Monellako kasvattajalla kotisivut

uteliasiita

Moniko koirien kasvattaja omistaa kotisivut mihin pääsee tutustumaan koiriine ja kirjoittelemaan kuulumisia vieraskirjaan.

9

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.sorsa

      nykyajan lapsillakin on kotisivut ja vieraskirjat, kyllä kait sitä kasvattajiltakin kotisivuja löytyy.

      Itse kävin erään rodun kasvattajan kotisivuilla hiljakkoin komeita koiria, mutta taisi olla ihan uusi kasvattaja, kun vieraskirjaan ei ollut kirjoitannut, kun kahdeksan ihmistä säälitti vähäsen oli pakko laittaa vieraskirjaan kirjoitus jossa kannustin uutta kasvattajaa hänen kasvatus uralla ja kehuin hänen koiria.

      • Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....


      • n.sorsa
        Sikra kirjoitti:

        Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.


      • n.sorsa kirjoitti:

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.

        meinasin jo kysyä et munko sivuista kerrot...
        Oot sitte käynyt vierailulla sivuillani, mut et kyllä viestiä sinne ole jättänyt... ?????


      • manta-elviira
        n.sorsa kirjoitti:

        kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.

        Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.

        Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.

        Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...


      • n.sorsa
        manta-elviira kirjoitti:

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...

        viimevuoden puolelta löysin, kun kävin matin ja tepon sivuilla 2006 oli päivitetty sivut.

        Nyt on turkkulais veljekset ryhdistäytynnyt ja tänävuonna on päivitetty kotisivu, että ei aina julkiksienkaan sivut ole ajantasalla vaikka rahaa olisi laittaa kotisivuihin ja laadukkaisiin semmoisiin.


      • manta-elviira kirjoitti:

        kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
        Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.

        Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
        Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...

        "Se, kertooko sivut..."
        Juuri näin.Eli hyvin sanottu.

        Riippuu paljon tekijästä,itse ei suinkaan kaikki sivuja osaa tehdä saati päivittää,joten sivut voi olla yksinkertaisemmatkin.

        Sen lisäksi noilla sivuilla voi hyvinkin jättää vähemmän hyvät asiat tietoisesti kertomatta,ja painottaa vaan parempia,josta ihmiset voivat saada jopa virheellisiä mielikuvia.Eli luodaan tiettyjä illuusioita,mitkä eivät olekaan realiteetteja varsinaisesti.

        Mutta hienoja ja rehellisiä sivuja on toki kiva katsella.

        Minulla ei ole,toistaiseksi ainakaan kun pitäisi sitten opetella edes päivittämään ne itse.Ja parhain puoleni kun suinkaan ei ole tietskan käyttö...
        Eikä varsinaisesti tarvettakaan ole ollut.Ehkä kuitenkin tulevaisuudessa ;=)


    • paivansadeko
    • löytyy mutta ovat remontin alla kun elisan kotisivupalvelu hävitti kaikki mun kuvat,siis koirien sekä logot,sivujen kaiken matskun,vain tekstit jäi,aukenevat luultavasti lähipäivinä taas,tervetuloa katselemaan =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe