K-70

ellinorora

Aivan uskomatonta. Itse olen kolkyt ja rapiat, mutta niin vaan upposi ja osui tuo tänään maikkarilta ulos tullut loppukonsertti. Aivan mahtavaa. Nuo alkuperäisbiisit, joita olen kuunnellut saivat aivan uuden merkityksen ja ulottuvuuden. Toivottavasti tuon huomasivat myös ap. biisien tekijät. Kiitos ja kumarrus Antille ja Timolle. Teitte hienon työn ja teillä oli mieletön ja energinen tiimi.

78

24105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo555

      Olen täysin samaa mieltä.

      • Nimetön

        Olin katsomassa konserttia livenä ja konsertti oli muuten hyvä, mutta taas törmäsin samaan asiaan joka on häirinnyt hyvin monessa konsertissa. Minkäihmeen takia säestys täytyy olla niin valtavan kovalla että solistien ääni hukkuu puhumattakaan etta sanoista saisi jotain selvää.


      • dfsfd
        Nimetön kirjoitti:

        Olin katsomassa konserttia livenä ja konsertti oli muuten hyvä, mutta taas törmäsin samaan asiaan joka on häirinnyt hyvin monessa konsertissa. Minkäihmeen takia säestys täytyy olla niin valtavan kovalla että solistien ääni hukkuu puhumattakaan etta sanoista saisi jotain selvää.

        http://s1.bitefight.org/c.php?uid=37549


    • meilläkin

      Ihan liikuttui kyyneliin tämäkin kyynikko.

    • liikuttunut

      Upea konsertti! Olisinpa kuullut paikan päällä. Vieläkin sydän herkistynyt tuosta mahtavasta ohjelmasta!

      • kans lapista--

        jos ois mahollisuus oisin kyll (35) menny konserttiin..seurasin mielenkiinnolla koko sarjan ja koko loppujakson itkin..se vihreän joen..etc tulkinta tuli sydämestä ja sant sai uuden merkityksen
        --olispa kiertue mut ikä jne huomioon ottaen se taitaa olla unohdettu
        -iso käsi ihanalle antille ja timolle ja muulle poppoolle!!!!!!!!


      • kans lapista-- kirjoitti:

        jos ois mahollisuus oisin kyll (35) menny konserttiin..seurasin mielenkiinnolla koko sarjan ja koko loppujakson itkin..se vihreän joen..etc tulkinta tuli sydämestä ja sant sai uuden merkityksen
        --olispa kiertue mut ikä jne huomioon ottaen se taitaa olla unohdettu
        -iso käsi ihanalle antille ja timolle ja muulle poppoolle!!!!!!!!

        Siis täälläkin petti pokka ja silmät kostui.. Jotenkin sanat saivat ihan oman merkityksen! Upee teko teamilta! :)


      • juska345

        oli kertakaikkiaan mahtava ohjelma,,,
        Kiitos vetäjille,, olette ihania,,,
        talouspaperi rulla kourassa katselin jokaisen ohjelman,,jopa vielä nauhoitettuna toiseen kertaan ,,Siinä taas tuli todistettua ,,että elämää voi elää täysillä loppuun asti,,
        kaunis kiitos osanottajille sekä järjestäjille..
        voi kunpa olis nähnyt livenä


      • Vierailija
        juska345 kirjoitti:

        oli kertakaikkiaan mahtava ohjelma,,,
        Kiitos vetäjille,, olette ihania,,,
        talouspaperi rulla kourassa katselin jokaisen ohjelman,,jopa vielä nauhoitettuna toiseen kertaan ,,Siinä taas tuli todistettua ,,että elämää voi elää täysillä loppuun asti,,
        kaunis kiitos osanottajille sekä järjestäjille..
        voi kunpa olis nähnyt livenä

        Mulla kävi onni, kun pääsin kokemaan molemmat mahtavat konsertit. Lataus oli paras ekassa konsertissa. Joku kyseli että mitä biisejä siellä kaikenkaikkiaan esitettiin. Muisti saattaa pätkiä alle viisikymppiselläkin, mutta tässä ainakin muutama.

        Moottoritie on kuuma
        Heilutaan
        Koivuniemen herra
        Olen kaunis
        Elämän tarkoitus
        Levottomat jalat
        Vihreän joen rannalla
        Kaikki nuoret tyypit
        Paska kaupunki
        Kolme cowboyta
        Huda hudaa
        Taivas lyö tulta
        Huomenna
        Anna mulle
        Pilke silmäkulmassa
        Rock around the clock (Nallen bravuuri!)

        Elämä ei palaa ennalleen: tämä ohjelma ja konsertit jättivät pysyvän jäljen. Kiitos kaikille mukana olleille!


      • pirrje

        ihanaa kun jäin vahingos istuu ja tuijottaa sitä ohjelmaa,,,,, itku tuli kun ne kaksi frouvaa lauloi.......upeeta kiitos...( ajttelin miten upeelta sattui tuntumaan niiden omista lapsista jotka oli vaikka paikanpäällä, vau.) yks 40.v. ihailija tyttö


    • Nimetön

      Minä olen 39 v ja minä kanssa katsoin itku silmässä konsertin eilen illalla (onneksi olin yksin kotona =) ). aivan mahtavaa timo ja antti SUURI KIITOS OHJELMASTA.

      • Suur kiitos

        Sydämen pohjasta kiitos, oli kerrankin tv;ssä ohjelma jonka ei soisi loppuvan. Kyyneleet vieri, ja lauloin mukana. Iso halaus Timo ja Antti ja koko tiimi.


    • Kyynel poskelle vierähti. Aivan uskomaton juttu!!

      Lisää tällaisia ja pian. Vanheneminen ei tarkoita ajatuksen ja sydämen ruostumista!!
      Aitoa viihdettä!!
      KIITOS TUOTTAJATIIMILLE!!

      • iki ihastunu

        Siis jos tollasii ohjelmia tulis enemmän vois vaikka telkku luvan maksaa.Ihan käsittämättömän ihan,ei voinu ilman kyyneliä katella,,,,,KIITOS teille kaikille jotka sen teitte,olitte tosi mahtavia!!!!!!!!!!!!!!


      • yxvaan...

        ohjelman tuottajille ja muulle tiimille joka oli mukana tässä jutussa. Erittäin suuret kiitokset Timolle ja Antille, teitte erittäin hienon ja viihdyttävän ohjelman ja samalla teitte myös esimerkillistä vanhustyötä.Oli todella ilo katsella näitä ikinuoria yli 70 v rock-mummoja ja pappoja.Ohjelma toi vanhuuden esiin uudessa valossa=)Ja luonnollisesti isot kiitokset ohjelman päähenkilöille..kaikille rock-mummoille ja papoille..te ootte staroja!!!


    • tosi upeeta

      Täällä myös kiitetään ja kumarretaan koko tiimille, teitte mahtavan konsertin. Liikutuin myös kyyneliin.

    • Buuuuuuuuuuuuu!

      Pyh, täyttä tuubaa!
      Karseeta biisien raiskaamista. Ei se, että ihminen on vanha oikeuta laulamaan päin persettä. Karseeta määkimistä. Pari pappaa ylti jonkinlaiseen suoritukseen, mutta mummeleitten määkiminen oli melkoista ammuvainaan nuotilla kiakumista.
      En tykännyt! JAK!

      • Kuivakoipi

        Siis män en kyllä ymmärrä mitä hohtoa kyseisessä ohjemassa edes oli. Jotain kamalaa eläkeläisten huutoa koko ohjelma. Kaikkia ohjelmia sitä keksitäänkää!


      • .........................

        kun sinä olet 70v.Et tajua mitään.


      • tsippadaa
        Kuivakoipi kirjoitti:

        Siis män en kyllä ymmärrä mitä hohtoa kyseisessä ohjemassa edes oli. Jotain kamalaa eläkeläisten huutoa koko ohjelma. Kaikkia ohjelmia sitä keksitäänkää!

        samassa iässä kuin nämä LOISTAVAT esiintyyjät uskallatko heittäytyä samanlaiseen,tuskinpa!komenttisi ainakin oli kovin negatiivinen...tässä nyt tuskin haettiin uusia pavarotteja tai callaksia vaan ohjelman idea oli ihan jotain muuta,ei sitten auennut....pitääkö iäkkäämmän väen laulaa joko virsiä tai ennen sotia soineita lauluja.näköjään ainakin omasta mielestäsi.mitä näihin nyky biiseihin tulee olen monenmonituista kertaa kuullut paremman tulkinnan jopa karaokessa.


