Hennes&Mauritz turkisvapaa

5

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitoon

      vitun pelle!!

    • koiranpää

      joo, mutta tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kyseinen juppivaatteita myyvä yhtiö käyttää lapsityövoimaa, ja vielä avoimesti myöntää asian.

      • Eipä niin, mutta kiitos kuuluikin turkistuotteiden osalta.

        Ei tarkoituksenani ollut erityisemmin mainostaa tätä "juppiliikettä", jossa en ole ikänä asioinut vaan ainoastaan mainita mainiosta päätöksestä jonka putiikki teki, itse hankin vaatteeni kalsareita lukuunottamatta UFF:ista.

        Lapsityövoima on kimurantti asia, ja usein pelkkä boikotti vain entisestään pahentaa lasten ja heidän perheidensä asiaa - siitä sen kummemmin!


      • Mamuniikkii
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Eipä niin, mutta kiitos kuuluikin turkistuotteiden osalta.

        Ei tarkoituksenani ollut erityisemmin mainostaa tätä "juppiliikettä", jossa en ole ikänä asioinut vaan ainoastaan mainita mainiosta päätöksestä jonka putiikki teki, itse hankin vaatteeni kalsareita lukuunottamatta UFF:ista.

        Lapsityövoima on kimurantti asia, ja usein pelkkä boikotti vain entisestään pahentaa lasten ja heidän perheidensä asiaa - siitä sen kummemmin!

        arvioitiin petranneeksi tuossa lapsityövoima kysymyksessä. Boikotit vaikuttivat ja sillä on nykyään vissiin ihan käypä "code of conduct".

        Ihan hyvä esimerkki megalomaanisesta yrityksestä joka toimii negatiivisen julkisuuskuvansa kirkastamiseksi. Siksi onkin juuri suotavaa että meidän kaltaisemme tuovat tällaiset parannukset posiitiivisessa valossa julki - se kannustaa myös muita yrityksiä tekemään parannuksia.

        Kannattaa lukea sellainen kirja kuin Globalisaation portinvartijat, se murtaa hieman myyttejä isojen yritysten etiikasta.

        Aattele ny Keskoakin, kaikesta huolimatta sillä on iso asema esim. luomutuotteiden markkinoinnissa ja sisäänostoissa.


      • mutta saan sen kuvan tuosta.
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Eipä niin, mutta kiitos kuuluikin turkistuotteiden osalta.

        Ei tarkoituksenani ollut erityisemmin mainostaa tätä "juppiliikettä", jossa en ole ikänä asioinut vaan ainoastaan mainita mainiosta päätöksestä jonka putiikki teki, itse hankin vaatteeni kalsareita lukuunottamatta UFF:ista.

        Lapsityövoima on kimurantti asia, ja usein pelkkä boikotti vain entisestään pahentaa lasten ja heidän perheidensä asiaa - siitä sen kummemmin!

        Mikäli ymmärsin oikein eläimiä kyllä sopii suojella, mutta lapsiako ei?

        Boikotti pahentaa lasten tilaa?

        Eli eläintenpuolesta saa tehdä mitä vain mutta lasten ei?

        Lapsi on siis eräiden mielestä vähempi arvoisempi kuin eläin.

        Eipä tarvitse tämän keskustelun jälkeen miettiä, missä elää todellinen pahuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe