Piti maksaa lasku Nordean tilille, maksoin sen sitten ihan vaningossa Tapiolan tilille-
Olen itse vielä Sammon asiakas-
Nyt pitää koko vkl odotella jotta voi soitella ja selvitellä asiata-
Onko muille käynyt näin ja miten pankit toimivat? Saitko rahat takaisin vai jäikö sille tielle?
Laskun maksu väärälle tilille
8
1215
Vastaukset
- pankkitoimihenkilö.
Ota heti maanantai aamuna yhteyttä Sampoon ja kerro tilanteesta. He pystyvät sitä kautta pistämään eteenpäin maksunpalautuspyynnön. Muutama päivä sen selvittelyssä siirtelyssä saattaa mennä, mutta saat kyllä asian kuntoon. Ole huoletta!
- Uppotukkien vaikutusta
syvänmeren kalojen sukupuolielämää tutkivan
yhdistyksemme tilille. Kalmarit kiittää!
Ehkäpä sitten ensi kuun vaihteessa olet tarkempi/tai selvempi laskuja maksaessasi ;) - kasvun suhde
Uppotukkien vaikutusta kirjoitti:
syvänmeren kalojen sukupuolielämää tutkivan
yhdistyksemme tilille. Kalmarit kiittää!
Ehkäpä sitten ensi kuun vaihteessa olet tarkempi/tai selvempi laskuja maksaessasi ;)sydänkuolemiin keskikesällä?
- -w.-
"Piti maksaa lasku Nordean tilille, maksoin sen sitten ihan vaningossa Tapiolan tilille-"
hieman sekavaa, oliko henkilö ja tilinumero sittenkin oikea.
Koeta ryhdistäytyä,
läheskään kaikkia väärälle tilille maksuja ei saada takaisi ja niitä on tuhansia.
vai otitko alkuosan ja loppuosan eri pankin numeroista
tuskinpa on toisessa pankissa samallista numeroa,
eli rahasi palautuvat, nopeasti. - Mie-
Kyse oli autolainalyhennyksestä Nordean tilille.
Saajaluettelosta nappasin tiedot, ja epähuomiossa otin väärät- Sattuuhan noita mutta kyllähän se suoraan sanottuna vituttaa kun tekee tuolleen-
Mutta het maanantaina soittelen joka paikkaan ja selvitän asiat- kitos kommenteista :)- aivan sama
Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat.
- Ihmettelen...
aivan sama kirjoitti:
Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat.
"Jos laskusta otit tilinumeron, on aivan sama minkä pankin tilille maksat kun viitenumero ja rahasumma on oikea. Normaalisti yritysten laskuissa on kolme eripankin tilinumeroa ja itse valitset mille maksat."
Mitä järkeä on kommentoida tuollaista, kun kirjoittaja on jo edellisessä viestissään aivan selkeästi sanonut "Saajaluettelosta nappasin tiedot"? Etkö tiedä mikä on saajaluettelo?
Eli suoritus on mennyt täysin toiselle taholle kun on ollut tarkoitus.
- Mie-
Tänään soittelin n tunnin verran kolmeen eri pankkiin ja asia on hoidettu-
Sampopankista neuvoivat ottaman yhteyttä tapiolaan ja sieltä kautta saan rahat takaisin palautuksena n viikon kuluessa-
Hienoa palvelua oli, toisin sanoen nordea rahoituksessa: soitin ja ilmoitin asiasta, ei minkäänlaista ymmärrystä jotta maksaisin laskun pikkuisen myöhässä- olisi tullut jo huomautuslasku ja sitähän en maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799