      • Ikiteini 37v.

        Ei tässä nyt parasta laulajaa haettukaan! Ideana käsittääkseni oli että saadaan "vanhukset", jotka noin yleensä eivät voi sietää tai ymmärtää nuorisomusikkia ja kulttuuria avartamaan näkemystään ja kokeilemaan jotain uutta. Mielestäni sarja oli todella mahtava, hellyyttävä ja koskettava. Ei aina nuotit välttämättä osuneet kohdalleen, mutta esitys ja siihen heittäytyminen täysillä, oli se mikä sai minun tunteet pintaan. Ja tämä lesken esittämä vihreän joen rannalla tiputti todella polvilleen. Upeaa, mahtavaa, Bravo!


      • doremifasolati
        Ikiteini 37v. kirjoitti:

        Ei tässä nyt parasta laulajaa haettukaan! Ideana käsittääkseni oli että saadaan "vanhukset", jotka noin yleensä eivät voi sietää tai ymmärtää nuorisomusikkia ja kulttuuria avartamaan näkemystään ja kokeilemaan jotain uutta. Mielestäni sarja oli todella mahtava, hellyyttävä ja koskettava. Ei aina nuotit välttämättä osuneet kohdalleen, mutta esitys ja siihen heittäytyminen täysillä, oli se mikä sai minun tunteet pintaan. Ja tämä lesken esittämä vihreän joen rannalla tiputti todella polvilleen. Upeaa, mahtavaa, Bravo!

        En nähnyt keikkaa kokonaan, mutta meinasi silmät vettyä kun vihreän joen rannalla tuli, siis kun se biisi siis tuli:)) Jotenkin todella herkkä ja koskettava tilanne. Paska kaupunki taasen nauratti aivan suunnattomasti. Taivas lyö tulta oli miehekkäämpi kuin orkkis.
        Hieno keikka!


      • dooris

        Oletettavasti ko.kirjoituksen takana on 11 v. murros iässä oleva uhmamielinen kakara.


      • minku_82

        Toivottavasti tämän viestin tarkoitus oli provosoida, tai sitten olet todella tyhmä ja ahdasmielinen ihminen (mielestäni tuo on jopa 11-vuotiaalta tyhmää). Kuinkahan monta kertaa nämä kappaleet on oikeasti raiskattu esim. idolsissa?? Ja oliko pakko katsoa jos et tykännyt? Ymmärrätkö, kuinka paljon vanhoille ihmisille merkitsee se, että saa tilaisuuden tehdä jotain todella ainutlaatuista? Jos katsoisit alkupään jaksoja, joissa kuorolaiset kertovat elämästään ja kokemuksistaan, et varmasti voisi sanoa noin. Varmasti he voittivat tarinoillaan kaikkien sympatiat puolelleen.

        Itse katsoin konsertin vedet silmissä, välillä nauroin niin kovasti, välillä olin niin liikuttunut. Todellakin vihreän joen rannalla oli todella koskettava, mutta niin oli myös Nalle Lindströmin avaus kappaleessa olen kaunis. Tuntuu, että tulee oikein ikävä kaikkia kuorolaisia kun ohjelma nyt loppui :(


      • suvaitsemattomuudessasi

        pienen pieni sielu. Raukka parka onko kotona ollut huoraava äiti ja juoppo isä ja lapsilla kaljapullot leluina.


      • Kuivakoipi
        tsippadaa kirjoitti:

        samassa iässä kuin nämä LOISTAVAT esiintyyjät uskallatko heittäytyä samanlaiseen,tuskinpa!komenttisi ainakin oli kovin negatiivinen...tässä nyt tuskin haettiin uusia pavarotteja tai callaksia vaan ohjelman idea oli ihan jotain muuta,ei sitten auennut....pitääkö iäkkäämmän väen laulaa joko virsiä tai ennen sotia soineita lauluja.näköjään ainakin omasta mielestäsi.mitä näihin nyky biiseihin tulee olen monenmonituista kertaa kuullut paremman tulkinnan jopa karaokessa.

