Osaako joku kertoa oliko Terasbetoni-yhtyeellä ja Virroilla jokin yhteys. Perustettiinko bändi jonkinlaisena oppilasprojektina Virtain ammattikorkeakoulussa? Vai miten se oli?
Teräsbetoni - Virrat
5
1397
Vastaukset
- kkkkkkk
Jotenkin niin se muistaakseni taisi olla. Tosin se on Pirkanmaan ammattikorkeakoulu ja Virroilla sijaitseva yksikkö. Sori, että viilaan pilkkua! :-)
- rulaavat
Osa pojista oli opiskelemassa Virroilla Piramkissa.Virroilla oli eka Teräsbetonin keikka.Ihan ensimmäinen!!Vuonna 2004.
Virrat rulaa.- Andy Monroe
Toinen suht hyvin maailmallakin menestynyt bändi teki ekan keikkansa Virroilla. Hanoi Rocks. Olisiko enne myös Teräsbetonin maailmanvalloitukselle?
- Don Normaali
Andy Monroe kirjoitti:
Toinen suht hyvin maailmallakin menestynyt bändi teki ekan keikkansa Virroilla. Hanoi Rocks. Olisiko enne myös Teräsbetonin maailmanvalloitukselle?
Onko totta, että Hiekkarantaa ollaan virittelemässä jo ensi kesäksi uudelleen henkiin?
Tänne Pohjanmaalle kantautui sellaisia huhuja. Kannatan. Hiekkaranta tuo mieleen ihania muistoja. - 1989??
Don Normaali kirjoitti:
Onko totta, että Hiekkarantaa ollaan virittelemässä jo ensi kesäksi uudelleen henkiin?
Tänne Pohjanmaalle kantautui sellaisia huhuja. Kannatan. Hiekkaranta tuo mieleen ihania muistoja.Hurriganes heitti orggis kokoonpanossa viimmeisen keikkansa hiekkarannalla!!!! 1989 oli vuosi ja siitä pari vuotta niin kaksi jäsentä mullan alla. Remu jäi vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491