mistä löytää uuden paikan?? sellanen mikä on ihan uusi melkein
mistä löytää
6
1717
Vastaukset
- mutta jos laina
avoinna Credit24:stä turha kokeilla. Muuten palvelu toimii hyvin on todella nopea
- vaikkapa
hampaitasi-olisko uusi paikkoja?
Todennäköisesti ei, koska hamppilekuri maksaa paljon.
Kahtele seuraavaksi vaatteitasi. Persaukisen on paikattava kalsareita ja sukkia myöten vaatteensa.
Nämä lienee ne ainoat paikat , joita sun kannattaa katsella ja etsiä.Siksi näin , että uudet vippimestat ajavat sut vain syvemmälle kurjuuden syövereihin. - Vippiä
vaikkapa kirjoitti:
hampaitasi-olisko uusi paikkoja?
Todennäköisesti ei, koska hamppilekuri maksaa paljon.
Kahtele seuraavaksi vaatteitasi. Persaukisen on paikattava kalsareita ja sukkia myöten vaatteensa.
Nämä lienee ne ainoat paikat , joita sun kannattaa katsella ja etsiä.Siksi näin , että uudet vippimestat ajavat sut vain syvemmälle kurjuuden syövereihin.Käyt panttaamassa äitisi moottoripyöräjenkiläisille , tai meet niitten kuriiriksi .
- HarriH*
Tuore lista löytyy esim. osoitteesta:
http://lainavertailu.blogspot.com
(Itse ainakin olen ehdottanut paria uutta paikkaa ko. listan ylläpitäjälle jos uusi paikka ei ole vielä ollut ko. listalla joten pitäisi olla suht. ajantasainen)
Mieti kuitenkin vielä onko fiksumpaa tapaa kuin pikavippi (esim. joustoluotto?).- on helppo
ehdottaa listan ylläpitäjälle kun se on sama henkilö kun kirjoittajakin. Korkeintaan naapurusto on huolissaan susta kun itse etsellesi ehdottelet.
- Nimetön
on helppo kirjoitti:
ehdottaa listan ylläpitäjälle kun se on sama henkilö kun kirjoittajakin. Korkeintaan naapurusto on huolissaan susta kun itse etsellesi ehdottelet.
Jos haluat kommentoida itse pääkirjoittajan motiiveja niin voitko kommentoida ko. kirjoituksen alla, sillä nyt se vaikutti että olisit kommentoinut minun kirjoitustani (olen että sitä et hakenut takaa). Ihan vain väärinkäsitysten välttämiseksi toivon ettei syyttä minun kirjoituksiani näin liitettäisi tälläiseen negatiiviseen sävyyn.
Kiitos.
Terveisin,
HarriH*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783