Mitähän vaaraa Israelille oli neljästä jalkapalloa pelaavasta lapsesta, kun piti tappaa? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802287316041_ul.shtml
Eivät ne raketti- ja itsemurhakostoiskut lopu viattomia pikkulapsia tappamalla, saattavat vaan lisääntyä. Kyllä Israelin pitäisi olla tarkempi ja tähdätä vain niihin todellisiin sodanlietsojiin. Siviilien tappaminen saa aikaiseksi vain lisääntyvää halveksuntaa Israelia kohtaan ja nyt jo myös Israelin tukija USA on ulkoministerinsä suulla ilmaissut huolestuneisuutensa.
Ilmeisesti Israelia kiinnostaa enemmän sotiminen kuin rauha?
Israel tappoi taas lapsia!
9
297
Vastaukset
- Että silleen...............
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sven tuuvake
taiteilijoista, tai toimittajista?
Misi heidät pitää uhata tappaa, jopa lastenohjelmassa.
Puolustat nyt poliittista uskontoa ja vallankäytön välinettä, eikä siinä ole kun kaksi puolta.
Joko vastaan tai puollat ja sinä olet näemmä valintasi tehnyt.- on vielä
kolmas vaihtoehto. Itse olen puoluueeton, no hiukkasen vain Israelin puolella. Olen sitä mieltä että molemmat ovat teneet pahoja tekoja ja rauha olisi paras ratkaisu.
- luehan tarkkaan
Gazan tilanne johtuu Hamsin toiminnasta, eikö kairakettu, vai mikä kettu osaa lukea?
Kuuluivatko ne jalkapalloa pelaavat lapset Hamasiin? Tuskin! Israelin pitäisi siis keskittää iskunsa niihin Hamasin jäseniin, kuten jo avauksessani vihjaisin, mikä sinulle ei tainnut aueta?
- !!!!
Rice huomautti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844