Bush haluaa kiduttaa

Tuo uutinen ei tietenkään ollut mikään yllätys. Joskus Bush televisiossa väitti, että ei hyväksy kidutuksia, eikä ole antanut lupaa sellaiseen. Nyt kuitenkin Bush on estänyt vesikidutuksen kieltävän lain voimaantulon: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1497970

Ei ihme, että venäläinen Putin on amerikkalaistenkin mielestä parempi johtaja kuin heidän oma presidenttinsä. Amerikkalaiset varmaan valitsisivat presidentikseen Putinin, jos se vain olisi mahdollista ja Putin suostuisi ehdokkaaksi. Hyvällä tuurilla voisi vieläkin ehtiä ja peittoaisi nykyiset ehdokkaat mennen tullen.

15

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaques,

      jospa Venäjä muttuisi yhtä avoimmeksi omien sotiensa suhteen kuin USA niin kyllä mielipiteet voisivat muttua aika nopeasti.

      Muistan kerran nähneeni ranskalaisen dokumentin Tsetseeniasta joka oli filmattu salaisesti ja kyllä selvästi kävi ilmi miten brutaalista meno on jossain
      Tsetseeniassa jossa viis veisataan onko kiidnapattu, murhattu tai raiskattu tsetseeni oikeasti terroristi tai pelkkä siviili.

      Kävi aika selkeääksi kuva dokkarissa että olisin mielummin irakilainen tai afghaani kuin tsetseeni.

      Dokumentti tuli YLE:ltä joskus 3-4 vuotta sitten.

      • Jos mainitsemasi dokumentit olisivat tosiasioihin pohjautuvia, niin olisi vaikea uskoa tshetshenien olevan lähes yksimielisesti Putinin ja vasta valitun Medvedevin kannattajia.


      • Jaques,
        Kairakettu kirjoitti:

        Jos mainitsemasi dokumentit olisivat tosiasioihin pohjautuvia, niin olisi vaikea uskoa tshetshenien olevan lähes yksimielisesti Putinin ja vasta valitun Medvedevin kannattajia.

        kuka on kertonut tsetseeneiden olevan yksipuolisesti Putinin ja Medvedevin kannattajia?
        Se että Kremlin itse asettama äänestysvilkkaus on naurettavan ja epäloogisen korkea ei kerro että tsetseenit kannata murhaajansa.

        On muuten aika ihmeellistä että jos oikeasti olisi niin että 90% tsetseeneista äänestäisi putinia, niin
        miten helkkari on mahdollista että siellä on täysi sissisota meneillään?

        Golos tai mikä sen nimi olikaan kertoi että tsetseenian todellinen äänestysvilkkaus oli alle 5%.

        Miten tyhmä kreml ja se kadyrov uskookaan maailman olevan?


      • Jaques, kirjoitti:

        kuka on kertonut tsetseeneiden olevan yksipuolisesti Putinin ja Medvedevin kannattajia?
        Se että Kremlin itse asettama äänestysvilkkaus on naurettavan ja epäloogisen korkea ei kerro että tsetseenit kannata murhaajansa.

        On muuten aika ihmeellistä että jos oikeasti olisi niin että 90% tsetseeneista äänestäisi putinia, niin
        miten helkkari on mahdollista että siellä on täysi sissisota meneillään?

        Golos tai mikä sen nimi olikaan kertoi että tsetseenian todellinen äänestysvilkkaus oli alle 5%.

        Miten tyhmä kreml ja se kadyrov uskookaan maailman olevan?

        Kuten jo mainitsin, niin joku ei täsmää. Liekö siellä siis mitään sissisotaa? Joku harvalukuinen rosvojoukko voi tietysti olla kapinoimassa johtajanaan Hitman-1 deaktivoidulla FN -pistoolillaan aseistautuneena.


      • Jaques,
        Kairakettu kirjoitti:

        Kuten jo mainitsin, niin joku ei täsmää. Liekö siellä siis mitään sissisotaa? Joku harvalukuinen rosvojoukko voi tietysti olla kapinoimassa johtajanaan Hitman-1 deaktivoidulla FN -pistoolillaan aseistautuneena.

        Älä sekoita mitään tietokonepelejä maailmanmenoon jossa ihmisiä raiskataan ja kuolee.

        Jokin mättää, hyvä että huomasit. Se "pieni rosvojoukko" on miljoonapäinen kaukasialainen kansa joka on taistellut viimeiset 400-vuotta itsenäisyydestään jonka slaavit heiltä vei.
        Maanpetturi-kadyrovit ovat pieni vähemmistö.

        Miten ala-arvoista sinulta kutsua sorrettua kansaa rosvojoukoksi.


      • Jaques, kirjoitti:

        Älä sekoita mitään tietokonepelejä maailmanmenoon jossa ihmisiä raiskataan ja kuolee.

        Jokin mättää, hyvä että huomasit. Se "pieni rosvojoukko" on miljoonapäinen kaukasialainen kansa joka on taistellut viimeiset 400-vuotta itsenäisyydestään jonka slaavit heiltä vei.
        Maanpetturi-kadyrovit ovat pieni vähemmistö.

        Miten ala-arvoista sinulta kutsua sorrettua kansaa rosvojoukoksi.

        ...koululapsikaapparit, kerrostalojen räjäyttelijät ja heidän tukijansa. Terroristien pitänee syödäkin, joten ruokkijatkin kuuluvat samaan rosvosakkiin rahoittajista puhumattakaan.


      • eri-mies
        Jaques, kirjoitti:

        Älä sekoita mitään tietokonepelejä maailmanmenoon jossa ihmisiä raiskataan ja kuolee.

        Jokin mättää, hyvä että huomasit. Se "pieni rosvojoukko" on miljoonapäinen kaukasialainen kansa joka on taistellut viimeiset 400-vuotta itsenäisyydestään jonka slaavit heiltä vei.
        Maanpetturi-kadyrovit ovat pieni vähemmistö.

        Miten ala-arvoista sinulta kutsua sorrettua kansaa rosvojoukoksi.

        tarinasi on vähitäänkin hölmö? Heh heh heee! Oletkos käynyt niillä kulmilla kyselemässä tai katselemassa. Al qaidan joukot ovat kärsineet tappion ja shetseenit elelevät melko rauhallista elämää, siksi ovat kiitollisia Puntinin hallinnolle.


      • Jaques,
        Kairakettu kirjoitti:

        ...koululapsikaapparit, kerrostalojen räjäyttelijät ja heidän tukijansa. Terroristien pitänee syödäkin, joten ruokkijatkin kuuluvat samaan rosvosakkiin rahoittajista puhumattakaan.

        koulukaapparit, kerrostalojen räjäyttelijät ym. ovat rosvojoukkoa jota pitäisi litistää mutta khalid sheikh mohammedit ja muut kidutetut pilvenpiirtäjien sortajat, autopommien räjäyttäjät, lentomatkustajien murhaajat ja kurkunkatkaisijat ovat sinulle niin arvokkaita ettei heitä voisi kiduttaa?
        Kidutus olisi muuten turhaa mutta ja sitä mieltä minäkin olin kunnes luin linkistäsi että sen ansiosta ollaan estetty monta terrori-iskua.

        Jotenkin minulle kuulostaa siltä kuin että usan vastainen al-qaida-arabi on sinun silmissäsi arvokkaampi kuin tsetseenisiviili.


      • eri-mies
        Jaques, kirjoitti:

        koulukaapparit, kerrostalojen räjäyttelijät ym. ovat rosvojoukkoa jota pitäisi litistää mutta khalid sheikh mohammedit ja muut kidutetut pilvenpiirtäjien sortajat, autopommien räjäyttäjät, lentomatkustajien murhaajat ja kurkunkatkaisijat ovat sinulle niin arvokkaita ettei heitä voisi kiduttaa?
        Kidutus olisi muuten turhaa mutta ja sitä mieltä minäkin olin kunnes luin linkistäsi että sen ansiosta ollaan estetty monta terrori-iskua.

        Jotenkin minulle kuulostaa siltä kuin että usan vastainen al-qaida-arabi on sinun silmissäsi arvokkaampi kuin tsetseenisiviili.

        seinähullu usanisti, vai mikä perkeleen "marakatti" ? :=))


      • Jaques, kirjoitti:

        koulukaapparit, kerrostalojen räjäyttelijät ym. ovat rosvojoukkoa jota pitäisi litistää mutta khalid sheikh mohammedit ja muut kidutetut pilvenpiirtäjien sortajat, autopommien räjäyttäjät, lentomatkustajien murhaajat ja kurkunkatkaisijat ovat sinulle niin arvokkaita ettei heitä voisi kiduttaa?
        Kidutus olisi muuten turhaa mutta ja sitä mieltä minäkin olin kunnes luin linkistäsi että sen ansiosta ollaan estetty monta terrori-iskua.

        Jotenkin minulle kuulostaa siltä kuin että usan vastainen al-qaida-arabi on sinun silmissäsi arvokkaampi kuin tsetseenisiviili.

        ...kaikki muut ovat tasa-arvoisia, paitsi terroristit ja muut rikolliset, sekä heidän tukijansa ja puolestapuhujansa. Kukaan ei kuitenkaan ansaitse tulla kidutetuksi, sillä tavalla saadaan vain kostosuunnitelmia aikaiseksi.


      • Jaques,
        Kairakettu kirjoitti:

        ...kaikki muut ovat tasa-arvoisia, paitsi terroristit ja muut rikolliset, sekä heidän tukijansa ja puolestapuhujansa. Kukaan ei kuitenkaan ansaitse tulla kidutetuksi, sillä tavalla saadaan vain kostosuunnitelmia aikaiseksi.

        Tapahtukoon vain terrori-iskut, tärkeintä on vain ettei terroristeja kiduteta?

        Kuka tietää olisiko 3000 ihmisen henki säästynyt syyskuussa 2001 jos Zacharias Moussaouia olisi kohdeltu samanlaisesti kuin terroristeja kohdellaan iskujen jälkeen.

        Kaikkia keinoja saa käyttää jos se pelastaa siviileiden henkiä.


      • myös amerikkalaisia
        Jaques, kirjoitti:

        Tapahtukoon vain terrori-iskut, tärkeintä on vain ettei terroristeja kiduteta?

        Kuka tietää olisiko 3000 ihmisen henki säästynyt syyskuussa 2001 jos Zacharias Moussaouia olisi kohdeltu samanlaisesti kuin terroristeja kohdellaan iskujen jälkeen.

        Kaikkia keinoja saa käyttää jos se pelastaa siviileiden henkiä.

        ja muita saa kiduttaa jos islamistit yrittävät estää sillä omien siviiliensä murhaamisen?


      • Jaques,
        myös amerikkalaisia kirjoitti:

        ja muita saa kiduttaa jos islamistit yrittävät estää sillä omien siviiliensä murhaamisen?

        tuskin terroristit mitään kiduttavat vaan vetävät kylmästi kurkun auki. Ja islamistithan ovat aika aktiivisia tapaamaan itse omat siviilinsä, vai miksikö pommit räjähtävät kauppatoreilla ja moskeijoissa Irakissa?


    • hyvä,

      että on keinoja joilla rikollisilta voidaan kysellä tärkeitä tietoja jos eivät ole puhetuulella ja on hieman kiire.

      • ...jos sinut vietäisiin yllättäen aluksi epämääräiseksi ajaksi vankeuteen, sitten kuulusteluihin ja kidutettavaksi, kunnes tunnustaisit jotain, mihin et olisi syyllistynytkään?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe