Moniko koirien kasvattaja omistaa kotisivut mihin pääsee tutustumaan koiriine ja kirjoittelemaan kuulumisia vieraskirjaan.
Monellako kasvattajalla kotisivut
9
527
Vastaukset
- n.sorsa
nykyajan lapsillakin on kotisivut ja vieraskirjat, kyllä kait sitä kasvattajiltakin kotisivuja löytyy.
Itse kävin erään rodun kasvattajan kotisivuilla hiljakkoin komeita koiria, mutta taisi olla ihan uusi kasvattaja, kun vieraskirjaan ei ollut kirjoitannut, kun kahdeksan ihmistä säälitti vähäsen oli pakko laittaa vieraskirjaan kirjoitus jossa kannustin uutta kasvattajaa hänen kasvatus uralla ja kehuin hänen koiria.Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....
- n.sorsa
Sikra kirjoitti:
Ei se aina tarkoita et on uudet kotisivut tai uusi kasvattaja, jos vieraskirjassa ei ole monta viestiä, mullakaan ei ole montaa viestiä nyt, vaikka aiemmin oli toistasataa, mutta kun vieraskirjan palveluntarjooja lopetti, ilmoittamatta ennalta, niin sinne katosi kaikki tärkeetkin viestit....
kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.
Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.
Suoraan sanottuna olen nähnyt lastenkin kotisivuja mitkä ovat parempia.
Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu. n.sorsa kirjoitti:
kotisivun ulkonäöstäkin, että hosuen ja heiluen oli kotisivu laitettu, että pääsee esittelemään koiriaan ei todellakaan mitenkään kovin ammattimaisesti.
Ei kummoista kuvaa ainakaan anna pennun ostajille semmoiset kotisivut siinähän kärsii kasvattajan omakin maine, kun ei kotisivut roiskitaan miten sattuu vaikka olisi sitten vuosiakin kasvattannut koiria.
Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.meinasin jo kysyä et munko sivuista kerrot...
Oot sitte käynyt vierailulla sivuillani, mut et kyllä viestiä sinne ole jättänyt... ?????- manta-elviira
n.sorsa kirjoitti:
Noh jokainen kasvattaja varmaan itse tietää mimmoisen kuvan haluaa kotisivuillaan itsestään antaa. Pst sinulla on ihan siisti kotisivu.kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.
Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita... - n.sorsa
manta-elviira kirjoitti:
kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
Se, kertooko sivut sitten kasvattajasta itsestään, hänen taidostaan koirien kasvattajana, onkin jo toinen juttu.
Eniten mua häiritsee kotisivuissa yleensäkin se, että niiden päivitykset jätetään tekemättä.
Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita...viimevuoden puolelta löysin, kun kävin matin ja tepon sivuilla 2006 oli päivitetty sivut.
Nyt on turkkulais veljekset ryhdistäytynnyt ja tänävuonna on päivitetty kotisivu, että ei aina julkiksienkaan sivut ole ajantasalla vaikka rahaa olisi laittaa kotisivuihin ja laadukkaisiin semmoisiin. manta-elviira kirjoitti:
kotisivuja koirien kasvattajiltakin löytyy... Toisiin panostettu enemmän, toisiin vähemmän.
Edes maininta siitä, ettei aijo jatkaa sivujen päivittämistä olisi ihan kiva sivulla mainita..."Se, kertooko sivut..."
Juuri näin.Eli hyvin sanottu.
Riippuu paljon tekijästä,itse ei suinkaan kaikki sivuja osaa tehdä saati päivittää,joten sivut voi olla yksinkertaisemmatkin.
Sen lisäksi noilla sivuilla voi hyvinkin jättää vähemmän hyvät asiat tietoisesti kertomatta,ja painottaa vaan parempia,josta ihmiset voivat saada jopa virheellisiä mielikuvia.Eli luodaan tiettyjä illuusioita,mitkä eivät olekaan realiteetteja varsinaisesti.
Mutta hienoja ja rehellisiä sivuja on toki kiva katsella.
Minulla ei ole,toistaiseksi ainakaan kun pitäisi sitten opetella edes päivittämään ne itse.Ja parhain puoleni kun suinkaan ei ole tietskan käyttö...
Eikä varsinaisesti tarvettakaan ole ollut.Ehkä kuitenkin tulevaisuudessa ;=)
- paivansadeko
löytyy täältä.
http://www.kenneljudysmagician.kotisivukone.com/
Tässä ystäväni sivut, ei vielä pentueita mutta suunnitteilla joskus tulevaisuudessa.
http://elsajasanni.kotisivukone.com/
Muitakin kasvattaja ystäviä eri roduista löytyy mutta, en ilman lupaa viitsi heidän sivujaan linkitellä :)
Josko lukisivat ja lisäävät vaikka itse :) löytyy mutta ovat remontin alla kun elisan kotisivupalvelu hävitti kaikki mun kuvat,siis koirien sekä logot,sivujen kaiken matskun,vain tekstit jäi,aukenevat luultavasti lähipäivinä taas,tervetuloa katselemaan =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36339274Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1057698Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315720Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214238Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603594Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523367Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702824- 262572
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182301En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174