Jumalan juoksupoikana sain välitettäväksi Uskova_1:lle seuraavan
sanoman YLHÄÄLTÄ (eikä alhaalta spiritistisiltä
hengiltä).
Herra siunatkoon Sinua, Uskova_1, ja varjelkoon sinua.
Herra valistakoon kasvonsa Sinulle, Uskova_1, ja
olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa Sinun puoleesi, Uskova_1,
ja antakoon Sinulle iankaikkisen rauhan.
Herra siunatkoon ja varjelkoon myös Israelia ja
antakoon sille RAUHAN.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen.
- - - - -
4. Mooses 6:22-27
22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."
1. Mooses 27:29
Kansat palvelkoot sinua ja kansakunnat kumartakoot sinua.
Ole veljiesi herra, ja äitisi pojat kumartakoot sinua. Kirottuja olkoot ne, jotka sinua kiroavat, ja siunattuja ne, jotka sinua siunaavat.
[1. Moos. 12:3 | 1. Moos. 25:23; Ob. 10].
- - - - -
KOLMEN-ENKELIN KIRJOITUKSET MIELENKIINTOISIA
Kolme-enkeliä on toistuvasti maininnut, ettei
häntä kiinnosta lukea minun viestejäni - ja sen
kyllä huomaakin, ettei hän niitä edes vilkaise.
Mutta varsinkin Uskova_1:n haasteelliset totuuden
viestit kannattaisi kenen tahansa lukea.
Sananl. 11:14
Missä ohjausta ei ole, sortuu kansa, mutta neuvonantajain RUNSAUS tuo menestyksen.
Hämmästyttääkö sinua, kun väitän, että tutkin
mielenkiinnolla kolmen-enkelin kaikki viestit?
Mutta tässä pettämätön todiste siitä, että luen:
ENKELINKASVOINEN TOTUUS ?
Kirjoittanut: AnttiVKantola 29.2.2008 klo 15.4
E N K E L I N S I I P I E N H A V I N A A
Palsta täyttyy alati enkelinkasvoista, mutta sanomaa enkeliviestit eivät sisällä - sellaista, mistä saisi kiinni.
Jokaisen yksittäisen väittämän voisi kylläkin tyrmätä, mutta se on turhauttavaa, kun vastaus
kaikuisi kuuroille korville.
Kolme-enkeliä ei tunnu olevan muutoskykyinen, uudestisyntynyt.
Sitäpaitsi, enkelit ovat miehiä, mutta ainakin minun analyysini osoittaa kolmen-enkelin olevan
naispuolinen. Joten huonosti on nimimerkkinsä valinnut.
Siinäkin mielessä, että hän toitottaa vain ns. ensimmäisen enkelin sanomaa ja alati vaikenee
erityisesti 3. enkelin sanoista, Ilm 14:9-11.
"JEESUKSEEN USKOVIEN SEURAKUNNASSA"
€€€ Jeesukseen uskovien seurakunnassa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 13.22
Pyhitetään Jeesuksen asettamaa, siunaamaa ja viettämää, pyhää sapattia ja Jeesus siunaa jokaista sapatin pitäjää.
Pelastetun ilo on olla sapattina Jeesuksen kanssa.
Sunnuntain viettäjät eivät ole Jeesuksen kanssa, he kumartavat luotua Luojan sijasta! €€€
-- Outo väite 3-enkulta tuokin, ettei Jeesus olisi niiden kanssa, jotka kunnioittavat ylösnousemuspäivää, sitä viikon ensimmäistä, pyhäpäivää.
Ani harva Jeesukseen uskova käy kirkossa lauantaina. Sunnuntaijumalanpalvelus on
melkeinpä tunn usomaista Jeesukseen uskovien seurakunnalle.
Jeesuksen kanssa ei olla ulkoisten merkkien kautta, vaan Jumalan valtakunta on
sisällisesti uudestisyntyneissä.
"VIISAUS ON PALANNUT"
"Viisaus on palannut", väittää kolme-enkeliä. Ja kaikki hänen 22 viisauden kohtaansa ovat suoraan EGW-opista. Mutta minä julistan Kristuksen oppia, joka on suoraan Raamatusta.
Sinänsä mielenkiintoinen havainto, että jälleen kolme-enkeliä - ottaessaan esiin kahden enkelin
sanoman (Ilm 14:6-7), unohtaa sen pääasian: kolmannen enkelin varoituksen!
Toki 3-e:n viekkaasti suunniteltuun tarustoon ei näköjään mahtuntu edes toisen enkelin
sanoma, 8. jae, vaikka irtojakeita rutkasti heittelee foorumille, sieltä täältä Raamattua.
Mutta kuinka ihmiset heräisivät valvomaan, ellei kerrota, mistä heidän on tarvis pelastua.
Se vaiettu kolmannen enkelin sanoma:
Ilm 14:9-11
9
Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä:
"Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, [Ilm. 13:16,17]
10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
[Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]
11
Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. [1. Moos. 19:28; Jes. 34:10]
"PAPIT RIKKOVAT SAPATIN"
Papit rikkovat sapatin
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 12.09
-- Tuolla Jeesuksen toteamuksella vanhan liiton papeista 3-e puolustaa pastoreitaan, mutta silti on valmis leimaamaan pedonmerkin ei-advaripappeihin. Käsittämätöntä.
Sitäpaitsi: Osuvampikin kohta Jeesukselta löytyy sapatin rikkomisen hyväksyntään:
Joh 5:17-18
17
Mutta Jeesus sanoi heille: "Minun Isäni tekee työtään taukoamatta, ja niin teen myös minä." [Joh. 9:4, 14:10]
18
Tämä vain lisäsi juutalaisten halua ottaa Jeesus hengiltä. Hänhän ei ainoastaan rikkonut sapattikäskyä, vaan vieläpä sanoi Jumalaa omaksi isäkseen ja teki siten itsestään Jumalan vertaisen. [Joh. 10:33]
"SYYTÖKSIÄ JUMALAN KANSAA KOHTAAN"
Syytöksiä Jumalan kansaa kohtaan
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 11.02
-- Mutta juuri 3-enkeliä niistä syytöksistä on vastuussa.
Juuri hän tuomitsee kristityt pedonkumartajiksi ja babylon-huoraajiksi.
"ELLEN WHITE OPASTAA JEESUKSEN OMIKSI"
Ellen White opastaa Jeesuksen omaksi
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 13.11
-- Mutta eikö sitten Raamattu opastakaan, muka?
Eivätkö uskovat ja lähetyskäskyn täyttäjät opasta?
Mitä oleellista Uudesta Testamentista muka puuttuu?
(Sapattisinettioppi sekä sunnuntaipedonmerkki-oppi
puuttuu, mutta sellainen soopa ei liity evankeliumiin).
"EI PIDÄ HERMOSTUA"
Ei pidä hermostua
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 28.2.2008 klo 21.52
-- Mutta vaikuttaa siltä, että 3-enkeliä ITSE on menettänyt hermonsa täysin,
kun koettaa täyttää tyhjyydellä ja autiudella sekä
omalla nimimerkillään koko pääsivun!
PÄÄASIAT PÄÄSIVULLE
Pääsivu on niin täynnä tyhjänpäiväisiä aloituksia ja enkelinkasvja, että on syytä kerrrata edellisen sivun aloitukseni.. Enikelin kynä savuaa ikuista savuaan, vaikka ei kykene vastaamaan mitään.
"Vaikuttaa enkelien palvonnalta tämä adventismin palsta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 33209996
SIUNAATKO JUMALAN NIMEÄ SIUNAAMALLA ISRAELIA?
- siunaaja on siunattu, mutta kiroaja tullaan kiroamaan
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 33213531
Ole siunattu - älä kirottu!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tuntemattoman etsijän viaton kysymys:
### En ole ikinä
Kirjoittanut: kuullut 17.2.2008 klo 17.45
Mikä kirkko vaatii sunnuntain pyhittämistä? Millä tavalla vaativat ja keneltä?
Minua ei ole ikinä kukaan vaatinut viettämään jotain määrättyä lepopäivää. ###
Kolmen-enkelin vähemmän viaton, tyrmäävä vastaus:
### No sitten et ole kristitty
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 17.2.2008 klo 18.03
Sillä Jumalan sana vaatii sapatin pyhittämistä ja kirkot eivät tottele Jumalan sanaa jos ne eivät tee samoin! ###
Eikä yksikään lukija voi enää olla vetämättä omia johtopäätöksiään kolmesta-enkelistä.
