Skypellä oma puhe kiertää

Kummitus?

Miksi oma puhe kiertää kaiuttimiin häiritsemään soitettaessa Skypellä vallankin Suomen ja Ruotsin välillä?

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sääntö" nettipuheluissa on: Käytä kuuloke-mikki-headsettiä. Ei kierrä ainakaan akustisesti enää.

      • -fakta hommeli-

        ..no ei se nyt niin ole, se kierto tulee yleensä sieltä vastaaja päästä, skype luurit toimii oikein hyvin ei tarvi päänasettajaa eli head settiä.


      • -fakta hommeli- kirjoitti:

        ..no ei se nyt niin ole, se kierto tulee yleensä sieltä vastaaja päästä, skype luurit toimii oikein hyvin ei tarvi päänasettajaa eli head settiä.

        siis luurit kuin luurit; kajareilla ongelmia. Mitkä on "Skypeluurit"? Jos vastapää on niin pölö, että on säätänyt nauhoitusmikserinsä oletusvälineeksi "AllUHear", niin kiertää, vaikka olisi avaruuspuku päällä. Simppeliä kuin mikä.


      • -fakta hommeli-
        ThreeMice kirjoitti:

        siis luurit kuin luurit; kajareilla ongelmia. Mitkä on "Skypeluurit"? Jos vastapää on niin pölö, että on säätänyt nauhoitusmikserinsä oletusvälineeksi "AllUHear", niin kiertää, vaikka olisi avaruuspuku päällä. Simppeliä kuin mikä.

        Skype luuri on puhelimen omainen vempele joka ei varaa koneen omaa äänikorttia, eikä ole creative johon toi AllUhear viittaa vahvasti, kierto tulee vastaaja päästä jos on tullakseen ei omista vehkeistä. Sen sijaan on helppo aiheuttaa kierto vastaajalle.


      • -fakta hommeli- kirjoitti:

        Skype luuri on puhelimen omainen vempele joka ei varaa koneen omaa äänikorttia, eikä ole creative johon toi AllUhear viittaa vahvasti, kierto tulee vastaaja päästä jos on tullakseen ei omista vehkeistä. Sen sijaan on helppo aiheuttaa kierto vastaajalle.

        Skype-puhelin. Enpää ottanut tuota vaihtoehtoa huomioon. Varsinkin, jos haluaa puhua vaikkapa eri huoneessa, kuin missä tietsikka on. Erittäin kätevä. Tiedätkö tuon langattoman kantomatkaa?


      • -fakta hommeli-
        ThreeMice kirjoitti:

        Skype-puhelin. Enpää ottanut tuota vaihtoehtoa huomioon. Varsinkin, jos haluaa puhua vaikkapa eri huoneessa, kuin missä tietsikka on. Erittäin kätevä. Tiedätkö tuon langattoman kantomatkaa?

        Niitä langattomia skype luureja löytyy monenlaisia, yleensä kantomatkat ovat 50-300 metriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe