Etsin isääni

Julia Autio

Mun äiti Tanja Jääskeläinen antoi mut adoptoitavaksi kun olin ihan pieni. Haluan löytää isäni. Kertokaa jos joku tietää jotakin. Kuka on mun isä?

19

5790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tume63

Kysyppä ensin äidiltäs.

• Julia Autio

Äiti sano et se oli yhden illan juttu ja isä on nyt ulkomailla.

• absolutisti kaunotar

isiäs on juoppo alkkis ja käy usein myymässä itteensä tua hesan juna-asemalla.käy sieltä kattomassa.tuntomerkit;yhtä veen ruma ku sä!!!

• siinä on yks juttu

Se on yks Kristo joka yrittää kansanedustajaksi.

• Julia Autio

Ai siis Kristo Päivinen? Hyi saatana. Sehän yritti iskee mut pari viikkoo sitten.

• isätön

Mulla on sama tilanne kuin sulla!Mun äidil oli joku n. viikon suhde ja teki oharit sit mun isälle, ei ilmestynykään samaan paikkaan illanviettoon ku sopivat ja menivät sit eri teille..mun isä ei tiiä et olen olemassa. Ei se nyt sentään mun oma vika ole! Eikä toi tilanne sun! Mul on valokuva vain mun isästä ja ei muuta tietoo, paitsi et kuulema tosi fiksu ja oli miesmallina myös ylioppilasaikanaan, yo-kuva mulla isästäni onkin. Mun isän nimi joku Tim tai Timi...aika outo nimi on..etsitäänkö yhdes isät!? Kirjoita mulle: [email protected], ite oon nyt 24 v.

• tää toinen isätön

Mut otettiin huostaan kun olin 10 kk ikäinen vauva, siis mummi otti vaarin kans mut ku äiti ei jaksanu hoitaa ( se vei mua ulos pakkasella vaunuissa ilman vaaatteita...yms).. :"( Olen nykyisin tosi surullinen kun isäni ei tiedä et olen ees olemassa ja yks vanha kaveri sanoi et älä ees etsi sun isää, et sä tuu ikinä olee osa sen perhettä, se ei haluis ikinä ees nähä sua! Se sanoi et se ei ottais sen isän nyt vast ilmestynyttä lasta niiden perheeseen koska jos ei ois ikinä ollu siit tietoinenkaa...Toi loukkas tosi pahasti.

Synnyin 21.10-1983 Joensuun keskussairaalassa ja mun äiti on nyt 43 v. Ja mun äiti ei oo siis kai tienny mun isäst muuta ku sen etunimen ja nappas isältäni kuvan ku siis kävi sen luona, tosin ei siis enää muistanu jälkeenpäin tarkalleen missä mun isä asu siis mikä talo...Miten siis pelkän kuvan perusteella selvitän mun isän olinpaikan?????

• yh-äiti
        tää toinen isätön kirjoitti:

Mut otettiin huostaan kun olin 10 kk ikäinen vauva, siis mummi otti vaarin kans mut ku äiti ei jaksanu hoitaa ( se vei mua ulos pakkasella vaunuissa ilman vaaatteita...yms).. :"( Olen nykyisin tosi surullinen kun isäni ei tiedä et olen ees olemassa ja yks vanha kaveri sanoi et älä ees etsi sun isää, et sä tuu ikinä olee osa sen perhettä, se ei haluis ikinä ees nähä sua! Se sanoi et se ei ottais sen isän nyt vast ilmestynyttä lasta niiden perheeseen koska jos ei ois ikinä ollu siit tietoinenkaa...Toi loukkas tosi pahasti.

Synnyin 21.10-1983 Joensuun keskussairaalassa ja mun äiti on nyt 43 v. Ja mun äiti ei oo siis kai tienny mun isäst muuta ku sen etunimen ja nappas isältäni kuvan ku siis kävi sen luona, tosin ei siis enää muistanu jälkeenpäin tarkalleen missä mun isä asu siis mikä talo...Miten siis pelkän kuvan perusteella selvitän mun isän olinpaikan?????

Teillä kaikilla on OIKEUS saada isä selville! Älkää pahottako mieltänne näiden ääliöiden kirjoituksista.
        Taita heitä omatunto painaa?

Menkää oman paikkakuntanne kirkon kansliaan ja pyytäkää katsomaan äitinne tiedoista, onko isyys vahvistettu.

Toinen askel: ottakaa yhteys sairaalaan, jossa olette syntyneet. Te olette niin nuoria, että syntymätiedot ovat varmasti tallella.

Seuraavat paikat ovat väestörekisterikeskus ja poliisi.
        Ja kyselkää asuinpaikkanne LUOTETTAVILTA ihmisiltä mitä he ehkä tietävät?

Teillä on oikeus ISÄÄN ja jollen väärin muista, tunnustus voidaan tehdä DNA:sta jälkeen päin, jolloin isänne on maksuvelvollinen.

ONNEA ETSINTÄÄN! JOS MIES EI VASTAA HUUTOAAN ON HÄNEN PIDETTÄVÄ HOUSUT JALASSAAN!

Ps. älkää luovuttako. Kukaan ei teitä ehkä puolusta, mutta olette oman arvokkaan elämänne puolustajia.
        Isän on pakon edessä (jos ei muuten) tunnustettava isyytensä!

Vielä sille typerykselle tässä ketjussa joka sanoi, ettei halua kuulla sellaista keraa olevan olemassakaan.
        Tuo on just sitä naurettavaa omantunnon tuskaa ja siitä ON KERRAN TEHTÄVÄ TILIÄ! Häpeä edes pääsi aukomista jos muuhun et kykene! yh-äiti

• Hannele 57
        yh-äiti kirjoitti:

Teillä kaikilla on OIKEUS saada isä selville! Älkää pahottako mieltänne näiden ääliöiden kirjoituksista.
        Taita heitä omatunto painaa?

Menkää oman paikkakuntanne kirkon kansliaan ja pyytäkää katsomaan äitinne tiedoista, onko isyys vahvistettu.

Toinen askel: ottakaa yhteys sairaalaan, jossa olette syntyneet. Te olette niin nuoria, että syntymätiedot ovat varmasti tallella.

Seuraavat paikat ovat väestörekisterikeskus ja poliisi.
        Ja kyselkää asuinpaikkanne LUOTETTAVILTA ihmisiltä mitä he ehkä tietävät?

Teillä on oikeus ISÄÄN ja jollen väärin muista, tunnustus voidaan tehdä DNA:sta jälkeen päin, jolloin isänne on maksuvelvollinen.

ONNEA ETSINTÄÄN! JOS MIES EI VASTAA HUUTOAAN ON HÄNEN PIDETTÄVÄ HOUSUT JALASSAAN!

Ps. älkää luovuttako. Kukaan ei teitä ehkä puolusta, mutta olette oman arvokkaan elämänne puolustajia.
        Isän on pakon edessä (jos ei muuten) tunnustettava isyytensä!

Vielä sille typerykselle tässä ketjussa joka sanoi, ettei halua kuulla sellaista keraa olevan olemassakaan.
        Tuo on just sitä naurettavaa omantunnon tuskaa ja siitä ON KERRAN TEHTÄVÄ TILIÄ! Häpeä edes pääsi aukomista jos muuhun et kykene! yh-äiti

että nykyinen "isä" ei olekaan oikea isä. Äiti vaan päätti ettei kerro lapselleen avoliiton ulkopuolista hairahdusta vaan kasvatti silloisen avomiehensä kanssa lapsen ja hän on nyt jo 24 vuotias. "Isä" olisi sen halunnut kertoa kun lapsi oli pieni, mutta äiti kielsi.

Tältä nuorelta mieheltä menee nyt ohi oikean suvun elämä. Hänellä voi olla siskopuoliakin vaikka kuinka paljon. Kaiken lisäksi epäilimme että tämä nuori mies oli ihastunut "serkkuunsa" joka siis ei ole oikea serkku. Sivullisena tuo homma on todellakin raakaa!!!!! Tekisi mieli sanoa tuolle äidille että kerro!!!!!! Se voi jossakin onnettomuudessa hyvinkin tulla selville. "Isä" ja "poika" eivät ole yhtän samannäköisiä - isä vaalea, pieni ja sinisilmäinen ja poika on tumma, ruskeasilmäinen ja pitkä.

• Neuvoja.

tai muita tietoja.

syntymävuosi ja paikka

• Julia Autio

Synnyin siis Kittilässä, mut asun nykyään Helsingissä Pihlajakadulla.

• toinen adoptoitu

susta on tehty adoption yhteydessä paperit ja se on sun adoptio äidilläs, siinä lukee ainakin äidin nimi ja kyllä äitis sen miehen nimen muistaa ja tiedot miehestä löytyy väestörekisteristä.

• äiti.

etsin poikaani:(((????Missä.

• digi digi

meneppäs takaisin vaan televisioon ja pysy siellä salatuissa elämissä..

• talonmies toivo

no sehän on ossi

• hohhoijjaa :)))

pitkään aikaan, kiitos! Nauru pidentää ikää :)

• Aatu Päivinen

Siis puhuttekste nyt Kristo Päivisestä, mun isästäni?!?!

• bäläbalabälip

Mitää tietoo kuka se on...ehkä parempi niin...soita mansikalle ;D

• panomies panee

ku teidän mutsit on ollu kaikki kunnon lutkia ja jakorasioita, en kyllä jaksais tollasta mutsia edes kattoo, tuleekohan teistä samanlaisia? Jos tulee tai olette jo niin ottakaa yhteyttä niin tuun panemaan teitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe