Hienoa Erik Hämäläinen saavuttaa tänään ensinmäisenä jääkiekkoilijana 1000 ottelun rajapyykin.
Onnea Erik Hämäläinen 1000 ottelun rajapyykin saavuttamisesta
4
231
Vastaukset
- vvvbbnnnn
Pilleri eläkeläinen ja lukko saavuttavat edes jotain historiallista.
No tuohon pystyy moni muukin nykyään.- Erik Hämäläinen
Mikä spurku itse olet vvvbbnn vai oletko narkomaani.
Eipä siinä ole mitän kehumista.
Minä keskityn tämän päivän lätkä otteluun Lukko -Krärpät, ja sinä keskityt dogaamiseen ja päihteiden käyttöön narkomaani.
- Legenda jo eläessään
Joo tämä on mahtava juttu. Eepin uran alkuvuosina SM-sarjassa (huom. ei vielä liiga)oli 10 joukkuetta ja otteluita kauden aikana kertyi 36. Nykyisillä pelimäärillä kautta kohti ennätyksen rikkominen on helpompaa. Ja Eepi pelasi ne pari kautta AIK:ssa Tukholmassa.
Onnittelut Eepille, mahtava ura takana.- ja huomattavasti
ainakin taidoiltaan ja menestykseltään. jokeri-ikoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731