Hienoa Erik Hämäläinen saavuttaa tänään ensinmäisenä jääkiekkoilijana 1000 ottelun rajapyykin.
Onnea Erik Hämäläinen 1000 ottelun rajapyykin saavuttamisesta
4
219
Vastaukset
- vvvbbnnnn
Pilleri eläkeläinen ja lukko saavuttavat edes jotain historiallista.
No tuohon pystyy moni muukin nykyään.- Erik Hämäläinen
Mikä spurku itse olet vvvbbnn vai oletko narkomaani.
Eipä siinä ole mitän kehumista.
Minä keskityn tämän päivän lätkä otteluun Lukko -Krärpät, ja sinä keskityt dogaamiseen ja päihteiden käyttöön narkomaani.
- Legenda jo eläessään
Joo tämä on mahtava juttu. Eepin uran alkuvuosina SM-sarjassa (huom. ei vielä liiga)oli 10 joukkuetta ja otteluita kauden aikana kertyi 36. Nykyisillä pelimäärillä kautta kohti ennätyksen rikkominen on helpompaa. Ja Eepi pelasi ne pari kautta AIK:ssa Tukholmassa.
Onnittelut Eepille, mahtava ura takana.- ja huomattavasti
ainakin taidoiltaan ja menestykseltään. jokeri-ikoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939