voisiko joku ystävällisesti neuvoa, kuinka moneybookérsin tililtä rahat saa esim. osuuspankin tilille? olen pelannut paffissa ja tallettanut rahaa visa luottokortilta ja nyt tarvitsisi saada rahat pankkiin. voiko joku vaihe vaiheelta selittää mitä pitää tehdä, kun ei toi engalnnin kielikään ole ihan hallussa...kiitos tuhannesti sille joka auttaa!
Vastaukset 3
laittanut tilitietos sinne.
Eli lukeeko seulla
ACCUNT STATUS
Bank account Registered
Jos lukee niin ei muutakun oik. yläkulmasta
WITHDRAW- voe voe
juu lukee, olen antanut osuuspankin iban ja sfiht koodit, ihmettelén vaan menikö oikein kun ei missään lue mun op:n tilinumeroa vaan jotain op oyj helsinki, eli ohjautuuko rahat silti tililleni?
voe voe kirjoitti:
juu lukee, olen antanut osuuspankin iban ja sfiht koodit, ihmettelén vaan menikö oikein kun ei missään lue mun op:n tilinumeroa vaan jotain op oyj helsinki, eli ohjautuuko rahat silti tililleni?
Tehdä ensiksi joku pieni nosto vaikka 10€ ja kato tuleeko perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2262271
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521342Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861177- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76885
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750- 40731