Aikansa elänyt. Nykyään todella huono. Ylen rahojen hukkausta, käsikirjoitus olematon.- alakoulutasoa. Näyttelijät.- no joo.- Janne Virtanen joka ohjelmassa.- keskinkertainen pullukka.- Laura Malmivaara.- no joo.- huono .- puusilmä joka osassa samanlainen, vaihda ammattia.
Joulupukki palvelusta löytyy parempia näyttelijöitä. Lopettakaa hyvät ohmiset.
Lopettakaa
3
531
Vastaukset
- helunakaluna
Mitkä ohmiset pitää lopettaa?
- oikeiden draamojen fani
Olen aivan samaa mieltä,turha sarja mitä nyt muutamia kertoja,mutta aika monia,olen katsonut,mutta päätin etten enää katso!Turha sarja,oikeassa olet kuka keskustelun aloitit!
- juupajuu12345678
oikeiden draamojen fani kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä,turha sarja mitä nyt muutamia kertoja,mutta aika monia,olen katsonut,mutta päätin etten enää katso!Turha sarja,oikeassa olet kuka keskustelun aloitit!
Just katoin pitkästä aikaa yle areenasta tän.Jumalauta samaa vatvoovat ku 2kk sit ku viimeks katoin.Tosin nyt on saatu joku selvännäkijä hihhuli kertoo et kaikki kuoleet nähdään.Nää suomi sarjat on kyllä aika kuraaPitää tyytyy taattuun brittilaatuun emmerdaleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755