Hulluja!

15

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassu

Tiedän sinut ateistiksi, mutta tiedät itsekin ettei sellaista vaihtoehtoa islmilaisessa maassa ole, joten eiko päätoimittajan kannanotto ole vähän naiivi, kuten avauksesikin.
      Sinulla on ollut viimeaikoina paljon täysin mitättömiä avauksia, etkö oikein tiedä, mitä elämältä haluat.
      Vilkaise sikoja kuitenkin, sillä taidat olla sen laatuinen tyyppi, joka niistä ja luonnosta pitää.
      Öitä.

• Villisika parasta, mutta kyllä luomupossun palvattu kylkikin hyvää on. Itse savustettuna.

Mitättömiä ovat avaukset mitättömille vastaajille.

• Moderaattori3

Älä lue sellaisia uutisia jotka saavat pääsi sekaisin. Halvat on huvit mistä "hauskuutesi" nyhdät. Mutta kukin tyylillään.

• Tämä se vasta hauskaa on. Ei minun pääni sekaisin mene uutisista, mistä sellaista päättelit? Itselläsi siis taitaa "pönttö" olla jo valmiiksi sekaisin. Miten voit jättää lukematta päätäsi sekoittavan uutisen? Jätät siis lukematta kaikki kaiken varalta?

• hihhuli?

Ei kai ole kysymys siitä kuka on nähnyt ja mitä on nähnyt...

Saatana ulostaa Jeesuksen päälle on nähdäkseni saatananpalvojien kannanotto, mutta sen voi myös nähdä aikaamme kuvaavana esityksenä.
      Jeesus (kristinusko) on joutunut alakynteen, jopa tilanteeseen, missä ikivanha kiistakumppani (Saatana) näyttää sille 'kaapin paikan' ulostamalla Jeesuksen päälle. Ulostus ei tietenkään kuvaa konkreettisesti paskaa, vaan se on sitä paskaa, millä ihminen täyttää elämänsä vieraantuessaan kristillisistä arvoista tms. Saatana (perinteisen näkemyksen mukaan) on ihmisten houkuttaja pois kristillisistä arvoista, ja ulostaminen Jeesuksen päälle kuvaa hyvin Saatanan onnitumista työssään.

Kristinusko (nykykirkko) tosiaan myötäilee Saatanaa, jos Saatana halutaan nähdä asiana joka ikään kuin samaistuu ihmisen halussa viihdyttää itseään nykyaikaisessa trendikkäässä maailmassa. Jo yksistään se, miten raha hallitsee ihmisen jokaista askelta on Saatanan suuri voitto. Ihmisen joutuessa miettimään koko ajan rahaa elämän perusedellytyksenä, ei ole ihme jos kristillisyys joutuu outoon valoon muidenkin, kuin Saatanan mielestä.

Kuka ja mikä on siis se Suuri Saatana, joka ulostaa Jeesuksen päälle? Saatana on jokainen meistä, jotka olemme valinneet 'helpon' tien. Turhaan ei vertauksissa puhuta laveasta tiestä. Kyllä papit tietävät mistä puhuvat, mutta he ovat itsekin lavean tien kulkijoita.

• Raakkuna

Hulluja on todella monenlaisia, ja sä kuulut niihin ihan oikeesti omalla vajaalla tavalla tajuaviin äijän käppyröihin Kaitakettu. Kukaan ei sitä pitäis tietää ennakolta sunkaan kohdalta, mutta jos mä sanon että sä oot heivannut jo ton kelvottoman maailman selitysmallin ajoissa, niin uskoisitko nitsekkään sitä todeksi kunnolla. No, vastaa SAATANA! Sähän et tajua oikein mistään mitään enää kun oot juonut melkein koko ikäs. HÖLÖ HÖLÖ LINJA TÄÄ ON TOLLASEN VANHAN KELVOTTOMAN KOMMARI SUVUN VIIMEISELLE TUOMIO TAAVOLLE. SILLÄ SÄ ET OO TOIVOTON, MUTTA SUN TOIVOS ON SUN VIHDOIN YMMÄRRYKSES, KUN OIKEIN YRITTÄÄ JA TAIDOLLA VIRITTÄÄ UUDELLEEN TIETOISUUTENSA UNIVERSUMIN UUDEN ILMOITUKSEN MUKAAN. VAIKKA SE SAATANASTI SATUTTAA, ETTÄ ON ON SIINNYT SUKUUN JOSSA MIEHET TELOITETTIIN LÄHES SUKUPUUTTOON, JA SÄ OOT VIHDOIN VIIMEISENÄ TOTTUNUT SANOMAAN MIELIPITEES KAIKKEEN KAIKESSA, KUN OOT NIIN NARKKINA VERKOSSA AINA KALJA PULLO HANDUSSA. SALUT

