naisen kumisaappaat

perheenisä

Olen hyvin toimeentuleva perheenisä, monissa luottamustehtävissä mukana.
Minua kiinnostaa silti hinkata pikkusta ressukka piliäni naisten kumisappaita vasten, en saa muuten seksualista tyydytystä.
Olenko normaali, tiedän että meitä on suomeea noin 100000

42

6820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai määvai

mää tapaan hinkata kyrpääni tyttärieni kumisaappaisiin. mulla on 7 tytärtä ja jokaisella on 3 kumisaappaat, arvaa onko autuasta hinkata mulkkua niihin meidän kodinhoitohuoneessa, siinä litinä kuuluu. Vaimoni ei välitä mitään, joskus katsoo vierestä ja sanoo: Noin tekee 100000 miestä suomessa.

• enemmän kuin

100000 ! Runkkaile rauhassa vaan, vaikka valtuustosalissa kokouksen jälkeen.

• pohjilla

Naisten jaloissa olleilla kumppareilla on runkattu kohta 60 vuotta. Naisia ei ole vielä tarvittu. Tietysti olisi mukava, jos nainen polkisi ja hieroisi munaa kumppareillaan. Toiveajatteluahan se on.

• kumpparit

Tähän videoon kun saisi vielä kumppareilla polkevan naisen, niin a vot.

• saisi
        kumpparit kirjoitti:

Tähän videoon kun saisi vielä kumppareilla polkevan naisen, niin a vot.

Naiset haluavat vain panokaveria, eivätkä ymmärrä kumppareiden päälle mitään. Kuka naisia haluaisi panna? Kumppareilla runkkaaminen on sitäkin parempaa.

• onkin
        saisi kirjoitti:

Naiset haluavat vain panokaveria, eivätkä ymmärrä kumppareiden päälle mitään. Kuka naisia haluaisi panna? Kumppareilla runkkaaminen on sitäkin parempaa.

Mutta minulle eivät käy kumppareista muut, kuin Kontiot. Tietysti hätätilassa meneväthän ne muutkin.

• käy ei käy käy
        onkin kirjoitti:

Mutta minulle eivät käy kumppareista muut, kuin Kontiot. Tietysti hätätilassa meneväthän ne muutkin.

Vain kalaruuat kelpaavat. Jos ei muuta kaapissa ole niin hätätilassa hernekeittokin katsotaan kalaruuaksi.

• saappailla

• kura kaahari
        onkin kirjoitti:

En ole kontioihin runkannut mutta nuoleskelen niitä kyllä ja haistelen sisältä varsinkin kun saa heti käytön jälkeen haistella niitä ;-) Saapas leikeissä mulla on aina kurahousut jalassa niihin on sitten niin helppo hinkata itseensä ja päästää mällit sisään, huoletonta ja siistiä :-)

• olemattomista saappaista,
        kura kaahari kirjoitti:

En ole kontioihin runkannut mutta nuoleskelen niitä kyllä ja haistelen sisältä varsinkin kun saa heti käytön jälkeen haistella niitä ;-) Saapas leikeissä mulla on aina kurahousut jalassa niihin on sitten niin helppo hinkata itseensä ja päästää mällit sisään, huoletonta ja siistiä :-)

joita ei voi saada kuin maalia käyttämällä.
        Nämä onnettomat jääräpäät unelmoivat edelleen olemattomia, joita eivät koskaan voi saada tehtaan valmistamina valkoisina. Itse joutuvat maalit kaupasta hakee ja suttaamaan vielä sormensakin maalissa.
        valkoisia kontioita kun ei originaaleina mistään löydy, no Etolahan myy noita maaleja joilla kontio-friikitkin voivat unelmansa täyttää.

• arvailen vaan

1. et ole perheenisä
      2. luottamustehtävätkin ovat olleet viime vuosina vähissä
      3. saat tyydytyksen myös suorakaidevaipoilla ja plastiikkihousuilla
      4. et ole ihan normaali, muuten kyllä ok
      5. tempaamasi luku on joko hatusta tai perseestä

• saan tyydytyksen

1. olen 8 lapsen lesta isä läheltä kokkolaa
        2. olen mm kirkkovaltuustossa, yksi 4:stä luottamustehtävästä
        3.saan tyydytyksen naisten ja tyttärieni kumisappaista. En ole kokeillut mainitsemiasi apuvälineitä.
        4.Olen tosi ok ja oletettavasti normaalikin
        5. Yli 100000 miestä suomessa tykkää naisten kumisaappaista jos vähänkin on uksomista erilaisten fantasiapalstojen kirjoituksia ja kontaktihakuja tai sitten sinä olet niiden kaikkien takana.????????????

• sorry vaan
        saan tyydytyksen kirjoitti:

1. olen 8 lapsen lesta isä läheltä kokkolaa
        2. olen mm kirkkovaltuustossa, yksi 4:stä luottamustehtävästä
        3.saan tyydytyksen naisten ja tyttärieni kumisappaista. En ole kokeillut mainitsemiasi apuvälineitä.
        4.Olen tosi ok ja oletettavasti normaalikin
        5. Yli 100000 miestä suomessa tykkää naisten kumisaappaista jos vähänkin on uksomista erilaisten fantasiapalstojen kirjoituksia ja kontaktihakuja tai sitten sinä olet niiden kaikkien takana.????????????

Joskus arvaus osuu kohdalleen, joskus ei, kuten nyt. Älä ota vakavasti.

• ei haluaisi?

Kumpparit naisten jaloissa ovat aika monen miehen mielessä. Niin minunkin. Varsinkin Kontiot naisilla saavat pilin pystyyn. Sitten kun pääsee vielä niillä kumppareilla heti käytön jälkeen runkulle, niin päivä on pelastettu.

• harrastettua

Lähinnä Kontioilla, mustilla, punaisilla, sinisillä ja valkoisilla. Sitä ennen Jolleilla ja Hailla. Kumpparit ovat aivan ihania.

• ovat
        harrastettua kirjoitti:

Lähinnä Kontioilla, mustilla, punaisilla, sinisillä ja valkoisilla. Sitä ennen Jolleilla ja Hailla. Kumpparit ovat aivan ihania.

Minä olen tutustunut naisten kumppareihin jo ennen Hai-aikaa. Sieltä 60-luvun alusta se alkoi. Monet muutokset kumpparimallistossa on tullut nähtyä ja monenlaisten kumpparien pohjien hyväilyä on saanut "pikkuveli" kokea.

• täällä
        ovat kirjoitti:

Minä olen tutustunut naisten kumppareihin jo ennen Hai-aikaa. Sieltä 60-luvun alusta se alkoi. Monet muutokset kumpparimallistossa on tullut nähtyä ja monenlaisten kumpparien pohjien hyväilyä on saanut "pikkuveli" kokea.

Ensimmäiset kokemukseni naisten kumppareilla leikkimisestä ovat 60-luvun alusta. Sen aikaisten kumppareiden nimiä en muista. Sitten tulivat Hait ja siitä lähti lopullinen kiinnostus kumppareihin.

• se on käsityötä,
        täällä kirjoitti:

Ensimmäiset kokemukseni naisten kumppareilla leikkimisestä ovat 60-luvun alusta. Sen aikaisten kumppareiden nimiä en muista. Sitten tulivat Hait ja siitä lähti lopullinen kiinnostus kumppareihin.

leikkiin tarvitaan aina nainen ja kumpparit mukaan.

• muotia
        täällä kirjoitti:

60-luvun alussa silloisella tyttökaverillani oli ensin valkoiset ja myöhemmin mustat pitkävartiset Tuula-kumisaappaat. Minihameen kanssa tosi sexsyt.

• helvetissä
        se on käsityötä, kirjoitti:

Minulle ovat riittäneet aina vain tyttöjen ja naisten jaloissa olleet kumpparit.

• näin on
        helvetissä kirjoitti:

Minulle ovat riittäneet aina vain tyttöjen ja naisten jaloissa olleet kumpparit.

Varsinkin, jos koneen ruudulla on kuva kauniista naisesta kumpparit jalassa, niin kyllä mälli lentää kumpparin pohjalla hieromalla.

• kuten toit ilmi.
        näin on kirjoitti:

Varsinkin, jos koneen ruudulla on kuva kauniista naisesta kumpparit jalassa, niin kyllä mälli lentää kumpparin pohjalla hieromalla.

voiko sitä enää paremmin havainnollistaa.
        Kyse ei ole siis leikkimisestä tuossa tapauksessa, kuten ymmärrätte ja huomaatte.

• jussi53
        muotia kirjoitti:

60-luvun alussa silloisella tyttökaverillani oli ensin valkoiset ja myöhemmin mustat pitkävartiset Tuula-kumisaappaat. Minihameen kanssa tosi sexsyt.

Moikka Onkos kellään tallessa Tuula saappaita, voisko ostaaa tai lainata??
        [email protected]

• historia
        täällä kirjoitti:

Kuusikymmenluvulla se minullakin alkoi tuo kiinnostus kumppareihin ja sitä on jatkunut. Mielestäni Kontiot ovat kaikista parhaat tarkoituksiini. Varsinkin, jos ne saa lähes suoraan naisen jaloista märkinä, tai metsässä käveltyinä.

• halua naisia
        kuten toit ilmi. kirjoitti:

voiko sitä enää paremmin havainnollistaa.
        Kyse ei ole siis leikkimisestä tuossa tapauksessa, kuten ymmärrätte ja huomaatte.

On monta miestä, jotka eivät halua olla naisten kanssa missään kosketuksessa. Osa pelkää heitä ja toinen osa vaan muuten jännittää. Kumppareiden kanssa ei tarvitse jännittää.

• sanottu
        halua naisia kirjoitti:

On monta miestä, jotka eivät halua olla naisten kanssa missään kosketuksessa. Osa pelkää heitä ja toinen osa vaan muuten jännittää. Kumppareiden kanssa ei tarvitse jännittää.

Minäkin arastelen naisia, enkä uskalla lähestyä heitä. Kumppareita on kertynyt vino pino kaappeihin.

• naisen mukana oloa,
        sanottu kirjoitti:

Minäkin arastelen naisia, enkä uskalla lähestyä heitä. Kumppareita on kertynyt vino pino kaappeihin.

Ei saamattomuus tee niistä leikkejä.
        Käsityötkin ovat sallittuja, kunhan muistaa etteivät ne ole leikkejä. Leikeissä on aina nainen kumppareineen mukana jakamassa nautinnon, käsitöissähän tuota jakamisen tarvetta ei ole, eestaas liike ranteessa riittää, ja tuollainen ei ole leikkimistä kuten tiedämme.

• on puhunut?
        naisen mukana oloa, kirjoitti:

Käsityötkin ovat sallittuja, kunhan muistaa etteivät ne ole leikkejä. Leikeissä on aina nainen kumppareineen mukana jakamassa nautinnon, käsitöissähän tuota jakamisen tarvetta ei ole, eestaas liike ranteessa riittää, ja tuollainen ei ole leikkimistä kuten tiedämme.

Leikkimisestä ei kukaan ole puhunut. Tavoite on vaan tehdä kumppareilla itsemme tyytyväisiksi.

• se on
        naisen mukana oloa, kirjoitti:

Leikkimistä kumppareiden kanssa. Ja mikäli onnistuu keräilemään mahdollisimman paljon kumppareita naisilta, voi aina vaihdella leikkikaluja.

• myös minulla
        se on kirjoitti:

Leikkimistä kumppareiden kanssa. Ja mikäli onnistuu keräilemään mahdollisimman paljon kumppareita naisilta, voi aina vaihdella leikkikaluja.

Taas olisi yhdet kumpparit haettavissa postista. Kohta eivät mahdu komeroihin.

• tosiasiassa ne ovat
        se on kirjoitti:

kuitenkin vain käsitöitä ilman naisen läsnäoloa.
        Kokeile joskus tuota leikkiä naisen ja kumpparien kanssa, niin ymmärrät tuon eron käsitöiden ja leikkien välillä!

• jankkaamista
        tosiasiassa ne ovat kirjoitti:

kuitenkin vain käsitöitä ilman naisen läsnäoloa.
        Kokeile joskus tuota leikkiä naisen ja kumpparien kanssa, niin ymmärrät tuon eron käsitöiden ja leikkien välillä!

Jos joku ei halua naisia, vaan pelkät kumpparit, niin se heille suotakoon.

• käsityötä, ei leikkimistä.
        jankkaamista kirjoitti:

Jos joku ei halua naisia, vaan pelkät kumpparit, niin se heille suotakoon.

Tuosta on kyse...

• eivät
        se on käsityötä, kirjoitti:

valitä ja saa päänsärkyä niiden kanssa voi naida milloin tahansa aina hyvällä tuulella aina niin ihanan kiihottavan näköisiä

• baarissa

Bongasin kahdeksalla asiakkaana olleella nuorella naisella kumpparit. Haita, Kontioita, Vikingejä ja yksi kuviollinen malli, jota en tuntenut. Sitten harmitti, kun kuulin keskustelun: "Olisipa mullakin kumpparit. Heitin vanhat muuton yhteydessä roskikseen. Nyt pitäisi ostaa uudet."
      Kumpparifettarin sieluun oikein koski tuollainen puhe. Heittää nyt kumpparit roskikseen.

• vika

mun luona kävi eilen pari hevosnaista,molemmilla kontiot toisella käännettynä.kuluneet ja likaiset.tulivat sisälle ja sanoin että täällä ei tarvitse kenkiä riisua joten samalla vauhdilla saapastelivat sisälle.nautin näkemästäni ja he kahvista.

• toimintaa

Kyllä minuakin olisi keljuttanut, jos tuollaisen keskustelun olisin kuullut. Käytetyt kumpparit pitäisi lahjoittaa meille kumpparifettareille.

• joku paikka
        toimintaa kirjoitti:

Kyllä minuakin olisi keljuttanut, jos tuollaisen keskustelun olisin kuullut. Käytetyt kumpparit pitäisi lahjoittaa meille kumpparifettareille.

,jonne naiset saisvat toimittaa käytetyt kumpparinsa. Sieltä me kumppareihin tykästyneet voisimme käydä hakemassa mieleisemme kumpparit.

• kylissä...
        joku paikka kirjoitti:

,jonne naiset saisvat toimittaa käytetyt kumpparinsa. Sieltä me kumppareihin tykästyneet voisimme käydä hakemassa mieleisemme kumpparit.

...pitäisi tosiaan olla joku paikka, minne naiset ja tyttöset voisivat roudata kumpparinsa. Kukahan tekisi tästä eduskunta-aloitteen?

• ajatteleva
        toimintaa kirjoitti:

On se nyt syntiä heittää käytetyt kumpparinsa roskikseen, kun monelle kumppareilla olisi tarvetta vähän toisenlaiselle käytölle.

• puuttuvat

Ennen oli kumpparijutuissa hyviä liiskausjuttuja, mutta nyt ne puuttuvat kokonaan.

• oman ketjunsa

aloittaneet, kaikki kun eivät pidä niitä tänne kuuluvina, ja saavat olla rauhassa ilman turhia huomautuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe