Laskun maksu väärälle tilille

Mie-

Piti maksaa lasku Nordean tilille, maksoin sen sitten ihan vaningossa Tapiolan tilille-

Olen itse vielä Sammon asiakas-

Nyt pitää koko vkl odotella jotta voi soitella ja selvitellä asiata-

Onko muille käynyt näin ja miten pankit toimivat? Saitko rahat takaisin vai jäikö sille tielle?

8

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankkitoimihenkilö.

Ota heti maanantai aamuna yhteyttä Sampoon ja kerro tilanteesta. He pystyvät sitä kautta pistämään eteenpäin maksunpalautuspyynnön. Muutama päivä sen selvittelyssä siirtelyssä saattaa mennä, mutta saat kyllä asian kuntoon. Ole huoletta!

• Uppotukkien vaikutusta

syvänmeren kalojen sukupuolielämää tutkivan
        yhdistyksemme tilille. Kalmarit kiittää!

Ehkäpä sitten ensi kuun vaihteessa olet tarkempi/tai selvempi laskuja maksaessasi ;)

• kasvun suhde
        Uppotukkien vaikutusta kirjoitti:

syvänmeren kalojen sukupuolielämää tutkivan
        yhdistyksemme tilille. Kalmarit kiittää!

Ehkäpä sitten ensi kuun vaihteessa olet tarkempi/tai selvempi laskuja maksaessasi ;)

sydänkuolemiin keskikesällä?

• -w.-

"Piti maksaa lasku Nordean tilille, maksoin sen sitten ihan vaningossa Tapiolan tilille-"

hieman sekavaa, oliko henkilö ja tilinumero sittenkin oikea.

Koeta ryhdistäytyä,
      läheskään kaikkia väärälle tilille maksuja ei saada takaisi ja niitä on tuhansia.

vai otitko alkuosan ja loppuosan eri pankin numeroista

tuskinpa on toisessa pankissa samallista numeroa,
      eli rahasi palautuvat, nopeasti.

• Mie-

Kyse oli autolainalyhennyksestä Nordean tilille.

Saajaluettelosta nappasin tiedot, ja epähuomiossa otin väärät- Sattuuhan noita mutta kyllähän se suoraan sanottuna vituttaa kun tekee tuolleen-

Mutta het maanantaina soittelen joka paikkaan ja selvitän asiat- kitos kommenteista :)

• aivan sama

Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat.

• Ihmettelen...
        aivan sama kirjoitti:

Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat.

"Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat."

Mitä järkeä on kommentoida tuollaista, kun kirjoittaja on jo edellisessä viestissään aivan selkeästi sanonut "Saajaluettelosta nappasin tiedot"? Etkö tiedä mikä on saajaluettelo?

Eli suoritus on mennyt täysin toiselle taholle kun on ollut tarkoitus.

• Mie-

Tänään soittelin n tunnin verran kolmeen eri pankkiin ja asia on hoidettu-

Sampopankista neuvoivat ottaman yhteyttä tapiolaan ja sieltä kautta saan rahat takaisin palautuksena n viikon kuluessa-

Hienoa palvelua oli, toisin sanoen nordea rahoituksessa: soitin ja ilmoitin asiasta, ei minkäänlaista ymmärrystä jotta maksaisin laskun pikkuisen myöhässä- olisi tullut jo huomautuslasku ja sitähän en maksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe