Uutinen tukee

profetiaa

Joku kertoi täällä hiljattain näystään/ unestaan, jossa Välimerelle ennustettiin jotain tuhoisaa tapahtumaa.
Tämänpäiväinen uutinen näyttää tukevan profetiaa:

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id84843.html

3

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se sitä muka tukee? Eihän mitään ole vielä tapahtunut.

• tulee aina

Eipähän tuollaisiin luonnollisiin ilmiöihin
      rohveettaa tarvitse , sen tietää jokainen ilman
      minkään uskomuksen apua.

• Piho

Alla oleva Juha Norolammen näky puhuu Välimerellä tapahtuvasta maanjäristyksestä. Lisää näkyjä ja profetioita osoitteessa: www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm .
      Jouko Piho

Juha Norolammen näky 27.12.2006

Näky Sisiliasta

27.12.2006 iltapäivällä ollessani istumassa silmät kiinni kuunnellen hengellistä musiikkia ja hieman siinä rukoilin, minulle näytettiin Välimeren keskeltä saari ja tuli sana: Sisilia.

Tarkistin kartalta, että onko se saari, joka minulle näytettiin tosiaankin Sisilia. Ja kun katsoin karttaa, niin saari oli 100%:sti samannäköinen mikä se kartalla oli ollut.

Tämä näky vei heti siihen samaan aikaisempaan unessa olleeseen "Onnettomuus" – asiaan.

Nämä edellä olevat uni ja näky veivät minut maanjäristykseen, joka olisi tuleva Välimerelle ja ehkä sen keskipisteenä
      tulee olemaan Sisilian saari ja ympäristö. Maanjäristys voi olla voimakkuudeltaan niin suuri, että se saa aikaan tuon Välimeren kuivumisen. Vaikka tämäkin asia on erittäin traaginen ja surullinen, niin jostain syystä tästä ei ole tullut rukoustaakkaa erityisesti. Ehkä nämä asiat vain tulee tapahtumaan näinä lopun aikoina, kuten Raamattukin meille sen todistaa ja niille me emme voi mitään. Pyydän kuitenkin, että rukoilisimme itse kukin, että Herra silti armahtaisi mahdollisimman monia ja säästäisi sieluja ja antaisi pelastuksen mahdollisuuden koskettaa mahdollisimman monia tämänkin alueen ihmisistä ja ympäri koko maailman. Jumala on rakkaus ja Hän tahtoisi, ettei yksikään, joka uskoo Hänen poikaansa Jeesukseen Kristukseen, meidän Herraamme ja Vapahtajaamme joutuisi kadotukseen, vaan että meillä olisi iankaikkinen elämä.
      "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja Hän lähettäisi Hänet, joka on teille edeltä määrätty, Kristuksen Jeesuksen. " (Apt. 3:19-20)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      101
      4646
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3172
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2909
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1680
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1264
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      911
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      884
    Aihe