Viime yönä sä soitit mulle
niin varhain herätit ja
kutsuit mua rakkaimmaksi
en tiennyt mitä sulle sanoisin
luulin että sun muistosta
oisit päässyt jo eroon mutta
niin ei sitten käynytkään
enhän sanonut vahingossa
että häntä vielä kaipaisin
soitit kello neljä kun
oli parhain aika nukkua
en odottanut soittoasi
kun viimeksi sanoin että
yksin tahdon jatkaa elämääni
sitten jatkoin vain uniani
suljin silmäni vaikka
olinkin surullinen mutta
nyt tiedän että oikein tein
en vielä tiedä kuinka elän
ilman sua mutta luotan huomiseen.
Soitit niin varhain
10
385
Vastaukset
- tomppa2006
...koska kuulun siihen ryhmään ihmisiä, jotka ovat herättäneet toisia puhelinsoitolla keskellä yötä. Siitä tosin on jo kauan, oli vaan niin tärkeää kerrottavaa...
Tein itselleni muistilapun puhelinpöydälle (tällöin oli vielä lankapuhelimet), johon kirjoitin: Älä vaan soita sille...Tämä auttoi ainakin minua. En tiedä miksi tämän sinulle kerron, ehkä haluan kertoa runosi olevan totisinta totta.
Runo on aina onnistunut, jos tuo lukijalle ajatuksia mieleen, minulle toi. Kiitos runosi kirjoittamisesta.- *Rakkaudenlahja*
jotka herättävät puhelinsoitolla yöllä tai varhain aamulla.Silloin sen ymmärtää kun on tärkeää asiaa.Ei tämä palsta ole pelkästään sitä varten että kiitetään runosta ja arvostellaan kun voi täällä kertoa muutakin.Sydämellinen kiitos sinulle hyvin kauniista kommentistasi.Mukavaa päivän jatkoa!
- jpntar
Kuvitella kaiken..
Tämä runosi antoi uskoa ja toivoa huomiseen
..meille jokaiselle.
Että siivet kantavat kyllä,
kun luottaa sydämen ääneen.
Kiitos Rakkaudenlahja.
Olet nimimerkkisi "veroinen"..
:) ***
tv. A- *Rakkaudenlahja*
sydämellinen kiitos sanoin kuvaamattoman kauniista kommentistasi.Sanoit hyvin kauniisti.Kiitos vielä kerran ja mukavaa päivän jatkoa!
- padme_amidala
..kauniin runosi. Olen siivousten välillä piipahdellut täällä kiireissäni. Mutta onneksi nämä runot eivät heti katoa, vaan voi lukea moneen kertaan. Sinulla on taas niin koskettava runo ja tuo huomiseen luottavainen lause lopussa on viisas. Kunpa siihen pystyisikin, niin elämä olisi helpompaa.
Kiitos lukuhetkestä : )- *Rakkaudenlahja*
ja sen kun huomasin niin luotan jälleen huomiseen.Jokin asia saa vain aukeamaan silmät uudestaan.Sydämellinen kiitos sulle kauniista kommentistasi ja ihanaa illan jatkoa!
Luotetaan kauniimpaan huomiseen *halaus*
- Mysteriet
Kuin sydämesi sanoo !
Sielua hellivä runo !
Lämpöistä sunnuntaimieltä Sinulle ♥- *Rakkaudenlahja*
aina sanot niin ihanasti ja kauniisti.Se tuo hyvää mieltä surullisellekin.Sydämellinen kiitos sulle kommentistasi ja ihanaa päivän jatkoa!♥
Luulen, että huomiseen kannattaa
luottaa..kaikesta huolimatta.
Surusi ja epävarmuutesi tilanteen
johdosta kulkee
runossa.
Voimapussi tulee,ota koppi ('♥')- *Rakkaudenlahja*
ja se auttaa mua paljon kun haaveet kantaa.Sydämellinen kiitos hyvin kauniista kommentistasi ja ihanaa päivän jatkoa!
Sain tuon ( ♥ ) pussin kiinni ja kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001