Paljonko on kaloreita suolassa?
kalorilaskuri.fi mukaan 1tl suolaa = 0kcal
jotenkin on vain vaikea uskoa tuota.. :o onko kellään tietoa??
ps. sori nää kalorimäärä kysymykset, sillä itseänikin aina ärsyttää kun jotkut kyselee niitä mutta tämä oli nyt ihan pakollinen kun jäi niin häiritsemään!
kiitos jos joku vastailisi :)
Suolan kalorit
anatyttönen
4
7486
Vastaukset
- ...
Suolassa ei ole kaloreita :)
- neon-
ihan totta kuule on. suolas mitää kaloreit oo.
sen sijaan se kyl kerää nestettä tai jotai kehoon yms eikä siis kantsis hirveesti rupee käyttään..- aloittajaaa
kiitos tästä tiedosta!
en siis olekkaan ajattellut suolaa alkanut tonnikaupalla käyttämään ja tiedän kyllä että se kerää nesteitä kroppaan mikä sitten tietenkin turvottaa mutta piti vain kysyä kun alko häiritsemään ;P
- 1144
tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706