Kehotatte käärmeen silmien läpi

Jatkuvasti niin täällä palstalla kuin elävässä elämässä adventistit käskevät lukemaan Ellen Whiten kirjoja käärmeen silmien läpi.

On luettava kuulemma "avoimin mielin" Suurta Taistelua ja muita Ellenin eksyttäviä kirjoja - ei saa arvostella Raamatulla. Eikä saa tietenkään uskoa sisimmässään varoittavaa Pyhää Henkeäkään, vaan on taivuttava eksyttävän hengen vietäväksi ja yhdyttävä sen opetukseen.

Jumalahan käskee arvostella kaikki "mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenlaista pahaa." (1 Tes 5:21-22)"Rakkaani älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan." (I Joh. 4:1) "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." (Matt 22:29)

Niinpä nuo käärmeen puheet "avoimin mielin" hänen antimiensa lukemisesta ovat sitä todellista petosta, joka johtaa pois Jeesuksesta ja Raamatun totuudesta - pois harhaoppiin ja luopumukseen uskosta, luulemaan kylläkin vahvasti, että on yhä uskossa. Luulemaan jopa, että nytpäs sai jopa enemmän valoa ja tietoa kuin ennen! Niinhän siinä on aina käynyt alusta asti, että saatana houkuttelee ja vetoaa ihmisen lihaan lupaamalla uutta tietoa "käärme sanoi vaimolle: "... sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan." (1 Moos 3:4-5)

Nyt käärme sanoo eksytettävilleen: sinä päivänä, jona te luette Ellen Whiten ja adventistien kirjoja, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan.

Ai kuinka houkutteleva tarjous, vai mitä! Tieto lisääntyy.

Varokaa nyt ihmiset, olittepa uskossa tai ette, Ellen Whiten kirjoituksia ja adventistien eksytyksiä!

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välillä!

      Minkä silmien läpi Riitta lukee Raamattua! Te kyykäärmeitten sikiöt….

      Jumalan on voima ja kunnia. Jumalan on laki ja pelastus.
      Omenan syönti maksoi ja siitä on seurauksena synti, turmelus ja kuolema ja tieto hyvästä ja pahasta. Tieto siitä, että on hyvä ja paha. Henkivallat! Jumala lähetti pelastuksen pojassansa, pahan kukistajan, jonka voi jokainen ottaa vastaan uskossa.

      4. Mooseksen kirja 21
      6 Silloin Herra lähetti kansan sekaan myrkkykäärmeitä, jotka purivat kansaa, niin että paljon kansaa Israelista kuoli. 7 Niin kansa tuli Mooseksen luo, ja he sanoivat: "Me teimme syntiä, kun puhuimme Herraa ja sinua vastaan. Rukoile Herraa, että hän poistaa käärmeet meidän kimpustamme." Ja Mooses rukoili kansan puolesta. 8 Silloin Herra sanoi Moosekselle: "Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon". 9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.

      Johanneksen ilmestys 12
      17 Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

    • Uskova_1 näyttää saaneen Herralta todella
      terävän kaksiteräisen miekan. Kiitos, Isä,
      Totuuden Hengestä!


      Joh. 14:17
      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

      Joh. 15:26
      Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.

      Joh. 16:7
      Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

      Joh. 16:13
      Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen.
      Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

      Joh. 18:37
      Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas.
      Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."

      SIENIMETSÄSSÄ ELLEN G WHITEN KANSSA

      Kolme-enkeliä näyttää kovastikin olleen
      sienimetsässä Ellenin kanssa.
      Ja ottanut onkeensa sienestäjän persuopit,
      tutkiessaan Suurta Taistelua:

      1.
      Opettele tuntemaan kaikki myrkkysienet.
      2.
      Poimi ainoastaan tuntemiasi sieniä.

    • Koska Sana sanoo, että mikään liha ei peri
      taivasten valtakuntaa - niin EGW-opin mukaan
      mitään lihaa ei saa syödä.
      Luulisi, että linnunlihaa sentään saisi syödä,
      sillä lintu lentää taivaalle.

    • Huomannut

      Suuri taistelu hyvän ja pahan välillä on hyvä kirja joka paljastaa Riitan kaltaiset Väärät Profeetat, jotka valhetta julistavat. Tämä kirja sopii varoituksena nykyajallekin. Tämä kirja paljastaa sen mistä Raamattu meitä varoittaa. Kiitän kovasti Riittaa Suuren taistelun hyvästä mainostamisesta. Tämän kirjan luettuani silmäni avautuivat ja menin tavalliseen kirjastoon, Josta sain selville todelliset historian tiedot, jotka pitivät todellakin paikkansa Suuren taistelun kirjan kerrottujen tapahtumien kanssa.

      Todella monen rehellisesti ajattelevan silmät avautuvat luettuaan tämän Riitan mainostaman kirjan. Tämä kirja todistaa tosiksi Raamatussa mainitut tapahtumat. Kiitoksia vain Riitalle hyvästä mainostamisesta. Minuakin kiellettiin aikoinani lukemasta noita kirjoja. Älykäs utelias mieli tutkii itse rehellisesti ensin. Noiden Riitan antamien varoitusten myötä löysin Riitan itsensä Oppiisät, Jotka koettivat kaataa Lutherin uskon puhdistuksen. Nykyisin näitä Luthein Uskon puhdistuksen kaatajia on kirkot täynnä. Todella Riitta opettaa meille omaa Käärmeen Filosofiaa. Onneksi Jumala on avannut silmäni tämän mainos käärmeen metkuilta. Tämä Riitan mainostama kirja sopii vain rehellisille luonteille. Jumala voi käyttää pahaa hyväkseen kuten Riittaa aukaisemaan monien silmiä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe