Onko tosiaan niin, että näemme vain kasvottoman ja
tuiki tuntemattoman - nimettömän - nimimerkin, joka
on olevinaan palvottava enkeli?
Ja näemmekö sen lisäksi vain sapattisinetin?
Näinkö sokeita olemme, että koko palstan voimalla
palvomme enkeleitä?
Hepr. 1:14
Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?
Kysyn vaan
Vaikuttaa enkelien palvonnalta
11
195
Vastaukset
Näkeekö lukija Ilm 14. luvussa kolme enkeliä tai
kolme-enkeliä - eikä lainkaan sitä SANOMAA?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000033180661KÄÄRMEEN PÄÄ ON JO MURSKATTU?
- Herramme lopullinen voitto on vain ajan kysymys
1. Moos. 3:15
Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille;
se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
Mitäpä tuosta, jos vähän kantapäätä kirvelee.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000033200344- Antero/
Vaikuttaa sairaalta tämä siipiveiko aloitukset.Joka tällaisia aloituksia puoltaa hän on osa syyllinen pahaan?
KATSO ETEESI - KENEN JOUKOISSA SEISOT
Ps. 68:12
(68:13) "Sotajoukkojen kuninkaat pakenevat, he pakenevat, ja perheen emäntä jakaa saaliin.
Dan. 11:22
Ja sotajoukkojen tulva huuhtoutuu pois hänen edestänsä ja menee murskaksi, niin myös liiton ruhtinas.
Luuk. 21:20
Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.
Mutta Seraja-m55:n saatanalliset säikeet - johdattaa uskomaan asiat pääalelleen.
Päätelkää itse, kumoaako yhden jakeen tahallinen
väärinymmärrys Sanan totuuden!
Mutta tahallisen vääristelijän se tuhoaa. Seraja:
"Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä."
RAAMATUN TOTUUS (Lue kokonaan Sak 14. luku!)
- lue kaikkien profeettojen viimeiset luvut!
Sakarja 14:4
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5
Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä.
Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
12
Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan,
sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
16
Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan,
käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
17
Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
18
Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään;
vaan heitä on kohtaava SE VITSAUS,
millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja,
jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa .
Hesekiel 39:14-15
13
KOKO MAAN K A N S A hautaa heitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra.
14
Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulkevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niitä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin.
15
Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuiksi 'Googin meluisan joukon laaksoon'.
Joel. 3:2
Minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden.
Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani.
Joel. 3:12
Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon; sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita.
Ilm. 16:16
Henget kokosivat kuninkaat paikkaan, jonka nimi on hepreaksi Harmageddon*. [Nimi merkitsee 'Megiddon vuori'.] [Tuom. 5:19; 2. Kun. 23:29; Sak. 12:11]
Jos olisin ei-kristitty, en siltikään pastori Seraja-m55:n tavoin rohkenisi kääntää Jerusalemin ja Israelin ja Herran kansan voittoa - tuhoksi, tulkiten tahallaan nurinpäin yhtä irtojaetta Sanassa!
Herran rauha olkoon vilpittömien sielujen kanssa,
nidien, "joiden hengessä ei vilppiä ole"!- se mitä
3-Siipivekkoa oleva kirjelmäsi osoittaa. Ramatusta et tiedä hölyn pölyä. sotket vain kaiken sekaisin. Olet vain jatkuvati viettämässä lehtimaja juhlaa? Tuo tuhoutumisesi kirjoittaminen oli parasta mihin pystyt: Tuhoudut varmasti niinkuin muutkin Jumalattomat!
- Siipeilyn takana
se mitä kirjoitti:
3-Siipivekkoa oleva kirjelmäsi osoittaa. Ramatusta et tiedä hölyn pölyä. sotket vain kaiken sekaisin. Olet vain jatkuvati viettämässä lehtimaja juhlaa? Tuo tuhoutumisesi kirjoittaminen oli parasta mihin pystyt: Tuhoudut varmasti niinkuin muutkin Jumalattomat!
Kolme-enkeliä, ei sua kukaan vainoa palstalla.
On halpamainen temppu täyttää palsta muka
vihamielisillä viesteillä ja siten saada väkesi
kokemaan ikäänkuin yhteistä marttyyriutta.
Ja kaiken kukkuraksi saada asialliset aloitukset
jäämään taakse, menneille sivuille.
Kolmanneksi - epäpyhä kollminaisuus? - sinulle
suo kohtuutonta etua vielä sekin, että monet
totuudenjanoiset lukijat ehkä turhautuvat ja
häipyvät. Sehän päällimmäinen tavoitteesi onkin. MAJOITUSPÄÄLLIKKÖ SERAJA VAIN TOIMITTI VIESTIN
- nykyajan (new age)Seraja-m55 tulkitsee
omintakeisesti maantieteellsien Babylonian
tarkoittamaan kristikuntaa
58
Näin sanoo Herra Sebaot: Baabelin leveä muuri hajotetaan maahan, ja sen korkeat portit poltetaan tulella.
