänäkijän kykyjen avulla. Sen sijaan vapaaehtoisia selvänäkijöitä on ilmoittaunut eri rikosten selvittämistä avustamaan, mutta yksikään, siis YKSIKÄÄN, selvänäkijän viesti tai näky ei ole johtanut minkäänlaisiin tuloksiin, puhumattakaan rikoksen selviämisestä. Ennemminkin selvänäkijöiden avusta on ollut enemmän häiriöitä kuin hyötyä, koska ne olemattomat näyt ja niiden selvittäminen sitoo poliisien aikaa.

Eli aika heikoilla selvänäkijät vaikuttavat olevan näkyjensä kanssa kun tulos näyttää edelleenkin pyöreää nollaa selvänäkijöiden hyväksi.

• kyse..

nuo ovat osa pimeyden henkivaltojen toimintaa joka verhoutuu eri kauniisiin verhoumiin, ne kuitenkin kahlitsee ihmistä ja niistä voi vapautua tulemalla Jeesuksen luo rukouksessa ja pyytää että Jeesuksen veri puhdistaa sydämen sekä jos se ei auta voi ottaa yhteyden seurakuntiin ja pyytää esirukousta,myös netin kautta saatavana nykyän eri srk yhteystietoja esim tv 7 kautta tai monen muun.

• pois

Itselläni taas on lajempi kokemus Jumalasta ja käsitys Jeesuksesta. Henkimaailma on osa tätä maailmankaiukkeutta ja siellä on paljon valoa, onhan Jeesus siirtynyt sinne. Hyvin paljon valoa. Lisäksi enkeleitä jotka ovat valmiita kutsusta auttamaan meidän elämässä. Rukous vahvistaa tuota yhteyttä.

Raija on avarakatseinen ihminen joka on saanut upean lahjan saada tietoa henkimaailmasta. Oma sisäinen Jumaluus/Jeesus auttaa erottamaan valon pimeydestä.

• donkki

Kun tv duunit loppuivat, niin mikäpä sen luotevampaa kuin alkaa myydä palvelujaan ko.tavalla. Asiakkaita kyllä piisaa. Hyvä meininki Raija...

• lopetti rikosten selvittämisen jos se on samanlaanen näkijä kun nuas ameriikan sarjoos.Vai olisko just niistä tullu vaikutteita ja torellisuus hämärtyny ja joutui jättää poliisiteeveen.

• Maccone

niin, että näin tapahtuu aina venäjän koneitten lentäessä rajapintaa hipoen? lähettävät säteitä sellaisille vastaan ottaville yksilöille. niillä on sellaiset verneet ja vehkeet. Nyt äkkiä natoon ja saadaan lupa vesikidutukselle. Bush sitä ajaa takaa. saisimme kuulustella näitä kuulijoita, mitä pirua ne venäläiset nyt juonii. Siinä mielessä mukavaa kun ei tarvitse kännykkää yhteyden pitoon siitä kun tulee kuulemma säteilyä aivoille. No säästyyhän siinä joku ropo. Sitten niillä rahoilla voisi palkata selvänänäkijän, tai mieluummin kallonkutistajan. Tosin voi olla, että kännykkää on tullut käytettyä liikaa ja säteily jo vaikuttaa, toimittajat käyttävät paljon kännyä.

• Maccone

Siinä on uusi viestintäministeri.

• Maccone

kertovat saavansa viestin tuonpuoleisesta ja kuulevansa ääniä.

• Anonyymi

Risto Rytin eukko Gerda Ryti oli jonkin sortin selväkuulija ja spiritualisti - ehkäpä aikoinaan ainoana valtionpäämiehen eukkona, joka laukkasi jopa alan kv. tapahtumissa Euroopassa.
        Mutta osasiko akkaparka ennustaa (tai edes kuulla vihreiltä miehiltä) ajoissa, että natsisaksa häviää surkeasti koko sodan ja myös Suomi juoksupoikana mukana??
        Ja yrittikö edes estää ukkoaan syöksemästä maatamme tuhoisaan hyökkäyssotaan natsien kanssa?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe