Horoskooppikortissa lukee näin: Ystävien saaminen on vaakaihmiselle helppoa.Hänellä on luontainen kyky saada muut tuntemaan olonsa levolliseksi. Hän on sosiaalinen ja reilu, hän osaa nähdä asiat eri näkökulmista. Epäoikeudenmukaisuus saa hänet ahdistumaan, ja hän kuluttaa paljon voimia pitääkseen asiat tasapainossa. Vaaka on aistikas ja taitava rakastamaan, mutta päätöksenteko voi olla hankalaa.Hänelle sopii puoliso, joka ohjaa ja neuvoo, muttei dominoi. Heillä on myös pettämätön kyky yhdistellä värejä ja muotoja. Hän pukeutuu hyvin ja hänen kotinsa on viehättävä.
Vaaka 24.syyskuuta - 23.lokakuuta
7
1747
Vastaukset
- Härkä n
omat kokemukseni vaa'oista ovat huonoja. ovat itserakkaita ja epäoikeudenmukaisia ja vastuutaan pakenevia. mutta tämä siis vain oma kokemukseni 3 vaakaihmisestä.
- pun.tar.
Aika osuvasti kuvailtu, vielä kun
olisi ollut, että rakastaa kauneutta ja
taidetta, ja etsii vaikka läpi elämän
täydellistä kumppania (yksin oleva) :) - täysin
itseäni koskien! Ja varsinkin tuon et etsii täydellistä puolisoa vaikka loppu elämän...! Päätöksen teko ei ole koskaan helppoa! Mulla vielä lisänä se et innostun asioista ku salama ja lähes yhtä nopeesti se innostus lopahtaa jos se ei ollutkaan kiinnostava aihe!
- tällässiahan me ollaan
Me ihanat vaakat :)
- Vaa'at
Me ihanat vaa'at (ei vaakat).
- sopii
puoliso, joka ohjaa ja neuvoo..."
Opettajilla vois siis olla saumaa vaakamaailmassa. :) - Maritzukki
sopimaan itseeni. Olen erittäin harmoniaa hakeva ihminen, ja sain puolisokseni juuri päinvastaisen ihmisen kuin kuvauksessasi, eli dominoiva eikä ollenkaan palautetta antavan. Se oli yhtä he...tiä koko 10 vuotta, vaikka hän oli rakastettava omalla tavallaan, mutta kun ei joustanut pätkääkään, eikä auttanut, ei kehunut nothing... Mutta kolme lasta sentään saimme, joiden yh. olen tällä hetkellä. Mutta se tilanne vei minut ääripäähäni lopulta, koska itse olen joustava ja joustan ja joustan, mutta kun toinen osapuoli ei tullut lainkaan vastaan tuli suhteenkin loppu.
Olen myös huono tekemään päätöksiä ja puntaroin aina asiat niin kauan, että monet menee jo ohi... tai niin pitkälle, että muuta vaihtoehtoa ei ole. Ei aina itsetunnon kannalta hyvä asia.
Koen olevani myös pikkusen älykkö ja visionääri ja asioita syvältä, mutta myös kaukaa katsova henkilö. Mutta silti omassa elämässäni töppäilevä ja tyhmä hörhö.... :(
Kaksoissiskoni on taas vastakohtani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218