Nyt alkavat raskaan sarjan KEPUvaikuttajatkin saada tarpeekseen mannertenvälisestä nahjuksesta Zero-Matti Vanhasesta.
KEPUn taustavaikuttajiin kuuluva Keskisuomalaisen päätoimittaja Erkki Laatikainen arvostelee Zero-Matti Vanhasta varsin raskain sanankääntein. Laatikaisen mukaan Vanhaselta puuttuu suhteellisuudentaju - ja hänestä on tullut taakka puolueelle.
- "Vanhanen ei anna kuvaa itsestään lujana ja vankkana johtajana. Ei pääministerin asemassa oleva henkilö voi noin vain tehdä tutkintapyyntöjä ja mennä oikeuteen, vaikka vastapuoli olisikin osoittanut huonoa makua."
- "Pääministeri on Suomen poliittinen johtaja ja hänen pitäisi karistaa päiväkohtaiset harmit harteiltaan. Olipa hovioikeuden päätös mikä tahansa, se on Vanhasen kannalta kielteinen."
Keskustan sisäistä ilmapiiriä Vanhasen oikeudenkäynti ei päätoimittajan mukaan ainakaan paranna.
- Puheenjohtaja, joka on myös pääministeri, luo tahtomattaan mielikuvaa edustamastaan puolueesta. Tämä on hyvin kiusallista, Laatikainen pahoittelee.
Laatikainen ruoskii Zero-Mattia!
19
534
Vastaukset
- zenia
kuin Laatikainen.
Savon Sanomat
Jari Tourunen
Eikö pääministerillä ole parempaa tekemistä kuin riidellä oikeudessa entisen tyttöystävänsä kanssa? Pääministeri Matti Vanhaselle on soviteltu jonkinlaista yksityisyyden suojan esitaistelijan viittaa, mutta ei se totuuden nimissä oikein istu. Tämäkin aika olisi ollut parempi käyttää hallitustyöhön.
Vanhanen on toiminnallaan ollut vaikuttamassa siihen, millaisia asioita hänestä julkisuuteen kerrotaan. Juttujen repertuaari on ollut laaja. Sen jälkeen Vanhanen on halunnut ottaa tiukemman linjan. Suurin piirtein kaikkiin kysymyksiin, jotka liittyvät muuhun kuin työtehtäviin, napsahtaa vastaus: "Se kuuluu yksityiselämän piiriin."
Yleensä poliitikot ja muut julkisuutta tarvitsevat hakeutuvat juttujen kohteeksi. Poliitikoilla tämä pyrky on erityisen kova vaalien alla. Julkisuuteen hakeutuvilla tuntuu olevan käsitys, että julkisuutta voi hallita. Heidän mielestään tiedotusvälineiden olisi tehtävä juuri niin kuin he haluavat - kertoa kaikesta kivasta ja vaieta kaikesta ikävästä. Julkisuuteen voi vaikuttaa, mutta mediat itse viime kädessä päättävät, mistä ja millä näkökulmalla juttuja tehdään ja mikä on julkaisukynnys."
Jari Tourunen
päätoimittaja,- järki päässä
Päätoimittajat Laatilainen ja Tourunen kirjoittavat oikeaa asiaa, ja heidän pitää jo asemansa vuoksi olla kriittisiä ja järkeviä. Mutta pääministeri itse vaikuttaa olevan niin kiihkeän draivin kierteessä, ettei hän osaa ajatella realistisesti edes omaa parastaan -- oikeutta käydään asiasta, joka olisi ollut parasta unohtaa kokonaan jo vuosi sitten. On pakko kysyä ääneen, osaako hän erottaa olleeliset asiat lillukanvarsista edes hoitaessaan omaa virkaansa?
- tiedä, että
on samasta lehdestä kyse.
Lehdissä ei ole muuta eroa kuin mainokset.
Samaan sarjaan kuuluu myöskin pohjalainen, lue se juttu siitäkin.
Etkö sinäkään ymmärrä omaa etuas, kun haluat ilmeisesti sossut tuhoamaan valtion kassaa.
Sehän demareita vituttaa, kun nyt on rahaa ollut millä mällätä, eivätkä saa kieroiltua niitä omiin systeemeihinsä. Nyt on saanut kansakin jotakin murusia. - rappiolle?
järki päässä kirjoitti:
Päätoimittajat Laatilainen ja Tourunen kirjoittavat oikeaa asiaa, ja heidän pitää jo asemansa vuoksi olla kriittisiä ja järkeviä. Mutta pääministeri itse vaikuttaa olevan niin kiihkeän draivin kierteessä, ettei hän osaa ajatella realistisesti edes omaa parastaan -- oikeutta käydään asiasta, joka olisi ollut parasta unohtaa kokonaan jo vuosi sitten. On pakko kysyä ääneen, osaako hän erottaa olleeliset asiat lillukanvarsista edes hoitaessaan omaa virkaansa?
Kataisen-Vanhasen pelkkiä pörssejä kumartava linja ei mene läpi Uudenmaan ulkopuolella.
Ei se Korhonenkaan lämpimikseen asoista huutele, vaan taustalla on vankka tieto siitä, mitä kenttä miettii. - kohdataan
rappiolle? kirjoitti:
Kataisen-Vanhasen pelkkiä pörssejä kumartava linja ei mene läpi Uudenmaan ulkopuolella.
Ei se Korhonenkaan lämpimikseen asoista huutele, vaan taustalla on vankka tieto siitä, mitä kenttä miettii.Perjantain ajankohtaisohjelma, siellä kohta riekuu Takkulan ja Jätteenmäen seurana.
- nyt alahan siirteleen
luitas pikkuhiljaa jo muualle sontimasta toisten pihalle.
Sinusta kun ei yhtään järkevää lausetta irtoa, muuta kuin pelkkää sontaa, niin joudat mennä tyhmyyttäsi välillä esittelemään omies joukkoon.
Kyllä sinä olet jo omat sekä edustamasi puolueen älynlahjat tuonut esille.
Etkö itse huomaa mennä jo hoitoon kun kaiket päivät hoet vain ZERO, ZERO
Onko unet minkälaisia? Ei varmaankaan minkäänlaisia, sinunkin napituksella.- unta lampaista,
hoh-hoh-hoo
- mitä juttusi
Tarkoittaa!
Meikä jäi aivan haavi auki! Voisitko piirtää vielä ajatusmallisia selventävän kuvan?
- Vanhanen haluaa
ja mihin se oikein edes tarvitsee noin tiukkaa sensuuria koskien Vanhasesta itsestään kirjoitettuja juttuja?
- zenia
mitä salaisuuksia vielä löytyy. Häntä pelottaa.
Minä en ainakaan enää luota Vanhaseen tippaakaan. - Minna K.
Onkohan Vanhasella luurankoja kaapissa? Taannoin tv:ssä Taina West sanoi, että Vanhanen saattaa olla kaappihomo.
- vähän suhteettoman
Minna K. kirjoitti:
Onkohan Vanhasella luurankoja kaapissa? Taannoin tv:ssä Taina West sanoi, että Vanhanen saattaa olla kaappihomo.
järeät aseet vaikka olisikin.
Oisko toi nyt siis todellaakaan sentään maata kaatava juttu?
Ei kait nyt jokin seksuaalinen suuntauminen tai sellaisen puute voi ollaa syynä metsästää vetypommein kärpäsiä?
Vai onko Keskusta sitten niin suvaitsematon? - Kauhavan emäntä
vähän suhteettoman kirjoitti:
Ei kait nyt jokin seksuaalinen suuntauminen tai sellaisen puute voi ollaa syynä metsästää vetypommein kärpäsiä?
Vai onko Keskusta sitten niin suvaitsematon?Laatikainen on ennenkin ollut kauasnäkevä ja peloton sanomalehtimies.
Hänen huomioitansa kannattaa aina miettiä tavallista tarkemmin.
Tilanne on nyt sellainen, että keskustan on jotenkin reagoitava Vanhaseen. Hovin päätös tulee noin vaalien aikaan. Sitä ennen asia velloo eestaas.
Korhonen kehiin! - pitää suhteuttaa
vähän suhteettoman kirjoitti:
Vai onko Keskusta sitten niin suvaitsematon?Kaikki nämä asiat pitää suhteuttaa Vanhasen omiin vaaliteemoihin ja muihin perustesiin, joita hän on itse paljon korostanut.
Perhekeskeinen mies hankkii kevyin perustein seksiseuraa netistä ja käy sitten seurausten ilmettyä oikeustaistelua yksinhuoltajaäitiä vastaan.
Homoudessakaan ei ole mitään pahaa, Suomen pääministeri tai presidentti voisi ihan hyvin olla homo, mutta Vanhasen perhearvojen korostaminen tekee asian monimutkaisemmaksi. Onko hän itse ollut epärehellinen itselleen ja entiselle vaimolleen, onko hän pettänyt äänestäjiään?
Onko Vanhasella tällä hetkellä enää kansan luottamusta? Voidaanko hänellä nähdä olevan kykyä hoitaa tärkeää tehtäväänsä asiantuntevasti ja terveellä päättelykyvyllä varustettuna, vai vellooko virtsa hänen päässään ja miettiikö hän vain vainoharhaisena itseensä kohdistuvia kritiikkejä omassa norsunluutornissaan?
Onko hän itse tehnyt itsestään liian naurunalaisen hoitaakseen pääministerin tehtävää riittävällä arvokkuudella? - tosiaan, tosiaan
Kauhavan emäntä kirjoitti:
Laatikainen on ennenkin ollut kauasnäkevä ja peloton sanomalehtimies.
Hänen huomioitansa kannattaa aina miettiä tavallista tarkemmin.
Tilanne on nyt sellainen, että keskustan on jotenkin reagoitava Vanhaseen. Hovin päätös tulee noin vaalien aikaan. Sitä ennen asia velloo eestaas.
Korhonen kehiin!minä myös kommentoin täältä Kauhavalta.
Petri Salo kehiin! Siinä on tosi mies, ei ainakaan naisjutut ole esteenä!
Petri Salo on miesten mies.
Petri Salo kepun johtoon!! - vaimonsahan
pitää suhteuttaa kirjoitti:
Kaikki nämä asiat pitää suhteuttaa Vanhasen omiin vaaliteemoihin ja muihin perustesiin, joita hän on itse paljon korostanut.
Perhekeskeinen mies hankkii kevyin perustein seksiseuraa netistä ja käy sitten seurausten ilmettyä oikeustaistelua yksinhuoltajaäitiä vastaan.
Homoudessakaan ei ole mitään pahaa, Suomen pääministeri tai presidentti voisi ihan hyvin olla homo, mutta Vanhasen perhearvojen korostaminen tekee asian monimutkaisemmaksi. Onko hän itse ollut epärehellinen itselleen ja entiselle vaimolleen, onko hän pettänyt äänestäjiään?
Onko Vanhasella tällä hetkellä enää kansan luottamusta? Voidaanko hänellä nähdä olevan kykyä hoitaa tärkeää tehtäväänsä asiantuntevasti ja terveellä päättelykyvyllä varustettuna, vai vellooko virtsa hänen päässään ja miettiikö hän vain vainoharhaisena itseensä kohdistuvia kritiikkejä omassa norsunluutornissaan?
Onko hän itse tehnyt itsestään liian naurunalaisen hoitaakseen pääministerin tehtävää riittävällä arvokkuudella?on kihlautunut Matti Vanhasen rotevan henkivartijan kanssa. En usko että Matti Vanhanen on pettänyt itseään oman henkivartijansa kanssa?
- Heh heh
Laatikainen on ollut suuruudenhullu koko ikänsä. Hyvä, että painuu eläkkeelle, kun ei enää ymmärrä, missä mennään.
- tulee yhä
enemmän ja enemmän vanhuudenhöperöksi. Laatikainen joutaa jo joutuisaan eläkkeelle.
- teiän kaa
tulee yhä kirjoitti:
enemmän ja enemmän vanhuudenhöperöksi. Laatikainen joutaa jo joutuisaan eläkkeelle.
Tottakai mediaa pytyttää, jos hovi kumoaa käräjäoikeuden päätöksen. Sehän tietäisi lehdistölle melkoista nöyrtymistä ihmisten ilkkuilulla ja juoruilulla. Ihmisiä me vain olemme täällä. Jokainen olkoon herra tai narri tai vaikka itse Laatikainen, niinn paskoo ehkä kerran pv, kuseekin, nai, röyhtelee, pesee munaskunsa, harjaa hampaansa jne, naikin. Mutta, haluaisiko Laatikainen lehdistöstä lukea, missä asennossa hän nai ja piereksii.Siinä se ero on. Täytyy osata ns. käytöstavat. Ja mitä pahaa nettitreffeissä on. Hineo ja nykyaikainen tapa yrittää kohdata toinen ihminen. Muuttolinnuillakin alkaa pesäntekovaihe. Ihmisilläkin, miksi ette halua ja anna Vanhasen rauhassa etsi itselleen ihmistä rinnalleen. Hän jos kuka on sen ansainnut. Matinex-vaimo taisi olla henkivaritjan kanssa sextaillessa melkoinen järkytys miehelle. Menkääpä itseenne. Syrjähyppyjä tekee miehet mutta niin tekee naisetkin. Joten kuka se kiven taas heittikään ekana. Laatikainenko? Onko hää pyhimys vai Jumalasta seuraava. Ei, vaan vanha, ihranen ukonrötjäke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616953Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414895- 792732
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412039- 181888
- 301647
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121552Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151399- 241274
- 151216