Ikuista rauhaa lukijoille toivottaen
Vakava viesti Uskova_1:lle
4
205
Vastaukset
- Raamattu puhuu
4. Mooseksen kirja 24
1 Bileam ymmärsi nyt, että oli Herran tahdon mukaista siunata Israel, eikä mennyt entiseen tapaansa tutkimaan enteistä, mitä hänen tulisi sanoa, vaan käänsi kasvonsa autiomaahan päin. [4. Moos. 23:3,15]
2 Sinne katsoessaan hän näki israelilaiset, jotka olivat leiriytyneet heimoittain. Silloin Jumalan henki tuli häneen,
3 ja hän lausui nämä sanat: -- Näin sanoo Bileam, Beorin poika, näin sanoo mies, joka näkee selvästi,
4 näin mies, joka kuulee Jumalan puhuvan, mies, joka maahan kaatuneena, avoimin silmin, saa katsella Kaikkivaltiaan näkyjä:
5 Kuinka ihanat ovatkaan sinun telttasi, Jaakob, sinun asumuksesi, Israel!
6 Ne levittäytyvät kuin joenuomat, ne ovat kuin puutarhat virran varrella, kuin aaloepuut, Herran istuttamat, kuin setrit veden partaalla!
7 Vesi läikkyy heidän sangoistaan, ja heidän kylvönsä on runsaasti kasteltu. Heidän kuninkaansa tulee Agagia suuremmaksi, mahtava on heidän valtansa. [Jes. 58:11 | 1. Sam. 15:8]
8 Jumala toi heidät pois Egyptistä; heillä on villihärän voimat. He ahmivat suuhunsa viholliskansat, purevat murskaksi heidän luunsa, niittävät heidät nuolillaan. [4. Moos. 23:22]
9 Kun he lepäävät, he lepäävät kuin leijona, kuin jalopeura -- kuka uskaltaa häiritä heitä? Siunattuja ovat ne, jotka sinua siunaavat, kirottuja ne, jotka sinua kiroavat. [1. Moos. 49:9; 4. Moos. 23:24]
10 Silloin Balak vihastui Bileamiin, löi nyrkillä kämmeneensä ja sanoi: "Minä kutsuin sinut tänne, jotta kiroaisit viholliseni, mutta nyt sinä olet jo kolme kertaa siunannut heidät!
11 Painu sinne, mistä tulit! Minä lupasin palkita sinut runsain mitoin, mutta nyt Herra on riistänyt sinulta palkkiosi."
Bileamin toinen ennustus
12 Bileam sanoi Balakille: "Minähän sanoin jo sanantuojillesi, jotka lähetit luokseni:
13 'Vaikka Balak antaisi minulle palatsinsa täydeltä hopeaa ja kultaa, minä en voisi rikkoa Herran käskyä vastaan enkä tehdä mitään oman mieleni mukaan, en hyvää enkä pahaa. Niin kuin Herra puhuu, niin on minunkin puhuttava.' [4. Moos. 22:18,38]
14 Minä palaan nyt oman väkeni luo, mutta sitä ennen ilmoitan sinulle, mitä tuo kansa on tulevina aikoina tekevä sinun kansallesi."
15 Ja hän lausui nämä sanat: -- Näin sanoo Bileam, Beorin poika, näin sanoo mies, joka näkee selvästi,
16 näin mies, joka kuulee Jumalan puhuvan, joka saa tietonsa Korkeimmalta, mies, joka maahan kaatuneena, avoimin silmin, saa katsella Kaikkivaltiaan näkyjä:
17 Minä näen tämän, mutta se ei tapahdu vielä, minä katselen tätä, mutta se ei vielä ole lähellä. Tähti nousee Jaakobin keskeltä, valtiaan sauva Israelista. Se murskaa Moabin ohimot, kaikkien Setin jälkeläisten kallot. [2. Sam. 8:2; Jer. 48:45]
18 Edom joutuu voittajan omaksi, Seir vihollisten käsiin. Israel tekee voimallisia tekoja, [2. Sam. 8:14; Ob. 18]
19 Jaakobista polveutuu hallitsija, joka tuhoaa vihollisensa, vaikka he suojautuvat kaupunkeihin.
20 Kun Bileam näki amalekilaiset, hän lausui nämä sanat: -- Amalek on kansoista ensimmäinen, mutta se hävitetään ikiajoiksi. [2. Moos. 17:16 ]
21 Sitten Bileam näki keniläiset ja lausui nämä sanat: -- Järkkymätön on sinun asuinsijasi, kallioille on sinun pesäsi rakennettu. [24:21-22: Kansan nimi »keniläiset» muistuttaa sekä nimeä Kain että heprean sanaa qen 'pesä'.] [Tuom. 1:16; 1. Sam. 15:6]
22 Kuitenkin Kainin perii tuho;* ei aikaakaan, niin Assur vie sinut vankeuteen.
23 Bileam lausui vielä nämä sanat: -- Voi, keitä ovat nuo, joiden laumat tulevat pohjoisesta,
24 nuo, jotka ovat lähteneet kittiläisten maasta?* He kukistavat Assurin, he kukistavat Eberin, mutta heidätkin hävitetään ainiaaksi.
[Kittiläisillä tarkoitettiin alkuaan Kyproksen Kitionin asukkaita, mutta myöhemmin nimitys siirtyi tarkoittamaan muitakin Välimeren rantojen kansoja, kreikkalaisia ja roomalaisia.
Tässä viitataan kuitenkin ns. merikansoihin, joihin mm. filistealaiset kuuluivat.]
25 Sitten Bileam lähti paluumatkalle kohti kotiseutuaan, ja myös Balak lähti omalle taholleen.
Bileam oli jumalaton mies, mutta sillä kertaa
Jumalan Henki otti hänet hetkeksi käyttöönsä.
Tuosta antisemitistisestä miehestä varoitetaan
Ilmestyskirjassakin seurakuntia.
Tiedätkö jonkin kirkon tai seurakunnan, jossa ei
siunata Isrelia, vaan ehkä kirotaan juutalaisia?
Ilm. 2:14a
Mutta kaikkea en sinussa hyväksy:
Luonasi on sellaisia, jotka seuraavat Bileamin oppia,
tuon miehen, joka opetti Balakille, miten virittää israelilaisille ansa . . .
Israelvastaisuus on saatanallinen ansa vastaiselle itselleen. Mutta voit vapaasti valita joko olal
armollinen tai sitten armoton.
Jaakobin kirje 2:12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Olkaatten siunatut, kaikki te siunaajat! Jumala ei kaiketi adventistilta paljon vaadi
uskollisuutta - kun ei ole paljon antanutkaan.
E ihmeitä, ei mielen uudistumista, ei vilpittömyyttä?
Mutta esim Uskova_1:ltä tai AVK:ltä Herramme
vaatii tosi paljon - kun on niin kovin paljon,
ihan mittaamattomasti ANTEKSI ANTANUT ja yhä antaa.
Ja ihmeitä on saatu kokeita, ihmeitä ilman määrää!
Luuk. 12:48
Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä.
Sillä jokaiselta, jolle on paljon annettu, myös paljon vaaditaan;
ja jolle on paljon uskottu, siltä sitä enemmän kysytään.
Luukas 7:47
Sentähden minä sanon sinulle:
tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon;
mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
Matteus 25:24-30
24 "Viimeksi tuli se palvelija, joka oli saanut vain yhden talentin, ja sanoi: 'Herra, minä tiesin, että sinä olet ankara mies.
Sinä leikkaat sieltä, minne et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, minne et ole siementä viskannut. [Joh. 4:37]
25
Minä pelkäsin ja kaivoin talenttisi maahan. Tässä on omasi.'
26
Isäntä vastasi hänelle: 'Sinä kelvoton ja laiska palvelija!
Sinä tiesit, että minä leikkaan sieltä, minne en ole kylvänyt, ja kokoan sieltä, minne en ole siementä viskannut.
27
Silloinhan sinun olisi pitänyt viedä minun rahani pankkiin, niin että olisin palatessani saanut omani takaisin korkoineen.
