Vaaka 24.syyskuuta - 23.lokakuuta

Puntar

Horoskooppikortissa lukee näin: Ystävien saaminen on vaakaihmiselle helppoa.Hänellä on luontainen kyky saada muut tuntemaan olonsa levolliseksi. Hän on sosiaalinen ja reilu, hän osaa nähdä asiat eri näkökulmista. Epäoikeudenmukaisuus saa hänet ahdistumaan, ja hän kuluttaa paljon voimia pitääkseen asiat tasapainossa. Vaaka on aistikas ja taitava rakastamaan, mutta päätöksenteko voi olla hankalaa.Hänelle sopii puoliso, joka ohjaa ja neuvoo, muttei dominoi. Heillä on myös pettämätön kyky yhdistellä värejä ja muotoja. Hän pukeutuu hyvin ja hänen kotinsa on viehättävä.

7

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä n

      omat kokemukseni vaa'oista ovat huonoja. ovat itserakkaita ja epäoikeudenmukaisia ja vastuutaan pakenevia. mutta tämä siis vain oma kokemukseni 3 vaakaihmisestä.

    • pun.tar.

      Aika osuvasti kuvailtu, vielä kun
      olisi ollut, että rakastaa kauneutta ja
      taidetta, ja etsii vaikka läpi elämän
      täydellistä kumppania (yksin oleva) :)

    • täysin

      itseäni koskien! Ja varsinkin tuon et etsii täydellistä puolisoa vaikka loppu elämän...! Päätöksen teko ei ole koskaan helppoa! Mulla vielä lisänä se et innostun asioista ku salama ja lähes yhtä nopeesti se innostus lopahtaa jos se ei ollutkaan kiinnostava aihe!

    • tällässiahan me ollaan

      Me ihanat vaakat :)

      • Vaa'at

        Me ihanat vaa'at (ei vaakat).


    • sopii

      puoliso, joka ohjaa ja neuvoo..."
      Opettajilla vois siis olla saumaa vaakamaailmassa. :)

    • Maritzukki

      sopimaan itseeni. Olen erittäin harmoniaa hakeva ihminen, ja sain puolisokseni juuri päinvastaisen ihmisen kuin kuvauksessasi, eli dominoiva eikä ollenkaan palautetta antavan. Se oli yhtä he...tiä koko 10 vuotta, vaikka hän oli rakastettava omalla tavallaan, mutta kun ei joustanut pätkääkään, eikä auttanut, ei kehunut nothing... Mutta kolme lasta sentään saimme, joiden yh. olen tällä hetkellä. Mutta se tilanne vei minut ääripäähäni lopulta, koska itse olen joustava ja joustan ja joustan, mutta kun toinen osapuoli ei tullut lainkaan vastaan tuli suhteenkin loppu.
      Olen myös huono tekemään päätöksiä ja puntaroin aina asiat niin kauan, että monet menee jo ohi... tai niin pitkälle, että muuta vaihtoehtoa ei ole. Ei aina itsetunnon kannalta hyvä asia.

      Koen olevani myös pikkusen älykkö ja visionääri ja asioita syvältä, mutta myös kaukaa katsova henkilö. Mutta silti omassa elämässäni töppäilevä ja tyhmä hörhö.... :(

      Kaksoissiskoni on taas vastakohtani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe