Eikö Lemmen Viemää -sarjan jaksot enää ole katsottavissa mtv3:n nettitvssä?!
(vai eikö sivut vaan sattuneet tänään toimimaan)
Lemmen viemää
ei näy enää
3
543
Vastaukset
- viestiisi
Lemmen viemään jaksot on nykyään katsottavissa uudessa nettitv:ssä.
- viestiisi
Vastaan tähän nyt uudestaan kun tarkistin viestisi uudestaan. Katos vaan, näköjään on ongelmia kolmessa uusimmassa jaksossa. Täytyy vaan odotella että alkaisivat toimimaan taas. Ehkä on ruuhkaa tai jotain.
Kieltämättä nettitv on ollut ongelmia aika usein. Myös uusimmassa versiossa. Ei hyvä meille sarjan faneille.
En tiedä mistään katsomisen estosta/lopetuksesta mitään. Toivottavasti toimii myöhemmin,ehkä huomenna.
- ne näy
Mut eikö ne näy subin eikä mtv3:n netti-teevees?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242