28
-- Ottakaa pois hänen talenttinsa ja antakaa se sille, jolla on kymmenen talenttia.
29
Jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on. [Matt. 13:12 ]
30
Heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.' [Matt. 8:12 ].
Joka vain vähän tuntee totuutta, siltä vähän
tietoa vaaditaan - mutta paljosta ylhäältä tulevasta viisaudesta osalliseksi päässeiltä
sitä enemmän vaaditaan totuuden julkituomista.
Room 7:12-14
12
Laki itse on silti pyhä, ja käsky on pyhä, oikea ja hyvä. [Ps. 19:8,9; 1. Tim. 1:8]
13
Onko nyt hyvä tuottanut minulle kuoleman? Ei toki, vaan synti.
Jotta synti paljastuisi synniksi, se tuotti minulle hyvän avulla kuoleman.
Näin käsky teki synnin vielä monin verroin pahemmaksi.
14
Me tiedämme, että laki on hengellinen.
Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty. [Ps. 51:7; Room. 3:9]
Useamman leiviskän haltijoille tiedoksi:
Jaak. 4:17
Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.
Room. 14:14
Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään;
vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää
'Ota tiestäsi vaari ja suunnasta sen
älä muista ruusuista huoli'- Ystävät?
Raamatussa on monta esimerkkiä, erityisesti
Danielin kirjassa, siitä kuinka enkelit
voivat tulla ihmisen avuksi.
Mutta nyt kaivattaisiin ihmisiä enkeleiden
avuksi. Sillä kolme-enkeliä näyttää jääneen
yksin tänne babylonian olosuhteisiin,
nuhtelijoiden piirittämäksi.
Yksin kuin Daniel muinoin ja rukousvastauksen
perille saattaja. Ystävät? kirjoitti:
Raamatussa on monta esimerkkiä, erityisesti
Danielin kirjassa, siitä kuinka enkelit
voivat tulla ihmisen avuksi.
Mutta nyt kaivattaisiin ihmisiä enkeleiden
avuksi. Sillä kolme-enkeliä näyttää jääneen
yksin tänne babylonian olosuhteisiin,
nuhtelijoiden piirittämäksi.
Yksin kuin Daniel muinoin ja rukousvastauksen
perille saattaja.Ei enkeleille, vaan ihmisille on uskottu evankeliumin julistaminen.
Katsokaapa, miten
väärin enkelit ymmärtävät evankeliumin!
€€€ Ellen White opastaa Jeesuksen omaksi
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 13.11
Paholainen on hävinnyt ja adventtisanoman vastustajat ovat häviäjän puolella. Tästä meillä on Jeesuksen todistus! €€€
..............
€€€ Jeesukseen uskovien seurakunnassa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 13.22
Pyhitetään Jeesuksen asettamaa, siunaamaa ja viettämää, pyhää sapattia ja Jeesus siunaa jokaista sapatin pitäjää.
Pelastetun ilo on olla sapattina Jeesuksen kanssa. Sunnuntain viettäjät eivät ole Jeesuksen kanssa, he kumartavat luotua Luojan sijasta! €€€
V A S T A A N :
Yököttävää vihreän liman täyttämää soopaa ja muka
enkelin suusta, oli viesti, johon vastaan.
Kyljessä näkyy olevan leima (sinetti?): "3-E"
Luulenpa, että Jeesustakin yököttää.
Sillä järkeisoppeihin liimautuneet (=limautuneet)
ovat Hänelle kauhistus.
316
Joh.Ilm. 3:16
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
316
Joh.Evank. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa,
ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi,
vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
(Nyt kupponen piristävää kahvia, kiitos!)
..........
€€€ Iankaikkinen evankeliumi pelastaa
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 29.2.2008 klo 17.22
Uskova_1 luetteli evankeliumin nimiä, osa itsekeksittyjä.
Ei ne Raamatun evankeliumit tai omatkaan evankeliumit ketään pelasta. €€€
Mutta Jeesus-suku olisi kuollut sukupuuttoon jo
lähes 2000 vuotta sitten, ellei RAAMATUN
evankeliumi pelastaisi siihen turvautuvaa, uskovaa.
'Luota sä vaan Herran rakkauteen
katseesi kiinnä kultakaupunkiin
on siellä riemu loputon'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550