• Sinusta nyt ei ainakaan ole ketään tukalaan tilanteeseen laittajaksi, kun oma tilanteesi näyttää kirjoituksesi perusteella olevan tukalaakin tukalampi.

• Raakkuna
        Kairakettu kirjoitti:

Sinusta nyt ei ainakaan ole ketään tukalaan tilanteeseen laittajaksi, kun oma tilanteesi näyttää kirjoituksesi perusteella olevan tukalaakin tukalampi.

Juuri niin, huomaatko miten ymmärryksesi valo on hiipumassa alle lapsen tason, äijän käppyrä joka ei ollut edes elossa elämänsä aikana, saati sitten tuntea olevansa kunnolla kaikessa Hallitsemassa ymmärryksensä valossa. Ja jälleen oot aika tuiskeessa, ja kenties elämäsi loppuun asti. Sillä sä et selviä todellisuudesta enää, ton pitkän valhe vaiheen jälkeen. SILLÄ SUN AIKAISEMPI KÄSITYS LÄHES KAIKESTA ON KUOLTAVA, JA JÄLLEEN NOUSTAVA UUTEEN AAMUUN LOISTAVAAN. SALUT

• Raakkuna kirjoitti:

Juuri niin, huomaatko miten ymmärryksesi valo on hiipumassa alle lapsen tason, äijän käppyrä joka ei ollut edes elossa elämänsä aikana, saati sitten tuntea olevansa kunnolla kaikessa Hallitsemassa ymmärryksensä valossa. Ja jälleen oot aika tuiskeessa, ja kenties elämäsi loppuun asti. Sillä sä et selviä todellisuudesta enää, ton pitkän valhe vaiheen jälkeen. SILLÄ SUN AIKAISEMPI KÄSITYS LÄHES KAIKESTA ON KUOLTAVA, JA JÄLLEEN NOUSTAVA UUTEEN AAMUUN LOISTAVAAN. SALUT

Ei tuo ainakaan selvän tekstiä ole, tai sitten on muuten vajaan.

• Raakkuna
        Kairakettu kirjoitti:

Ei tuo ainakaan selvän tekstiä ole, tai sitten on muuten vajaan.

Kun kerran haluat vaan itsepintaiseti jatkaa valhettas, niin jatka loppuun asti. Ja nauti sun ainoosta mielihyvästä keskikaljasta. Ja onko muuta maininnan arvoista enää Kaitaketusta kuin että JUO POIKA PARKA TUSKAASI, VARMAAN NEUVOT MYÖS POIKAASI. KUN ET TAATUSTI ANNA POLTTAA MARIHUANAA. JA NIIN FAIJAN TYHMYYS TAAS LOISTAA. SAATANAN ÄLYTTÖMÄN VIISAAT VANHEMMAT. SAASTAT! LOKAAN MÄ AJAN TOLLASEN KELVOTTOMUUDEN KANSASTA KOKONAISÚUDESSAAN, MITÄ KAITAKETTUKIN EDUSTAA. SALUT

• Raakkuna kirjoitti:

Kun kerran haluat vaan itsepintaiseti jatkaa valhettas, niin jatka loppuun asti. Ja nauti sun ainoosta mielihyvästä keskikaljasta. Ja onko muuta maininnan arvoista enää Kaitaketusta kuin että JUO POIKA PARKA TUSKAASI, VARMAAN NEUVOT MYÖS POIKAASI. KUN ET TAATUSTI ANNA POLTTAA MARIHUANAA. JA NIIN FAIJAN TYHMYYS TAAS LOISTAA. SAATANAN ÄLYTTÖMÄN VIISAAT VANHEMMAT. SAASTAT! LOKAAN MÄ AJAN TOLLASEN KELVOTTOMUUDEN KANSASTA KOKONAISÚUDESSAAN, MITÄ KAITAKETTUKIN EDUSTAA. SALUT

Laitoinpa just muutaman raudun savustumaan, kaipa niiden kera tilkkanen hyvää viiniä maistuu. Tässä raudut suolavedessä: http://fi.msnusers.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=429

• Raakkuna
        Kairakettu kirjoitti:

Laitoinpa just muutaman raudun savustumaan, kaipa niiden kera tilkkanen hyvää viiniä maistuu. Tässä raudut suolavedessä: http://fi.msnusers.com/Kairaketunkuvagalleria/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=429

Laiska Jaakko sanoi samaa levätessään, kun ei muuta osannut laittaa peliin debatissa vaikka
        TEEMA OLI MELKOINEN SULLA AAMULLA. NIIN NYT OLET IHAN JÄÄSSÄ.

VITTU! Raudukses tunkeutukoon sun hengityselimiin että saat viimeisen pihauksen sanotuks sun vaimolles, että RAAKKUNA OLI OIKEASSA AIVAN KAIKESSA. SALUT

• Raakkuna kirjoitti:

Laiska Jaakko sanoi samaa levätessään, kun ei muuta osannut laittaa peliin debatissa vaikka
        TEEMA OLI MELKOINEN SULLA AAMULLA. NIIN NYT OLET IHAN JÄÄSSÄ.

VITTU! Raudukses tunkeutukoon sun hengityselimiin että saat viimeisen pihauksen sanotuks sun vaimolles, että RAAKKUNA OLI OIKEASSA AIVAN KAIKESSA. SALUT

Huuhteluaineita riittää. En ole jäässä, kun takkatuli kivasti lämmittää taljoilla loikoilevaa nautiskelijaa.

Rautuja ei muuten hengitetä, ne on tarkoitus syödä. Piti tuokin mainita, kun et näytä olevan tietoinen mistä on kyse.

• Raakkuna .
        Kairakettu kirjoitti:

Huuhteluaineita riittää. En ole jäässä, kun takkatuli kivasti lämmittää taljoilla loikoilevaa nautiskelijaa.

Rautuja ei muuten hengitetä, ne on tarkoitus syödä. Piti tuokin mainita, kun et näytä olevan tietoinen mistä on kyse.

Kani jää lunastamatta sulta soon, kun takerrut siihen pulloon entistä hanakammin ja varmemmin, kun ahdistus painaa päälle. Ja etpä olis ainoaa joka olis huuhdellut aivojansa alkoholilla koko aikuisikänsä. SÄÄLI ON MUN TUNNE PÄÄLLIMMÄISENÄ, KUN MÄ YMMÄRRÄN SILTI TUOTA TARVETTA OTTAA VÄILLÄ KUNNOLLA. JA MUN VALINTA EI SUA HETKAUTA, VAIKKA HUOMAAT OMAN VIISTETYN ÄLYYKKYYTESI VAJAVUUDEN MUN RINNALLANI. JA TÄÄ HAASTE ON ESITETTY NYT KOKO SUOMEN MIES POLVELLE. SALUT

• Raakkuna . kirjoitti:

Kani jää lunastamatta sulta soon, kun takerrut siihen pulloon entistä hanakammin ja varmemmin, kun ahdistus painaa päälle. Ja etpä olis ainoaa joka olis huuhdellut aivojansa alkoholilla koko aikuisikänsä. SÄÄLI ON MUN TUNNE PÄÄLLIMMÄISENÄ, KUN MÄ YMMÄRRÄN SILTI TUOTA TARVETTA OTTAA VÄILLÄ KUNNOLLA. JA MUN VALINTA EI SUA HETKAUTA, VAIKKA HUOMAAT OMAN VIISTETYN ÄLYYKKYYTESI VAJAVUUDEN MUN RINNALLANI. JA TÄÄ HAASTE ON ESITETTY NYT KOKO SUOMEN MIES POLVELLE. SALUT

Mites tähän Venäjä minun rautuihini liittyy? Ruotsista nämä on kalastettu. Sinulla tuota älyvajetta näyttää kyllä piisaavan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      74
      1004
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe