Oletteko koskaan ajatellut, mikä hyvä kanava voisi tulla sen kaikkien vihaaman ''hihhulikanavan'' tilalle?
Esimerkiksi National Geographic Channel voisi olla mielenkiintoinen kanava, myös joku amerikkalainen kanava, kuten ABC, NBC, CNN tai CBS. Oletteko samaa mieltä, että TV7 vie turhaa kanavatilaa? Minä ainakin olen!
TV7 vie tilaa kunnon kanavilta
15
677
Vastaukset
- saman.
tilan se vie ku joku muuki kanava.
- Kössönöm
Amerikkalainen televisiohihhulismi on rantautunut Suomeen.
- vieläpä
aikoja sitten.
noita kanaviaku on sattunut olemaan 'muutamia' satelliittien ansiosta jo jonkin aikaa. mistäpä muuten tuliki mieleeni, että vielä muutaman tunnin näkyy kaikilla digiboksin kautta maksulliset kanavat ilmasiks. - Kössönöm
vieläpä kirjoitti:
aikoja sitten.
noita kanaviaku on sattunut olemaan 'muutamia' satelliittien ansiosta jo jonkin aikaa. mistäpä muuten tuliki mieleeni, että vielä muutaman tunnin näkyy kaikilla digiboksin kautta maksulliset kanavat ilmasiks.kaapelin kautta näkynyt. Ei sillä, että olisin kaivannutkaan.
Viime yön valvoin tuon ilmaisjutun takia aamukuuteen. 1000Nordicilta tuli kaksi komisario Beckiä ja yksi todella vaikuttava ruotsalaiselokuva. - ohhoh.
Kössönöm kirjoitti:
kaapelin kautta näkynyt. Ei sillä, että olisin kaivannutkaan.
Viime yön valvoin tuon ilmaisjutun takia aamukuuteen. 1000Nordicilta tuli kaksi komisario Beckiä ja yksi todella vaikuttava ruotsalaiselokuva.no miksiköhän sellasta sit mainostetaan?
- Kössönöm
ohhoh. kirjoitti:
no miksiköhän sellasta sit mainostetaan?
että satelliittien kautta voinut katsoa jotain hihhuliohjelmia. No, kaapelin kautta ei ole voinut.
- ok.
Kössönöm kirjoitti:
että satelliittien kautta voinut katsoa jotain hihhuliohjelmia. No, kaapelin kautta ei ole voinut.
siispä puhuimme vaan eri asiasta.
TV 7 on se hyvä ja paras kanava.
Nuo muut ovat roskaa sen rinnalla.
Sitäpaitsi eivät TV/:kaa vihaa kaikki vaan ne joiden ajattelua ohjaa piru.
Ja se evoluutio on aikuissatu.- onhan
tuo koko television katselu (suoraan tuijottelu) meille lestaadiolaisille yhtä saatanan viekotustouhuu. siksipä emme sitä televisiota suoraan katsokkaan. katsomme peiliin, jonka kautta kuva verkkokalvolle välittyy (huomioi tämä kalusteita järjesteltäessä). kokeiles kuinka takaperin lukeminen sujuu.
ääniproblematiikan olemme ratkaisseet parin sadan watin vahvarilla ja kunnon ämyreillä. suodattuu nääs noi saatanan huohotusäänet sita kautta pois. ja tillalle virtaa suoraviivaista surraundii suodatettuna. - päässyt
taas vapaaksi jostain, vai tuleeko sulle maaninen paskanjauhamiskausi aina kerran kuukaudessa?
- Retrohetero
"...vaan ne joiden ajattelua ohjaa piru."
Eli en ole tekemisistäni vastuussa, Saatana
on ja mekko-jeesus ei voi laittaa minua
helvettiin syyttömänä, eikä tarvi edes uskoa... päässyt kirjoitti:
taas vapaaksi jostain, vai tuleeko sulle maaninen paskanjauhamiskausi aina kerran kuukaudessa?
mulla on hyvä fiilis, aikaa ja paastoan.
Ja toiseksi puhun asiaa.
höpöhöp
- taitaa...
olla pahoja univaikeuksia..
Eikö jeesus tuokaan unta simmuun Taavetissa?
- TV-kanava
viee kotonani (jossa päätän minä) tasan tarkkaan yhtä paljon tilaa kun muutkin kanavat. Seuraan sitä nimttäin tasan tarkaan yhtä paljon kun muitakin. Olen siis tasapuolinen kaikkia kohtan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.544689Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2313295Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633231Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123212Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321745- 1011538
- 1661140
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA641004Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34789