Miten käy Diegon ja Esmeraldan? :D
Oli yllättävää kuulla kun Esme on raskaana. :D
Zorro - Miekka ja ruusu
18
6406
Vastaukset
- Oribel
vitsi sain varmaa 3 sydärii ko se kerto sen. Sit mietin et olikse tosissaa vai huijaakse? millo se muka sai tietää et se on raskaana? ^O_o^
- Zorro_fani
Mullekkin tuli mieleen ihan sama et se saatto valehdella, koska millon se sai muka tietää siitä. mutta jos se on totta niin aika hyvään aikaa sai tietää siitä, koska se diego oli menos mariangelin kaa naimisiin! :D
- ZorrO
Zorro_fani kirjoitti:
Mullekkin tuli mieleen ihan sama et se saatto valehdella, koska millon se sai muka tietää siitä. mutta jos se on totta niin aika hyvään aikaa sai tietää siitä, koska se diego oli menos mariangelin kaa naimisiin! :D
Luin tossa pari päivää sitten telkku.fi:ssä seuraavien jaksojen nimiä. Se Montero sitten kai kertoo siellä häisää niille vieraille, että heille tulee vauva.
Tiistaina 18.3
Monteron seurapiiriuutiset. Komentaja Montero varastaa show'n de la Vegojen hääjuhlissa ilmoittamalla, että Esmeralda on raskaana. Myös Diego de la Vega kuulee uutisen ja pukeutuu uudestaan Zorron pukuun. - Zorro_fani
Tänäänhän se saatiin selville, että se esmeralda on raskaana... Miten luulette lopussa käyvän? mä epäilen et diego ja esmeralda menee naimisiin jne. koska kaikis tollasis tarinois on hyvä loppu, toivotaan ainakin niin! :D
- <3
Zorro_fani kirjoitti:
Tänäänhän se saatiin selville, että se esmeralda on raskaana... Miten luulette lopussa käyvän? mä epäilen et diego ja esmeralda menee naimisiin jne. koska kaikis tollasis tarinois on hyvä loppu, toivotaan ainakin niin! :D
Katoin Youtubeesta Zorroa espanjan kielellä, niin siit näytettiin loppu! En haluais kertoo mut haluun!
- Santra
<3 kirjoitti:
Katoin Youtubeesta Zorroa espanjan kielellä, niin siit näytettiin loppu! En haluais kertoo mut haluun!
Minkä niminen se jakso on?
- derebombas
Zorro_fani kirjoitti:
ei se valehellut !!!se kävi yhen mummelin luokse ja se mummeli sanoi että odotat pojan!!! tajutko
- olin estynyt
Santra kirjoitti:
Minkä niminen se jakso on?
haluaisin tietää mitä tapahtui zoorron jaksossa
pakomaqtkalla 19.06
olin estynyt
- Choise.
Youtubesta katoi jotain jaksoja... se Zorro menee johonki mariangelin huoneesee ja löytää sen lemmenjuoman. :D
Ehkä se sillä sitten todistaa että mariangel on syyllinen.Siis tää tapahttuu vaa iha jossaki jaksos.EN tiiä mis. - nobody
...olisko tästä sarjasta tehty DVD-boksia?
Olis aiva mahtavaa saada se, oon ihan koukus tähän sarjaan ku kokoajan tapahtuu jotaki jännää.- Zorro_fani
Mäkin oon ihan koukus tohon sarjaan, eiks joku vihjannu et siitä tulis joku DVD-Boksi? en oo ihan varma... Mut jos joku tietää, niin kerro meinaan varmaan aika moni haluu saada sen! ;) En kattonu Zorroo ihan alusta asti, ja ois kiva tietää mitä ihan ekas jaksos tapahtu! :D Muuten tuleeks Zorrosta toinen tuotantokausi? Sori, jos kyselen liikaa! :)
- Choise.
Zorro_fani kirjoitti:
Mäkin oon ihan koukus tohon sarjaan, eiks joku vihjannu et siitä tulis joku DVD-Boksi? en oo ihan varma... Mut jos joku tietää, niin kerro meinaan varmaan aika moni haluu saada sen! ;) En kattonu Zorroo ihan alusta asti, ja ois kiva tietää mitä ihan ekas jaksos tapahtu! :D Muuten tuleeks Zorrosta toinen tuotantokausi? Sori, jos kyselen liikaa! :)
Mäki koukus tähä sarjaan. Ostan sen DVD boxin jos ois
- julia
Ihana tuo tunnari: Alejandro Fernandez ft. Beyonce - Amor Gitano
- zorra fanii
mist voi katsoo zorro uusintana aina
- P.L
Hei! Mikä on Zorro- miekka ja ruusun espanjan kielinen nimi? Mun pitäs nopeesti päästä kattoo mitä tapahtuu ku oon nii koukus siihe ohjelmaa...:)
- Siku
Zorro - miekka ja ruusu ohjelman Espanjan kielinen nimi on: Zorro - la espada y la rosa.
- Nimetön
Beyonce & Alejandro Fernandez
- Epätoivoinen
Mäki oon yrittäny löytää jostai sen mut mistään ei löydy!!!
Jos joku oikeesti tietää mistä sen sais niin on hyvä ja kertoo ei oo välii onko se ulkomailta tai jostai huitsin nevadasta. Mä oon yrittänyt löytää sitä niin kauan ku muistan. hinnalla ei oo väliä. eikä haittaa vaikka se olis vaan nauhotettu kunhan laatu on suhkot hyvä ja siinä on koko tuotantokausi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976