Jokes-hampurilaisravintola hervannan keskustassa on ala-arvoisin ruokapaikka missä olemme milloinmkaan käyneet. Kiinalainen kovaääninen kokki huusi kovaan ääneen kaikkien asiakkaiden kuullen keittiössä (jossa oli myös vastoin kaikkia hygieniasäädöksiä eräs täysissä ulkovatteissa oleva kokin tuttu hengaamassa)"parantumattomasta sairaudesta". (Tosi kiva kuulla ruokapaikassa parantumattomasta sairaudesta ja vieläkin mukavampaa on kulla se itse kokin susta!). Tämä "sairausakeskustelu" kuutiin siis vasta sitten kun olimme odottaneet ranskalaisiamme ensin puoli tuntia! Sitten kun ranskalaiset oli syöty, niin illalla iski mahakipu ja mikäs muu kuin jonkinasteinen ruokamyrkytys! Seuraavana päivänä olo ei ollut yhtään parempi. En suosittele kellekään ko. paikkaa, sillä menee ruokahalu, kärsivällisyys ja seurtaavana päivänä terveys!
Jokes on täysi vitsi, hyi olkoon!
Jokes-hampurilaisravintola
4
1245
Vastaukset
- Kerrassaan kauhea.
Sama täällä. Mulle siellä käynti oli taatusti ensimäinen ja viimeinen. Kaikki tökki.
- Otto Tammilehtohaulikko
Kaverin kaa käytiin testaan paikka, Burgeri oli ihan jees, kunnes jotain rouskahti hampaiden välissä..... ja mitä helkkaria, SIELLÄ PIHVIN ALLA OLI KUULAKÄRKIKYNÄ!
Mut me saatiin molemmat uudet hampparit onneks, ja ne oli ihan hyviä.
Erikoista kuitenkin. - Juha lehtohaulikkoo
Otto Tammilehtohaulikko kirjoitti:
Kaverin kaa käytiin testaan paikka, Burgeri oli ihan jees, kunnes jotain rouskahti hampaiden välissä..... ja mitä helkkaria, SIELLÄ PIHVIN ALLA OLI KUULAKÄRKIKYNÄ!
Mut me saatiin molemmat uudet hampparit onneks, ja ne oli ihan hyviä.
Erikoista kuitenkin.Sorry, väärä paikka. Se oli kepab-BurgeR Nakki tai nyyt utsjoella. Väärä hälytys.
- abdudllah timotei
Juha lehtohaulikkoo kirjoitti:
Sorry, väärä paikka. Se oli kepab-BurgeR Nakki tai nyyt utsjoella. Väärä hälytys.
Mitäs jos tilasitkin kuulakärkikynän, ja ne oli unohtanu hampurilaisen sen ympärille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591