Miksi oma puhe kiertää kaiuttimiin häiritsemään soitettaessa Skypellä vallankin Suomen ja Ruotsin välillä?
Skypellä oma puhe kiertää
6
375
Vastaukset
"sääntö" nettipuheluissa on: Käytä kuuloke-mikki-headsettiä. Ei kierrä ainakaan akustisesti enää.
- -fakta hommeli-
..no ei se nyt niin ole, se kierto tulee yleensä sieltä vastaaja päästä, skype luurit toimii oikein hyvin ei tarvi päänasettajaa eli head settiä.
-fakta hommeli- kirjoitti:
..no ei se nyt niin ole, se kierto tulee yleensä sieltä vastaaja päästä, skype luurit toimii oikein hyvin ei tarvi päänasettajaa eli head settiä.
siis luurit kuin luurit; kajareilla ongelmia. Mitkä on "Skypeluurit"? Jos vastapää on niin pölö, että on säätänyt nauhoitusmikserinsä oletusvälineeksi "AllUHear", niin kiertää, vaikka olisi avaruuspuku päällä. Simppeliä kuin mikä.
- -fakta hommeli-
ThreeMice kirjoitti:
siis luurit kuin luurit; kajareilla ongelmia. Mitkä on "Skypeluurit"? Jos vastapää on niin pölö, että on säätänyt nauhoitusmikserinsä oletusvälineeksi "AllUHear", niin kiertää, vaikka olisi avaruuspuku päällä. Simppeliä kuin mikä.
Skype luuri on puhelimen omainen vempele joka ei varaa koneen omaa äänikorttia, eikä ole creative johon toi AllUhear viittaa vahvasti, kierto tulee vastaaja päästä jos on tullakseen ei omista vehkeistä. Sen sijaan on helppo aiheuttaa kierto vastaajalle.
-fakta hommeli- kirjoitti:
Skype luuri on puhelimen omainen vempele joka ei varaa koneen omaa äänikorttia, eikä ole creative johon toi AllUhear viittaa vahvasti, kierto tulee vastaaja päästä jos on tullakseen ei omista vehkeistä. Sen sijaan on helppo aiheuttaa kierto vastaajalle.
Skype-puhelin. Enpää ottanut tuota vaihtoehtoa huomioon. Varsinkin, jos haluaa puhua vaikkapa eri huoneessa, kuin missä tietsikka on. Erittäin kätevä. Tiedätkö tuon langattoman kantomatkaa?
- -fakta hommeli-
ThreeMice kirjoitti:
Skype-puhelin. Enpää ottanut tuota vaihtoehtoa huomioon. Varsinkin, jos haluaa puhua vaikkapa eri huoneessa, kuin missä tietsikka on. Erittäin kätevä. Tiedätkö tuon langattoman kantomatkaa?
Niitä langattomia skype luureja löytyy monenlaisia, yleensä kantomatkat ovat 50-300 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427