Olen tässä aiemminkin etsiskellyt ks. henkilöä, ja aattelin vielä yrittää. Elikkä olisi kiva tavata vielä joskus tällainen kuin Heidi Heinonen Oulunsalosta, tai ainakin sieltä hän oli kotoisin. Hän oli sellainen n.170cm pitkä, lyhyet punertavat hiukset, vähän pyöreähkö ehkä. En ole tavannut häntä enään moneen vuoteen missään, ja en tiedä onko enään maisemissakaan vai eikö olla vain satuttu samaan paikkaan. Silloin kun ensi kertaa tavattiin niin se taisi olla joskus keväällä, ja taisi olla vielä vappuaattokin 2002 tai 2003 Oulun keskustassa. Näimme senkin jälkeen vielä muutamia kertoja, ja hän vaikutti ihan mukavalta. Eli jos Heidi luet tämän, tai joku muu joka tietää niin lukee tän, niin laittelee viestiä. Olis kiva vielä nähdä, tai ihan vaan kuulumisia vaihtaa.
Heidi H.
2
964
Vastaukset
- tiedetään
tiedän/"tunnen" kyllä kyseisen henkilön. Itsekkään en ole kyllä kyseistä henkilöä nähnyt ainakaan vuoteen. Elikkäs en kyllä asiassa voi oikeastaan avuksi olla :( numerokin taitaa itsellä olla jo kadoksissa jossain.
- Huisku2
Tunnen :) se on mun paras kaveri, kuka kyselee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947673- 374057
- 483620
- 2433094
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402722Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212584- 462583
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as362527- 1372520
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292459