Huomenta!
Nuppi punertaa, pieniä haavaumia, nahka ikäänkuin irtoilee ja esinahan alle kerääntyy pahan hajuista valkoista "tahnaa" (onkohan irronnutta nahkaa?).
Tämä on ilmeisesti hiivatulehdus?
MISTÄ olen tämän saanut? Se ei ole varsinaisesti sukupuolitauti, mutta olenko voinut saada sen tapaamanltani naiselta? Voiko olla muita syitä miksi hiiva iskee? Seksiä olin harrastamatta 3-4 kk ja heti kun harrasti, tuli tämä.
Mistään en löydä kunnon selitystä miesten hiivasta, tartunnasta, syistä ja hoidoista. Nyt ainakin viikonlopun pidän vehkeestä huolen ja pesen muutaman kerran päivässä. Jos ei maanantaina ole ohi, niin sitten lekuriin... vai?
Kiitos kaikille asiallisille vastaajille jo etukäteen!
Hiiva miehellä?!
5
1026
Vastaukset
- ........
Voi olla hyvinkin mahdollista että on hiivasienitulehdus :) Tietääkseni miehille pitäisi olla rasvaa/salvaa hiivaan. Ja googlen kautta löytyy ihan mukavasti tietoa kun laittaa hakusanaksi hiivasienitulehdus. Ihminen voi kantaa hiiva bakteeria elimistössään kauan ennen kuin se puhkeaa. Voi parantua itse tai sitten pysyä. Mutta suosittelen lääkärissä käyntiä tai labraan suoraa :) siellä osaavat auttaa parhaiten!
- millanoora
hiivalta. Apteekista saa ilman reseptiä tahnaa, joka auttaa, jos on hiiva. Muuten vois mennä lääkäriin.
Peseminen vaan lisää sitä. Etgän käytä saippuaa? Käy apteekista ostamassa hiivavoidetta. Jos ei poistu, ni lekuriin.
- Anis
Sinulla taitaa olla hiivasienitulehdus. Käy ostamassa apteekista vaikka Canesten-voidetta. Käytä sitä pari kertaa päivässä viikon ajan.
Oletko ollut antibiottikuurilla lähiaikoina? Hiivatulehdus tarttuu tuolloin herkemmin. Jos sulla on nyt vakisuhde myös kumppani täytyy hoitaa samaan aikaan.
Voitte tukea hiivatulehdushoitoa myös suun kautta nautittuna kaikkia maitohappobakteereja sisältäviä tuotteita koska ne puolustavat kehon omaa bakteerikantaa (Asidofilus-, Gefilus- ja Bifilustuotteet). - mies 88
mulla samat oireet. aina välillä ikäänku punotus häviää ja sit taas jossai vaihees taas osa terskasta punottaa ja on kellertävää tahnaa ja haisee pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782226Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli571490Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2211349Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561192Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801170Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1261016- 681016
- 64998
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935