Selaan ja selaan Adventist Review-lehtiä, eli adventtikirkon päälehteä ja löydän sieltä rehvakkaan uutisoinnin katolisen kirkon pedofiilitouhuista, mutta en löydä sanaakaan adventtikirkon viimeisimmästä Amerikan maallisissa lehdissä uutisoidusta hyväksikäyttöjutusta.
Tässä adventistien viimeisimpiä siltä alalta:
http://www.telegram.com/article/20080209/NEWS/802090352/1116
Selaan Adventist Review-lehtiä
2
162
Vastaukset
- et osaa
muuta tehdäkään kuin puhua adeventismista, Ellenistä, maksat kymmenykset ja luet heidän kirjojaan ja lehtiään. Puuttuu vain että jätät piinauskon pois niin olet valmis a-kirkkoon.
Adventtitotuus taitaa olla tämä:
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen
lankeaa."
Jos Uskova_1 ei toimisi totuudenpasuunana täällä,
niin Herra laittaisi - lupauksensa mukaan -
kivet huutamaan.
No, kyllä nytkin tavallaan myös
kivet huutavat ... Mutta kiitos Herralle, että
hän on voidellut Uskova_1:n palstalle muurinaukossa
seisojaksi!!
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
Luuk. 19:40
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Sananl. 16:27
Kelvoton mies kaivaa toiselle onnettomuutta; hänen huulillaan on kuin polttava tuli.
Sananl. 26:27
Joka kuopan kaivaa, se itse siihen lankeaa; ja joka kiveä vierittää, sen päälle se takaisin vyörähtää.
Saarn. 10:8
Joka kuopan kaivaa, se siihen putoaa; joka muuria purkaa, sitä puree käärme.
Hes. 22:30
Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt.
Kiitos, sisar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871