Niin tekevät kansat työtä tyhjän tähden, kansakunnat tulen hyväksi, ja vaivaavat itsensä väsyksiin."
59
Asia, jonka profeetta Jeremia antoi Serajalle, Neerian, Mahsejan pojan, pojalle toimitettavaksi, kun tämä lähti Sidkian, Juudan kuninkaan, kanssa Baabeliin hänen neljäntenä hallitusvuotenansa. Seraja oli majoituspäällikkö.
60
Jeremia kirjoitti kaiken sen onnettomuuden, joka oli tuleva Baabelille, erityiseen kirjaan, kaikki nämä sanat, jotka ovat kirjoitetut Baabelia vastaan.
61
Ja Jeremia sanoi Serajalle: "Kun tulet Baabeliin, niin katso, että luet kaikki nämä sanat.
62
Ja sano: Herra, sinä olet puhunut tätä paikkaa vastaan: sinä olet hävittävä sen, niin ettei siinä asukasta ole, ei ihmistä eikä eläintä, vaan että se jää ikuiseksi erämaaksi.
63
Ja kun olet lukenut tämän kirjan loppuun, sido siihen kivi ja viskaa se keskelle Eufratia,
64
ja sano: Näin uppoaa Baabel eikä nouse enää siitä onnettomuudesta, jonka minä sille tuotan, vaan he vaipuvat." Näin pitkälle Jeremian sanat.
Se on totta, että tuossa puhutaan vaivanajasta.
Mutta yhtä selvää on, että siinä puhutaan Iran-
Irak -alueesta. Eikä kristillisistä kirkoista,
ei sunnuntain viettäjistäkään.
Tänään kuningas Husseinin jälleenrakennuttamat
Babylonian ja Baabelin ainekset ovat pystyssä.
Samoin alkaa olla vanha babyllonian henki
nostamassa päätään yli muiden.
Kristityt eivät ole babylonia, nuo lähetyskäskyn
täyttäjät. ennemmin islamin maihinnousut ovat
babylonialaista hegemoniaa.
Muhammedin markkinointi - tai Ellen G Whiten.se mitä kirjoitti:
On typerää - ja etenkin hämäävää - väittää, että
Riitta-sisko olisi tuo paljon puhuttu "siipeilijä.
Sillä juuri hänen suosittua ketjuaan tuolla
3-enkeli-siipeilyllä koetetaan saada jäämään
kauas taakse, piiloon.
Toki Riitta mieluummin soisi, että hänen
asiapitoinen ja tärkeitä kysymyksiä herättävä sekä
keskustelua aikaansaava sivu pysyisi esillä.
Minulla on aavistukseni siitä, kenen etua palvelee
se, että etusivu olisi täynnä tyhjää,
tyhjänpäiväisyyttä. Ja muka enkeli-vihaa.
Ap. t. 6:7
Ja Jumalan sana menestyi, ja opetuslasten luku lisääntyi suuresti Jerusalemissa.
Ja lukuisa joukko pappeja tuli uskolle kuuliaisiksi.
Siunausta lukijoille, olen palveluksessanne minäkin!
ONKO JERUSALEMILLA TEHTÄVÄ TULEVASSA RAUHANAJASSA ?
- (Jerusalem=Saalem=rauha)
Profeettojen viimeisistä luvuista!!! :
Malakia 4:6 (3:24) [Malakian viimeiset jakeet]:
Hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet isien puoleen.
Silloin EN tuomitse maata perikatoon, kun tulen.
Sak 14:17
Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
Haggai 2:5-9
5
Tämän lupauksen minä annoin teille jo silloin,
kun lähditte Egyptistä: minun henkeni on teidän kanssanne. Älkää pelätkö! [2. Moos. 19:5; Sak. 4:6b]
6
Näin sanoo Herra Sebaot: Vain hetki enää, ja minä järisytän taivaan ja maan, meret ja mantereet. [Hepr. 12:26]
7
Minä saatan kansat kauhun valtaan, ja niiden aarteet tuodaan tänne. Minä täytän temppelini loistolla, sanoo Herra Sebaot. [Jes. 60:5-7]
8
Minun on hopea ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot.
9
Tämän temppelin loisto on oleva suurempi kuin entisen, sanoo Herra Sebaot. Tälle paikalle minä annan rauhan ja menestyksen, sanoo Herra Sebaot."
Sefanjan viimeinen jae, Sef 3:20
Silloin minä kokoan teidät ja tuon teidät takaisin.
Minä nostan teidät kunniaan kaikkien kansojen keskuudessa.
Minä käännän teidän kohtalonne, te saatte nähdä sen omin silmin, sanoo Herra. [5. Moos. 30:3,4].
Miika 4:11-12
11
Monet kansat kokoavat joukkonsa sinua vastaan ja sanovat: "Nyt Siion häväistään! Sen tuho on silmiemme ilo."
12
Mutta ne eivät tajua Herran ajatuksia, eivät ymmärrä hänen tarkoituksiaan: hän kokoaa kansat kuin lyhteet puimatanterelle.
Obadja 1:16-17
16
-- Niin kuin teidän, Juudan asukkaitten, täytyi pyhällä vuorellani juoda minun vihani maljasta, niin joutuvat muut kansat yhä uudelleen juomaan siitä.
Niiden täytyy juoda se pohjaan saakka.
Ne häviävät jäljettömiin, ikään kuin niitä ei olisi koskaan ollut. [Ps. 60:5 ]
17
Mutta Siionin vuori on turvapaikka, se on oleva pyhä vuori. Jaakobin heimo ottaa jälleen haltuunsa siltä riistetyt maat. [Joel 3:5].
Aamos 9:11-12
11
-- Sinä päivänä minä rakennan jälleen Daavidin sortuneen majan.
Minä muuraan umpeen sen halkeamat, korjaan sen luhistumat ja saatan sen entiseen loistoonsa. [9:11,12: Ap. t. 15:16,17]
12
Ja niin Israel saa hallittavakseen Edomin jäännöksen ja kaikki ne kansat, jotka on julistettu minun omikseni, sanoo Herra.
Hän on tämän tekevä.
Jooel 3:11-12
11
(4:11) Kiirehtikää, kaikki kansat, tulkaa joka suunnalta, kokoontukaa tänne! Herra, johdata sotureitasi! [Ps. 2:2]
12
(4:12) Kansat lähtevät liikkeelle, rientävät Josafatinlaaksoon. Sinne minä asetan istuimeni ja siellä minä tuomitsen kaikki kansat.
Hoosea 14:4 (14:5)
-- Minä parannan heidät heidän uskottomuudestaan. Minä rakastan heitä omasta tahdostani, vihani on väistynyt heistä pois.
Daniel 11:45
Hän pystyttää telttapalatsinsa meren ja ihanan pyhäkkövuoren välille. Sitten hän tapaa loppunsa, eikä kukaan auta häntä. [Jes. 14:25].
Hesekiel 39:4-5
4
Israelin vuorilla sinä kaadut, sinä ja kaikki sinun joukkosi ja kansat, jotka ovat mukanasi. Minä annan sinut petolintujen, kaikkien siivekkäiden ja kaikkien metsän eläinten ruoaksi.
5
Sinä kaadut taistelukentällä, niin minä olen päättänyt, sanoo Herra Jumala.
Valitusvirret 3:2-26
22
Herran armoa on se, että vielä elämme, hänen laupeutensa ei lopu koskaan. [Jer. 5:18 ]
23 Joka aamu Herran armo on uusi, suuri on hänen uskollisuutensa.
24 Sieluni sanoo: "Herra on kaikkeni, häneen minä turvaan." [Ps. 16:5 ]
25 Herra on hyvä sille, joka panee toivonsa häneen, sille, joka häntä etsii.
26 Hyvä on hiljaisuudessa toivoa apua Herralta.
Jeremia 33:6-9
6
"Mutta vielä minä annan heidän haavojensa kasvaa umpeen ja parantua, minä teen heidät terveiksi ja lahjoitan heille pysyvän rauhan ja menestyksen. [Jer. 30:17]
7
Minä käännän Juudan ja Israelin kohtalon, rakennan ne entiselleen.
8
Minä puhdistan niiden asukkaat kaikista synneistä, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan.
He ovat tehneet syntiä ja rikkoneet minua vastaan. Mutta minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa. [Jes. 43:25 ]
9
Silloin koko maailman kansat saavat kuulla niistä hyvistä teoista, jotka olen tehnyt omalle kansalleni.
Jerusalemin maine kansojen keskuudessa on minulle iloksi ja tuo minulle ylistystä ja kunniaa.
Kansat ovat ymmällään ja peloissaan, kun kuulevat, miten paljon hyvyyttä ja menestystä minä suon Jerusalemille."
Jesaja 62:4,7,
4
Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen. [Jes. 54:6, 60:15]
7
Älkää suoko lepoa hänelle, ennen kuin hän rakentaa ennalleen Jerusalemin ja tekee siitä ylistyksen aiheen koko maailmalle! [Jes. 61:11; Luuk. 18:1].
Minä, AVK, en rohkenisi seistä päivääkään niiden
joukoissa, jotka punovat juonia valittua
kansaa vastaan.Minulla ja Uskova_1:llä on kymmenysasiassa
vain periaatteellinen ero ja tuntien että
Uskova_1 edustaa uutta liittoa, eikä vanhaa
- jota uudetjuutalaiset so. ellenistit edustaa -
ajattelun ero lienee pienempi kuin miltä näyttää.
Kumpikin näemme, että Herran työhön TÄYTYY
satsata, jotta lähetyskäsky ja seurakunnan
rakentaminen tulisi täytetyksi.
Mutta minä mieluummin houkuttelisin sijoittamaan
Herralle kuin että kymmenyskehotusten avulla
kartutettaisiin Herran huoneeseen.
Kyllä minä Uskova_1:n ja kaikkien kristittyjen
kanssa olen samaa mieltä siitä, että Jumala
tarvitsee rahaa seurakuntansa rakentamiseen.
Ja paljon muuta olemassa olevaa.
Minä olen sitä mieltä, ettei kymmenyksillä
maailmaa evankelioida, vaan tarvitaan paljon
enemmän. Näin luulisin muidenkin näkevän.
Kun viittasin siihen, että Jeesus kehotti omiaan
ottamaan kalan suusta rahan, jolla maksaa
kirkollisvero, etteivät kirjaviisaat loukkaantuisi,
ja kun viittasin siihen, että Jeesuksen sanojen
mukaan "lapset ovat siis vapaita" -
tarkoitin korostaa sitä, että näinollen EI saa
asettaa pakotteita hengellisen työn tukemiseen,
vaan kaikki hengellinen toiminta perustukoon
vapaaehtoisuuteen.
Ei kymmenysvaatimuksiin, ei
Jumalan nimessä saa pakottaa mihinkään.
Ero Uskova_1:n vakaumukseen on vain se, että
vaatimuksiin ei saa perustaa, vaan antamiseen.
HERRAN KÄSIIN VARALLISUUSKIN PÄÄTYY
Loppujen lopuksi Raamattu pova, että varallisuus
lopulta päätyy Herran seurakunnan hoiviin ja
erikoisesti Israelillekin:
Jes. 57:13
Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukko! Mutta tuuli vie ne kaikki, henkäys ottaa ne pois.
Mutta joka minuun turvaa, se perii maan ja ottaa omaksensa minun pyhän vuoreni.
Sananl. 21:18
Jumalaton joutuu lunastusmaksuksi vanhurskaan puolesta ja uskoton oikeamielisten sijaan
Sananl 16:3
Heitä työsi Herran haltuun, niin sinun hankkeesi menestyvät.
Jes. 45:3
Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että minä, Herra, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, minä, Israelin Jumala.
Hagg. 2:7
Ja minä liikutan kaikki pakanakansat, ja kaikkien pakanakansojen kalleudet tulevat, ja minä täytän tämän temppelin kunnialla, sanoo Herra Sebaot.
Jes. 10:14
Minun käteni tavoitti kansojen rikkaudet niinkuin linnun pesän; ja niinkuin hyljätyt munat kootaan, niin minä olen koonnut kaikki maat, eikä ketään ollut, joka olisi siipeä räpyttänyt tai nokkaa avannut ja piipittänyt."
Jes. 60:5
Silloin sinä saat sen nähdä, ja sinä loistat ilosta, sinun sydämesi sykkii ja avartuu, kun meren aarteet kääntyvät sinun tykösi, kansojen rikkaudet tulevat sinulle.
Jes. 60:11
Sinun porttisi pidetään aina auki, ei niitä suljeta päivällä eikä yöllä, että kansojen rikkaudet tuotaisiin ja heidän kuninkaansa saatettaisiin sinun tykösi.
Jes. 61:6
Mutta teitä kutsutaan Herran papeiksi, sanotaan meidän Jumalamme palvelijoiksi; te saatte nauttia kansain rikkaudet ja periä heidän kunniansa.
Herran siunaus kaiken voi
- Huomioitsia
Tuon langenneen Enkelin Lusiferin Palvojia. Enkelien palvontaahan sekin tavallaan, kun kuuliaisuutta osoittaa Lusiferille. Jokaisella näkyy olevan oma Herransa. Paneppas merkille AVK tämä totuus Lusiferin seurakunta on Kristillisten kirkkojen mahtavin seurakunta kultti! Te värväätte yhdessä U_1 kanssa lisä kansaa tälle teidän Enkeli ruhtinaalle!Kyllä teillä on kovasti meneillään tuon mahtavan kapina Enkelin palvonta Ja te tunnutte nauttivanne ihmisten narraamisesta. Huvinsa on kaikilla AVK päivän tunnus on kauvan eläköön pluffi!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632