Valvojalle Lemmen viemää

julkaisusta

Tän viestin voi poistaa mutta ehdottaisin että voisitko tehdä lemmen viemää sarjasta adressin ihmisille jotka haluaisivat saada ko ohjelman dvd:lle? Sit kesällä laitettaisiin hyvällä perustelulla subille. Tekisin itse mutta kun en osaa.

Luin että adressin avulla on saatu tuhkimotarina dvd:lle ja sitä paitsi sdl:stä on jo esim.booky,amazon ja bookplus on julkaissut saksalaiset dvdt ilman suomitekstejä. Olen kysynyt discshop,videodivarit,filmifriikit läpi ja kukaan ei tiedä julkaistaanko dvd:lle.

Tekisi mieli ostaa noi amazon dvdt mutta kun en nähnyt sarjaa alussa niin harmittaa katsoa sitten sarjaa kun ei kieltä ihan ymmärrä. Varsinkaan kun ei katsonut alkua niin ei muista.. Olen saksaa kyllä opiskellut joten joitakin sanoja ymmärrän/muistan. Mutta en niin hyvin että ilolla katsoisin dvdtä missä ei ole suomiteksti mahdollisuutta. Teksityksenhän saa sitten tarvittaessa pois jos haluaa kieltä opiskella tai jotain, mut saa takas kun menee ihan yli ymmärryksen (ainakin alku ko syystä.)tämän takia saksan dvdt on hieman ikäviä ja on saksa dvdt ainakin bookplussalla kalliit.

Tämän takia ja ehkä toivottavasti joku muukin haluaisi sarjan dvd:lle??

Mä toivon vaikka luulen että ei tehdä kun sarja on aika pitkä. Tuhkimotarinakun ei mikään pitkä sarja ollut ja katsojaluvut olivat tosi hyvät, siks uusintakin.

9

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttitypy

      älä loukkaannu. mut mun mielipide on se et tuhkimotarinan pitäis tulla koska lemmen viemä on vähän sellasta missä ei tapahdu oikeen mitään.. on kattonut kyl pari jaksoo meinasin nukahtaa sori...:) mutta joskus sitä on ihan mukava katsella...

    • Estrambótica

      Tuhkimotarina juuri oli pitkä sarja, 178 osaa jäähyväisjakso Adios Gordita. Ainakaan ulkomailla nuo Lemmen Viemän DVD:t eivät ole sisältäneet viittäkymmentä osaa enempää... Eli sarja on pätkitty DVD:lle.

      • Ei ymmärrä

        >Ainakaan ulkomailla nuo Lemmen Viemän DVD:t eivät ole sisältäneet viittäkymmentä osaa enempää... Eli sarja on pätkitty DVD:lle.<

        Mitä tää tarkoittaa? Yhdellä DVD:llä 50 osaa vai mitä?


      • julkaisusta
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        >Ainakaan ulkomailla nuo Lemmen Viemän DVD:t eivät ole sisältäneet viittäkymmentä osaa enempää... Eli sarja on pätkitty DVD:lle.<

        Mitä tää tarkoittaa? Yhdellä DVD:llä 50 osaa vai mitä?

        *Tarkoitin tuolla tuhkimotarina ei ollut pitkä* sitä, että lemmen viemäässä on paljon enemmän jaksoja ja siten tuhkimotarina on lyhyempi. Tämän takia ajattelin että ei ehkä julkaista.

        Mä ymmärsin tuon viimeisen viestin niin, että dvd levyjen numeroita ei ole kun 50 asti ja per levy on 3 dvdtä kerrallaan. Esim. levy 1:ssä on jaksot 1-10. Eli ettei kaikkia esitettyjä lemmen viemää jaksoja olisi tehty dvd:lle.

        Ainakaan jakso numeroa tuo ei voi tarkoittaa sillä olen nähnyt ainakin amazonilla että levyjä on ainakin jaksoon 200 asti.


      • Rhanna
        julkaisusta kirjoitti:

        *Tarkoitin tuolla tuhkimotarina ei ollut pitkä* sitä, että lemmen viemäässä on paljon enemmän jaksoja ja siten tuhkimotarina on lyhyempi. Tämän takia ajattelin että ei ehkä julkaista.

        Mä ymmärsin tuon viimeisen viestin niin, että dvd levyjen numeroita ei ole kun 50 asti ja per levy on 3 dvdtä kerrallaan. Esim. levy 1:ssä on jaksot 1-10. Eli ettei kaikkia esitettyjä lemmen viemää jaksoja olisi tehty dvd:lle.

        Ainakaan jakso numeroa tuo ei voi tarkoittaa sillä olen nähnyt ainakin amazonilla että levyjä on ainakin jaksoon 200 asti.

        Tutkin asiaa Saksan Amazonista ja sieltä selviää että tällä hetkellä LV:tä löytyy dvd:ltä aina jaksoon 260 saakka. Yhdessä boxissa on siis aina 10 jaksoa ja boxeja siis tällä hetkellä 26 kpl. Lisää varmastikin on tulossa. Hinnat liikkuvat boxeissa n.20 euron molemmin puolin.

        Korjataanpa sen verran että julkaistuja boxeja on tällä hetkellä osaan 240 saakka ja nuo kaksi muuta boxia ovat tulossa myyntiin 13.3. ja 17.4.

        Yritys saada LV dvd:t meidän markkinoille ei ole mikään mahdoton yritys, joten mikään ei estä meitä sarjan faneja yrittämästä esim. tuon adressin kautta. Voin tehdä adressin asian puolesta kun ehdin.


      • julkaisusta
        Rhanna kirjoitti:

        Tutkin asiaa Saksan Amazonista ja sieltä selviää että tällä hetkellä LV:tä löytyy dvd:ltä aina jaksoon 260 saakka. Yhdessä boxissa on siis aina 10 jaksoa ja boxeja siis tällä hetkellä 26 kpl. Lisää varmastikin on tulossa. Hinnat liikkuvat boxeissa n.20 euron molemmin puolin.

        Korjataanpa sen verran että julkaistuja boxeja on tällä hetkellä osaan 240 saakka ja nuo kaksi muuta boxia ovat tulossa myyntiin 13.3. ja 17.4.

        Yritys saada LV dvd:t meidän markkinoille ei ole mikään mahdoton yritys, joten mikään ei estä meitä sarjan faneja yrittämästä esim. tuon adressin kautta. Voin tehdä adressin asian puolesta kun ehdin.

        ok. Olisi tosiaan kiva jos sinulla löytyisi aikaa tehdä adressi dvdn johdosta. Toivottavasti siihen tulee halukkaita. Jään odottelemaan ja kiitos avusta;)Toivottavasti ei ole kova vaiva tehdä?


      • faani
        julkaisusta kirjoitti:

        ok. Olisi tosiaan kiva jos sinulla löytyisi aikaa tehdä adressi dvdn johdosta. Toivottavasti siihen tulee halukkaita. Jään odottelemaan ja kiitos avusta;)Toivottavasti ei ole kova vaiva tehdä?

        olis tosi kiva kun joku tekis sen LV DVD:lle -adressin. Harmi kun niis saksassa ilmestyneissä DVD:ssä ei oo suomen kielen mahdollisuutta :/ suomen kielihän tosin on aika tuntematon maailmalla etten ihmettele kyl että kieltä ei oo saksan boxeissa. :)


      • julkaisusta
        faani kirjoitti:

        olis tosi kiva kun joku tekis sen LV DVD:lle -adressin. Harmi kun niis saksassa ilmestyneissä DVD:ssä ei oo suomen kielen mahdollisuutta :/ suomen kielihän tosin on aika tuntematon maailmalla etten ihmettele kyl että kieltä ei oo saksan boxeissa. :)

        Kiva että joku muukin haluaisi tuon sarjan dvd:lle ja sitä kautta janoaa tuota adressia. Enkä näin ollen ole ainoa.Toivottavasti meitä on vielä enemmän.

        Niin noista saksan boxseissa mitä noi amazon, booky ja bookplus myyvät, niin niissä ei ole mitään tekstityksiä. Kysyin bookplussasta. Joten ei oikein käy meille LV: faneille.


      • julkaisusta
        julkaisusta kirjoitti:

        Kiva että joku muukin haluaisi tuon sarjan dvd:lle ja sitä kautta janoaa tuota adressia. Enkä näin ollen ole ainoa.Toivottavasti meitä on vielä enemmän.

        Niin noista saksan boxseissa mitä noi amazon, booky ja bookplus myyvät, niin niissä ei ole mitään tekstityksiä. Kysyin bookplussasta. Joten ei oikein käy meille LV: faneille.

        Saksassa Lemmen viemää on pidetty sarja joten he saivat Euro videon julkaisemaan Lemmen viemää telenovelan jaksoja dvd:llä. Eikö olisikin mukavaa jatkossa, jos saksan markkinoiden lisäksi laadittaisiin ihan meille suomalaisille sarjan faneille tarkoitetut omat dvd – julkaisut?

        Jos haluat nähdä saksalaisten Lemmen viemää dvd -julkaisujen lisäksi suomalaisia dvd - julkaisuja täällä meidänkin markkinoillamme? Käy tässä tapauksessa jättämässä jälkesi adressiin.

        http://www.adressit.com/dvd_lemmen_viemaalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe