tilasin netin kautta tarjous tuotteen.tilaus olikin lähetetty ja sitten katselin tarjouslehtistä,huomasin samalla tuotteella olevan 20 euroa hintaeroa samaan aikaan?Eillen kävin samaisessa kaupassa ja sielläkin tämän tuotteen hinta oli 20 euroa halvempi?Siis netin kautta tuote on myös tarjouksessa?eikö hinta pitäisi olla sama?
anttila/net-anttila?hinta?
6
2022
Vastaukset
- Tomppa
Pitäisköhän sun tiedustella asiaa sieltä NetAnttilasta. Sullahan on sitäpaitsi 14 vrk:n palautusoikeus. Luulis niiden tajuavan siellä, että jos et saa tuotetta haluamaasi hintaan niin palautat sen.
- tilasin
ajattelin tehdä.
- toinen tilaaja.
vastaavasti on käynyt.ja vastaus se että anttilan myymälässä ja net-anttilassa eri hinnat?siis tarjous hinnatkin.
- hippi
Jos hinta ei miellytä palauttakaa ne kamat, sitä varten se 14 vrk:n palautuoikeus on. Eiköhän ne pikkuhiljaa rupea sitten tajuamaan, ettei asiakasta kannata pissata linssiin. No Anttilan tapauksessa uskon että siellä ei opita....
- helppo
hippi kirjoitti:
Jos hinta ei miellytä palauttakaa ne kamat, sitä varten se 14 vrk:n palautuoikeus on. Eiköhän ne pikkuhiljaa rupea sitten tajuamaan, ettei asiakasta kannata pissata linssiin. No Anttilan tapauksessa uskon että siellä ei opita....
Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa...
- Samppa
Net-anttila, Kodin anttila ja Anttila postimyynti ovat eriytetty. Eli jokainen ketju voi itsenäisesti hinnoitella tuotteensa. Kaikki em. kuuluvat samaan konserniin, Anttila Oy:hyn.
Netin kautta ja postimyynnissä sulla on perustelematon oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä asiakaspalautuksena, eli kuluitta.
Olen itsekin törmännyt anttilan kohdalla harhaanjohtavaan mainostukseen. Nyrkkisääntön Anttilan tapauksessa kuitenkin on, että Kodin Anttila mainostaa sanomalehdissä, postimyynnillä on oma kuvastonsa ja Net-anttila mainostaa sähköpostitse ja omalla kuvastolla (tulee vain rekisteröityneille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307