Mitä ne valokuvissa olevat n. valopallot on?

Angelina71

Jollakin enkelisivuilla niitä on sanottu enkeleiksi.

23

7281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenny.

      Ne ovat ns. "orbeja"...jotkut väittävät, että ne ovat kuolleiden sieluja, jotkut väittävät, että ne ovat enkeleitä...mielestäni ne ovat MOLEMPIA...

      • Totuuden lorvi

        Jotkuthan luulevat kamerassa olevaa paskaa, pölyhiukkasia tai valon aiheuttamia pilkkuja enkeleiksi, ufoiksi, tontuiksi, Jeesuksiksi tai orbeiksi. Kaikenlaista valpäätä sitä maailmasta löytyykin...


      • fiksumiksu
        Totuuden lorvi kirjoitti:

        Jotkuthan luulevat kamerassa olevaa paskaa, pölyhiukkasia tai valon aiheuttamia pilkkuja enkeleiksi, ufoiksi, tontuiksi, Jeesuksiksi tai orbeiksi. Kaikenlaista valpäätä sitä maailmasta löytyykin...

        Kannattaisi varmaan tutustua valo-oppiin, FYSIIKKA ON IHAN HELVETIN HYVÄ JUTTU SELITTÄMÄÄN TÄMÄNKALTAISIA ILMIÖITÄ.

        ps. Kiinnostaako paska johon on ilmestynyt Jeesuksen kasvot?


      • aloituksen tehnyt
        fiksumiksu kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan tutustua valo-oppiin, FYSIIKKA ON IHAN HELVETIN HYVÄ JUTTU SELITTÄMÄÄN TÄMÄNKALTAISIA ILMIÖITÄ.

        ps. Kiinnostaako paska johon on ilmestynyt Jeesuksen kasvot?

        Kysyin vaan, mutta te jotkut ihan hyökkäätte kiukkuisena? Miksi ihmeessä noin vihamielinen asenne? =/


      • Jl
        aloituksen tehnyt kirjoitti:

        Kysyin vaan, mutta te jotkut ihan hyökkäätte kiukkuisena? Miksi ihmeessä noin vihamielinen asenne? =/

        Pakko nyt vastata tähä oltii kaverin kanssa istumassa pöydässä otettaa viedokuvaa ja naurettii , valo heijastusta ei näy missään , yhtäkkiä naamaani ilmestyy valo pallo mikä tekee pienen kuvion ja sumenee pois, seuraavana päivänä eli juuri äskön otettiin ilman salamaa kameralla kuva ja samainen pallo ilmestyy hämärässä huoneessa aivan kirkkaana siihe tutkittii muita kuvia ja niissä ei ollut, paitsi niissä mitkä ovat otettu täässä talossa, tiedossani on että täällä kummittelee mutta voiko se näkyä noin kamerassa , olen aivan peloissani koska iha aikuisena ihmisenä tiedän ettei tuo ole mikään heijastus tai pixeli tahra


      • Olen minä
        Jl kirjoitti:

        Pakko nyt vastata tähä oltii kaverin kanssa istumassa pöydässä otettaa viedokuvaa ja naurettii , valo heijastusta ei näy missään , yhtäkkiä naamaani ilmestyy valo pallo mikä tekee pienen kuvion ja sumenee pois, seuraavana päivänä eli juuri äskön otettiin ilman salamaa kameralla kuva ja samainen pallo ilmestyy hämärässä huoneessa aivan kirkkaana siihe tutkittii muita kuvia ja niissä ei ollut, paitsi niissä mitkä ovat otettu täässä talossa, tiedossani on että täällä kummittelee mutta voiko se näkyä noin kamerassa , olen aivan peloissani koska iha aikuisena ihmisenä tiedän ettei tuo ole mikään heijastus tai pixeli tahra

        Ei ole mitään pelättävää.

        Orbsit ovat valon olentoja, enkeleitä, henkioppaita, tai jo edes menneitä läheisiä, jotka vain haluat muistuttaa sinua siitä mitä on, muistuttaa sinua kauneudesta mitä elämä on, ikuista ja rakkaudellista ja sinä itsekin olet tätä kaikkea.

        Jos asia kiinnostaa tutustu lisää aiheeseen, jotta pelkosi katoavat. Meidät on aonien ajat opetettu pelkäämään jotain mikä ei ole totta eikä todellista.


      • Olen minä
        Olen minä kirjoitti:

        Ei ole mitään pelättävää.

        Orbsit ovat valon olentoja, enkeleitä, henkioppaita, tai jo edes menneitä läheisiä, jotka vain haluat muistuttaa sinua siitä mitä on, muistuttaa sinua kauneudesta mitä elämä on, ikuista ja rakkaudellista ja sinä itsekin olet tätä kaikkea.

        Jos asia kiinnostaa tutustu lisää aiheeseen, jotta pelkosi katoavat. Meidät on aonien ajat opetettu pelkäämään jotain mikä ei ole totta eikä todellista.

        Orbs = rakkauden energiaa. Olet suojeltu ja siunauttu.


    • niile löytyy luonnollinen selitys,
      toisinaan niitä sanotaan energiapalloiksi, jotkut väittävät oppaaksi, enkeliksi ja jos ihmistä ei ole kuvassa vain maisemaaniin luonnonhengiksi, deevoiksi, kristaiksi.
      Ota yhteyttä ULTRAN toimitukseen viime tai toissa vuonna oli artikkeli pienistä lapsista joiden vierellä oi sellaia valoja......Tai jos kirjastostasi löytyy.

    • Valokuvaajatar

      Ota itsestäsi vaikka digikameralla salamavalolla kuva peilin kautta. Saat hyviä "enkeli" efektejä.

      • Angelina71

        Tarkoitan niitä pyöreitä, joissa vaaleampi sisus. Miksi niitä tulee joskus pariin samalla paikalla otettuun kuvaan, mutta ei kaikkiin samana iltana otettuihin kuviin esim?


      • demonikotaasliikkuu
        Angelina71 kirjoitti:

        Tarkoitan niitä pyöreitä, joissa vaaleampi sisus. Miksi niitä tulee joskus pariin samalla paikalla otettuun kuvaan, mutta ei kaikkiin samana iltana otettuihin kuviin esim?

        oikeesti järkeile tommosia,itsekkintiedät että kyse ei ole mistään yliluonnollisesta,onhan se hieno kuvitella kaikenlaista mutta tää juttu menee näin;hei,ei oo totta että olen tyhmää-ää-ää...ää-äää..


      • Se johtuu
        Angelina71 kirjoitti:

        Tarkoitan niitä pyöreitä, joissa vaaleampi sisus. Miksi niitä tulee joskus pariin samalla paikalla otettuun kuvaan, mutta ei kaikkiin samana iltana otettuihin kuviin esim?

        Jospa niiden näkyvyys johtuu kuvauksen kohteesta.
        Olen lukenut, että enkelit tosiaankin voivat näkyä rauhallisesti liikkuvina tai paikallaan olevina valopalloina!
        Enkelit ovat hyvien ihmisten läheisyydessä, sillä rehellisten ja hyvien kanssa he ovat yhteydessä. Pahansisuisuus ja ruma kielenkäyttö muita ihmisiä kohtaan häätä ne olemuksellaan yhtä kauaksi kuin totuus on valheesta.
        Tämän tapaiset ihmiset eivät tietenkään voi tajuta tai ymmärtää jonkun
        sellaisen olemassaoloa, joista heillä ei ole kokemusta. Enkelin läsnäolon voi tuntea.


      • Se johtuu kirjoitti:

        Jospa niiden näkyvyys johtuu kuvauksen kohteesta.
        Olen lukenut, että enkelit tosiaankin voivat näkyä rauhallisesti liikkuvina tai paikallaan olevina valopalloina!
        Enkelit ovat hyvien ihmisten läheisyydessä, sillä rehellisten ja hyvien kanssa he ovat yhteydessä. Pahansisuisuus ja ruma kielenkäyttö muita ihmisiä kohtaan häätä ne olemuksellaan yhtä kauaksi kuin totuus on valheesta.
        Tämän tapaiset ihmiset eivät tietenkään voi tajuta tai ymmärtää jonkun
        sellaisen olemassaoloa, joista heillä ei ole kokemusta. Enkelin läsnäolon voi tuntea.

        Jokaisella ihmisellä on oma enlkeli, oli ihmisen elämäntapa minkälainen tahansa. Enkeli ilmoittaa itsestään myös sillä pienellä hiljaisella äänellä jota myös omaksitunnoksi sanotaan.
        Kyllä jämpti on näin.


      • Limitedss
        maagikko kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on oma enlkeli, oli ihmisen elämäntapa minkälainen tahansa. Enkeli ilmoittaa itsestään myös sillä pienellä hiljaisella äänellä jota myös omaksitunnoksi sanotaan.
        Kyllä jämpti on näin.

        ja maapallo on litteä ja taivasta vartioi spagettimonsteri..


      • korviin!
        Limitedss kirjoitti:

        ja maapallo on litteä ja taivasta vartioi spagettimonsteri..

        Huh huh miten sekaisin ihmiset voivat olla. On se kumma kun kun valopalloja näkyy vain valokuvissa, vaikka ihmissilmän erotuskyky on melkoinen. Vai onkohan jonkun mielestä nekin enkeleitä jos oikein hieroo silmiään niin näkee valopalloja. Suoraa aurinkoon ei muuten kannata katsoa, vaikka haluaisi nähdä valopalloenkelin.


      • Canonymus
        maagikko kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on oma enlkeli, oli ihmisen elämäntapa minkälainen tahansa. Enkeli ilmoittaa itsestään myös sillä pienellä hiljaisella äänellä jota myös omaksitunnoksi sanotaan.
        Kyllä jämpti on näin.

        >Ei se noin mene
        Jokaisella ihmisellä on oma enlkeli, oli ihmisen elämäntapa minkälainen tahansa. Enkeli ilmoittaa itsestään myös sillä pienellä hiljaisella äänellä jota myös omaksitunnoksi sanotaan.
        Kyllä jämpti on näin. < Maagikko kirjoitti.

        Näin on näreet ;) Jopa Breivikillä on oma enkeli, joka ei suinkaan hyväksy sitä mitä Breivik teki.

        Kameralla otetussa kuvassa tuskin voi Enkeliä näkyä, taso on aivan toinen, ei fyysinen.

        Pieni lapsi on kokonaan Enkelin "sisällä", kunnes "minätietoisuus" herää ja Enkeli vetäytyy hieman kauemmas.

        "Ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivaan valtakuntaan"


      • Anonyymi
        Se johtuu kirjoitti:

        Jospa niiden näkyvyys johtuu kuvauksen kohteesta.
        Olen lukenut, että enkelit tosiaankin voivat näkyä rauhallisesti liikkuvina tai paikallaan olevina valopalloina!
        Enkelit ovat hyvien ihmisten läheisyydessä, sillä rehellisten ja hyvien kanssa he ovat yhteydessä. Pahansisuisuus ja ruma kielenkäyttö muita ihmisiä kohtaan häätä ne olemuksellaan yhtä kauaksi kuin totuus on valheesta.
        Tämän tapaiset ihmiset eivät tietenkään voi tajuta tai ymmärtää jonkun
        sellaisen olemassaoloa, joista heillä ei ole kokemusta. Enkelin läsnäolon voi tuntea.

        Yritin ottaa kuvas telkkaristani kunnes valopallo menee liikkuvan siitä ohi onko se kenties henki vai enkeli vai mikä?🥺


    • Saddu ;-)

      ...mahdollisesti omien hoksottimiensa hyötykäytön kautta tulkittuja ilmiöitä,kö ?!?
      DUH !?!
      lol
      ;-)

    • ilmaantui yhteen Orb

      Joulupäivänä2007. Sekä ystävättäreni useaan kuvaan runsaasti.

    • orbientteri

      Näin saat orbeja kuviisi.

      Ota tyyny ja tamppaa sitä tilassa jossa otat kuvan.

      Käytä salamavaloa kuvatessasi.

      Mitä enemmän tamppaat ennen kuvaamista, sitä enemmän kuvaan tulee orbeja.

    • nimimimerkki

      Energy orb's, nämä valkeat valopallot ovat siis energiaa. Varsinkin meditaation aikana on hyvin yleistä että näitä energiapalloja ilmestyy, koska meditaatiossa pyritään lähettämään ja vastaanottamaan energiaa.

    • venqqq

      Minusta jokainen ihminen saa uskoa mihin haluaa ja on mielestäni törkeää ja lapsellista alkaa tuolla tavalla haukkumaan sekopääksi yms! On eri asia JOS osaa ASIALLISESTI perustella oman kantansa asiaan!

      Kasvakaa aikuisiksi!

      Itselläni ensimmäistä kertaa elämässä kokemuksia enkelipalloista, juuri tänään pyydettyäni enkeliä tulemaan luokseni kun jännitti, enkelipallo ilmestyi kuvaan! Olen avoin kaikelle, tässä maailmassa on sattunut ja tapahtunut vaikka sun mitä jo tähän päivään mennessä että en jaksa ihmetellä jos meidän keskellä elelee enkeleitä tai sieluja, välillä näyttäytyen.

      • Rimpula

        Ei kaikki ole sitä miltä näyttää.
        Olen mielenkiinnolla etsinyt tietoa näistä orbeista, varsinkin miksi nämä ilmestyvät.
        Omissa kuvissani ovat alkaneet näkyä suuremmin määrin enkä oikein usko tuohon pölyselitykseen tai sumuprismaan kun näen omin silmin miten ne kuvissa käyttäytyy.
        Miksi fysiikan lait ja enkelit ja ufot ovat aina selitys kaikelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe