Suomen Armeija

Isoisäni palveli Suomen armeijassa vuosina 1939-1945 ja hän on havaitsi seuraavat epäkohdat puolustusvoimissamme:

1) Homoseksuaalisen käytöksen yleisyys rintamalla.

2) Huonot varusteet

3) Suomalaista sotilasta ei koulutettu hyökkäämään.

4) Alkoholia ei jaettu koskaan.

5) Sotilaiden hermot eivät kestäneet tykistökeskityksissä.

6) Ilmavoimien riittämätön tuki.

7) Upseeriston Suur-Suomi hourailu.

8) Lottien koppava käytös.

9) Ei koskaan lomia.

10) Taistelua ei käyty loppuun saakka. Suomen armeija romahti vuonna 1944.

11) Rintamakarkureiden joukkoteloitukset vuonna 1944.

12) Valloitettujen alueiden siviviiliväestön tuhoaminen.

13) Partisaanisodan aiheuttaminen

14) Sotilaiden huono moraali

15) Taistelu rikollisen asian puolesta.


"Toivottavasti suomen herrat eivät koskaan enää lyö päätään Karjalan mäntyyn"


MarttyyriMallari-TTt

10

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoastaan kohdassa 2 on jotain todellisuuspohjaa. Kohdat yksi ja 3-15 ovatkin sitten täyttä kommunistien valhehorinaa.

      • rintamalla

        Ohitit kokonaan kohdan 1). Mitekäs oli sen homoseksuaalisuuden laita. Ainakin Tom of Finlandilla oli kuulemma kovasti hauskaa saksalaisten upseerien kanssa. Lieneekö moni muukin suomalainen mies menettänyt "neitsyytensä" rintamalla?


      • lukea
        rintamalla kirjoitti:

        Ohitit kokonaan kohdan 1). Mitekäs oli sen homoseksuaalisuuden laita. Ainakin Tom of Finlandilla oli kuulemma kovasti hauskaa saksalaisten upseerien kanssa. Lieneekö moni muukin suomalainen mies menettänyt "neitsyytensä" rintamalla?

        niin että 'kohdat yksi ja 3-15'.

        Etkö osaa tunnistaa kirjoitettuja numeroita?


      • nyt ääliö
        rintamalla kirjoitti:

        Ohitit kokonaan kohdan 1). Mitekäs oli sen homoseksuaalisuuden laita. Ainakin Tom of Finlandilla oli kuulemma kovasti hauskaa saksalaisten upseerien kanssa. Lieneekö moni muukin suomalainen mies menettänyt "neitsyytensä" rintamalla?

        saksan armeija EI hyväksynyt homostelua ollenkaan.esim runkkaamisestakin sai kuoleman tuomion ss-joukoissa.lueppa vaikka suomalaisen ss-miehen muistelma:haudat dnjeprin varrella


    • paska!

      Sinä saatanan vittupää.

    • HOMO?

      Kiitos että paljastit tämänkin seikan tietoomme, (vaikka mikään yllärys se ei ollutkaan) harmi vain että isoisäsi ei ollut riittävän tiukka homo, että hän olisi jättänyt sinun isäsi/äitisi siittämättä ;P

    • Plión

      huonoin provosi hetkeen aikaan

    • aloittaminen!

      niin ja lottien huoraaminenkin unohtui :D

    • yhä paranee

      olla jo provoiksikin niin huonoa tekstiä, ettei tuollaiseen muuta voi sanoa kuin, että hohoijaa.

    • provosoi

      mallari heitti taas priovon ja häipyi.
      Ensinnäkin:
      1. tuskin tiedät kuka ion iso-isäsi. Tuolölainen höyrypää on jonkun viinan litivät YH-äidin jätös.

      2. joten rintamamiesten homoseksuaalisuus on vain sinun fantasiaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe