Itse nautin suunnattomasti jokaisesta pierusta jonka ilmoille saatan. Haluaisin myös haistella aikuisten miesten pieruja maksua vastaan. Olisi ihananinta maailmassa jos joku 60-kymppinen ihana mies pierisi kasvoilleni.
Kenen mielestä pierut haisevat
4
255
Vastaukset
- 40v mies
kymmenenkin minuuttia. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi pieremään kasvoillesi. Toivottavasti et tukehdu koska kärsin myös keliakiasta joka aiheuttaa voimakasta kananmunan hajua pieruihini.
- pommin joka
vastaa 20kilotonnin ydinräjähdettä. Oletko varma että haluat sen kasvoillesi?
- Anonyymi
Pystytkö takaamaan ideaalipaskan?
- Anonyymi
Päästin juuri äsken nojatuolissa istuessani sellaisen päräyksen, joka olisi jättänyt kaasuttavan formulankin äänen alleen. Ikää on jo 50 v, mutta anus on edelleen tiukka kuin teinipojalla. Syy on tietysti se, että olen 100% hetero mies, jonka anukseen ei ole koskenut kuin naislääkäri. En tuomitse homoutta, mutta en silti halua Pekka Haavistoa presidentiksi. Äänestän sitä ehdokasta, joka on Pekkaa vastassa 2. kierroksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978