Päivän uutiset kertovat, että Tshetshenian presidentti Ramzan Kadyrov on vakuutellut, että Tshetshenian äänestysprosentiksi tulee tasan sata.
"Ei ole salaisuus, että kannatan Medvedeviä. Uskon, että äänestysprosentti tulee tänään olemaan sata. Minun perheeni ja koko Tshetshenian kansa ovat hänen puolellaan, Kadyrov sanoi."
"Duuman vaaleissa Tshetshenian äänestysprosentiksi tuli reilut 99, ja annetuista äänistä 99,4 prosenttia meni Yhtenäiselle Venäjälle."
Noista luvuista voinee päätellä, että aika harvassa ovat Tshetshenian itsenäisyyttä havittelevat ja väitetyt ihmisoikeusrikkomuksetkin lienevät vain huhupuheita. Tshetshenian itsenäisyyttä ajavatkin vain vähäinen rosvojoukko ja eräs "upseeri ja herrasmies".
Tshetsheenit ahkeria äänestäjiä?
18
529
Vastaukset
- mr. Spock
vai elätkö neuvostoaikojen muistoja ...siellähän oli koko kansa kommunisteja..
- Ajuskala
Kairakettu kirjoitti:
...Hitmania edestä, vai takaa?
Kun olet niin ahkera vastaamaan hänen viesteihin, seuraat aina hänen persettään
- eri-mies
Ajuskala kirjoitti:
linkittänyt palstalle kuvia perseestään? No enpä olisi uskonut.
Ajuskala kirjoitti:
Ei sen kummempaa. Käyttäisit sinäkin rekattua nickiä, niin pääsisit samaan huolenpitoon.
- Freedomer
Vallitsevissa olosuhteissa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Guerilla_phase_of_the_Second_Chechen_War_(2008)
Pommit räjähtää, aseet paukahtavat ja vähintään puolet kansasta omistaa sukulaisen joka lepää joukkohaudassa, silti taitaa äänestys sujua hyvin ja tuhottu kansa äänestää tuhoajansa?
Muuten läpinäkyvä provo että pientä harjoitusta suosittelen! - kirjoittaja ?
Vain Ironmikes yltää kaltaiseen tyhmyyteen. Etkö sinä saatanan pelle yhtään edes ajattele kuinka kornia koko kirjoituksesi on?
Ei uskoisi aikuisen miehen olevan noin vietävissä ja aivopesun totaalinen uhrilammas.- eri-mies
uutinen. Onko omassa viestissäsi jotakin järkeä? En huomannut kuin solvaamista ja siihen me kykenemme jokainen.
- feikkivaalit
vailla vertaa tuo kairakettu! Viitsii laukoa moista hölypölyä. No, provoja tuollaiset tölmäykset tietysti ovat.
- ......
eri-mies kirjoitti:
uutinen. Onko omassa viestissäsi jotakin järkeä? En huomannut kuin solvaamista ja siihen me kykenemme jokainen.
Joka puolueettomana kertoo edespäin tiedon mitä sille on annettu.
Eli vaikka se oli STT:ltä, niin äänestysvilkkauskusetus ym. koko uutinen on suoraan Kremlin käsikirjoituksesta.
Oletteko oikeasti noin saatanan tyhmiä? Kanastako olette kloonattuja? ...... kirjoitti:
Joka puolueettomana kertoo edespäin tiedon mitä sille on annettu.
Eli vaikka se oli STT:ltä, niin äänestysvilkkauskusetus ym. koko uutinen on suoraan Kremlin käsikirjoituksesta.
Oletteko oikeasti noin saatanan tyhmiä? Kanastako olette kloonattuja?Sinuunko tässä asiassa pitäisi uskoa? Puskasta huutelevaan nickittömään pistepirkkoon? Venäjälläkö olet parhaillaan ollut vaaleja tarkkailemassa?
feikkivaalit kirjoitti:
vailla vertaa tuo kairakettu! Viitsii laukoa moista hölypölyä. No, provoja tuollaiset tölmäykset tietysti ovat.
Nickistäsi päätellen olet feikki itse.
- roknoosit piti
Kairakettu kirjoitti:
Sinuunko tässä asiassa pitäisi uskoa? Puskasta huutelevaan nickittömään pistepirkkoon? Venäjälläkö olet parhaillaan ollut vaaleja tarkkailemassa?
totuuden mukaista on väittää Medvedvin saaneen oikeasti 30-40% äänistä ja loput painettiin valmiiksi Kremlissa. Pelleilyä koko vaalit.
- eri-mies
roknoosit piti kirjoitti:
totuuden mukaista on väittää Medvedvin saaneen oikeasti 30-40% äänistä ja loput painettiin valmiiksi Kremlissa. Pelleilyä koko vaalit.
Kommariko ne tällä kertaa vaalit oikeasti voittikin vai Zhirinovskiko?(en usko) Juttusi tuntuu epäuskottavalle. Kertoisitko tietolähteesi? Ettei vaan Olavi Mäenpää....(Zhirinovskilainen?)
- ......
Kairakettu kirjoitti:
Sinuunko tässä asiassa pitäisi uskoa? Puskasta huutelevaan nickittömään pistepirkkoon? Venäjälläkö olet parhaillaan ollut vaaleja tarkkailemassa?
Meinaatko sinä luonnonkappale että minun pitäisi olla joku vaalitarkkailija Venäjältä jotta tietäisin miten uutistoimistot toimivat?
Hahahaha! Mene opiskelemaan mediaa ja lopeta näsäviisastelu! ...... kirjoitti:
Meinaatko sinä luonnonkappale että minun pitäisi olla joku vaalitarkkailija Venäjältä jotta tietäisin miten uutistoimistot toimivat?
Hahahaha! Mene opiskelemaan mediaa ja lopeta näsäviisastelu!Minun ei tarvitse. Perheestä on parikin media-alalla.
- avarakatseinen
Mikähän on lopullinen prosentti? Päästäänkö 107%:iin? Ainakin päästäisiin, mikäli aidot karjalaiset olisivat päässeet äänestämään ja äänet laskettu venäläisellä tavalla yhteen. (reilua!)
Varmasti Karjalasta karkoitetuista ja jälkeläisistään olis löytynyt 7% Vl.Putinin määräämän ehdokkaan kannattajia, ja Tshetsenien antamiin ääniin yhteenlaskien tuo äänestysprosentti olisi noussut 107%:iin! Korjatkaa jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702507
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332028- 181436
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221