Mieheltäni piti ottaa spermanäyte. Aattelin et se hoituu suihinotolla ja sitte purkki alle. Ei helvetti, mies halusi hoitaa homman ite ja runkkasi siinä silmieni edessä. Ja kaikesta päätellen ei tuntunut yhtään hullummalta. Olin aivan shokissa. En pidä itseäni ahdasmielisenä, kaikenlaisia asentoja on kokeiltu, mut toi oli kyllä liiikaa!
Mies veti käteen
11
7897
Vastaukset
- näyte
>....En pidä itseäni ahdasmielisenä, kaikenlaisia asentoja on kokeiltu, mut toi oli kyllä liiikaa<
-Olet Todella Ahdasmielinen ja seksistä täysin ymmärtämätön/tietämätön, useimmissa suhteissa sentään uskaltaa molemmat tyydyttää itsemme myös toistemme läsnäollessa ja ihanaa se välillä onkin niinkin tehdä.
Terveisin nainen 42v - Nainen 42v
>....En pidä itseäni ahdasmielisenä, kaikenlaisia asentoja on kokeiltu, mut toi oli kyllä liiikaa<
-Olet Todella Ahdasmielinen ja seksistä täysin ymmärtämätön/tietämätön, useimmissa suhteissa sentään uskaltaa molemmat tyydyttää itsemme myös toistemme läsnäollessa ja ihanaa se välillä onkin niinkin tehdä.
Terveisin nainen 42v- mies
"Olet Todella Ahdasmielinen ja seksistä täysin ymmärtämätön/tietämätön, useimmissa suhteissa sentään uskaltaa molemmat tyydyttää itsemme myös toistemme läsnäollessa ja ihanaa se välillä onkin niinkin tehdä."
Anteeksi vain, mutta vaikka itse olisitkin kuinka vapaamielinen tahansa niin järin älykkäältä et vaikuta kun pitää toisia alkaa haukkua tuolla tavalla. Jokaisella ihmisellä on omat rajansa. Minusta on hyvin ymmärrettävää, että naisesta on rumaa, jos mies vetää hänen silmiensä edessä käteen. Ei se ole erityisen tyylikästä, vaan jopa hieman pervon näköistä ja monilla ihmisillä seksiin liittyy jonkinlaista romantiikkaa. Sitä paitsi mielestäni parisuhdetta vahvistaisi, jos nainen auttaisi spermanäytteen otossa. Se olisi silloin ikäänkuin "yhteinen juttu". Toisaalta jos spermanäyte otetaan jostain ikävämmästä syystä niin olisi oikeastaan aika korrektia suorittaa näytteenotto vaikkapa rutiininomaisesti vessassa.
Minua ei kiinnostaisi harrastaa seksiä kanssasi. Mieluummin keskustelun aloittajan. Syy on siinä, että sinulla on tarve todistella omaa erinomaisuuttasi ja avoimuuttasi ja se on ärsyttävää. Kaikki halut menee sellaisesta. Toisaalta, olet aika vanhakin jo.. Se toki osaltaan selittää pervoilun tarpeesi kun et voi enää sillä tavalla päteä ulkoisella olemuksellasi. Nuoret kauniit naiset ovat yleensä herkempiä ja arempia näissä jutuissa. Niin sinäkin olit joskus ollessasi vielä hehkeimmässä iässä. Saanko esittää kysymyksen: Minkä ikäinen olit itse kun ensimmäistä kertaa tyydytit itsesi kumppanisi nähden? Siitä pohjalta voidaan sitten alkaa tehdä vähän syvempää analyysiä ihmisten tietämättömyydestä ja ahdasmielisyydestä. Jokainen tehköön tavallaan ja kaikilla pitää olla oikeus tiettyyn "ujouteen". - mies 46
Itsetyydydys kuuluu myös parisuhteeseen.
Olen herännyt muutaman kerran avioliittomme aikana siihen, että vaimoni tyydyttää itseään.
Vaimollani on tapana pyytää minua onanoimaan. Hän nauttii siitä, että saa katsella runkkaustani.
Meille molemmille runkku kuuluu jokapäiväiseen elämään. SE ON IHANAA !
- ilppu
Tervetuloa 2000-luvulle. Olet tainnut elää suurimman osan elämästäsi joskus 1700-luvulla.
Runkkaamisessa ei ole mitään pahaa. Olet melko vanhoillinen, sillä ajatusmaailmasi ja arvosi ovat jäljessä nyky-yhteiskunnasta noin 50 vuotta...
Kyllä minäkin runkkaisin tuossa tilanteessa, sillä paikka ei välttämättä ole paras paikka seksin harrastamiseen naisten kanssa... Ja lisäksi, itse en edes saa suihinotossa...!- -T-
Ja jos otat suihin niin kuolaat siihen spermaan omaa sylkeäs, se kun ei ole hyvä asia näytteissä!! Käytä "ihminen" järkeäs! Miehesi teki aivan oikein, sillä nyt sperma oli puhdasta näytteeksi.
- -T-
Ja jos otat suihin niin kuolaat siihen spermaan omaa sylkeäs, se kun ei ole hyvä asia näytteissä!! Käytä "ihminen" järkeäs! Miehesi teki aivan oikein, sillä nyt sperma oli puhdasta näytteeksi.
- kommentti
>.....arvosi ovat jäljessä nyky-yhteiskunnasta noin 50 vuotta... <
-Kyllä sinunkin tietosi on todella puutteelliset!
-Vai vain 50-vuotta, kyllä itsetyydytystä on toistensa nähden aivan kaikissa kulttureissa tehty niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa!
- _man_
se vielä piti saada sun keinohedelmöitystä varten niin voihan p...e.
Tommosen kanssa en suostuis asumaan. - Tuomari
Heh, loistava trolli tämäkin. Ja jo on liuta typeryksiä lankeamassa ansaan. :)
Miten joku, joka toteaa homman hoituvan suihinotolla, kauhistuu runkkaamisesta (ja väittää vielä ettei ole ahdasmielinen)?
Hehheh... hyvä läppä... - Kalle
mitään kynttilää tai sormea vittusi lihoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984