        Miksi edes lähtisin noin epätoivoiseen ohjelmaan, missä ei ole idean hippusta?


      • Kuivakoipi
        dooris kirjoitti:

        Oletettavasti ko.kirjoituksen takana on 11 v. murros iässä oleva uhmamielinen kakara.

        Mä en nyt ymmärrä.
        Itse ohjelman formaatti ei ole iskenyt välttämättä osaankaan Suomen aikuisiin. Väitätkö sä sitä, että jotkut murrosikäset ei vois sanoa omaa kommenttiaan K-70 ohjelmasta, mutta aikuiset saisi? Otatko sä siitä niin pahasti nokkiis jos jotkut ei vain yksinkertaisesti pidä kyseisestä ohjelmasta sitten tippaakaan. Hei haloo, jos olet itse ohittanut jo murrosikä vaiheen, sun pitäs jos älytä, että ihmisillä on mielipiteet!


      • huu
        Kuivakoipi kirjoitti:

        Siis män en kyllä ymmärrä mitä hohtoa kyseisessä ohjemassa edes oli. Jotain kamalaa eläkeläisten huutoa koko ohjelma. Kaikkia ohjelmia sitä keksitäänkää!

        Sun oppi ensi kirjutamu -sittun vasta arvostellu


      • asiaa....
        Kuivakoipi kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärrä.
        Itse ohjelman formaatti ei ole iskenyt välttämättä osaankaan Suomen aikuisiin. Väitätkö sä sitä, että jotkut murrosikäset ei vois sanoa omaa kommenttiaan K-70 ohjelmasta, mutta aikuiset saisi? Otatko sä siitä niin pahasti nokkiis jos jotkut ei vain yksinkertaisesti pidä kyseisestä ohjelmasta sitten tippaakaan. Hei haloo, jos olet itse ohittanut jo murrosikä vaiheen, sun pitäs jos älytä, että ihmisillä on mielipiteet!

        http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.608522!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg


      • olet...
        Kuivakoipi kirjoitti:

        Miksi edes lähtisin noin epätoivoiseen ohjelmaan, missä ei ole idean hippusta?

        ... nimesi veroinen!! AIVOTON!!


      • paatelainen

        sulle vaan tiedoks et oot tosi köyhä tyyppi... pitäiskö vanhojen istuu kiikkustuolis ja murehtii samoin kun sä... oot naurettava,, anna vanhojen elää täysil.. on muuten sul viel pitkä taival ees....ps.. toivottavasti kun sä tuut vanhax niin saat tilaisuuden laulaa ja päin persittä..... jos uskallat ja vieläpä julkisesti..


      • Ouraska

        Haista paska


    • moppi2

      loppuu aikanaan.ihanaa nähdä ihmisiä jotka pistivät itsensä peliin niin Timo,Antti ja ennenkaikkea ihanat esiintyjät

      • ihanaa oli...

        Hehän ovat enemmän rock sukupolvea kuin nuoret! Eiks niin??
        Sanattomaksi jäi. Ei voinut kuin antaa tunteiden viedä, itkusta nauruun. Niin liikuttavaa ja aitoa. Haluaisin olla heidän kaltaisensa kun tulen vanhemmaksi. Omata rohkeus laittaa itsensä likoon. Sydänhän on aina nuori.
        Ei mitään sijaa teeskentelyllä. Elämänkokemus antoi syvyyttä lauluihin ja olivat upeasti valittuja!!

        KIITOS tekijöille ja ennenkaikkea sankareille!!


    • valui täälläkin

      Tosi hyvä ohjelma! Oliko peräti suomalainen keksintö???

      Näkisi vaan sen koko konsertin!
      Sitä odotellessa kiitos kaikille ohjelmaan osallistuneille!!!

    • konsertti

      Aivan ihana konsertti! Vihreän joen rannalla sai melkein liikuttumaan. Kiitos Timolle ja Antille, ja tietysti K-70- kuorolle.

      • G-mini

        En ole seurannut ohjelmaa, klikkasin itseni sattumalta tähän topicciin ja piti youtubesta etsiä kyseinen biisi. Olen kuullut sen usein, mutta en ole ikinä tiennyt biisin nimeä koska en tykkää yhtää eppuje musiikista, siksipä tuo ohjelmassa esitetty
        Jaakko Rautio - Vihreän joen rannalla oli paljon parempi. :)
        tässäpä linkki

        http://youtube.com/watch?v=cUX8XshEx4o


      • G-mini

        En ole seurannut ohjelmaa, klikkasin itseni sattumalta tähän topicciin ja piti youtubesta etsiä kyseinen biisi. Olen kuullut sen usein, mutta en ole ikinä tiennyt biisin nimeä koska en tykkää yhtää eppuje musiikista, siksipä tuo ohjelmassa esitetty
        Jaakko Rautio - Vihreän joen rannalla oli paljon parempi. :)
        tässäpä linkki

        http://youtube.com/watch?v=cUX8XshEx4o


    • Konsertti oli mahtava...sääli vaan, että niin lyhyt. Ei muuta kuin kiertueelle, että saadaan kuulla livenä muutkin, kuin omaiset. Miettikääpä, jos tolle porukalle tehtäisiin oma biisi ja ensi vuonna euroviisukarsintoihin. Varmasti läpi ja saisi taatusti suosiota maailmallakin.

    • ''ää''ää

      Aivan ihana ohjelma. Oli mahtavaa nähdä etteivät kaikki eläkeikäiset ole kuivia kalkkiksia jotka eivät edes tahdo ymmärtää nykymaailman menoa, vaan vain istua kiikkustuolissa napisemassa siitä miten kaikki uusi on hölynpölyä. Ihan loistavaa heittäytymistä näiltä kuorolaisilta. Erityisen herttaista oli kun kuorolaiset menivät goottivaateliikkeeseen ja sovittelivat vaatteita ilman ennakkoluuloja :D

    • kyyneleet silmät

      Oon 21 v ja itsekin itkin kun katsoin sitä...Koskettavaa oli...

      • rockin ystävä

        Kyllä kolahti tälläiseen yli 40-kymppiseen rock-musiikin suurkuluttajaan. Oli tosi mukava seurata näiden mummojen ja vaarien valmistautumista esitykseen. Itse konserttihan oli silkkaa rautaa ja sai kyllä silmäkulman kostumaan. Yleensä en jaksa tosi-tv ohjelmia seurata yhtä jaksoa enempää,mutta tähän jäi heti koukkuun. Kiitokset mukavasta ohjelmasta koko tiimille!
        Meinasi ihan unohtua,se Teräsbetonin biisihän oli parempi kuin alkuperäinen..


      • muualta
        rockin ystävä kirjoitti:

        Kyllä kolahti tälläiseen yli 40-kymppiseen rock-musiikin suurkuluttajaan. Oli tosi mukava seurata näiden mummojen ja vaarien valmistautumista esitykseen. Itse konserttihan oli silkkaa rautaa ja sai kyllä silmäkulman kostumaan. Yleensä en jaksa tosi-tv ohjelmia seurata yhtä jaksoa enempää,mutta tähän jäi heti koukkuun. Kiitokset mukavasta ohjelmasta koko tiimille!
        Meinasi ihan unohtua,se Teräsbetonin biisihän oli parempi kuin alkuperäinen..

        että joku pikkupoika oli sanonut jotenkin näin: Tuo teräspappahan on parempi kun Teräsbetoni."
        :D


    • Muuhu

      Hän oli meillä siellä joskus maalla, Suomen kauneimmassa kunnassa, mutta se olikin 60-luvulla. Kuuskytluku oli silloin kun minä aloitin elämän. Todella hienoa nähdä uudestaan ja tunnistaa hyvä tyyppi. Hienoa Olli Pykäläinen, olet hieno tyyppi.

      • AriTorpp

        Olisipa hauska tietää, ken lienet. Tässä eläkepäivilläni tällaistakin teki mieleni kokeilla.

        Kaikkea hyvää, Sinulle ja omillesi!

        Terv Olli E O P


    • Icie

      Olipa huikea elämys tuo konsertti, ja koko sarjan katsominen! Toivottavasti pystyn nauttimaan elämästä seitsemänkymppisenä yhtä paljon kuin nämä ihanat vanhukset. Taivas lyö tulta oli aivan huikea tulkinta, samoin Vihreän joen rannalla.

      • ---------

        elämys täällä kotisohvalla tuo konsertti! En voinut pidätellä kyyneleitäni millään. Niin hellyttäviä olivat nämä energiset seniorit!


    • Lil'Nin

      Mua ei jaksanu oikeestaa kiinnostaa toi sarja, en siis seurannut, mut satuin telkkarin ääreen kun konsertti alkoi, ja kyllä kannatti katsoa! Aivan loistavia oli kuorolaiset, täysillä mukana alusta loppuun! Itku tuli mullakin :) Ja en ees pysty ymmärtämään, miten ne oli osannu valita noi biisit, oli pari sellasta laulua, joita en voi norm. edes sietää, mutta kuoro toi niihin ihan uuden katsontakannan! :) Siis se, et miten on osattu valita sellaset biisit, et he saivat niistä sellaset ironiat irti, ja se, että sopii minkäikäsen ihmisen suuhun tahansa ne sanat, jotka saa tavallaan ihan uuden merkityksen :D Menee vähän sekavaks tää mun selitys :D:D

    • opiskelija87

      Todellakin oli aivan upeeta katseltavaa toi koko ohjelma saati sitten koko konsertti!

      Kyllä multa pääsi jopa pienet itkut sitä katesellessa vaikka vasta reilu 20 on ikää. Iiris ja Nalle forever!

      • Huda Hudaaaaa

        Luin justiin että huhtikuussa konsertin saa DVD:nä. Aion hankkia,sillä olin katsomassa sitä Aleksanterin teatterissa ja konsertti oli aivan mahtava. Se tunnelma ja energian määrä oli aivan huikea. Olisi hienoa,jos itselläkin vielä riittäisi virtaa noin paljon yli seitsemänkymppisenä.Kyyneleet virtasi monta kertaa konsertin aikana,kun teitä kuunteli.Ilon ja liikutuksen kyyneleet. Halauksia ja silityksiä kaikille kuorolaisille. Teitä on jo ikävä!


      • Dvd:tä odottava
        Huda Hudaaaaa kirjoitti:

        Luin justiin että huhtikuussa konsertin saa DVD:nä. Aion hankkia,sillä olin katsomassa sitä Aleksanterin teatterissa ja konsertti oli aivan mahtava. Se tunnelma ja energian määrä oli aivan huikea. Olisi hienoa,jos itselläkin vielä riittäisi virtaa noin paljon yli seitsemänkymppisenä.Kyyneleet virtasi monta kertaa konsertin aikana,kun teitä kuunteli.Ilon ja liikutuksen kyyneleet. Halauksia ja silityksiä kaikille kuorolaisille. Teitä on jo ikävä!

        Mahtavaa, jos tuo tieto DVD:stä pitää paikkansa. ISO kiitos koko konsertin tuotantotiimille. Lisää tällaista!


      • Huda Hudaaaaa
        Dvd:tä odottava kirjoitti:

        Mahtavaa, jos tuo tieto DVD:stä pitää paikkansa. ISO kiitos koko konsertin tuotantotiimille. Lisää tällaista!

        Palautesivuilla lukee,että tulee huhtikuussa.


    • ohjelma,

      hienoja esiintyjiä.

      Mixi pitää silti nähdä telkkarista, että vanhemmatkin ihmiset ovat ja osaavat? Sehän pitäisi olla fakta muutenkin.
      Ja miksi yhteiskunta hiljentää ja latistaa ihmiset vanhemmuuten, niin että tarvitaan tällaisia ihmevirityksiä, että entinen elämänhalu palaisi?

      Ohjelman ilo pitäisi olla arkipäivää, toivottavasti joskus.

    • mummelit rulaa

      Toden totta oli aivan mainio ohjelma ja loppukonsertti oli rrrautaa! Itse työskentelen lähioitajana vanhusten palvelukodissa, ja täytyy kyllä sanoa, että ihailen valtavasti k-70 poppoon "nuorukaisia" joille yli 70 vuoden ikä ei ole todellakaan este, eikä kaiken loppu. Ehdottomasti enemmän tällaista asennetta vanhuksiin, ja moni vaiva ja elämän raskaampi puolikin tuntuisi helpommalta! Toivottavasti tämä ohjelma pienensi myös ikäluokkien välistä kuilua, jotta nuoret, jotka saattavat jopa halveksua vanhoja ihmisiä, saavat uutta näkökulmaa. Kaikin puolin upeeta :)

      • Teräspappafani

        Saataisiinpa se Teräspappa esittämään levyllinen Teräsbetonin biisejä. Ostaisin varmasti levyn itselleni, sillä pappa oli parempi kuin Teräsbetoni itse. Oli se aivan uskomaton esitys!!!


      • tsippadaa
        Teräspappafani kirjoitti:

        Saataisiinpa se Teräspappa esittämään levyllinen Teräsbetonin biisejä. Ostaisin varmasti levyn itselleni, sillä pappa oli parempi kuin Teräsbetoni itse. Oli se aivan uskomaton esitys!!!

        enemmän tatsia ja ihan energisen näköisiä ja tuntuisia,homma tuli sydämmestä eikä väkisin vääntäen


      • Hevipappa
        tsippadaa kirjoitti:

        enemmän tatsia ja ihan energisen näköisiä ja tuntuisia,homma tuli sydämmestä eikä väkisin vääntäen

        Ei ollut muidenkaan esitykset ollenkaan hullumpia! :)


    • seitsämäntoista

      parasta mitä televisiosta on tullut sitten.. koskaan. nyt minulla ei sitten televisioa olekaan, kun tuskin sieltä mitään tulee taas seuraavaan 17 vuoteen. kiitos k70-tiimi : )

    • jälleen kerran

      Upeita suorituksia! Lisää tällaista! Nautittiin.

      Toivoisin, että omat vanhemmat olisivat aikoinaan yhtä virkeitä teräsmummoja ja -pappoja. Tai että itse jaksaisi. Virtaa!

      • Jospa Minäkin Joskuskus

        Katsoin myös kyseisen sarjan alusta asti ja olen heistä,koko porukasta todella ylpeä,he todella jaksoivat antaa kaikkensa.Enhän tietty pitänyt kaikista kappaleista,mutta se ei ollut heidän vikansa,sillä eihän kaikki tykkää kaikesta.Mutta kaiken kaikenkaikkiaan,näitten ikä ihmisten panos oli huikea,siitä kiitos heille ja myöskin tietty heidän ohjaajilleen ,jotka tekivät myös hienoa työtä.


    • Lisää tätä.

      Oli kyllä mahtavaa katseltavaa koko ohjelmaketju alun vaikeuksistakin ihan loppuhuipentumaan saakka.
      Nykyisten sisustus - ja ilmanaikuisten näyteltyjen survival - ohjelmien jälkeen oli kyllä katsojalle tervehdyttävä vaikutus tuolla ohjelmalla. Palasi ikäänkuin maanpinnalle että tätähän se todellinen elämä on..
      Itse ihastuin kahden ladyn laulamaan Pauli Hanhiniemen kappaleeseen eniten, silloin kyyneleet virtasi vaikka jo kohta viiskytä on itselläni mittarissa. Sitä jotenkin alkaa huomaamaan elämän rajallisuuden..
      Kiteytettynä voi sanoa että tuosta ohjelmasta ei hakemallakaan löydy mitään negatiivista. Kiitos tiimille ja maikkarille, rohkea "veto" teiltä.

    • UUDELLEEN......

      Onko tietoa, koska konsertti uusitaan. Tai koko ohjelmasarja. Jäi näkemättä osa ja kaikki kehuu niin mahdottomasti.

      • Kaija P.

        Ihanaa, nyt päästään katsomaan koko K-70 -sarja pötköön. Uuden vuoden aattona nähdään loppukonsertti jeeee!

        Tänään ruudun ääreen klo 16.30.


    • ihanat papat!

      Te todistitte, että elämä ei pääty seitsemään kymppiin.:)
      On uskallettava elää niin kauan kuin päiviä riittää!
      Tämä olkoon opiksi meille nuoremmille.

      • tahtoo lisää

        Todellakin aivan upea konsertti. Ois vain koko konsertti pitäny näyttää ihan kokonaan...Loistavaa,Timo ja Antti,sekä tietysti tämä ihki-ihana K70-kuoro...


      • ja valoisa ohjelma
        tahtoo lisää kirjoitti:

        Todellakin aivan upea konsertti. Ois vain koko konsertti pitäny näyttää ihan kokonaan...Loistavaa,Timo ja Antti,sekä tietysti tämä ihki-ihana K70-kuoro...

        Ihan ohjelma, tykkäsin kovasti mummuista ja papoista. Katsojaluvut jäivät ihmeen alas, johtuiko Kotikadusta?
        Katsoin jokaisen jakson ja uusinnat päälle! Mummoista tykkäsin erityisesti Birgitistä ja Martasta ja siitä lahtelaisesta naisvoimistelijasta. Oisi ihanaa, kun olis itselläkin sellainen äiti/mummo!


      • Kaija P.
        ja valoisa ohjelma kirjoitti:

        Ihan ohjelma, tykkäsin kovasti mummuista ja papoista. Katsojaluvut jäivät ihmeen alas, johtuiko Kotikadusta?
        Katsoin jokaisen jakson ja uusinnat päälle! Mummoista tykkäsin erityisesti Birgitistä ja Martasta ja siitä lahtelaisesta naisvoimistelijasta. Oisi ihanaa, kun olis itselläkin sellainen äiti/mummo!

        Olin molemmissa konserteissa ja kyllähän ne veivät jalat alta. Vieläkin on sellainen jännä olo. Taisi tämä juttu jättää pysyvän jäljen ja näyttää suunnan elämään asennoitumiseen :)

        Iiris ja Anneli olivat ihania. Jussi Pesu myös. Ja olen samaa mieltä - se lahtelainen naisvoimistelija Anja vei potin mahtavalla vedollaan.


    • .JA...

      ...KOVAA...SÄÄLITTÄVÄÄ KATSOTTAVAA...TOPI SORSAKOSKI ON SAMALLA TASOLLA KUIN K-70 TAI HIUKAN ALEMMALLA TASOLLA..!!!!!

    • gsgs

      mahtava oli!

    • K-70 OLI PARAS OHJELMA KOSKAAN TEHDYISTA OHJELMISTA

    • Todella hieno hetki esiintyjille kuin omaisille lisää vaan samanlaista ompahan jotain erinlaista jokapäiväisiin saippuasarjoihin HYVÄ TIMO JA ANTTI

    • upeeta...

      Aivan loistoformaatti tuo K-70. Eka 'reality'- juttu minkä seurasin kiinnostuneena jokaikisen jakson!

    • taru66

      tosiaan aivan mahtava konsertti eri ikäryhmät vaan laulamaan,aivan upaa

    • simmppeli

      mahtavaa rohkeutta osallistujilta, hauska katsoa

    • mUsamies

      Kiitos!!

      • Liiiisa53

        Ei kyllä kiinnostanut tämä ohjelma. Ehkä olen jo niin lähellä vanhuusikää, mutta mieluummin katson/kuuntelen nuoria...En kuulu karaoke-laulajiinkaan. Mutta makuasioitahan nämä on, antaa kaikkien kukkien kukkia. Tämä nyt on mun mielipide. Musiikkimakuni kallistuu kyllä metallin puoleen, että ei sillä=)


    • Kaija P.

      K-70 ja Lahden Naislaulajat yhteiskonsertissa äitienpäivän aattona 9.5. Lahdessa.
      Lisätietoja täältä:
      www.lahdennaislaulajat.fi
      ja liput Lippupalvelusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe