http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803017324387_ul.shtml
No niin, nyt siis jännitysnäytelmä on lähtenyt käyntiin Venäjälläkin, kenestä seuraava presidentti.
Kaikki oikeamielisethän toivovat tietysti Dmitri Medvedevin voittavan vaalit, kun taas jotkut upseerit ja sekatyöläiset toivovat Gennadi Zjuganovin voittavan.
Upseerien, herrasmiesten, sekatyöläisten, vasemmistolaisten, kommunistien ja muiden epäkelpojen ihmislajin edustajien mieliharmiksi on kuitenkin todettava, että heidän ehdokkaallaan on varsin vähäiset mahdollisuudet päästä Amerikassakin maailman arvostetuimmaksi henkilöksi valitun miehen seuraajaksi.
Sellaista se on, häviäjän rooli.
Venäjällä alkoi äänestys
5
252
Vastaukset
- mene;
isältä pojalle(P-Korea), veljeltä veljelle (Kuuba) tai sitten valtaan asetetaan vain marioneetti (Venäjä).
Sellaista se on, sokean rooli....sokean rooli, kuvitellaan diktatuureiksi sellaisiakin, jotka eivät diktatuureja ole. Joku vaan taitaa näivertää sinuakin sisältäpäin?
- sinulle!!
Sinä Kairakettu edustat mielestäni tällä palstalla tervettä järkeä, Hitman-1 ja Iromikesin tappleujen lomassa.
Kiitos sinulle siitä Kairakettu.
Sinun viestisi ovat asiallisia, ja perustelet ne hyvin, kiitos siitä! - Pienet miehet ovat kovin vi...
pieni käppänä se Medvedi on oliisko 160cm korkokengät jalassa. No, olihan Putin myös alle 170cm, tuollaiset kääpiöt yleensä on vaarallisia miehiä, kuten Hitler ja Napoleon.
...joillakin aivot...
Nimimerkkiäs et edes onnistunut mahduttamaan sille varattuun tekstikenttään. Se kertoo jotain minulle sinun vähälahjaisuudestasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574